Zou heel goed kunnen. Veel van mijn collega's hadden het pas ook, maar die waren allemaal weer vrij snel op de been.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Zou Gerbert buikgriep hebben? Hij heeft alle symptonen; misselijkheid, buikpijn, lichte koorts, vermoeidheid, overgeven en diarree....
volg jij mij ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef locutus51 het volgende:
Hoelang ben je nu bezig ymme???
Hmm, lijkt er wel op....quote:
Weet iemand misschien wat je het beste kunt eten bij buikgriep? Ik las ergens "geen vast voedsel" en had een bakje vla klaargezet en las toen "geen melkproducten".quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Veel van mijn collega's hadden het pas ook, maar die waren allemaal weer vrij snel op de been.
Ik duim nog steeds voor je dat hij op miraculeuze wijze spoedig herstelt!
Bouillon? Beschuitje? Vruchtensap? Lichte dingen in elk geval.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Weet iemand misschien wat je het beste kunt eten bij buikgriep? Ik las ergens "geen vast voedsel" en had een bakje vla klaargezet en las toen "geen melkproducten".
gelukkig ikiskoel, is je werk nu ook nog makkelijk te bereiken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehoeee!
We hebben een ander huisje via de anti-kraak vereniging. Deze keer staat het stulpje in Gouda. Een klein hoekhuisje met 3 slaapkamers, ruime woonkamer, ranzige keuken
, een dakterras, voor- en achtertuintje. Dit weekend schoonmaken (het is nu te ranzig voor woorden) en schilderen. Volgend weekend verhuizen!
Arme Gerben en Fannetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Zou Gerbert buikgriep hebben? Hij heeft alle symptonen; misselijkheid, buikpijn, lichte koorts, vermoeidheid, overgeven en diarree....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Isabeau op 04-05-2007 00:11:00 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
wat is corerhytems?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef ymme het volgende:
Hier nog maar eens. Ben best trots op mezelf. Loop netjes elke avond gemiddeld 45 min. Doe 3x per week corerhytems.
En het resultaat is verbluffend. Maar ja, is grotendeels allemaal vocht denk ik.
[afbeelding]
beterschap! voor hubbie, en felicitaties voor ikiskoel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Fannetje het volgende:
Volgens dokterdokter.nl is het inderdaad buikgriep. En dat is gewoon een kwestie van uitzieken. Gelukkig is het bij de meeste mensen na 2 dagen over, laten we hopen dat dat bij Gerbert ook zo is!
En gefeliciteerd, Isiskoel!
is dat niet dat latin-dansen wat je op tell-sell nu ziet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat is corerhytems?
Wat voor soort lopen doe je? Gewoon wandelen, of snelwandelen of hardlopen?
Ik loop ook, wil gaan hardlopen, maar doe nu nog wandelen en snelwandelen zeg maar.
Nou ja, makkelijk makkelijk.... ongeveer 45-60 minuten reizen, terwijl ik eerst maar hooguit 10 minuten hoefde te fietsen. Maar ach, het is maar tijdelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gelukkig ikiskoel, is je werk nu ook nog makkelijk te bereiken?
Da's het Dieet-Web tickertjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
die is ook mooi hoor Troel..
hoe gaat het nu met jou? Is het afvallen alweer een beetje gestopt? En wanneer moet je weer passen?
Mooi! Waar zat je precies op Kreta?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef omearos het volgende:
Liejannuh
Ik ben gister net teruggekomen van vakantie, lekker weekje bruin geworden op Kreta![]()
De 'schade' is ongeveer 2 kg, valt me nog alles mee.
Vandaag lekker een dagje door de Ikea banjeren met een vriend van me, lekker burgerlijk dingen uitzoeken voor zijn flat![]()
en nog steeds aan het dansen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef ymme het volgende:
Ik ben ongeveer een jaar bezig. vorig jaar 15 kilo afgevallen, en 5 aangekomen! Dipje door omstandigheden! Nu gaat een paar weken weer helemaal goed!Met lijnen, en met mij steeds beter! Maar ik ben er nog lang niet
toch raar dat je dan inderdaad opeens ergens zin in hebt wat je eigenlijk vies vindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben gisteren bij de McDonalds geweest.![]()
Een keer of twee per jaar heb ik ineens ontzettend zin in zo'n klef broodje met nepvlees, friemeltjes sla , een plakje augurk en dat sausje van de MacDe rest van het jaar vind ik het niet te eten maar soms moet ik het ineens hebben. En dan doen we dat ook lekker.
![]()
Een BigMac menu met frietjes en frietsaus en een vanille milkshake, als je het dan doet moet je het ook goed doen.![]()
Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben gisteren bij de McDonalds geweest.![]()
Een keer of twee per jaar heb ik ineens ontzettend zin in zo'n klef broodje met nepvlees, friemeltjes sla , een plakje augurk en dat sausje van de MacDe rest van het jaar vind ik het niet te eten maar soms moet ik het ineens hebben. En dan doen we dat ook lekker.
![]()
Een BigMac menu met frietjes en frietsaus en een vanille milkshake, als je het dan doet moet je het ook goed doen.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ikea is leuk. Helaas kan Isabeau ons daar niet in bijvallen, want die is nog nooit in de Ikea geweest.
daar heb ik nou helemaal geen problemen mee, als mijn vriend nu zou zeggen: kom ga je mee naar de mac, zal ik meteen opspringen om mee te gaan, want ik vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehadEén keer na het kijken van de documentaire Super Size Me
en één keer gewoon zomaar. Beide keren voldeed het eten volledig aan de verwachting: smérig! Gelukkig maar hehe. Dus ik hoop dat ik die neiging nóóit meer krijg. Burger King vind ik trouwens nog smeriger. Fastfood op die manier is dan ook nooit mijn probleem geweest. Swirls daarentegen...
![]()
Ja, geen idee! Roep maar wat!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]wanneer doen we die Ikea-meeting dan?
In ieder geval voor ik ga verhuizen (alleen plannen hoor).
wat een tijdje? elke keer als ik er op een zaterdag ben dan zweer ik dat ik nooit kinderen neemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, geen idee! Roep maar wat!
Voor de ultieme Ikea ervaring kun je het beste op zaterdag gaan en in het restaurant gaan zitten.
wel een reële kans dat je kinderwens daarna een tijdje weg is
Ik hoorde dat Tweede Paasdag de ideale Ikeadag was, maar ik moest dit jaar werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, geen idee! Roep maar wat!
Voor de ultieme Ikea ervaring kun je het beste op zaterdag gaan en in het restaurant gaan zitten.
mag ik dan de koopzondag rond een uur of twee aanbevelen als ultieme ikea ervaring...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tweede Paasdag de ideale Ikeadag was, maar ik moest dit jaar werkenVolgend jaar? Gaan we dan naar de Ikea in Groningen? Dat is de grootste in Nederland (op dit moment) en er zijn inmiddels aardig wat Noordelingen in de Dieetclub.
Fijn dat je al weer wat opgeknapt bent![]()
Niks kleine, die enkele keer dat ik naar de Mac ga wil ik een grote friet en een grote milkshake.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Marloes het volgende:
Nouja, dat valt ook wel mee, als je een kleine neemt zitten er 200kcal in.. Als je dat van te voren weet, kun je er toch gewoon rekening mee houden?
Ik verdwaal altijd in de Ikea in Groningen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tweede Paasdag de ideale Ikeadag was, maar ik moest dit jaar werkenVolgend jaar? Gaan we dan naar de Ikea in Groningen? Dat is de grootste in Nederland (op dit moment) en er zijn inmiddels aardig wat Noordelingen in de Dieetclub.
Fijn dat je al weer wat opgeknapt bent![]()
Ja, dat scheelt alvast pijn bij mijn kleine teentjes. Het viel me nu pas op, nu ik precies moest aangeven waar het zeer deed dat daar een stikselrand loopt. Misschien komt het daar wel door.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
hopen dat het oprekken helpt Isa, dat zou alweer een hoop schelen...
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niks kleine, die enkele keer dat ik naar de Mac ga wil ik een grote friet en een grote milkshake.![]()
Die ene keer McDonalds doet al die maanden gezond eten echt niet teniet.![]()
En weg blijft. Dra-maquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
Maar als je daarna naar Christan, Finn of Anna kijkt, is die meteen weer terug.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
heb ook nog wel drie schatjes in de aanbieding die hormonen aanwakkeren...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar als je daarna naar Christan, Finn of Anna kijkt, is die meteen weer terug.![]()
Ik zat in Malia, in het oosten van Kretaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Mooi! Waar zat je precies op Kreta?Nog actieve dingen ondernomen?
Ikea is leuk. Helaas kan Isabeau ons daar niet in bijvallen, want die is nog nooit in de Ikea geweest.
Hier lijkt het overigens weer een beetje beter te gaan. Qua fitheid.
Ik heb ruim 7 jaar bij de Mac gewerktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehadEén keer na het kijken van de documentaire Super Size Me
en één keer gewoon zomaar. Beide keren voldeed het eten volledig aan de verwachting: smérig! Gelukkig maar hehe. Dus ik hoop dat ik die neiging nóóit meer krijg. Burger King vind ik trouwens nog smeriger. Fastfood op die manier is dan ook nooit mijn probleem geweest. Swirls daarentegen...
![]()
De Mac kun je nauwelijks warm noemen, tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:44 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb ruim 7 jaar bij de Mac gewerkt![]()
Alleen als ik 's avonds moest werken nam ik wel eten van de Mac (McFish) bij diensten overdag nam ik brood mee, overdag warm is niet wat voor mij.
daar heb ik dus geluk mee dat ik friet enzo echt helemaal niet lekker vindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
daar heb ik nou helemaal geen problemen mee, als mijn vriend nu zou zeggen: kom ga je mee naar de mac, zal ik meteen opspringen om mee te gaan, want ik vind het echt heerlijk
nee, want jij lust alleen gezonde dingen, toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb ik dus geluk mee dat ik friet enzo echt helemaal niet lekker vind
Hee, dat vind ik leuk om te horenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:42 schreef teigan het volgende:
Welkom terug Rewimo..
Ik heb trouwens op dit moment veel aan de skateverlichting, die is erg handig.. Als ik een foto tegenkom van mezelf laat ik het je nog wel zien..
ja ik ben perfect weet je tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, want jij lust alleen gezonde dingen, toch?
ik kan er nu eenmaal ook niets aan doen dat ik koek, snoep, friet etc niet lekker vind en als je daarom weer zo tegen mij wilt reageren moet je het zelf wetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat perfect zou willen noemen.
Hup, afwassen jij!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Welkom terug Rewimo![]()
Wie zet mij even aan de afwas?
Het is maar een heel klein beetje maar ik heb er geen zin meer in.
Ja, juf fannetjuhquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
Gedragen jullie je een beetje in de twee weken dat ik weg ben?
Inpakken deed ik altijd wel, maar daarna gebeurde er een hele tijd niets. Moest ik vieze vaat uit de afwasmachine pakken en met de hand afwassen om te kunnen eten of drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Troel het volgende:
Afwasmachine in en uit pakken heb ik ook een hekel aan
zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:47 schreef Troel het volgende:
Ik heb de benedenverdieping helemaal al gedaan
nu boven nog
ik kreeg donderdag bezoekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef teigan het volgende:
[..]
zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..
Ik zit te wachten totdateindelijk eens wakker wordt, dan kunnen we naar de markt toe..
wij hebben ook nog erover nagedacht om naar Zwolle te gaan, maar er moet jammergenoeg nog te veel gebeuren hier, dus het gaat niet door.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:02 schreef omearos het volgende:
Ik ga vandaag met een groep vrienden naar Zwolle, bevrijdingsfestival![]()
Ook lekker veel beweging![]()
Hier kan je de drie 20-minuten oefeningen downloaden: http://realage.iamplify.com/quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:35 schreef Pandorah het volgende:
Misschien moet je het wel bij het begin houden wat simpel was, Isa. Misschien moet je het daarbij voorlopig houden. Waar heb je die gevonden? Dan ga ik die ook wel eens bekijken.
Ja! Ik ben zo blij!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist ook helemaal niet dat je schoenen plaatselijk kunt oprekkenSoms helpt het dus om hier te klagen, er zijn regelmatig mensen die dan ineens met een geweldige oplossing aankomen
Ja!! Leuk!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer met de dieetclub geocoachen?
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
Misschien moeten we maar wat dingen gaan combineren ofzo.........
Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef Liejannuh het volgende:
Dat lijkt me heel verstandig.
Er komen steeds meer ideeen voor meetings bij, maar om nu iedere 3 weken het halve land door te crossen, dat is misschien wat overdreven.
Eén grote Dieetclubboerderijquote:Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
Appeltaart en geocachen moet te combineren zijn....
En als iemand zijn Wii meeneemt kan dat er ook nog bij zelfs voor degenen die niet zo van wandelen houden..
en anders moeten we maar wat dichter bij elkaar gaan wonen..
Rewimo, verhuur jij straks ook kamers??![]()
ik hoop nog steeds dat mocht ik zwanger worden, ik daar niet al te veel kilo's aan overhou....quote:Op zondag 6 mei 2007 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijn(ik wil ook graag kinderen krijgen, vandaar)
nee tuurlijk kan je niet lijnenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van aanleg, en van geluk of pech hebben..
Je kan natuurlijk opletten wat je eet, maar je kan echt niet meer gaan lijnen, dat is heel slecht voor je baby.
ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?quote:Op zondag 6 mei 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
Yppy had zich toen voorgenomen om er goed op te letten.
Alleen zij was enorm misselijk, en nam daar dan een cracker voor... Ze had dus eigenlijk geen keuze, want je wil ook niet 9 maanden misselijk zijn.. Maar ze kwam dus wel heel veel aan..
Ik denk niet dat je daar vantevoren veel over kan zeggen, maar daar weet Isa ws. wel weer wat over te vinden..
ja okequote:Op zondag 6 mei 2007 09:40 schreef teigan het volgende:
van alles kom je aan, als je er maar genoeg van eet..
In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja oke
maar van crackers moet je dan wel erg veel eten
ja tot 20 kilo kan ik inderdaad ook wel inkomen dat dat gebeurtquote:Op zondag 6 mei 2007 09:56 schreef Fuente het volgende:
[..]
In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.
Er zijn echter ook mensen die heel gezond eten en toch 20 kilo aankomen.. is gewoon niet te voorspellen.
Een tvp van een nieuweling!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:53 schreef tass het volgende:
tvp
Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?
maar hoeveel ben je dan aangekomen?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.
Het kan makkelijk, ook al eet je op zich redelijk gezond.
Probeer niet te snel te oordelen, je weet niet wat er bij een ander speelt.
komt over als: "blijkbaar heb je flink ongezond gegeten als je toch zoveel aankomt."quote:Op zondag 6 mei 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee tuurlijk kan je niet lijnen
maar als je toch niets raars gaat snoepen en snacken zal het toch wel meevallen
Klopt inderdaad. Ik viel af, aan het einde van mijn zwangerschap was ik lichter dan ervoor, terwijl ik echt constant honger had, en dus ook veel at!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Overigens kun je als je zwanger bent en heel normaal en gezond eet toch gigantisch aankomen
Vreemd genoeg komen mensen die al dik zijn als ze zwanger worden vaak minder aan dan dunne mensen. Geen idee waarom maar ik heb het best vaak gezien
Ik was het vergeten te meldenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef teigan het volgende:
ah, je bent er weer freecell, ik vroeg me al af waarom je zo stil was...
fijn dat je een goed weekend hebt gehad
Nee, Maarten had de FOK!stok opgepikt en dat wilden we even doorgevenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
had je daarvoor ook dringend iets nodig dan? Dat je daarom belde?
Niet dat ik me per se met jouw beslissingen wil bemoeien, maar zou je het niet omkeren? We krijgen hier heel vaak mensen die na het stoppen met roken aangekomen zijn, ben je niet bang dat jou hetzelfde gebeurt?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Marloes het volgende:
Pff... ik ben gewoon de ene verslaving aan het vervangen voor de andere.. Ik eet nu welliswaar veel minder, of nouja, ik snoep veel minder, maar ik rook veel meer :
Had ik ook gedaan in hun positie, je kunt die man niet op je rug meenemen terwijl je zelf al op het randje van je kunnen balanceert. Ik heb de documentaire eerder deze week al een paar keer gezien en ik snap echt niet waarom mensen dit aanhalen. X verloor nog meer van zijn stomp. Y is van elke vinger wel een stukje kwijt. Hoera!quote:
Deze man was niet van hun eigen groep, als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ik kan me er echt niet in inleven dat mensen zoiets doenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef omearos het volgende:
Lijkt me zo moeilijk als het iemand uit je eigen groep is. Sowieso als je langs lijken moet. En dan kom je er op de terugweg weer langs
Die man was inderdaad niet van hun eigen groep, maar hij was wel achter gelaten en was op dat moment nog wel in levenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze man was niet van hun eigen groep, als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ik kan me er echt niet in inleven dat mensen zoiets doen
Ja, dat had je al verteld.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:49 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al verteld dat ik straks om 7 uur als mijn nachtdienst er op zit naar Beilen ga wandelen om daar op de trein te stappen. Dat is 15 km wandelen. Ik ben benieuwd of ik dat red
jeetje Isabeau,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er vandaag al 3 uur beweging opzittenNu nog slapen
En ja, het was de hele weg rotweer. Mijn bh en onderbroek heb ik net van m'n klamme lijf gerold
Ik was doorweekt, maar door het steviige doorstappen had ik het tijdens het wandelen niet koud. Ben alleen vreselijk afgekoeld in de trein van Beilen naar Hoogeveen. Nu nog een fiojne douche pakken en dan ga ik slapen.
Rewimo, zet 'm op en gewoon jezelf zijn dan ben je superleuk![]()
Oh, Liejannuh, het was meer 17 km en het viel me best tegenNiet qua conditie, maar m'n linkerenkel doet pijn (niet in wandelschoenen, maar had nu hardloopschoenen aan), mijn rechterknie protesteert, m'n rechterheup begon zeer te doen en onder mijn rechtervoet is het héél gevoelig...ik vrees dat daar een blaar zit, maar ben nu veel te stijf om dat ook maar te kunnen zien
Rechts is wel een beetje m'n kneuzenkant hè.
miss_d, ik heb van die dikke sokken met van die rubbertjes eronder. Je hebt ze ook voor baby'squote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
...... Dus maar even geen schoenen aan en een voetenbadje. Hopelijk kan ik dan vanavond weer even op m'n crosstrainer (dat kan echt niet op blote voeten of sokken, dan glij ik eraf).
Ah, dat klinkt goed. Heb je enig idee waar je ze gekocht hebt?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Faat het volgende:
[..]
miss_d, ik heb van die dikke sokken met van die rubbertjes eronder. Je hebt ze ook voor baby's![]()
Heerlijk om thuis te sporten als je geen zin hebt in schoenen of als je die dus eventjes liever niet aantrekt!
Respect hoor, dat je ondanks dat prutweer bent gaan wandelen!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er vandaag al 3 uur beweging opzittenNu nog slapen
En ja, het was de hele weg rotweer. Mijn bh en onderbroek heb ik net van m'n klamme lijf gerold
Ik was doorweekt, maar door het steviige doorstappen had ik het tijdens het wandelen niet koud. Ben alleen vreselijk afgekoeld in de trein van Beilen naar Hoogeveen. Nu nog een fiojne douche pakken en dan ga ik slapen.
Rewimo, zet 'm op en gewoon jezelf zijn dan ben je superleuk![]()
Oh, Liejannuh, het was meer 17 km en het viel me best tegenNiet qua conditie, maar m'n linkerenkel doet pijn (niet in wandelschoenen, maar had nu hardloopschoenen aan), mijn rechterknie protesteert, m'n rechterheup begon zeer te doen en onder mijn rechtervoet is het héél gevoelig...ik vrees dat daar een blaar zit, maar ben nu veel te stijf om dat ook maar te kunnen zien
Rechts is wel een beetje m'n kneuzenkant hè.
In de sokkenwinkel op de Grote Markt in Haarlem, maar daar heb je weinig aan denk?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, dat klinkt goed. Heb je enig idee waar je ze gekocht hebt?
ik heb ook zoiets van de Hema, daar noemden ze het sokpantoffels. Vind ik sowieso fijne dingen omdat ik liever niet met harde zolen op de bank ligquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef Faat het volgende:
[..]
In de sokkenwinkel op de Grote Markt in Haarlem, maar daar heb je weinig aan denk?
Probeer gewoon een willekeurige sokkenwinkel, ze hebben ze vast overal. Ze zijn alleen wel heel
erg warm. Tis een soort alternatief voor pantoffels, maar ja, zweten doe je toch wel op de crosstrainer
Dankjewelquote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef roooosje het volgende:
Hai iedereen! Ik heb een aantal topics doorgelezen en ik wil iedereen even becomplimenteren hoe goed iedereen bezig is! Natuurlijk zit een dagje bij wanneer het wat minder gaat, maar dat mag vind ik, hoeveel kritiek je er ook op krijgt door sommige mensen. Echt super!
Misschien dat een stukje fietsen helpt... dan gebruik je je spieren anders en stimuleer je de doorbloeding. Wel rustig aan doen, gewoon rustig bewegen. Bij mij helpt dat meestal heel goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef freecell het volgende:
En ik heb SPIERPIJN! echt mega spierpijn in mn kuiten.
Ik strompel er zelfs een beetje door
Heb net al een eind gewandeld, maar ik krijg het er niet uitgelopen.
*note to self: vaker op en neer springen op je tenen of het gewoon helemaal niet doen*
Had ik al gemeld dat mijn bekeuring aangeeft dat ik thv Beilen geflitst ben?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef omearos het volgende:
Ik was net naar een voorstelling van Joke van Leeuwen, begint zij in een liedje ook ineens over station BeilenZo heb je er nog nooit van gehoord, en zo 2x op een dag
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat mijn bekeuring aangeeft dat ik thv Beilen geflitst ben?![]()
Beilen is populairquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef freecell het volgende:
Op station Beilen heb ik eens heel lang gezetn. Ik was tussen Assen en Beilen in slaap gevallen in de trein, schrok wakker toen de trein stopte en dacht toen dat ik al op Hoogeveen was...
En dan zit je driekwartier op BeilenWel saai daar.
ik hoop mee...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:20 schreef teigan het volgende:
en ben er hopelijk niet geflitst...
dat heb ik nog steeds niet hoor, ik werk gewoon mijn lijstje afquote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef gothic-blackie het volgende:
das mooi troel, hopelijk is het dan volgende week een dag waar je van kan genieten (want voor mijn gevoel had je er helemaal geen zin meer aan).
Ow, die mensen heb ik sowieso wel om me heen, maar het gaat meer omdat ik niet meer kan vertrouwen op dat bepaalde individuen zich zullen gedragen...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Troel, volgende week is gewoon jouw dag, omring je met de mensen die je graag om je heen wilt hebben, en laat de rest een beetje..
Het vliegt voorbij denk ik, en het zou zonde zijn als je er niet van gaat genieten..
Tuurlijk, ik doe me op internet altijd anders voor dan ik ben. Ik geloof dat we al vrij snel met msn met webcam aan aan het chatten waren, maar ik schijn een foto van toen ik 12 was gestuurd te hebben om te verdoezelen dat ik zo dik was ofzoquote:Wist je dat je op het internet voorzichtig moet zijn. Mensen kunnen zich anders voor doen. dan ze zijn - of bijvoorbeeld wat 'gedateerde' foto's meesturen
Hier heb ik sowieso geen goed woord voor overquote:Troel verliest haar geduld
Want die maag moet gevuld
Aantal nachtdiensten achter elkaar verschilt bij mij behoorlijk, maar ik heb er het liefst maar 2. Bij meer wordt het voor mijn gevoel steeds moeilijker weer in een normaal ritme te komen. Mijn max is 10 met 1 dag tussendoor vrij (ik moest overdag ook nog eens ergens naar toe...funest), maar dat is uitzonderlijk en was eigenlijk gewoon niet te doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Fuente het volgende:
Isa, hoeveel nachtdiensten draai je achter elkaar als max? Ik ga in juni weer aan het werk in het ziekenhuis (leerling vpk), ga ook nachtdiensten draaien op de afdeling waar ik kom. Ben benieuwd hoe dat is, ik heb het namelijk nog nooit gedaanEn hoe doe je dat met eten? Ik bedoel, je moet dan 's nachts toch ook wat eten?
En wat een eind heb je gelopen zeg![]()
De A is van auto, die rijdt hij elke dagquote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef teigan het volgende:
Nee, dat is gewoon niet aardig, en ik daarom heb ik altijd zo'n hekel aan stukjes op bruiloften, er komen zulke tenenkrommende gemaakt grappige cliches in..
Inderdaad spannend!quote:Ik werd net gebelt door een uitzendbureau waar ik me ingeschreven had.. Of ik binnenkort op gesprek kon komen om even kennis te maken, te kijken wat ik wil en wat dingen te regelen... Betekend nog niets natuurlijk, maar ik vind het wel spannend...
Ik waggelquote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, zou de vermoeidheid en het weer trouwens ook niet iets te maken kunnen hebben met je pijnlijke knie en je heup? Zat ik me later te bedenken?
Ik neem tenminste aan dat je enigszins vermoeid ben na een nachtdienst en 17 km wandelen in de regen maakt het extra zwaar.
Hoe gaat het nu met je heup en knie en enkel?
schoonzusje was verantwoordelijk voor de ene rijm, schoonmoeder heeft een boel aangeleverd en de tantes ook wat. Mijn moeder was er ook bij en voelde zich er niet helemaal prettig bij begreep ik (en dat kan ik me voorstellen). Gelukkig wordt het uiteindelijke product best grappig (door mijn mams en mij behoorlijk aangepast).quote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Troel, fijn dat het klikt met de psych, toch heel belangrijk. En wie heeft dat soort dingen dan over jou geschrevenSchandalig zeg. Miss_d die dingen over jou kunnen ook niet door de beugel. Dat is puur om lachers op de hand te krijgen ten koste van jou, vals hoor. Ik hou ook niet zo van stukjes die iemand voor schut zetten of onderuit halen. Heb er wel ervaring mee in de familie dat er dan zo'n ijzige stilte in de zaal valt en iedereen denkt: "oooh, dat kan je toch niet zeggen!"
Nee, nee, niet over mij joh, ik maak ze als voorbeeld om Troel nog ff te steunen. Want het was echt tenenkrommend gewoon. Op mijn bruiloft durft niemand een stukje te doen, geloof me maarquote:Op maandag 7 mei 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Miss_d die dingen over jou kunnen ook niet door de beugel. Dat is puur om lachers op de hand te krijgen ten koste van jou, vals hoor.
Ik denk dat ik was gaan huilen als iemand dat over mij had geschreven om ff lollig voor te lezen op mijn bruiloftquote:Op maandag 7 mei 2007 17:33 schreef Troel het volgende:
schoonzusje was verantwoordelijk voor de ene rijm, schoonmoeder heeft een boel aangeleverd en de tantes ook wat. Mijn moeder was er ook bij en voelde zich er niet helemaal prettig bij begreep ik (en dat kan ik me voorstellen). Gelukkig wordt het uiteindelijke product best grappig (door mijn mams en mij behoorlijk aangepast).
Ik ben allang blij dat ik het van te voren af kon keuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik was gaan huilen als iemand dat over mij had geschreven om ff lollig voor te lezen op mijn bruiloftSnap heel goed waarom je zo in de stress schoot
Maar gelukkig was je moeder er bij zeg.
Ik kan me er een beeld van vormenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, nee, niet over mij joh, ik maak ze als voorbeeld om Troel nog ff te steunen. Want het was echt tenenkrommend gewoon. Op mijn bruiloft durft niemand een stukje te doen, geloof me maarIk geloof niet dat iemand opmerkingen over mij durft te maken waar ik in elk geval zelf bij ben, ik schroom er niet voor om iemand gelijk terug in zijn mand te sturen.
Ik denk dat dat wel heel goed werkt. Sta je daar leuk te wezenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik was gaan huilen als iemand dat over mij had geschreven om ff lollig voor te lezen op mijn bruiloft![]()
"grappig"quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef Troel het volgende:
Ik ben allang blij dat ik het van te voren af kon keuren.
was het maar om voor te lezen: het was om uit te delen
Er zijn nog een aantal dingen waarvan ik nog niet weet wat er in staat, dat heb ik nog aangevraagd bij het ceremoniepaar. Door mijn ouders ben ik compleet op de hoogte gebracht van wat ze gaan doen en die hebben zelfs toestemming gevraagdquote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"grappig"
not
Maar geen verrassingen meer nu?
En ik gisteren maar nadenken over een gedichtje voor in die doopkaartquote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel heel goed werkt. Sta je daar leuk te wezen
Er was er ook nog een over het graag zien van Troel in een trouwjurk, maar dan wel onder de 100 kilo.
Maar geloof me, ik kan beter slap rijmen dan de familie, dus als zij weer een feestje geven kan ik heel goed helpen, Troel![]()
Het komt vast goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik waggelMaar het gaat wel. Ik bedacht me ook dat ik waarschijnlijk zo extreem stijf was door de regen en de kou. Mijn enkel voel ik niet meer, mijn heup doet nog wel zeer en mijn knie een beetje. Ik ga denk ik ook maar beginnen met buikspieroefeningen en dergelijke om dat buikcorset wat te versterken.
nog een keertje naar de sauna toe of zo?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik moet van de psych dingen doen waarbij ik me kan ontspannen.
Dus ik ga lekker veel in bad deze week
oh, dacht dat jij ook altijd meeging met de sauna meets.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:03 schreef Troel het volgende:
Hmm, maar dat zou dan de eerste keer in een echte sauna zijn en dat is denk ik eerder stressvol dan relaxen
Een dun laagje kleding onder de manchet heef geen invloed op de meting, maar bij het woord 'trui' denk ik niet aan een dun laagjequote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, dat weet jij wel, een bloeddrukmeter kan toch ook gewoon over mijn trui heen? Ik heb nu zo'n 24-uurs-bloeddrukmeetapparaat en de doktersassistente vond dat ik 'm onder mijn trui moest, maar dat zit rot en ik heb een hele dunne vrij slank gesneden (=niet zo wijde) trui aan die ik niet om zeep wil helpen door er allemaal apparaten onder te gaan doen.
Ik heb t-shirts die dikker zijn, maar ik heb die meter weer gewoon om mn arm heen gedaan, zonder trui.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dun laagje kleding onder de manchet heef geen invloed op de meting, maar bij het woord 'trui' denk ik niet aan een dun laagjeBeoordeel zelf dus maar.
Thxn voor je uitleg! ik ga werken op chirurgie (vaat) en bij ons zit ook urologie (is vanwege bezuinigingen een tijd terug samengevoegd). Ik heb er al een maand stage gelopen, dus qua afdeling weet ik gelukkig al een beetje wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aantal nachtdiensten achter elkaar verschilt bij mij behoorlijk, maar ik heb er het liefst maar 2. Bij meer wordt het voor mijn gevoel steeds moeilijker weer in een normaal ritme te komen. Mijn max is 10 met 1 dag tussendoor vrij (ik moest overdag ook nog eens ergens naar toe...funest), maar dat is uitzonderlijk en was eigenlijk gewoon niet te doen.
Ik eet mijn avondeten voor een nachtdienst vrij laat, ongeveer rond 21:00. Dan eet ik op mijn werk om een uur of 12 een appel oid en dan rond 4:00 's nachts heb ik brood en soms kliekjes van de avond ervoor. Er staat hier een magnetron, dus dat is wel handig. Ik vergeet alleen meestal wel te drinken en het ziekenhuisklimaat is vrij droog, dus dat is niet slim.
Maar wat gaaf dat je in het ziekenhuis aan de slag gaatWeet je al welke afdeling?
mijn sociologysenses (ugh, spiderman 3 gekekenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Net alsof ze elkaar 'aantrokken ' of in gedrag beinvloedden.
volgens mij heb je dat in heel veel organisaties wel. De ene afdeling is een stuk gezelliger qua werksfeer dan de andere. Ik denk dat werknemers officieus best wel veel invloed hebben op het blijven of gaan van nieuwe collega's. Mensen die zich dan niet in de groep thuisvoelen worden vakkundig weggewerkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geen verpleegkundige hooren zit dus ook niet op een afdeling.
Beetje leuke afdeling? Ik vond het altijd heel opvallend hoe verschillend verpleegkundigen op de verschillende afdelingen waren. Wel opvallend was dat het of een groep krengen was of een groep geweldig leuke mensen. Net alsof ze elkaar 'aantrokken ' of in gedrag beinvloedden.
Jij bent toch arts in opleiding? Zit je dan niet op 1 bepaalde afdeling?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geen verpleegkundige hooren zit dus ook niet op een afdeling.
Beetje leuke afdeling? Ik vond het altijd heel opvallend hoe verschillend verpleegkundigen op de verschillende afdelingen waren. Wel opvallend was dat het of een groep krengen was of een groep geweldig leuke mensen. Net alsof ze elkaar 'aantrokken ' of in gedrag beinvloedden.
ik ben lid!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Ehm, iemand héél misschien lid van BNN hier? Ik wilde die 'get smarter in a week' test doen, maar daar moet je lid voor zijn en je inloggen![]()
Ook een leuk boekje om te downloaden (dat kan dan weer wel als je geen lid bent).
Wanneer hoor je wat?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Helleu! Gesprek ging prima, ze zijn ervan overtuigd dat ik het werk aankan (ik ook) maar ik vrees dat ik zal worden afgewezen wegens overkwalificatie
Ik had al een PM van een andere heel lieve fokkerquote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben lid!
Overgekwalificeerd is meer qua opleiding. En hopelijk kan ik mijn garantie houden ja. Anders donder ik een eind naar benedenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... dan valt het toch wel mee met overgekwalificeerd zijn? En je verandert toch niet van organisatie? Dan zou die garantie van dat sociale plan volgens mij geldig moeten blijven.
Ik ben al klaar met alle co-schappen en zit dus niet meer op een afdeling. Ik ben nu met wetenschappelijk onderzoek bezig. Die baan in Assen is mijn bijbaan in het ziekenhuis, ik ben daar receptioniste en doe de administratie voor de spoedhulp, bel artsen uit bed etc etcquote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef Fuente het volgende:
Jij bent toch arts in opleiding? Zit je dan niet op 1 bepaalde afdeling?
Mjah ze zeggen vaan van chirurgie dat de vpk's 'krengen' zijnIk moet zeggen dat er een paar bijzitten waar ik het denk ik niet mee kan vinden, maar ook een stel lieverds. Ik heb in mijn stage (maand) in ieder geval een flinke aanvaring gehad met 1 van mijn werkbegeleidsters
Bij ons op de afdeling merkte ik veel verdeeldheid in vpk's. Ik kwam afgelopen maand 1 van de andere leerlingen (die zit verderop in de opleiding) tegen die ook op mijn afdeling werkt, en die zei dat er een heel stel zijn opgestapt! Maar ik weet verder niet hoe of wat, dus ik ben heel erg benieuwd.
Ik zit tot en met december op deze afdeling, dan verhuis ik naar cardiologie, mijn klasgenoot zit daar de komende tijd en wat ik van haar begreep is het echt een geweldige afdeling.
Ik ga me maar eens netjes aan hun opdrachten houdenquote:Hey smarty, Jij wilt slimmer worden en daarom heb je de Get Smarter in a Week test gedaan! Benieuwd naar je score? Hier komt ie: 110
Tevreden of weet je dat niet echt? Nou, de bekende Nederlanders hebben die test ook gedaan. Check ook hun scores:
Cas Jansen: 94
Willie Wartaal: 78
Manuela Kemp: 102
Miljuschka Witzenhausen: 85
Gemiddelde publiek: 52
Nou, je kunt wel wat slimmer worden he? Blijf je dom en blond of kunnen de Einsteins van deze wereld hun koffers wel pakken? Dat hangt er vanaf of jij je huiswerk netjes doet deze week. Doe dus je dagelijkse oefeningen als je niet langer het iq van een steenpuist wilt hebben. Dat is de enige manier om te testen of we je inderdaad slimmer kunnen maken in een week. Succes!
Whahahaha je hoort het echt vaker hoor, dat op chirurgie krengen zitten. Ik zie mezelf er ook niet werken naar mijn opleiding. Wel leuk dat dat bij 'jullie artsen' ook gemerkt wordtquote:Op maandag 7 mei 2007 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met alle co-schappen en zit dus niet meer op een afdeling. Ik ben nu met wetenschappelijk onderzoek bezig. Die baan in Assen is mijn bijbaan in het ziekenhuis, ik ben daar receptioniste en doe de administratie voor de spoedhulp, bel artsen uit bed etc etc
En tijdens mijn tijd op chirurgie vond ik het daar ook een beetje krengende mensen op de IC een beetje arrogant, de mensen op interne héél relaxt etc, cardiologie had ook heel leuk personeel (veel mannen itt andere afdelingen
). Maar ja, dat verschilt ook natuurlijk per ziekenhuis.
Geld inzamelen met 13 personen, zodat je ouders daar uit eten kunnen klinkt wel een beetje lullig aangezien hetquote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef gothic-blackie het volgende:
trouwens dames en heren, ik heb even een ongelovelijke offtopic vraag.
mijn ouders zijn 12 mei 35 jaar getrouwd. en nu gaan we de 13de met zn allen uit eten (alle kinderen en kleinkinderen, en ook vrienden die mijn ouders als hun eigen ouders zien). en nu heb ik (weet nog niet hoe dat met de anderen zit) nog niet echt nagedacht wat we hun kunnen gevendus misschien hebben jullie wat ideeen?
weet wel dat ze maandag richting praag gaan met zn tweetjes om daar hun huwelijk met zn tweeen te vieren. ik zat dus zelf te denken om geld in te zamelen zodat ze daar uit eten kunnen gaan op onze kosten
euhm denk niet dat wij met zijn 10en even 1500 euro binnen halen. vooral niet als je weet dat ik en vriend studeren of op zoek naar werk zijn, dat zus en zwaag een 2ling hebben en al krap zitten, dat broer en schoons net hun 2de kindje hebben gekregen en nooit veel geld hebben gehad, dat er 2 mensen (stel) zijn die van de sociale dienst leven, en dat er 2 zijn (ook stel) die ook net hun 2de kindje hebben gekregen, ok ze hebben het misschien wat ruimer dan de rest, maar hou nog steeds rekening met behoorlijk weinig geld.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Faat het volgende:
[..]
Geld inzamelen met 13 personen, zodat je ouders daar uit eten kunnen klinkt wel een beetje lullig aangezien het
eten daar geen ene drol kostWaarom zamelen jullie niet zoveel in dat ze de hele reis van jullie vergoed krijgen?
Ik vind 35 jaar toch wel zo'n lange tijd dat er wel iets bijzonders tegenover mag staan
Ook leuk om te geven blijf ik een pluimencheque vinden www.pluimen.nl is dat geloof ik. Mogen ze zelf iets
uitkiezen en kun je zo duur maken als jezelf wil![]()
SMT?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Fuente het volgende:
[..]
Thxn voor je uitleg! ik ga werken op chirurgie (vaat) en bij ons zit ook urologie (is vanwege bezuinigingen een tijd terug samengevoegd). Ik heb er al een maand stage gelopen, dus qua afdeling weet ik gelukkig al een beetje wat ik kan verwachtenWat voor afdeling zit jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |