Mijn CANSarm?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Levi, hoe is het met je de-nieuwe-naam-voor-RSI?
Ik beschuldig niemand van het volgen van een crashdieet.quote:
Wat jij misschien niet zo voor ogen hebt, de mensen in de dieetclub zijn gemiddeld (nee, niet allemaal) wat ouder dan wij in slank de zomer in. En hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het is om de kilo's eraf te krijgen. Dan kan ik me goed voorstellen dat je op een gegeven moment al erg blij bent met 10 kilo eraf in plaats van een perfect BMI. Afvallen is altijd beter dan niet, en het gaat er meer om dat je het goed volhoudt, dan dat het zo snel mogelijk gebeurd.quote:
Hier moest ik even om lachenquote:
Gelukkig is het dus niet helemaal meer kansarm? Fijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn CANSarm?![]()
Redelijk... heb de indruk dat het langzaam beter wordt. Alleen naar mijn smaak wat erg langzaam.![]()
Dat was het eerste wat ik dacht toen jij zei dat het tegenwoordig CANS heet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier moest ik even om lachenWat een ongelukkige term eigenlijk
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef locutus51 het volgende:
Het valt me nu pas op dat mijn BMI onder de 30 is (29) soooo dat is langgeleden!
Never mind... ik trek me terug uit deze onzin discussie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ach, Miss_S lust zelf ook graag een ijsje, hè, Miss_S. Maar ze heeft m.i. wel gelijk: als je niet meer afvalt, terwijl je wel te zwaar bent, mankeert er iets aan je eetpatroon. Dan zou je toch dat ijsje maar eens moeten laten zitten, lijkt me (en dan heb ik het natuurlijk niet over 1 ijsje per week en ook niet over een Festini fruitijsje).
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Vier hier met mij mee dat...... ik na heel veel mailen met de klantenservice (sinds 12 maart) vandaag mijn eerste krant heb ontvangen
Vergeet ook niet dat de meeste mensen hier aanwezig al tig pogingen hebben ondernomen om kilo's kwijt te raken en dat bevordert het afvallen ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat jij misschien niet zo voor ogen hebt, de mensen in de dieetclub zijn gemiddeld (nee, niet allemaal) wat ouder dan wij in slank de zomer in. En hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het is om de kilo's eraf te krijgen. Dan kan ik me goed voorstellen dat je op een gegeven moment al erg blij bent met 10 kilo eraf in plaats van een perfect BMI. Afvallen is altijd beter dan niet, en het gaat er meer om dat je het goed volhoudt, dan dat het zo snel mogelijk gebeurd.
Dank jequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow! Wat een prestatie!17kg is echt knap!
Over BMI: ik heb er allang "vrede" mee dat ik nooit een BMI van 25 zal bereiken. Ik moet daarvoor 72kg wegen en dat woog ik toen ik 13 was.Ik zou al een gat in de lucht springen als mijn BMI onder de 30 komt. Ik weet wel dat ik dat kan, dus is dat mijn streven. Als mijn BMI onder de 30 is, is mijn tailleomtrek ook weer binnen de "gezonde zone"... we zijn nu eenmaal niet allemaal zo geschapen dat we uiteindelijk een vedergewicht bereiken.
![]()
Succes met de laatste "loodjes"! Je bent al goed op weg, dus het komt vast wel helemaal goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik zal ook nooit een vedergewicht bereiken hoor, en dat wil ik ook niet eens! Ik ben nou eenmaal raar, ik weeg veel meer dan dat ik eruit zie zeg maar.
Ik zou zeer blij zijn met een kilootje of 78. Dan is mijn BMI nog steeds 25+, maar dat vind ik niet zo ernstig, belangrijkste is dat mijn tailleomvang gezond is, en dat issie nu al!
Nou ik zal je vertellen dat ik ben afgevallen door een gezond eetpatroon aan te nemen. Dieeten werken niet en daar doe ik dus ook niet aan. Ik blijf dus doorgaan met dat eetpatroon en dan zal ik niet meer aankomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik niet zo goed snap: jullie hebben allemaal een bepaald BMI / gewicht in je hoofd zitten. En als je dat bereikt hebt, wat dan? Ga je dan weer net zo leven als je deed?
Ik bedoel: probeer gewoon zo gezond mogelijk te leven, eet eens per week een patatje en een gebakje en kijk hoe ver je komt. Misschien kom je verder of minder ver dan je gedacht had.
Och...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd met je BMI onder de 30 Locutus51!
En jij gefeliciteerd met je eerste krant Miss D!
Dan ga ik zo weer verkassen naar de bank wegens ziek.
yep dat klopt helemaal!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
BMI is nu eenmaal een slechte manier om vast te stellen of iemand te zwaar/ongezond is. Er spelen veel meer factoren mee. Vetpercentage zegt bijvoorbeeld al veel meer, net als de tailleomtrek een goede indicatie is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
Dan ga ik zo weer verkassen naar de bank wegens ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |