Zou heel goed kunnen. Veel van mijn collega's hadden het pas ook, maar die waren allemaal weer vrij snel op de been.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Zou Gerbert buikgriep hebben? Hij heeft alle symptonen; misselijkheid, buikpijn, lichte koorts, vermoeidheid, overgeven en diarree....
volg jij mij ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef locutus51 het volgende:
Hoelang ben je nu bezig ymme???
Hmm, lijkt er wel op....quote:
Weet iemand misschien wat je het beste kunt eten bij buikgriep? Ik las ergens "geen vast voedsel" en had een bakje vla klaargezet en las toen "geen melkproducten".quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Veel van mijn collega's hadden het pas ook, maar die waren allemaal weer vrij snel op de been.
Ik duim nog steeds voor je dat hij op miraculeuze wijze spoedig herstelt!
Bouillon? Beschuitje? Vruchtensap? Lichte dingen in elk geval.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Weet iemand misschien wat je het beste kunt eten bij buikgriep? Ik las ergens "geen vast voedsel" en had een bakje vla klaargezet en las toen "geen melkproducten".
gelukkig ikiskoel, is je werk nu ook nog makkelijk te bereiken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehoeee!
We hebben een ander huisje via de anti-kraak vereniging. Deze keer staat het stulpje in Gouda. Een klein hoekhuisje met 3 slaapkamers, ruime woonkamer, ranzige keuken
, een dakterras, voor- en achtertuintje. Dit weekend schoonmaken (het is nu te ranzig voor woorden) en schilderen. Volgend weekend verhuizen!
Arme Gerben en Fannetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Zou Gerbert buikgriep hebben? Hij heeft alle symptonen; misselijkheid, buikpijn, lichte koorts, vermoeidheid, overgeven en diarree....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Isabeau op 04-05-2007 00:11:00 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
wat is corerhytems?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef ymme het volgende:
Hier nog maar eens. Ben best trots op mezelf. Loop netjes elke avond gemiddeld 45 min. Doe 3x per week corerhytems.
En het resultaat is verbluffend. Maar ja, is grotendeels allemaal vocht denk ik.
[afbeelding]
beterschap! voor hubbie, en felicitaties voor ikiskoel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Fannetje het volgende:
Volgens dokterdokter.nl is het inderdaad buikgriep. En dat is gewoon een kwestie van uitzieken. Gelukkig is het bij de meeste mensen na 2 dagen over, laten we hopen dat dat bij Gerbert ook zo is!
En gefeliciteerd, Isiskoel!
is dat niet dat latin-dansen wat je op tell-sell nu ziet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat is corerhytems?
Wat voor soort lopen doe je? Gewoon wandelen, of snelwandelen of hardlopen?
Ik loop ook, wil gaan hardlopen, maar doe nu nog wandelen en snelwandelen zeg maar.
Nou ja, makkelijk makkelijk.... ongeveer 45-60 minuten reizen, terwijl ik eerst maar hooguit 10 minuten hoefde te fietsen. Maar ach, het is maar tijdelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gelukkig ikiskoel, is je werk nu ook nog makkelijk te bereiken?
Da's het Dieet-Web tickertjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
die is ook mooi hoor Troel..
hoe gaat het nu met jou? Is het afvallen alweer een beetje gestopt? En wanneer moet je weer passen?
Mooi! Waar zat je precies op Kreta?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef omearos het volgende:
Liejannuh
Ik ben gister net teruggekomen van vakantie, lekker weekje bruin geworden op Kreta![]()
De 'schade' is ongeveer 2 kg, valt me nog alles mee.
Vandaag lekker een dagje door de Ikea banjeren met een vriend van me, lekker burgerlijk dingen uitzoeken voor zijn flat![]()
en nog steeds aan het dansen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef ymme het volgende:
Ik ben ongeveer een jaar bezig. vorig jaar 15 kilo afgevallen, en 5 aangekomen! Dipje door omstandigheden! Nu gaat een paar weken weer helemaal goed!Met lijnen, en met mij steeds beter! Maar ik ben er nog lang niet
toch raar dat je dan inderdaad opeens ergens zin in hebt wat je eigenlijk vies vindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben gisteren bij de McDonalds geweest.![]()
Een keer of twee per jaar heb ik ineens ontzettend zin in zo'n klef broodje met nepvlees, friemeltjes sla , een plakje augurk en dat sausje van de MacDe rest van het jaar vind ik het niet te eten maar soms moet ik het ineens hebben. En dan doen we dat ook lekker.
![]()
Een BigMac menu met frietjes en frietsaus en een vanille milkshake, als je het dan doet moet je het ook goed doen.![]()
Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben gisteren bij de McDonalds geweest.![]()
Een keer of twee per jaar heb ik ineens ontzettend zin in zo'n klef broodje met nepvlees, friemeltjes sla , een plakje augurk en dat sausje van de MacDe rest van het jaar vind ik het niet te eten maar soms moet ik het ineens hebben. En dan doen we dat ook lekker.
![]()
Een BigMac menu met frietjes en frietsaus en een vanille milkshake, als je het dan doet moet je het ook goed doen.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ikea is leuk. Helaas kan Isabeau ons daar niet in bijvallen, want die is nog nooit in de Ikea geweest.
daar heb ik nou helemaal geen problemen mee, als mijn vriend nu zou zeggen: kom ga je mee naar de mac, zal ik meteen opspringen om mee te gaan, want ik vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehadEén keer na het kijken van de documentaire Super Size Me
en één keer gewoon zomaar. Beide keren voldeed het eten volledig aan de verwachting: smérig! Gelukkig maar hehe. Dus ik hoop dat ik die neiging nóóit meer krijg. Burger King vind ik trouwens nog smeriger. Fastfood op die manier is dan ook nooit mijn probleem geweest. Swirls daarentegen...
![]()
Ja, geen idee! Roep maar wat!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]wanneer doen we die Ikea-meeting dan?
In ieder geval voor ik ga verhuizen (alleen plannen hoor).
wat een tijdje? elke keer als ik er op een zaterdag ben dan zweer ik dat ik nooit kinderen neemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, geen idee! Roep maar wat!
Voor de ultieme Ikea ervaring kun je het beste op zaterdag gaan en in het restaurant gaan zitten.
wel een reële kans dat je kinderwens daarna een tijdje weg is
Ik hoorde dat Tweede Paasdag de ideale Ikeadag was, maar ik moest dit jaar werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, geen idee! Roep maar wat!
Voor de ultieme Ikea ervaring kun je het beste op zaterdag gaan en in het restaurant gaan zitten.
wel een reële kans dat je kinderwens daarna een tijdje weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |