abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48978078
Fok! dieetclub #156

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:30:54 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48978121
fipo (ha, zeg ik dat ook nog eens een keer ).
Niet meer actief op Fok!
pi_48978389
Hier nog maar eens. Ben best trots op mezelf. Loop netjes elke avond gemiddeld 45 min. Doe 3x per week corerhytems.
En het resultaat is verbluffend. Maar ja, is grotendeels allemaal vocht denk ik.

pi_48978426
Ik moet echt even wat drinken, ik heb alleen nog maar een pot thee op vandaag, dat is echt te weinig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48978448
Zou Gerbert buikgriep hebben? Hij heeft alle symptonen; misselijkheid, buikpijn, lichte koorts, vermoeidheid, overgeven en diarree....
pi_48978526
Dat is zeker te weinig teigan. Probeer een glas of 2 water te drinken als je opstaat. Heb je in iedergeval al wat binnen
pi_48978903
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Zou Gerbert buikgriep hebben? Hij heeft alle symptonen; misselijkheid, buikpijn, lichte koorts, vermoeidheid, overgeven en diarree....
Zou heel goed kunnen. Veel van mijn collega's hadden het pas ook, maar die waren allemaal weer vrij snel op de been.
Ik duim nog steeds voor je dat hij op miraculeuze wijze spoedig herstelt!
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:15:37 #8
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48979958
Hoelang ben je nu bezig ymme???
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:18:50 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48980115
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef locutus51 het volgende:
Hoelang ben je nu bezig ymme???
volg jij mij ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:20:15 #10
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48980172
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

volg jij mij ofzo? .
Hmm, lijkt er wel op....
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:21:07 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48980211
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:20 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Hmm, lijkt er wel op....
.
Niet meer actief op Fok!
pi_48980285
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen. Veel van mijn collega's hadden het pas ook, maar die waren allemaal weer vrij snel op de been.
Ik duim nog steeds voor je dat hij op miraculeuze wijze spoedig herstelt!
Weet iemand misschien wat je het beste kunt eten bij buikgriep? Ik las ergens "geen vast voedsel" en had een bakje vla klaargezet en las toen "geen melkproducten".
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:24:18 #13
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48980351
Voor zover ik weet zijn de meningen hierover nog verdeeld, maar mijn huisarts zei een keer cola drinken en gewoon eten.
pi_48980357
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Weet iemand misschien wat je het beste kunt eten bij buikgriep? Ik las ergens "geen vast voedsel" en had een bakje vla klaargezet en las toen "geen melkproducten".
Bouillon? Beschuitje? Vruchtensap? Lichte dingen in elk geval.
Edit: en cola inderdaad, werkt anti-laxerend. Net zoals banaan.
pi_48980430
Ik ben ongeveer een jaar bezig. vorig jaar 15 kilo afgevallen, en 5 aangekomen! Dipje door omstandigheden! Nu gaat een paar weken weer helemaal goed! Met lijnen, en met mij steeds beter! Maar ik ben er nog lang niet
pi_48980772
een ordinaire tvp van mij
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48981218
Whoehoeee! We hebben een ander huisje via de anti-kraak vereniging. Deze keer staat het stulpje in Gouda. Een klein hoekhuisje met 3 slaapkamers, ruime woonkamer, ranzige keuken , een dakterras, voor- en achtertuintje. Dit weekend schoonmaken (het is nu te ranzig voor woorden) en schilderen. Volgend weekend verhuizen!
It is your friends who make your world!
pi_48982179
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehoeee! We hebben een ander huisje via de anti-kraak vereniging. Deze keer staat het stulpje in Gouda. Een klein hoekhuisje met 3 slaapkamers, ruime woonkamer, ranzige keuken , een dakterras, voor- en achtertuintje. Dit weekend schoonmaken (het is nu te ranzig voor woorden) en schilderen. Volgend weekend verhuizen!
gelukkig ikiskoel, is je werk nu ook nog makkelijk te bereiken?
pi_48983180
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Fannetje het volgende:
Arme Gerben en Fannetje
Hopelijk knapt hij inderdaad nog snel op!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:28:28 #20
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48983502
Ow fijn dat jullie wat hebben ikiskoel.

En Fannetje, beterschap voor Gerbert balen dat ie net nu zo ziek is.
pi_48983565
Volgens dokterdokter.nl is het inderdaad buikgriep. En dat is gewoon een kwestie van uitzieken. Gelukkig is het bij de meeste mensen na 2 dagen over, laten we hopen dat dat bij Gerbert ook zo is!

En gefeliciteerd, Isiskoel!
pi_48984134
Ik hoop dat Gerbert snel opknapt, Fannetje. Wens hem beterschap van mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Isabeau op 04-05-2007 00:11:00 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48984318
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef ymme het volgende:
Hier nog maar eens. Ben best trots op mezelf. Loop netjes elke avond gemiddeld 45 min. Doe 3x per week corerhytems.
En het resultaat is verbluffend. Maar ja, is grotendeels allemaal vocht denk ik.

[afbeelding]
wat is corerhytems?
Wat voor soort lopen doe je? Gewoon wandelen, of snelwandelen of hardlopen?
Ik loop ook, wil gaan hardlopen, maar doe nu nog wandelen en snelwandelen zeg maar.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_48984393
tvp

Hopelijk knapt Gerbert snel op!
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:20:03 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48985756
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Fannetje het volgende:
Volgens dokterdokter.nl is het inderdaad buikgriep. En dat is gewoon een kwestie van uitzieken. Gelukkig is het bij de meeste mensen na 2 dagen over, laten we hopen dat dat bij Gerbert ook zo is!

En gefeliciteerd, Isiskoel!
beterschap! voor hubbie, en felicitaties voor ikiskoel!

verpakte tvp, en eigenlijk op weg naar mijn bed....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_48987814
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef MissJ het volgende:

[..]

wat is corerhytems?
Wat voor soort lopen doe je? Gewoon wandelen, of snelwandelen of hardlopen?
Ik loop ook, wil gaan hardlopen, maar doe nu nog wandelen en snelwandelen zeg maar.
is dat niet dat latin-dansen wat je op tell-sell nu ziet?
pi_48991252
Check mensen zwaar proberen te voldoen aan een ideaalbeeld wat niet bestaat.
pi_48992003
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

gelukkig ikiskoel, is je werk nu ook nog makkelijk te bereiken?
Nou ja, makkelijk makkelijk.... ongeveer 45-60 minuten reizen, terwijl ik eerst maar hooguit 10 minuten hoefde te fietsen. Maar ach, het is maar tijdelijk
It is your friends who make your world!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 08:41:31 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_48992779
En er zijn zulke mooie tickers te verkrijgen

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48992814
die is ook mooi hoor Troel..

hoe gaat het nu met jou? Is het afvallen alweer een beetje gestopt? En wanneer moet je weer passen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48993470
Liejannuh
Ik ben gister net teruggekomen van vakantie, lekker weekje bruin geworden op Kreta
De 'schade' is ongeveer 2 kg, valt me nog alles mee.

Vandaag lekker een dagje door de Ikea banjeren met een vriend van me, lekker burgerlijk dingen uitzoeken voor zijn flat
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:25:00 #32
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48993511
2 kg schade valt idd mee, ben benieuwd hoe het mij zal vergaan die twee weken oostenrijk (oostenrijks bier en eten!!!)
pi_48993542
Welkom terug omearos, fijn dat je iig genoten hebt op vakantie!!!

En 2 kilo zal wel redelijk snel weer verdwijnen gok ik..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:40:03 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_48993872
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
die is ook mooi hoor Troel..

hoe gaat het nu met jou? Is het afvallen alweer een beetje gestopt? En wanneer moet je weer passen?
Da's het Dieet-Web tickertje Vervang Troel door je eigen naam en je hebt hem zelf ook

Nouja, gisteren is Berts neef hier geweest (onze ceremoniemeester) en die heeft me heel goed geholpen (hij zit in de hulpverlening en wist ook echt gewoon waar hij over sprak). Ik ga me aanmelden bij een eerstelijns GZ-psycholoog. Afgesproken dat ik ga stoppen met de Oxazepam, mocht ik dan niet slapen, dan weer beginnen. Op de avond ervoor geen Oxazepam gebruiken. Passen hoeft niet meer, ik kan de 15e mijn jurk ophalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:42:37 #35
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_48993936
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef omearos het volgende:
Liejannuh
Ik ben gister net teruggekomen van vakantie, lekker weekje bruin geworden op Kreta
De 'schade' is ongeveer 2 kg, valt me nog alles mee.

Vandaag lekker een dagje door de Ikea banjeren met een vriend van me, lekker burgerlijk dingen uitzoeken voor zijn flat
Mooi! Waar zat je precies op Kreta? Nog actieve dingen ondernomen?

Ikea is leuk. Helaas kan Isabeau ons daar niet in bijvallen, want die is nog nooit in de Ikea geweest.

Hier lijkt het overigens weer een beetje beter te gaan. Qua fitheid.
pi_48994244
tuhvuhpuv
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 09:58:01 #37
43556 miss_dynastie
pi_48994316
Ja, het gaat iets beter met Liejannuh
Ik hoop met Gerbert ook!
Troel
pi_48994375
Vorige topic had ik al gemeld dat ik weer actief ging beginnen met een sportprogramma.
Nou, dat gaat redelijk, wel pittig hoor. Daarbij mag ik best veel eten en daarom valt het tot nu toe wel mee. Dinsdag ga ik weer op de weegschaal.
pi_48994425
Troel, er komt dus weer wat beweging in, gelukkig maar..

Liejannuh, fijn dat je je weer wat fitter voelt..

Ik zou net een beker melk pakken, maar die was echt zo enorm goor! Terwijl hij nog tot morgen houdbaar was.. Hij was ook niet zuur ofzo, maar hij smaakte enorm goor. Gelijk de klantenservice maar even gebeld, en ik krijg een tegoedbon ter waarde van het product.
pi_48995411
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef ymme het volgende:
Ik ben ongeveer een jaar bezig. vorig jaar 15 kilo afgevallen, en 5 aangekomen! Dipje door omstandigheden! Nu gaat een paar weken weer helemaal goed! Met lijnen, en met mij steeds beter! Maar ik ben er nog lang niet
en nog steeds aan het dansen?
ik ga hopelijk weer beginnen met streetdance
pi_48996780
Ik ben gisteren bij de McDonalds geweest.
Een keer of twee per jaar heb ik ineens ontzettend zin in zo'n klef broodje met nepvlees, friemeltjes sla , een plakje augurk en dat sausje van de Mac De rest van het jaar vind ik het niet te eten maar soms moet ik het ineens hebben. En dan doen we dat ook lekker.
Een BigMac menu met frietjes en frietsaus en een vanille milkshake, als je het dan doet moet je het ook goed doen.
pi_48996836
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Een keer of twee per jaar heb ik ineens ontzettend zin in zo'n klef broodje met nepvlees, friemeltjes sla , een plakje augurk en dat sausje van de Mac De rest van het jaar vind ik het niet te eten maar soms moet ik het ineens hebben. En dan doen we dat ook lekker.
Een BigMac menu met frietjes en frietsaus en een vanille milkshake, als je het dan doet moet je het ook goed doen.
toch raar dat je dan inderdaad opeens ergens zin in hebt wat je eigenlijk vies vind

en ik schrok trouwens wel toen ik zag hoeveel er in een milkshake zat
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:44:02 #43
57434 Marloes
Digital Love
pi_48997824
Nouja, dat valt ook wel mee, als je een kleine neemt zitten er 200kcal in.. Als je dat van te voren weet, kun je er toch gewoon rekening mee houden?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_48998203
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehad Eén keer na het kijken van de documentaire Super Size Me en één keer gewoon zomaar. Beide keren voldeed het eten volledig aan de verwachting: smérig! Gelukkig maar hehe. Dus ik hoop dat ik die neiging nóóit meer krijg. Burger King vind ik trouwens nog smeriger. Fastfood op die manier is dan ook nooit mijn probleem geweest. Swirls daarentegen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48998241
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Liejannuh het volgende:

Ikea is leuk. Helaas kan Isabeau ons daar niet in bijvallen, want die is nog nooit in de Ikea geweest.
wanneer doen we die Ikea-meeting dan? In ieder geval voor ik ga verhuizen (alleen plannen hoor).
pi_48998412
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb dat 2x in de afgelopen 5 jaar gehad Eén keer na het kijken van de documentaire Super Size Me en één keer gewoon zomaar. Beide keren voldeed het eten volledig aan de verwachting: smérig! Gelukkig maar hehe. Dus ik hoop dat ik die neiging nóóit meer krijg. Burger King vind ik trouwens nog smeriger. Fastfood op die manier is dan ook nooit mijn probleem geweest. Swirls daarentegen...
daar heb ik nou helemaal geen problemen mee, als mijn vriend nu zou zeggen: kom ga je mee naar de mac, zal ik meteen opspringen om mee te gaan, want ik vind het echt heerlijk
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:59:40 #47
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48998468
Ik vind de mac ook heerlijk, ach en zo verkeerd is het nu ook weer niet, zolang je er rekening mee houdt en niet te vaak doet (is eigenlijk met zoveel dingen)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:04:38 #48
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_48998642
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

wanneer doen we die Ikea-meeting dan? In ieder geval voor ik ga verhuizen (alleen plannen hoor).
Ja, geen idee! Roep maar wat!
Voor de ultieme Ikea ervaring kun je het beste op zaterdag gaan en in het restaurant gaan zitten.
wel een reële kans dat je kinderwens daarna een tijdje weg is
pi_48999078
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Voor de ultieme Ikea ervaring kun je het beste op zaterdag gaan en in het restaurant gaan zitten.
wat een tijdje? elke keer als ik er op een zaterdag ben dan zweer ik dat ik nooit kinderen neem en die drang blijft ook wel een langere tijd
.
pi_48999179
quote:
Ik hoorde dat Tweede Paasdag de ideale Ikeadag was, maar ik moest dit jaar werken Volgend jaar? Gaan we dan naar de Ikea in Groningen? Dat is de grootste in Nederland (op dit moment) en er zijn inmiddels aardig wat Noordelingen in de Dieetclub.

Fijn dat je al weer wat opgeknapt bent
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:25:03 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48999562
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Tweede Paasdag de ideale Ikeadag was, maar ik moest dit jaar werken Volgend jaar? Gaan we dan naar de Ikea in Groningen? Dat is de grootste in Nederland (op dit moment) en er zijn inmiddels aardig wat Noordelingen in de Dieetclub.

mag ik dan de koopzondag rond een uur of twee aanbevelen als ultieme ikea ervaring...

maar ik zal wel immuun zijn inmiddels, van kinderen heb ik niet heel veel last bij ikea...

ontopic: ik kom in ieder geval niet nog meer aan. spons is vol lijkt wel. nu graag weer wat naar benee...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:33:30 #52
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48999964
Fannetje: hoe is het nu met Gerbert? Knapt hij al wat op?
***Levi was here***
pi_49000001
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Marloes het volgende:
Nouja, dat valt ook wel mee, als je een kleine neemt zitten er 200kcal in.. Als je dat van te voren weet, kun je er toch gewoon rekening mee houden?
Niks kleine, die enkele keer dat ik naar de Mac ga wil ik een grote friet en een grote milkshake.
Die ene keer McDonalds doet al die maanden gezond eten echt niet teniet.
pi_49000113
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verdwaal altijd in de Ikea in Groningen.
Ik denk dat een willekeurige zaterdagmiddag ook wel het juiste Ikea gevoel geeft overigens.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:39:15 #55
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49000192
Ik vind de tonijnsalade bij de mac wel lekker. De rest daar vind ik niet zo... maar ik ben sowieso wel een saladefreak, een goede salade is altijd genieten.

En ik neem altijd cola-light, om de simpele reden dat ik dat gewoon 't lekkerste vind. (Ja, lekkerder dan milkshake en lekkerder dan gewone cola!)
***Levi was here***
pi_49000818
Ik ben net nog in de Ikea geweest..
Nog weer wat spulletje gekocht, en het was er nu gelukkig best rustig..
Alleen was er een pinstoring, en dat was lastiger..

In Groningen heb je de Big Dana's, en daar halen wij soms nog wel wat.. Dat zijn wraps met gegrild vlees, wat groente en een sausje.. Wat frietjes erbij enzo, en dat is zeer goed te eten..
pi_49000954
of jullie wachten nog even (een paar jaar ofzo ) tot de pilot store van Ikea in Delft klaar is

Bij elk huishoudelijk gemis (andere bankhoes, champignonborsteltje, nieuwe ontbijtbordjes, wijnglazen, leuk plantje) denk ik telkens dat ik dan in ieder geval een goede reden heb om naar de Ikea te gaan

oh, ik ga nu weer even bloedprikken en ja, ik ben nog nuchter want ik kom net uit bed
pi_49002405
Zo, mijn wandelschoenen ben ik even kwijt. Ze zijn nu bij de sportzaak waar ze de zijkant gaan oprekken. Eerst moest ik ze passen en precies aangeven waar het pijn deed, waar mijn kleine teen dus zit. Dat hebben ze met plakband gemarkeerd en nu worden ze opgerekt. Dat kon een paar dagen duren, maar volgende week kan ik ze weer ophalen. Ik heb ondertussen wel nieuwe compeed gehaald en ga vanavond op mijn gewone schoenen wandelen.

Heb net het laatste glas cranberrysap toch maar opgedronken. Ik ben benieuwd of ik nu weer zulke dunne ontlasting krijg Zo niet, dan was het waarschijnlijk toch iets anders.

En dan ga ik nu de afwas doen
pi_49002719
hopen dat het oprekken helpt Isa, dat zou alweer een hoop schelen...
pi_49002829
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
hopen dat het oprekken helpt Isa, dat zou alweer een hoop schelen...
Ja, dat scheelt alvast pijn bij mijn kleine teentjes. Het viel me nu pas op, nu ik precies moest aangeven waar het zeer deed dat daar een stikselrand loopt. Misschien komt het daar wel door.

En toen ik compeed kocht zag ik ook een soort siliconendingetjes als 'teenspreiders', die ga ik over 3 weken ook maar kopen. Mijn tenen zijn lekker krom en soms drukken ze vrij hard tegen elkaar aan en na een hele lange wandeltocht gaat dat wat zeer doen. Ik denk dat die teenspreiders daar goed tegen kunnen helpen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:02:14 #61
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49003449
Dat is handig Isa, als dat oprekken werkt. Kun je ze nog wel gewoon aan.

Gerbert al beter?

Ikea is leuk. Jammer dat we niet meer bij de allereerste Ikea van Nederland kunnen meeten, die is er niet meer.

Maandag ga ik naar de Efteling, zal ik meteen de Vliegende Hollande checken. Of we daarin passen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:08:11 #62
57434 Marloes
Digital Love
pi_49003669
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niks kleine, die enkele keer dat ik naar de Mac ga wil ik een grote friet en een grote milkshake.
Die ene keer McDonalds doet al die maanden gezond eten echt niet teniet.
Dat is waar
Sinds ik m'n rijbewijs heb, ga ik wel vaker langs de mac drive
Dan neem ik meestal een kleine milkshake, of zo'n fruit & yoghurt, dat is ook best lekker

Heb vanmorgen echt een goddelijke wafel gehad met slagroom
Alleen beetje jammer van de calorietjes
Vanavond uit eten dus ik denk dat ik dan alleen maar carpaccio neem ofzo..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:14:35 #63
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49006062
Iemand hier enig idee wat je kunt doen tegen duizeligheid? Ik ben vandaag wéér heel duizelig van de fysio gekomen en nu (6.5 uur later) voel ik me nogsteeds daaierig. Ik blijf ook eten als ik me zo voel... krijg enorme trek in suiker en heb dus ook al best weer veel rotzooi op. En m'n gewicht was net weer een ietsiepietsie aan het dalen.
Wilde eigenlijk vanmiddag gaan zwemmen, maar ik durf het zo eigenlijk niet aan...
Kan niet gaan slapen (nog niet) ik zit namelijk op mijn werk.

Iemand een geniaal idee hoe ik er af kom?
***Levi was here***
pi_49006300
Hoe komt het dan dat je duizelig wordt Levitation?
Doet de fysiotherapeut je dat aan? (of ben je zo ondersteboven van hem? )
Ik zou het eigeniljk ook niet weten, ik zou iig meer dan genoeg blijven drinken, en juist geen suikers gaan eten, daar word het bij mij juist erger van..
pi_49006370
ik zou vooral nu even een keer gaan klagen bij je fysiopeut, want het is niet goed dat je elke behandeling zo duizelig word. dus bel hem/haar even op en vraag wat het probleem kan zijn en wat je er tegen kan doen
pi_49006513
Ik zou het inderdaad even melden bij de fysiotherapeut, misschien moet hij of zij even iets rustiger met je doen. Wat in ieder geval wel helpt is als je thuis komt van de peut even plat gaan.
Niet nog even een afwasje of een boodschapje maar gelijk naar huis en plat voor een uurtje.
Ik heb het ook wel eens als ze me flink onder handen heeft genomen.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 15:54:07 #67
43556 miss_dynastie
pi_49007393
quote:
En weg blijft. Dra-ma
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:21:51 #68
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49008472
Ik word misselijk/duizelig als de fysio aan mijn nek komt. Hij masseert eerst mijn schouder/rug en daarna mijn nek. 't Masseren van mijn schouder/rug doet best pijn, maar dat is ook weg als hij klaar is... het masseren van mijn nek doet geen pijn, maar ik word daarvan wel raar in mijn hoofd. ( )
***Levi was here***
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:32:18 #69
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49008832
quote:

Maar als je daarna naar Christan, Finn of Anna kijkt, is die meteen weer terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:36:43 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49009006
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef YPPY het volgende:

[..]

Maar als je daarna naar Christan, Finn of Anna kijkt, is die meteen weer terug.
heb ook nog wel drie schatjes in de aanbieding die hormonen aanwakkeren...

maar niet aan het eind van de vakantie, dan vergaat je de lust..
pi_49010934
Goed nieuws, want Gerbert is aan de beterende hand

Gisterenavond dacht ik echt even dat de vakantie in het water zou vallen, hij was echt zo ziek! Vannacht heeft hij rond 5 uur nog een keer de hele badkamer ondergekotst, maar daarna voelde hij zich eigenlijk meteen een stuk beter. Vanmorgen heeft hij nog 4 uur geslapen en rond 12 uur is hij opgestaan. Tot op heden heeft hij nog weinig klachten sindsdien! Ik hou een slag om de arm, want dat kan natuurlijk zomaar ineens veranderen. Hij eet alleen nog mar beschuiten en drinkt alleen water. Maar we gaan dus met grote waarschijnlijkheid gewoon op vakantie

Bedankt voor jullie medeleven
pi_49010996
Jaaa! Mooi om te horen, Fannetje

En ik zou sowieso gewoon op vakantie zijn gegaan. Als het gastro-enteritis is duurt het toch niet lang, desnoods ligt hij een dag of 2 in het hotel een beetje bij te komen, maar daarna kan je gewoon nog een geweldige vakantie hebben natuurlijk En vliegen lijkt me op zich geen pretje als je niet lekker bent, maar je kan het altijd op het vliegen zelf gooien als de stewardessen bezorgd kijken
pi_49011054
Gelukkig maar Fannetje!!
Dan wens ik je alvast een hele fijne vakantie toe!!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:13:43 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_49012323
Goedzo Gerbert

Ik ben vandaag voor het eerst weer een beetje echt vrolijk. Mijn buurkids hebben geholpen met bedankjes vullen en mijn schoenen heb ik aan, de feestgids is uiteindelijk best leuk geworden en de liturgie is af. Vanavond lekker dansles en niet verder naar voren kijken dan dat want in het weekend zijn weer veel familiedingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:21:08 #75
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49012554
Wat fijn dat Gerbert al wat fitter is Fannetje!
En wat fijn dat jij vandaag ook lekker in je vel zit Troel!

Ik heb vanmiddag mijn nieuwe zonnebril opgehaald en hij staat heel cool!
En ik ga zondag naar Michael Buble.

Meer positieve energie hier!
pi_49013205
Nu nog afvallen

Ik sta al 2 weken stil op 97 kg (nou ja, ik word ook niet zwaarder, dat is ook goed)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:21:25 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_49014664
Je zou zo mijn kilos' van de afgelopen week mogen hebben hoor!

Ik vind het aan de ene kant wel fijn dat ik afgevallen ben (nog 10 kilo tot een "gezond" gewicht), maar ik baal ervan dat mijn zes maanden stabiel nu weg is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49015858
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Mooi! Waar zat je precies op Kreta? Nog actieve dingen ondernomen?

Hier lijkt het overigens weer een beetje beter te gaan. Qua fitheid.
Ik zat in Malia, in het oosten van Kreta
Ik heb best veel gewandeld, en ook nog een dag op een Quad rondgereden

Ik ben vandaag 2x naar Ikea geweest, vanmorgen met iemand die naar een groter huis gaat verhuizen, en vanmiddag met mijn die kasten nodig had voor cd's en dvd's enzo. En de 2de keer heb ik voor mezelf maar eens een tv-kast gehaald, nu hoeven al die losse dingen (dvd-speler, decoder, enzo) niet meer bovenop mijn tv te balanceren
pi_49018271
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ruim 7 jaar bij de Mac gewerkt
Alleen als ik 's avonds moest werken nam ik wel eten van de Mac (McFish ) bij diensten overdag nam ik brood mee, overdag warm is niet wat voor mij.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 20:45:31 #80
43556 miss_dynastie
pi_49018312
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:44 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik heb ruim 7 jaar bij de Mac gewerkt
Alleen als ik 's avonds moest werken nam ik wel eten van de Mac (McFish ) bij diensten overdag nam ik brood mee, overdag warm is niet wat voor mij.
De Mac kun je nauwelijks warm noemen, toch
pi_49021367
Zo lieve mensen, ik ga lekker naar bed. De wekker gaat weer om 04.30

Gedragen jullie je een beetje in de twee weken dat ik weg ben?

Tot 18 mei!
pi_49022176
Fijne vakantie Fannetje!!!!

Ik ben net terug van de Friday Fun Skate.. Iets van 22 kilometer geskate, twee vrije stukken waar ik echt met afstand de snelste dame was, dus dat was ook wel leuk..
Nu ben ik ook wel af, en ik ga even douchen denk ik..
pi_49022253
Fijne vakantie Fannetje
pi_49022392
Hele fijne vakantie, Fannetje! Maar dat zal wel lukken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2007 @ 22:39:38 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49022408

Ben er weer Wegen kan maandag pas, ben benieuwd na een week schnitzel met friet Heb me qua friet overigens behoorlijk ingehouden omdat ik de schnitzel veel lekkerder vind (en die is natuurlijk belangrijk voor de eiwitten ). Verder 2x gezwommen, redelijk wat gewandeld en een hele dag gefietst. En niet al te veel gesnoept

Heb niks bijgelezen dus ik hoop dat het hier allemaal een beetje goed gaat met iedereen. Morgen weer een dagje Duitsland (o.a. naar ons huis) dus ben nog niet echt veel online dit weekend.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49022520
Welkom terug Rewimo..
Ik heb trouwens op dit moment veel aan de skateverlichting, die is erg handig.. Als ik een foto tegenkom van mezelf laat ik het je nog wel zien..

Ik ben trouwens vandaag bh's wezen kopen, ik had weer weinig passends in de kast liggen.
Ik ben van 90/95E gekomen, en vandaag ben ik thuisgekomen met 85B en 80C.. Ik ben dus alweer bijna op mijn oude maat terug.. Het enige nadeel, ze zijn wel heel erg gaan hangen nu, en dat vind ik eigenlijk wel heel jammer..
pi_49022563
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

daar heb ik nou helemaal geen problemen mee, als mijn vriend nu zou zeggen: kom ga je mee naar de mac, zal ik meteen opspringen om mee te gaan, want ik vind het echt heerlijk
daar heb ik dus geluk mee dat ik friet enzo echt helemaal niet lekker vind
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:44:33 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49022582
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar heb ik dus geluk mee dat ik friet enzo echt helemaal niet lekker vind
nee, want jij lust alleen gezonde dingen, toch?
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2007 @ 22:45:34 #89
13151 crew  Rewimo
pi_49022625
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:42 schreef teigan het volgende:
Welkom terug Rewimo..
Ik heb trouwens op dit moment veel aan de skateverlichting, die is erg handig.. Als ik een foto tegenkom van mezelf laat ik het je nog wel zien..
Hee, dat vind ik leuk om te horen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49022648
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee, want jij lust alleen gezonde dingen, toch?
ja ik ben perfect weet je toch
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:48:02 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49022719
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik ben perfect weet je toch
ik weet niet of ik dat perfect zou willen noemen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49022857
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik weet niet of ik dat perfect zou willen noemen .
ik kan er nu eenmaal ook niets aan doen dat ik koek, snoep, friet etc niet lekker vind en als je daarom weer zo tegen mij wilt reageren moet je het zelf weten
pi_49022880
Welkom terug Rewimo

Wie zet mij even aan de afwas?
Het is maar een heel klein beetje maar ik heb er geen zin meer in.
pi_49022906
Jongens als jullie willen gaan zeuren tegen elkaar, doe dat dan ff in jullie eigen topic, en ga niet hier ook de boel vervuilen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2007 @ 23:02:36 #95
13151 crew  Rewimo
pi_49023217
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Welkom terug Rewimo

Wie zet mij even aan de afwas?
Het is maar een heel klein beetje maar ik heb er geen zin meer in.
Hup, afwassen jij!

Ik heb er ook zo'n bloedhekel aan. In ons nieuwe huis hebben we straks een afwasmachine
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:10:21 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_49023520
Afwasmachine in en uit pakken heb ik ook een hekel aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 23:11:14 #97
43556 miss_dynastie
pi_49023554
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
Gedragen jullie je een beetje in de twee weken dat ik weg ben?
Ja, juf fannetjuh
Heel veel plezier
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 23:11:35 #98
43556 miss_dynastie
pi_49023570
En welkom terug rewimo
pi_49024603
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Troel het volgende:
Afwasmachine in en uit pakken heb ik ook een hekel aan
Inpakken deed ik altijd wel, maar daarna gebeurde er een hele tijd niets. Moest ik vieze vaat uit de afwasmachine pakken en met de hand afwassen om te kunnen eten of drinken
pi_49025683
ik vermoed dat het bij mij zo gaat net als bij mijn wasgoed. Ik denk er vaak genoeg aan om een wasje te draaien, maar heb nooit zin om het schone wasgoed op te bergen. De afwas zal dus ook wel net zo lang in de vaatwasser blijven tot ik het nodig heb

dat wil niet zeggen dat ik niet heel graag een vaatwasser wil. Ik ben dat afwassen met de hand zo spuugzat
pi_49025752
Ik heb een soort fitness video gedownload Ik voel me al een stuk gezonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')