jeetje Isabeau,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er vandaag al 3 uur beweging opzittenNu nog slapen
En ja, het was de hele weg rotweer. Mijn bh en onderbroek heb ik net van m'n klamme lijf gerold
Ik was doorweekt, maar door het steviige doorstappen had ik het tijdens het wandelen niet koud. Ben alleen vreselijk afgekoeld in de trein van Beilen naar Hoogeveen. Nu nog een fiojne douche pakken en dan ga ik slapen.
Rewimo, zet 'm op en gewoon jezelf zijn dan ben je superleuk![]()
Oh, Liejannuh, het was meer 17 km en het viel me best tegenNiet qua conditie, maar m'n linkerenkel doet pijn (niet in wandelschoenen, maar had nu hardloopschoenen aan), mijn rechterknie protesteert, m'n rechterheup begon zeer te doen en onder mijn rechtervoet is het héél gevoelig...ik vrees dat daar een blaar zit, maar ben nu veel te stijf om dat ook maar te kunnen zien
Rechts is wel een beetje m'n kneuzenkant hè.
miss_d, ik heb van die dikke sokken met van die rubbertjes eronder. Je hebt ze ook voor baby'squote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
...... Dus maar even geen schoenen aan en een voetenbadje. Hopelijk kan ik dan vanavond weer even op m'n crosstrainer (dat kan echt niet op blote voeten of sokken, dan glij ik eraf).
Ah, dat klinkt goed. Heb je enig idee waar je ze gekocht hebt?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Faat het volgende:
[..]
miss_d, ik heb van die dikke sokken met van die rubbertjes eronder. Je hebt ze ook voor baby's![]()
Heerlijk om thuis te sporten als je geen zin hebt in schoenen of als je die dus eventjes liever niet aantrekt!
Respect hoor, dat je ondanks dat prutweer bent gaan wandelen!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er vandaag al 3 uur beweging opzittenNu nog slapen
En ja, het was de hele weg rotweer. Mijn bh en onderbroek heb ik net van m'n klamme lijf gerold
Ik was doorweekt, maar door het steviige doorstappen had ik het tijdens het wandelen niet koud. Ben alleen vreselijk afgekoeld in de trein van Beilen naar Hoogeveen. Nu nog een fiojne douche pakken en dan ga ik slapen.
Rewimo, zet 'm op en gewoon jezelf zijn dan ben je superleuk![]()
Oh, Liejannuh, het was meer 17 km en het viel me best tegenNiet qua conditie, maar m'n linkerenkel doet pijn (niet in wandelschoenen, maar had nu hardloopschoenen aan), mijn rechterknie protesteert, m'n rechterheup begon zeer te doen en onder mijn rechtervoet is het héél gevoelig...ik vrees dat daar een blaar zit, maar ben nu veel te stijf om dat ook maar te kunnen zien
Rechts is wel een beetje m'n kneuzenkant hè.
In de sokkenwinkel op de Grote Markt in Haarlem, maar daar heb je weinig aan denk?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, dat klinkt goed. Heb je enig idee waar je ze gekocht hebt?
ik heb ook zoiets van de Hema, daar noemden ze het sokpantoffels. Vind ik sowieso fijne dingen omdat ik liever niet met harde zolen op de bank ligquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef Faat het volgende:
[..]
In de sokkenwinkel op de Grote Markt in Haarlem, maar daar heb je weinig aan denk?
Probeer gewoon een willekeurige sokkenwinkel, ze hebben ze vast overal. Ze zijn alleen wel heel
erg warm. Tis een soort alternatief voor pantoffels, maar ja, zweten doe je toch wel op de crosstrainer
Dankjewelquote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef roooosje het volgende:
Hai iedereen! Ik heb een aantal topics doorgelezen en ik wil iedereen even becomplimenteren hoe goed iedereen bezig is! Natuurlijk zit een dagje bij wanneer het wat minder gaat, maar dat mag vind ik, hoeveel kritiek je er ook op krijgt door sommige mensen. Echt super!
Misschien dat een stukje fietsen helpt... dan gebruik je je spieren anders en stimuleer je de doorbloeding. Wel rustig aan doen, gewoon rustig bewegen. Bij mij helpt dat meestal heel goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef freecell het volgende:
En ik heb SPIERPIJN! echt mega spierpijn in mn kuiten.
Ik strompel er zelfs een beetje door
Heb net al een eind gewandeld, maar ik krijg het er niet uitgelopen.
*note to self: vaker op en neer springen op je tenen of het gewoon helemaal niet doen*
Had ik al gemeld dat mijn bekeuring aangeeft dat ik thv Beilen geflitst ben?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef omearos het volgende:
Ik was net naar een voorstelling van Joke van Leeuwen, begint zij in een liedje ook ineens over station BeilenZo heb je er nog nooit van gehoord, en zo 2x op een dag
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat mijn bekeuring aangeeft dat ik thv Beilen geflitst ben?![]()
Beilen is populairquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef freecell het volgende:
Op station Beilen heb ik eens heel lang gezetn. Ik was tussen Assen en Beilen in slaap gevallen in de trein, schrok wakker toen de trein stopte en dacht toen dat ik al op Hoogeveen was...
En dan zit je driekwartier op BeilenWel saai daar.
ik hoop mee...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:20 schreef teigan het volgende:
en ben er hopelijk niet geflitst...
dat heb ik nog steeds niet hoor, ik werk gewoon mijn lijstje afquote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef gothic-blackie het volgende:
das mooi troel, hopelijk is het dan volgende week een dag waar je van kan genieten (want voor mijn gevoel had je er helemaal geen zin meer aan).
Ow, die mensen heb ik sowieso wel om me heen, maar het gaat meer omdat ik niet meer kan vertrouwen op dat bepaalde individuen zich zullen gedragen...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Troel, volgende week is gewoon jouw dag, omring je met de mensen die je graag om je heen wilt hebben, en laat de rest een beetje..
Het vliegt voorbij denk ik, en het zou zonde zijn als je er niet van gaat genieten..
Tuurlijk, ik doe me op internet altijd anders voor dan ik ben. Ik geloof dat we al vrij snel met msn met webcam aan aan het chatten waren, maar ik schijn een foto van toen ik 12 was gestuurd te hebben om te verdoezelen dat ik zo dik was ofzoquote:Wist je dat je op het internet voorzichtig moet zijn. Mensen kunnen zich anders voor doen. dan ze zijn - of bijvoorbeeld wat 'gedateerde' foto's meesturen
Hier heb ik sowieso geen goed woord voor overquote:Troel verliest haar geduld
Want die maag moet gevuld
Aantal nachtdiensten achter elkaar verschilt bij mij behoorlijk, maar ik heb er het liefst maar 2. Bij meer wordt het voor mijn gevoel steeds moeilijker weer in een normaal ritme te komen. Mijn max is 10 met 1 dag tussendoor vrij (ik moest overdag ook nog eens ergens naar toe...funest), maar dat is uitzonderlijk en was eigenlijk gewoon niet te doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Fuente het volgende:
Isa, hoeveel nachtdiensten draai je achter elkaar als max? Ik ga in juni weer aan het werk in het ziekenhuis (leerling vpk), ga ook nachtdiensten draaien op de afdeling waar ik kom. Ben benieuwd hoe dat is, ik heb het namelijk nog nooit gedaanEn hoe doe je dat met eten? Ik bedoel, je moet dan 's nachts toch ook wat eten?
En wat een eind heb je gelopen zeg![]()
De A is van auto, die rijdt hij elke dagquote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef teigan het volgende:
Nee, dat is gewoon niet aardig, en ik daarom heb ik altijd zo'n hekel aan stukjes op bruiloften, er komen zulke tenenkrommende gemaakt grappige cliches in..
Inderdaad spannend!quote:Ik werd net gebelt door een uitzendbureau waar ik me ingeschreven had.. Of ik binnenkort op gesprek kon komen om even kennis te maken, te kijken wat ik wil en wat dingen te regelen... Betekend nog niets natuurlijk, maar ik vind het wel spannend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |