Het komt vanaf volgende week uitgebreid in het nieuws, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen. De Librije heeft nog een paar tafeltjes beschikbaar..quote:Culinair uit je dak!
Dat kán!
Dit jaar viert de Alliance Gastronomique, een samenwerkingsverband van 36 toprestaurants, haar 40e verjaardag.
We vieren graag een feestje! En in dit geval samen met jou!
Ben je in de leeftijd van 18 tot en met 23 jaar en ben je een echte lekkerbek? Dan zien we jou graag in de week van 25 t/m 29 juni in onze restaurants.
Je betaalt dan namelijk slechts ¤ 1 per jaar dat de Alliance bestaat. Voor een smakelijk compleet verzorgd viergangendiner - van champagne-aperitief, bijpassende wijnen tot en met de koffie - betaal je dus maar ¤ 40 per persoon!
Een unieke kans om eens kennis te maken met talentvolle topkoks, gastvrouwen en gastheren en hun keuken- en bedieningsbrigades waarin ook veel jonge mensen van jouw leeftijd werken.
De meeste Alliance-restaurants hebben een of meer Michelin-sterren. Zelfs De Librije in Zwolle van Jonnie en Thérèse Boer en Oud Sluis in Sluis van Sergio Herman (beide goed voor drie sterren) doen mee, maar ook in andere toprestaurants waar je altijd al een keertje had willen eten en die voor jou onbereikbaar (of onbetaalbaar) leken, kan je terecht. Ze moeten dan natuurlijk wél lid zijn van de Alliance Gastronomique (klik in de Index op Restaurants om dat te weten te komen).
In de restaurants is het zeker geen stijve bedoening meer zoals vaak vroeger het geval was. En… hoe meer jongeren er die week boeken, hoe gezelliger het wordt!
Je kunt rechtstreeks reserveren bij het restaurant van jouw keuze. Vermeld er wel bij dat het om de actie 'Culinair uit je dak gaat'. En wacht vooral niet te lang!
Als je komt eten, moet je je bij binnenkomst kunnen identificeren in verband met je leeftijd.
Dus: een keertje culinair uit je dak? Dat kán!
Jup, gewoon zeggen dat je voor die alliance week wilt, moet je wel snel zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat gaaf!!
Ik zeg al sinds ze hier bij de Librije zijn geweest tegen mijn vriend dat ik er zooo graag nog eens naar toe wil!
Moet ik er gewoon naar toe bellen en dan informeren daar naar ofzo?
bel nu..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef beunkster het volgende:
Morgen maar direct ff reserveren voor twee personen... vanaf hoe laat kan je bellen?
Dit is inderdaad behoorlijk baggerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
18 tot en met 23, lekker beperkt, goedkope 'actie' voor de restaurants
"er is niemand meer van ons reserveringskantoor aanwezig"quote:
Nee denk het niet, als je me toen ff een pm had gestuurd had ik je een ander nummer kunnen geven, maargoed, maakt verder ook niet uit, succes morgen, ik lees het wel. Kom je wel ff hoi zeggen in de keuken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef beunkster het volgende:
[..]
"er is niemand meer van ons reserveringskantoor aanwezig"
Wordt het dus toch morgen... moet toch niet zo'n probleem zijn?
Succes ermee zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:57 schreef golfer het volgende:
Eucje, ik ga John Beerens en consorten echt even aanpakken.
Dit kan ie niet maken: een vaste restaurantgroep-bezoekers (die normaal gezien altijd bereid is de volle dure prijs te betalen) uitsluiten van een aanbieding op grond van de leeftijd.
Nou, heb dit bericht ook op een ander forum gezet, en daar kreeg ik precies dezelfde reacties, die wel serieus bedoeld waren. Daar vonden zelfs een paar het belachelijk dat ik voor een speciaal tarief bij andere alliance zaken kon gaan eten, alleen maar omdat ik er bij 1 werk. Nou sorry hoor, maar heb tot nu toe bij elk bedrijf waar ik heb gewerkt korting gekregen op wat ze aanboden, of het nou korting was op een diner, een haring bij de visboer of een gratis kamer bij een hotel waar ik werkte. Als hij dat niet krijgt bij zijn baas heeft hij het gewoon slecht geregeld, maar moet ie niet op goede initiatieven zoals dit gaan lopen janken.quote:
Joh. Ga er niet zo serieus op in.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nou, heb dit bericht ook op een ander forum gezet, en daar kreeg ik precies dezelfde reacties, die wel serieus bedoeld waren. Daar vonden zelfs een paar het belachelijk dat ik voor een speciaal tarief bij andere alliance zaken kon gaan eten, alleen maar omdat ik er bij 1 werk. Nou sorry hoor, maar heb tot nu toe bij elk bedrijf waar ik heb gewerkt korting gekregen op wat ze aanboden, of het nou korting was op een diner, een haring bij de visboer of een gratis kamer bij een hotel waar ik werkte. Als hij dat niet krijgt bij zijn baas heeft hij het gewoon slecht geregeld, maar moet ie niet op goede initiatieven zoals dit gaan lopen janken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |