abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:22:34 #1
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49014725
quote:
Culinair uit je dak!

Dat kán!

Dit jaar viert de Alliance Gastronomique, een samenwerkingsverband van 36 toprestaurants, haar 40e verjaardag.

We vieren graag een feestje! En in dit geval samen met jou!

Ben je in de leeftijd van 18 tot en met 23 jaar en ben je een echte lekkerbek? Dan zien we jou graag in de week van 25 t/m 29 juni in onze restaurants.

Je betaalt dan namelijk slechts ¤ 1 per jaar dat de Alliance bestaat. Voor een smakelijk compleet verzorgd viergangendiner - van champagne-aperitief, bijpassende wijnen tot en met de koffie - betaal je dus maar ¤ 40 per persoon!

Een unieke kans om eens kennis te maken met talentvolle topkoks, gastvrouwen en gastheren en hun keuken- en bedieningsbrigades waarin ook veel jonge mensen van jouw leeftijd werken.

De meeste Alliance-restaurants hebben een of meer Michelin-sterren. Zelfs De Librije in Zwolle van Jonnie en Thérèse Boer en Oud Sluis in Sluis van Sergio Herman (beide goed voor drie sterren) doen mee, maar ook in andere toprestaurants waar je altijd al een keertje had willen eten en die voor jou onbereikbaar (of onbetaalbaar) leken, kan je terecht. Ze moeten dan natuurlijk wél lid zijn van de Alliance Gastronomique (klik in de Index op Restaurants om dat te weten te komen).

In de restaurants is het zeker geen stijve bedoening meer zoals vaak vroeger het geval was. En… hoe meer jongeren er die week boeken, hoe gezelliger het wordt!

Je kunt rechtstreeks reserveren bij het restaurant van jouw keuze. Vermeld er wel bij dat het om de actie 'Culinair uit je dak gaat'. En wacht vooral niet te lang!

Als je komt eten, moet je je bij binnenkomst kunnen identificeren in verband met je leeftijd.

Dus: een keertje culinair uit je dak? Dat kán!
Het komt vanaf volgende week uitgebreid in het nieuws, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen. De Librije heeft nog een paar tafeltjes beschikbaar..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:56:00 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49020834

40 EUR is toch een koopje?

Ah, k*t, ik ben net te oud.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stereotomy op 04-05-2007 22:08:15 ]
Confidence through competence
pi_49022108
Ahhhh men, ik ben net te oud. Kun je niet wat voor me regelen, Euc? Eten bij de Librije staat al een tijdje op mijn verlanglijstje
pi_49022186
Wat gaaf!!
Ik zeg al sinds ze hier bij de Librije zijn geweest tegen mijn vriend dat ik er zooo graag nog eens naar toe wil!

Moet ik er gewoon naar toe bellen en dan informeren daar naar ofzo?
E.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:33:42 #5
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49022216
18 tot en met 23, lekker beperkt, goedkope 'actie' voor de restaurants
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:59:09 #6
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49023108
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat gaaf!!
Ik zeg al sinds ze hier bij de Librije zijn geweest tegen mijn vriend dat ik er zooo graag nog eens naar toe wil!

Moet ik er gewoon naar toe bellen en dan informeren daar naar ofzo?
Jup, gewoon zeggen dat je voor die alliance week wilt, moet je wel snel zijn
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_49023143
Morgen maar direct ff reserveren voor twee personen... vanaf hoe laat kan je bellen?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:02:46 #8
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49023229
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef beunkster het volgende:
Morgen maar direct ff reserveren voor twee personen... vanaf hoe laat kan je bellen?
bel nu..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:05:18 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_49023301
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
18 tot en met 23, lekker beperkt, goedkope 'actie' voor de restaurants
Dit is inderdaad behoorlijk bagger
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_49023496
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:02 schreef Euc- het volgende:

[..]

bel nu..
"er is niemand meer van ons reserveringskantoor aanwezig"
Wordt het dus toch morgen... moet toch niet zo'n probleem zijn?
LinkedIn profiel
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:13:00 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49023626
Leeftijdsdiscriminatie.

Ik ga ze aanklagen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49023781
Ja, ik wil ook morgen meteen bellen. Als ik mijn vriend tenminste overgehaald krijg
Hopen dat het nog lukt!
E.
pi_49023872
Ach, gun ons jonge arme drommels ook eens een kans om hiervan te kunnen genieten voor een betaalbaar bedrag

'k heb een goede baan, dus eigenlijk is dat arm niet echt van toepassing maar dit brengt het wel binnen mijn bereik
LinkedIn profiel
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:54:07 #14
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49027745
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef beunkster het volgende:

[..]

"er is niemand meer van ons reserveringskantoor aanwezig"
Wordt het dus toch morgen... moet toch niet zo'n probleem zijn?
Nee denk het niet, als je me toen ff een pm had gestuurd had ik je een ander nummer kunnen geven, maargoed, maakt verder ook niet uit, succes morgen, ik lees het wel. Kom je wel ff hoi zeggen in de keuken?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:57:37 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49027811
Eucje, ik ga John Beerens en consorten echt even aanpakken.
Dit kan ie niet maken: een vaste restaurantgroep-bezoekers (die normaal gezien altijd bereid is de volle dure prijs te betalen) uitsluiten van een aanbieding op grond van de leeftijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:01:56 #16
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49027892
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 01:57 schreef golfer het volgende:
Eucje, ik ga John Beerens en consorten echt even aanpakken.
Dit kan ie niet maken: een vaste restaurantgroep-bezoekers (die normaal gezien altijd bereid is de volle dure prijs te betalen) uitsluiten van een aanbieding op grond van de leeftijd.
Succes ermee zou ik zeggen..

Vind het nogal belachelijk dat iedereen zo reageerd, normaal komen deze mensen niet in zulke restaurants, hoewel het toch de verdieners van de toekomst zijn, en dus gasten van de toekomst. De Librije gaat speciaal op dinsdag met de lunch open voor deze actie, en dan krijg je zulke reacties, vind ik een beetje jammer.

Heb ook nog nooit iemand horen klagen over de vrij reizen dagen voor 65 plussers bij de NS, hetzelfde toch? Wij moeten altijd maar een kaartje kopen, en die oudjes mogen lekker gratis door heel het lang crossen

Wordt er 1 keer iets voor jongeren gadaan, krijg je allemaal dit gezeik.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:04:26 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49027936

Hap!

Ik hoopte al op zo'n reactie van je.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:07:43 #18
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49027988
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef golfer het volgende:

Hap!

Ik hoopte al op zo'n reactie van je.
Nou, heb dit bericht ook op een ander forum gezet, en daar kreeg ik precies dezelfde reacties, die wel serieus bedoeld waren. Daar vonden zelfs een paar het belachelijk dat ik voor een speciaal tarief bij andere alliance zaken kon gaan eten, alleen maar omdat ik er bij 1 werk. Nou sorry hoor, maar heb tot nu toe bij elk bedrijf waar ik heb gewerkt korting gekregen op wat ze aanboden, of het nou korting was op een diner, een haring bij de visboer of een gratis kamer bij een hotel waar ik werkte. Als hij dat niet krijgt bij zijn baas heeft hij het gewoon slecht geregeld, maar moet ie niet op goede initiatieven zoals dit gaan lopen janken.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:15:56 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49028105
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:07 schreef Euc- het volgende:

[..]
Nou, heb dit bericht ook op een ander forum gezet, en daar kreeg ik precies dezelfde reacties, die wel serieus bedoeld waren. Daar vonden zelfs een paar het belachelijk dat ik voor een speciaal tarief bij andere alliance zaken kon gaan eten, alleen maar omdat ik er bij 1 werk. Nou sorry hoor, maar heb tot nu toe bij elk bedrijf waar ik heb gewerkt korting gekregen op wat ze aanboden, of het nou korting was op een diner, een haring bij de visboer of een gratis kamer bij een hotel waar ik werkte. Als hij dat niet krijgt bij zijn baas heeft hij het gewoon slecht geregeld, maar moet ie niet op goede initiatieven zoals dit gaan lopen janken.
Joh. Ga er niet zo serieus op in.
Prima dat de aangesloten Alliance-restaurants proberen een nieuwe jongere doelgroep te lokken.
Wij oudjes blijven ze toch wel trouw, dat weten ze best.

Zou het alleen ook eens leuk vinden als de trouwe oude bezoekers ook eens met korting in staat worden gesteld om er te eten.
That's all.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49030298
Nou, naar wat ik begreep kan je nu niet eerder dan dinsdagochtend vanaf 10 uur bellen..
Jammer
E.
pi_49030421
godver, ik ben 17
pi_49030573
Shit
Mijn vriend kan niet op de datum dat de Librije het heeft
E.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:30:31 #23
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_49030712
Hehe, net ff naar Oud Sluis gebeld, hun zijn gesloten die week ivm vakantie
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:46:59 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49033638
Golfer is een ouwe krasseknar

Ik ook, trouwens

Ben benieuwd hoeveel vermogende 18-23 jarigen hierop ingaan, en waarvan de restaurants ook nog profijt van hebben in hun omzet de komende jaren.
Confidence through competence
pi_49033749
Als het mij en mijn vriendin goed bevalt (en ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn ) dan zullen we er in de toekomst beslist wel eens weer reserveren... nu hikken we nog echt tegen de prijs aan. Niet dat die te hoog is of zo, maar mijn salaris is nog niet afgestemd op zulke prijzen
LinkedIn profiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')