abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49052039
Ergens in juni, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49055660
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijn (ik wil ook graag kinderen krijgen, vandaar)
ik hoop nog steeds dat mocht ik zwanger worden, ik daar niet al te veel kilo's aan overhou....
Maar anders ben ik ook nog wel een hele tijd op dieet..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49055716
maar je hoeft toch niet teveel aan te komen tijdens een zwangerschap?
en nee dat bedoel ik niet weer negatief is gewoon een vraag
lijkt mij als je op let wat je eet dat je toch niet zomaar 30 kilo aankomt
pi_49055761
Ik denk dat het een kwestie is van aanleg, en van geluk of pech hebben..
Je kan natuurlijk opletten wat je eet, maar je kan echt niet meer gaan lijnen, dat is heel slecht voor je baby.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49055786
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van aanleg, en van geluk of pech hebben..
Je kan natuurlijk opletten wat je eet, maar je kan echt niet meer gaan lijnen, dat is heel slecht voor je baby.
nee tuurlijk kan je niet lijnen
maar als je toch niets raars gaat snoepen en snacken zal het toch wel meevallen
pi_49055811
Yppy had zich toen voorgenomen om er goed op te letten.
Alleen zij was enorm misselijk, en nam daar dan een cracker voor... Ze had dus eigenlijk geen keuze, want je wil ook niet 9 maanden misselijk zijn.. Maar ze kwam dus wel heel veel aan..
Ik denk niet dat je daar vantevoren veel over kan zeggen, maar daar weet Isa ws. wel weer wat over te vinden..
pi_49055832
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
Yppy had zich toen voorgenomen om er goed op te letten.
Alleen zij was enorm misselijk, en nam daar dan een cracker voor... Ze had dus eigenlijk geen keuze, want je wil ook niet 9 maanden misselijk zijn.. Maar ze kwam dus wel heel veel aan..
Ik denk niet dat je daar vantevoren veel over kan zeggen, maar daar weet Isa ws. wel weer wat over te vinden..
ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?
pi_49055857
van alles kom je aan, als je er maar genoeg van eet..
pi_49055866
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:40 schreef teigan het volgende:
van alles kom je aan, als je er maar genoeg van eet..
ja oke
maar van crackers moet je dan wel erg veel eten
pi_49055886
Nou ja, als je moet kiezen tussen wat meer crackers eten, of hele dagen misselijk zijn, dan weet je het meestal wel...
  zondag 6 mei 2007 @ 09:56:37 #161
105850 Fuente
mamamuts
pi_49055969
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja oke
maar van crackers moet je dan wel erg veel eten
In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.
Er zijn echter ook mensen die heel gezond eten en toch 20 kilo aankomen.. is gewoon niet te voorspellen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49056049
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:56 schreef Fuente het volgende:

[..]

In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.
Er zijn echter ook mensen die heel gezond eten en toch 20 kilo aankomen.. is gewoon niet te voorspellen.
ja tot 20 kilo kan ik inderdaad ook wel inkomen dat dat gebeurt
  zondag 6 mei 2007 @ 10:12:36 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_49056084
Als gezellige mensen zwanger zijn hoop ik altijd dat ze aankomen, want dan komen ze hier meepraten

Voor het geval dat de PI en de smileys niet duidelijk zijn, dit is dus een grapje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 10:34:09 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49056349
Ik was 13 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Waarvan 7 kilo in de laatste twee weken, was alleen maar vocht. En na de bevalling was ik 5 kilo onder mijn startgewicht. Kun je echt niks over zeggen, is bij iedereen anders.

Enne, ik heb straks 1 kamer te verhuren. Bied maar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49056389
Ehm, ik kan goed oppassen..
En Christan is verzekerd van bijlessen in de exacte vakken, mocht hij dat straks nodig hebben...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 10:50:57 #166
13151 crew  Rewimo
pi_49056576
Bod genoteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 6 mei 2007 @ 10:53:50 #167
63388 tass
There Can Be Only One!
  zondag 6 mei 2007 @ 10:59:02 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_49056697
Ik kan goed koken, ik kan Christan uitstekend bezig houden met van alles en nogwat en ik ben heel goed in Beauty, Jamie en Guus knuffelen

Uiteraard wil ik mijn PABO-kwaliteiten ook wel gebruiken mocht het nodig zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 11:00:25 #169
13151 crew  Rewimo
pi_49056715
Bod ook genoteerd. Wordt nog moeilijk kiezen
  zondag 6 mei 2007 @ 11:29:51 #170
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49057140
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:53 schreef tass het volgende:
tvp
Een tvp van een nieuweling!
Welkom! Ik zag dat je je borsten gaat laten verkleinen, goede beslissing!
Ik ben 4 jaar na de operatie nog steeds erg blij.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:25:53 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49058294
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?
Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.
Het kan makkelijk, ook al eet je op zich redelijk gezond.

Probeer niet te snel te oordelen, je weet niet wat er bij een ander speelt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49058728
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:25 schreef YPPY het volgende:

[..]

Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.
Het kan makkelijk, ook al eet je op zich redelijk gezond.

Probeer niet te snel te oordelen, je weet niet wat er bij een ander speelt.
maar hoeveel ben je dan aangekomen?

en ik oordeel niet want ik weet hier niets van daarom vraag ik het ook
  zondag 6 mei 2007 @ 13:04:29 #173
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49059238
Tijdens de zwangerschap ben ik 30 kg aangekomen, daarvan is ruim de helft er inmiddels af. Omdat ik borstvoeding geef, mag ik maar heel langzaam afvallen.

Het gaat vaak om de manier waarop je iets post. Bijvoorbeeld
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee tuurlijk kan je niet lijnen
maar als je toch niets raars gaat snoepen en snacken zal het toch wel meevallen
komt over als: "blijkbaar heb je flink ongezond gegeten als je toch zoveel aankomt."
Je bedoelt het misschien niet zo, maar als je alleen afgaat op tekst (wat hier toch het geval is), mis je iemands gezichtsuitdrukking. Je bedoelt het vast niet negatief, maar zo kan het makkelijk opgevat worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 15:09:49 #174
13151 crew  Rewimo
pi_49062791
Overigens kun je als je zwanger bent en heel normaal en gezond eet toch gigantisch aankomen

Vreemd genoeg komen mensen die al dik zijn als ze zwanger worden vaak minder aan dan dunne mensen. Geen idee waarom maar ik heb het best vaak gezien
  zondag 6 mei 2007 @ 15:11:55 #175
105850 Fuente
mamamuts
pi_49062873
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Overigens kun je als je zwanger bent en heel normaal en gezond eet toch gigantisch aankomen

Vreemd genoeg komen mensen die al dik zijn als ze zwanger worden vaak minder aan dan dunne mensen. Geen idee waarom maar ik heb het best vaak gezien
Klopt inderdaad. Ik viel af, aan het einde van mijn zwangerschap was ik lichter dan ervoor, terwijl ik echt constant honger had, en dus ook veel at!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')