zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:47 schreef Troel het volgende:
Ik heb de benedenverdieping helemaal al gedaan
nu boven nog
ik kreeg donderdag bezoekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef teigan het volgende:
[..]
zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..
Ik zit te wachten totdateindelijk eens wakker wordt, dan kunnen we naar de markt toe..
wij hebben ook nog erover nagedacht om naar Zwolle te gaan, maar er moet jammergenoeg nog te veel gebeuren hier, dus het gaat niet door.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:02 schreef omearos het volgende:
Ik ga vandaag met een groep vrienden naar Zwolle, bevrijdingsfestival![]()
Ook lekker veel beweging![]()
Hier kan je de drie 20-minuten oefeningen downloaden: http://realage.iamplify.com/quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:35 schreef Pandorah het volgende:
Misschien moet je het wel bij het begin houden wat simpel was, Isa. Misschien moet je het daarbij voorlopig houden. Waar heb je die gevonden? Dan ga ik die ook wel eens bekijken.
Ja! Ik ben zo blij!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist ook helemaal niet dat je schoenen plaatselijk kunt oprekkenSoms helpt het dus om hier te klagen, er zijn regelmatig mensen die dan ineens met een geweldige oplossing aankomen
Ja!! Leuk!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer met de dieetclub geocoachen?
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
Misschien moeten we maar wat dingen gaan combineren ofzo.........
Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef Liejannuh het volgende:
Dat lijkt me heel verstandig.
Er komen steeds meer ideeen voor meetings bij, maar om nu iedere 3 weken het halve land door te crossen, dat is misschien wat overdreven.
Eén grote Dieetclubboerderijquote:Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
Appeltaart en geocachen moet te combineren zijn....
En als iemand zijn Wii meeneemt kan dat er ook nog bij zelfs voor degenen die niet zo van wandelen houden..
en anders moeten we maar wat dichter bij elkaar gaan wonen..
Rewimo, verhuur jij straks ook kamers??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |