zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:47 schreef Troel het volgende:
Ik heb de benedenverdieping helemaal al gedaan
nu boven nog
ik kreeg donderdag bezoekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef teigan het volgende:
[..]
zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..
Ik zit te wachten totdateindelijk eens wakker wordt, dan kunnen we naar de markt toe..
wij hebben ook nog erover nagedacht om naar Zwolle te gaan, maar er moet jammergenoeg nog te veel gebeuren hier, dus het gaat niet door.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:02 schreef omearos het volgende:
Ik ga vandaag met een groep vrienden naar Zwolle, bevrijdingsfestival![]()
Ook lekker veel beweging![]()
Hier kan je de drie 20-minuten oefeningen downloaden: http://realage.iamplify.com/quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:35 schreef Pandorah het volgende:
Misschien moet je het wel bij het begin houden wat simpel was, Isa. Misschien moet je het daarbij voorlopig houden. Waar heb je die gevonden? Dan ga ik die ook wel eens bekijken.
Ja! Ik ben zo blij!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist ook helemaal niet dat je schoenen plaatselijk kunt oprekkenSoms helpt het dus om hier te klagen, er zijn regelmatig mensen die dan ineens met een geweldige oplossing aankomen
Ja!! Leuk!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer met de dieetclub geocoachen?
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
Misschien moeten we maar wat dingen gaan combineren ofzo.........
Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef Liejannuh het volgende:
Dat lijkt me heel verstandig.
Er komen steeds meer ideeen voor meetings bij, maar om nu iedere 3 weken het halve land door te crossen, dat is misschien wat overdreven.
Eén grote Dieetclubboerderijquote:Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
Appeltaart en geocachen moet te combineren zijn....
En als iemand zijn Wii meeneemt kan dat er ook nog bij zelfs voor degenen die niet zo van wandelen houden..
en anders moeten we maar wat dichter bij elkaar gaan wonen..
Rewimo, verhuur jij straks ook kamers??![]()
ik hoop nog steeds dat mocht ik zwanger worden, ik daar niet al te veel kilo's aan overhou....quote:Op zondag 6 mei 2007 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijn(ik wil ook graag kinderen krijgen, vandaar)
nee tuurlijk kan je niet lijnenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van aanleg, en van geluk of pech hebben..
Je kan natuurlijk opletten wat je eet, maar je kan echt niet meer gaan lijnen, dat is heel slecht voor je baby.
ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?quote:Op zondag 6 mei 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
Yppy had zich toen voorgenomen om er goed op te letten.
Alleen zij was enorm misselijk, en nam daar dan een cracker voor... Ze had dus eigenlijk geen keuze, want je wil ook niet 9 maanden misselijk zijn.. Maar ze kwam dus wel heel veel aan..
Ik denk niet dat je daar vantevoren veel over kan zeggen, maar daar weet Isa ws. wel weer wat over te vinden..
ja okequote:Op zondag 6 mei 2007 09:40 schreef teigan het volgende:
van alles kom je aan, als je er maar genoeg van eet..
In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja oke
maar van crackers moet je dan wel erg veel eten
ja tot 20 kilo kan ik inderdaad ook wel inkomen dat dat gebeurtquote:Op zondag 6 mei 2007 09:56 schreef Fuente het volgende:
[..]
In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.
Er zijn echter ook mensen die heel gezond eten en toch 20 kilo aankomen.. is gewoon niet te voorspellen.
Een tvp van een nieuweling!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:53 schreef tass het volgende:
tvp
Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?
maar hoeveel ben je dan aangekomen?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.
Het kan makkelijk, ook al eet je op zich redelijk gezond.
Probeer niet te snel te oordelen, je weet niet wat er bij een ander speelt.
komt over als: "blijkbaar heb je flink ongezond gegeten als je toch zoveel aankomt."quote:Op zondag 6 mei 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee tuurlijk kan je niet lijnen
maar als je toch niets raars gaat snoepen en snacken zal het toch wel meevallen
Klopt inderdaad. Ik viel af, aan het einde van mijn zwangerschap was ik lichter dan ervoor, terwijl ik echt constant honger had, en dus ook veel at!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Overigens kun je als je zwanger bent en heel normaal en gezond eet toch gigantisch aankomen
Vreemd genoeg komen mensen die al dik zijn als ze zwanger worden vaak minder aan dan dunne mensen. Geen idee waarom maar ik heb het best vaak gezien
Ik was het vergeten te meldenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef teigan het volgende:
ah, je bent er weer freecell, ik vroeg me al af waarom je zo stil was...
fijn dat je een goed weekend hebt gehad
Nee, Maarten had de FOK!stok opgepikt en dat wilden we even doorgevenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
had je daarvoor ook dringend iets nodig dan? Dat je daarom belde?
Niet dat ik me per se met jouw beslissingen wil bemoeien, maar zou je het niet omkeren? We krijgen hier heel vaak mensen die na het stoppen met roken aangekomen zijn, ben je niet bang dat jou hetzelfde gebeurt?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Marloes het volgende:
Pff... ik ben gewoon de ene verslaving aan het vervangen voor de andere.. Ik eet nu welliswaar veel minder, of nouja, ik snoep veel minder, maar ik rook veel meer :
Had ik ook gedaan in hun positie, je kunt die man niet op je rug meenemen terwijl je zelf al op het randje van je kunnen balanceert. Ik heb de documentaire eerder deze week al een paar keer gezien en ik snap echt niet waarom mensen dit aanhalen. X verloor nog meer van zijn stomp. Y is van elke vinger wel een stukje kwijt. Hoera!quote:
Deze man was niet van hun eigen groep, als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ik kan me er echt niet in inleven dat mensen zoiets doenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef omearos het volgende:
Lijkt me zo moeilijk als het iemand uit je eigen groep is. Sowieso als je langs lijken moet. En dan kom je er op de terugweg weer langs
Die man was inderdaad niet van hun eigen groep, maar hij was wel achter gelaten en was op dat moment nog wel in levenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze man was niet van hun eigen groep, als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ik kan me er echt niet in inleven dat mensen zoiets doen
Ja, dat had je al verteld.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:49 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al verteld dat ik straks om 7 uur als mijn nachtdienst er op zit naar Beilen ga wandelen om daar op de trein te stappen. Dat is 15 km wandelen. Ik ben benieuwd of ik dat red
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |