abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49025890
Ik zit er nu naar te kijken en het begon allemaal leuk en eenvoudig, maar inmiddels denk ik: is dit de beginners video?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49026120
Fannetje: veel plezier op vakantie!
Rewimo: leuk gehad? En welkom terug!

Misschien moet je het wel bij het begin houden wat simpel was, Isa. Misschien moet je het daarbij voorlopig houden. Waar heb je die gevonden? Dan ga ik die ook wel eens bekijken .
pi_49028154
Afwas is gedaan hoor, nou ja, al een tijdje. Ik ga niet om twee uur nog staan afwassen. Er zijn grenzen.

Dat is vaak met die video's Isa, als je een echte beginner bent kan je er nauwelijks wijs uit worden.
En nu ga ik slapen, trusten allemaal.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49029238
Ik zwaai voor de laatste keer

Tot 18 mei!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 mei 2007 @ 08:40:24 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49029644
qltel heeft een vaatwasser dus die laat ik het wel doen Hij is het gewend.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49029794
Op naar Gouda om ons nieuwe huisje bewoonbaar te maken. Ik kom wel aan mn beweging dit weekend
It is your friends who make your world!
pi_49029878
succes met schoonmaken Ikiskoel!

Wij moeten er vandaag ook maar even aan geloven vrees ik..
Na een week vakantie ziet het er hier nog 1000 keer erger uit dan normaal....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 09:47:52 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_49030075
Ik heb de benedenverdieping helemaal al gedaan
nu boven nog
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 5 mei 2007 @ 09:48:36 #110
105850 Fuente
mamamuts
pi_49030084
Rewimo, welkom terug!
En Fannetje, fijne vakantie!

Vandaag een poetsdag hier, dat is ook beweging he

[ Bericht 2% gewijzigd door Fuente op 05-05-2007 09:59:48 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49030207
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:47 schreef Troel het volgende:
Ik heb de benedenverdieping helemaal al gedaan
nu boven nog
zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..
Ik zit te wachten totdat eindelijk eens wakker wordt, dan kunnen we naar de markt toe..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:01:56 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_49030271
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef teigan het volgende:

[..]

zo, ijverig hoor... Gelukkig heb ik alleen een benedenverdieping, de zolder begin ik eerst nog niet aan..
Ik zit te wachten totdat eindelijk eens wakker wordt, dan kunnen we naar de markt toe..
ik kreeg donderdag bezoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49030286
Ik ga vandaag met een groep vrienden naar Zwolle, bevrijdingsfestival
Ook lekker veel beweging
pi_49030859
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:02 schreef omearos het volgende:
Ik ga vandaag met een groep vrienden naar Zwolle, bevrijdingsfestival
Ook lekker veel beweging
wij hebben ook nog erover nagedacht om naar Zwolle te gaan, maar er moet jammergenoeg nog te veel gebeuren hier, dus het gaat niet door.

Veel plezier iig...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:31:00 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_49031847
Zo, de sateetjes voor vanavond zijn geregen

En voor de volgende twee keer barbecuen ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49032141
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 00:35 schreef Pandorah het volgende:
Misschien moet je het wel bij het begin houden wat simpel was, Isa. Misschien moet je het daarbij voorlopig houden. Waar heb je die gevonden? Dan ga ik die ook wel eens bekijken .
Hier kan je de drie 20-minuten oefeningen downloaden: http://realage.iamplify.com/
Je moet daar denk ik wel bij www.realage.com voor zijn aangemeld.

En het begin waren alleen de rek en strek en warmwordt oefeningen Die buikspieroefeningen zagen er voor mij gewoon best pittig uit en zeker in dat tempo.

Mijn hele gasfornuis blinkt en glimt en nu mag niemand er meer op koken Ik heb het fornuis echt van onder tot boven schoongemaakt en had nooit verwacht dat ammoniak zo'n succes kan zijn op een zwart geblakerde bakplaat Alleen heb ik mijn gaspitten in bleekwater geweekt en dat was niet zo'n succes. De bovenkant van de gaspitten is nu prachtig glimmend schoon, maar de onderkant is dof uitgeslagen met vlekken....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49032153
Oh, en gisteren een uur op mijn hardloopschoenen gewandeld. en die liepen lekkerder dan mijn wandelschoenen, alleen kreeg k daarvan weer last van mijn enkel
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:15:37 #118
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49039870
Ik heb ook geinformeerd bij een lokale schoenenwinkel en ik werd niet eens raar aangekeken toen ik vroeg of schoenen idd plaatselijk opgerekt kunnen worden.
Maandag breng ik ze dus even weg, ben toch vroeg thuis om mn 24-uur-bloeddruk-meet-apparaat op te halen.
Zou ik dan toch de zomer doorkomen zonder een kleine teen die er uit ziet alsof ie er ieder moment af kan vallen?
pi_49042356
Ik wist ook helemaal niet dat je schoenen plaatselijk kunt oprekken Soms helpt het dus om hier te klagen, er zijn regelmatig mensen die dan ineens met een geweldige oplossing aankomen

En even crossposten:
Ik weet niet of hier nog mensen tussen de 18 en 23 zitten die wel een keer superchic uit eten willen? Dit is je kans: Alliance week 25 t/m 29 juni! (bijv. Librije compleet verzorgd incl wijn en champagne voor 40 euro, met een meeting hebben wij er gemiddeld 150 euro pp voor betaald). Je kan je vanaf dinsdag a.s. opgeven.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:32:22 #120
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49043479
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist ook helemaal niet dat je schoenen plaatselijk kunt oprekken Soms helpt het dus om hier te klagen, er zijn regelmatig mensen die dan ineens met een geweldige oplossing aankomen
Ja! Ik ben zo blij!
Mijn kleine teen heeft er vorig jaar zo ontzettend brak uitgezien! En het duurde ook echt weken (of waren het maanden?!) voordat het weer een beetje toonbaar was.
Als je een dag gaat lopen valt het nog wel mee, maar 2 dagen is dan echt funest.

Lang leve Fok! dus!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:38:46 #121
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49043671
Woei, ik ben vandaag de hele dag wezen geocachen en we hebben gisterenavond een bod op een huis gedaan.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:55:11 #122
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49044199
...wat is geocachen
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:57:00 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49044221
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef Isabeau het volgende:
...wat is geocachen
http://www.geocaching.nl/index/

klinkt wel leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_49044240
Oh, maar dàt klinkt leuk zeg!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:58:50 #126
4177 Jojogirl
pi_49044276
Het is het huis met de oplevering pas volgende zomer: Linkje
Het is een vrij standaard jaren '70 eengezinswoning, maar het is heel ruim en ligt heel leuk, dus ik hoop zo dat ze het bod accepteren en dat er verder geen gekke dingen gebeuren enzo. De keuken is nog heel nieuw en de badkamer is ook prima (met bad!) en verder 3 slaapkamers op de eerste verdieping en nog 1 op de zolder. En er hoeft dus heel weinig aan te gebeuren.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:59:36 #127
4177 Jojogirl
pi_49044302
Geocachen is ook erg leuk... en verslavend. Al heb ik nu bijna nooit meer de kans om het een dagje te gaan doen.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:11:44 #128
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49044664
Ziet er leuk uit Jojo! Ik ga voor jullie duimen!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:16:31 #129
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49044813
Ziet er goed uit Jojo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:35:20 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49045443
leuk huis jojo! hopelijk accepteren ze jullie bod!

wij zijn laatst met de kindjes wezen geocachen. en die zijn nu ook besmet...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:36:54 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_49045501
Leuk huis!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49045749
Met bad
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:16:09 #133
4177 Jojogirl
pi_49046612
Haha jong geleerd is oud gedaan buurvrouw

De makelaar van de tegenpartij belde net. Ze hebben een tegenbod gedaan (als we dat bieden hebben we het en dat bedrag willen we er ook wel voor betalen), maar ze lopen wat te mutsen over de voorwaarden. Menno is nu z'n tante (onze makelaar) aan het bellen erover.
pi_49046881
Wat voor voorwaarden dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 mei 2007 @ 21:27:11 #135
13151 crew  Rewimo
pi_49046914
Spannend, Jojogirl, het ziet er leuk uit!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:27:38 #136
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49046926
Spannend!
Dat ze trouwens bellen op zaterdagavond!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:37:56 #137
4177 Jojogirl
pi_49047185
Ja, die makelaars van de verkoper zijn echt raar. Het is zo'n prijsstunter en ze zitten in Amstelveen (wij in Leiden en huis dus ook) en ze zijn elke keer onwijs moeilijk aan het doen met het regelen van bezichtigingsafspraken enzo.
En wij wilden voorbehoud van financiering, bouwtechnische keuring, een kijkafspraak voor onze makelaar (die was gisteren verhinderd wegens begrafenis) en een uiterste datum aan de oplevertermijn (sie staats nu op zomer '08). En dat vinden ze op zich prima, alleen maakt hun makelaar zich zorgen over dat een hypotheekofferte maar een jaar geldig is en dat de oplevering wel eens pas meer dan een jaar na nu kan zijn. Terwijl ik dus denk dat is een probleem dat wij met de hypotheekverstrekker moeten regelen en waar de verkopende partij verder niets mee te maken heeft. Maargoed, ze zijn een beetje vaag.
pi_49047564
Een mooi huis hoor jojogirl, ben benieuwd of het wat wordt..

Wij hebben net vanavond een GPS ontvanger binnengekregen, ik wilde hem met skaten gaan gebruiken, maar misschien kan ik er ook wel met geocachen, dat moet ik nog even uitzoeken.
We zijn dus net even een rondje wezen lopen om hem uit te testen, de afstand klopt goed, de snelheid klopte nog absoluut niet..
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:11:17 #139
4177 Jojogirl
pi_49048097
Ow, je kan al geocachen met de meest simpele GPSen hoor teigan. Die van mij is ook supersimpel. Als je ermee kan skaten kan je vast ook geocachen.
Wel vaag dat die snelheid niet klopte.
pi_49048299
Ja, is nu de gebruiksaanwijzing aan het doorspitten om te kijken waar het aan zou kunnen liggen..
En hij riep net al dat je er een hele route in kan programmeren, dus dan moet geocachen ook wel lukken..
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:21:34 #141
4177 Jojogirl
pi_49048364
Als je er zelf punten in kan opgeven kan je ermee geocachen.
Echt een aanrader om dat een keertje te proberen.
pi_49050142
we gaan er eens naar kijken..
Het probleempje met de snelheidsmeting is ook opgelost, er stond iets verkeerd afgesteld...
pi_49050367
Kunnen we niet gewoon een keer met de dieetclub geocoachen?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:48:45 #144
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49050640
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer met de dieetclub geocoachen?
Ja!! Leuk!!
Doen we die dan voor of na het Wii'en, de efteling, de sauna, appeltaart eten bij Levitation, zwemmen bij Rewimo en de 5 jaar meeting?
pi_49050790
Misschien moeten we maar wat dingen gaan combineren ofzo.........
  zaterdag 5 mei 2007 @ 23:58:13 #146
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49050916
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
Misschien moeten we maar wat dingen gaan combineren ofzo.........
Dat lijkt me heel verstandig.
Er komen steeds meer ideeen voor meetings bij, maar om nu iedere 3 weken het halve land door te crossen, dat is misschien wat overdreven.
pi_49051040
Appeltaart en geocachen moet te combineren zijn....
En als iemand zijn Wii meeneemt kan dat er ook nog bij zelfs voor degenen die niet zo van wandelen houden..

en anders moeten we maar wat dichter bij elkaar gaan wonen..

Rewimo, verhuur jij straks ook kamers??
pi_49051266
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef Liejannuh het volgende:

Dat lijkt me heel verstandig.
Er komen steeds meer ideeen voor meetings bij, maar om nu iedere 3 weken het halve land door te crossen, dat is misschien wat overdreven.
Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijn (ik wil ook graag kinderen krijgen, vandaar)
pi_49051289
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
Appeltaart en geocachen moet te combineren zijn....
En als iemand zijn Wii meeneemt kan dat er ook nog bij zelfs voor degenen die niet zo van wandelen houden..

en anders moeten we maar wat dichter bij elkaar gaan wonen..

Rewimo, verhuur jij straks ook kamers??
Eén grote Dieetclubboerderij

Ik geloof dat we met de Wii-meeting al gingen strandwandelen
  zondag 6 mei 2007 @ 00:30:39 #150
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49051760
Wii en strandwandelen is uitstekend te combineren hier.
Maar wanneer gaan we dat doen?
pi_49052039
Ergens in juni, toch?
pi_49055660
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik verwacht minstens de komende 10 jaar nog op dieet te zijn (ik wil ook graag kinderen krijgen, vandaar)
ik hoop nog steeds dat mocht ik zwanger worden, ik daar niet al te veel kilo's aan overhou....
Maar anders ben ik ook nog wel een hele tijd op dieet..
pi_49055716
maar je hoeft toch niet teveel aan te komen tijdens een zwangerschap?
en nee dat bedoel ik niet weer negatief is gewoon een vraag
lijkt mij als je op let wat je eet dat je toch niet zomaar 30 kilo aankomt
pi_49055761
Ik denk dat het een kwestie is van aanleg, en van geluk of pech hebben..
Je kan natuurlijk opletten wat je eet, maar je kan echt niet meer gaan lijnen, dat is heel slecht voor je baby.
pi_49055786
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van aanleg, en van geluk of pech hebben..
Je kan natuurlijk opletten wat je eet, maar je kan echt niet meer gaan lijnen, dat is heel slecht voor je baby.
nee tuurlijk kan je niet lijnen
maar als je toch niets raars gaat snoepen en snacken zal het toch wel meevallen
pi_49055811
Yppy had zich toen voorgenomen om er goed op te letten.
Alleen zij was enorm misselijk, en nam daar dan een cracker voor... Ze had dus eigenlijk geen keuze, want je wil ook niet 9 maanden misselijk zijn.. Maar ze kwam dus wel heel veel aan..
Ik denk niet dat je daar vantevoren veel over kan zeggen, maar daar weet Isa ws. wel weer wat over te vinden..
pi_49055832
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
Yppy had zich toen voorgenomen om er goed op te letten.
Alleen zij was enorm misselijk, en nam daar dan een cracker voor... Ze had dus eigenlijk geen keuze, want je wil ook niet 9 maanden misselijk zijn.. Maar ze kwam dus wel heel veel aan..
Ik denk niet dat je daar vantevoren veel over kan zeggen, maar daar weet Isa ws. wel weer wat over te vinden..
ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?
pi_49055857
van alles kom je aan, als je er maar genoeg van eet..
pi_49055866
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:40 schreef teigan het volgende:
van alles kom je aan, als je er maar genoeg van eet..
ja oke
maar van crackers moet je dan wel erg veel eten
pi_49055886
Nou ja, als je moet kiezen tussen wat meer crackers eten, of hele dagen misselijk zijn, dan weet je het meestal wel...
  zondag 6 mei 2007 @ 09:56:37 #161
105850 Fuente
mamamuts
pi_49055969
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja oke
maar van crackers moet je dan wel erg veel eten
In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.
Er zijn echter ook mensen die heel gezond eten en toch 20 kilo aankomen.. is gewoon niet te voorspellen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49056049
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:56 schreef Fuente het volgende:

[..]

In een zwangerschap kun je eigenlijk niet voorspellen hoeveel je aankomt. Ik ben in de zwangerschap van Sara alleen maar afgevallen terwijl ik echt ontzetttend veel at. Ik werd 's nachts wakker van de honger en moest dan weer eten, en toch viel ik af.
Er zijn echter ook mensen die heel gezond eten en toch 20 kilo aankomen.. is gewoon niet te voorspellen.
ja tot 20 kilo kan ik inderdaad ook wel inkomen dat dat gebeurt
  zondag 6 mei 2007 @ 10:12:36 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_49056084
Als gezellige mensen zwanger zijn hoop ik altijd dat ze aankomen, want dan komen ze hier meepraten

Voor het geval dat de PI en de smileys niet duidelijk zijn, dit is dus een grapje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 10:34:09 #164
13151 crew  Rewimo
pi_49056349
Ik was 13 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Waarvan 7 kilo in de laatste twee weken, was alleen maar vocht. En na de bevalling was ik 5 kilo onder mijn startgewicht. Kun je echt niks over zeggen, is bij iedereen anders.

Enne, ik heb straks 1 kamer te verhuren. Bied maar
pi_49056389
Ehm, ik kan goed oppassen..
En Christan is verzekerd van bijlessen in de exacte vakken, mocht hij dat straks nodig hebben...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 10:50:57 #166
13151 crew  Rewimo
pi_49056576
Bod genoteerd
  zondag 6 mei 2007 @ 10:53:50 #167
63388 tass
There Can Be Only One!
  zondag 6 mei 2007 @ 10:59:02 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_49056697
Ik kan goed koken, ik kan Christan uitstekend bezig houden met van alles en nogwat en ik ben heel goed in Beauty, Jamie en Guus knuffelen

Uiteraard wil ik mijn PABO-kwaliteiten ook wel gebruiken mocht het nodig zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 11:00:25 #169
13151 crew  Rewimo
pi_49056715
Bod ook genoteerd. Wordt nog moeilijk kiezen
  zondag 6 mei 2007 @ 11:29:51 #170
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49057140
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:53 schreef tass het volgende:
tvp
Een tvp van een nieuweling!
Welkom! Ik zag dat je je borsten gaat laten verkleinen, goede beslissing!
Ik ben 4 jaar na de operatie nog steeds erg blij.
  zondag 6 mei 2007 @ 12:25:53 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49058294
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar van een cracker kom je dan toch nooit veel aan?
Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.
Het kan makkelijk, ook al eet je op zich redelijk gezond.

Probeer niet te snel te oordelen, je weet niet wat er bij een ander speelt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_49058728
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:25 schreef YPPY het volgende:

[..]

Van drie maanden lang elke dag bijna een pak crackers wel. En van het niet meer kunnen hardlopen (voor mijn zwangerschap liep ik makkelijk 10 km achterelkaar). De middelste maanden werd ik duizelig als ik niet genoeg at, dus at ik erg veel muesli en boterhammen. Aan het einde liters vocht.
Het kan makkelijk, ook al eet je op zich redelijk gezond.

Probeer niet te snel te oordelen, je weet niet wat er bij een ander speelt.
maar hoeveel ben je dan aangekomen?

en ik oordeel niet want ik weet hier niets van daarom vraag ik het ook
  zondag 6 mei 2007 @ 13:04:29 #173
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49059238
Tijdens de zwangerschap ben ik 30 kg aangekomen, daarvan is ruim de helft er inmiddels af. Omdat ik borstvoeding geef, mag ik maar heel langzaam afvallen.

Het gaat vaak om de manier waarop je iets post. Bijvoorbeeld
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee tuurlijk kan je niet lijnen
maar als je toch niets raars gaat snoepen en snacken zal het toch wel meevallen
komt over als: "blijkbaar heb je flink ongezond gegeten als je toch zoveel aankomt."
Je bedoelt het misschien niet zo, maar als je alleen afgaat op tekst (wat hier toch het geval is), mis je iemands gezichtsuitdrukking. Je bedoelt het vast niet negatief, maar zo kan het makkelijk opgevat worden.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 15:09:49 #174
13151 crew  Rewimo
pi_49062791
Overigens kun je als je zwanger bent en heel normaal en gezond eet toch gigantisch aankomen

Vreemd genoeg komen mensen die al dik zijn als ze zwanger worden vaak minder aan dan dunne mensen. Geen idee waarom maar ik heb het best vaak gezien
  zondag 6 mei 2007 @ 15:11:55 #175
105850 Fuente
mamamuts
pi_49062873
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Overigens kun je als je zwanger bent en heel normaal en gezond eet toch gigantisch aankomen

Vreemd genoeg komen mensen die al dik zijn als ze zwanger worden vaak minder aan dan dunne mensen. Geen idee waarom maar ik heb het best vaak gezien
Klopt inderdaad. Ik viel af, aan het einde van mijn zwangerschap was ik lichter dan ervoor, terwijl ik echt constant honger had, en dus ook veel at!
Sara
Merel
Ukje
pi_49063696
Zo, ik heb nog mooi voor de regen aan 26 kilometer geskate, en lekker veel calorieën verbrand..
Nu kan ik er weer even tegenaan..
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 16:21:36 #177
43556 miss_dynastie
pi_49065083
Ik heb gisteren echt heel veel gelopen in Wageningen. Was wel hardstikke gezellig.
Vandaag wilden we naar de dierentuin, maar het is niet zo heel mooi weer en m'n voeten hebben ook niet echt zin. Ik heb geen blaren, maar wel het idee dat ze gaan komen als ik nu niet oppas. Dus maar even geen schoenen aan en een voetenbadje. Hopelijk kan ik dan vanavond weer even op m'n crosstrainer (dat kan echt niet op blote voeten of sokken, dan glij ik eraf).

Goed bezig teigan
pi_49069169
Hallo
Ik ben weer terug van een boord-europa-conferentie van onze kerk (die begon donderdagochtend)
Volgens mij is mn gewicht nog steeds hetzelfde, maar het was wel een superbijzonder weekend
pi_49069453
ah, je bent er weer freecell, ik vroeg me al af waarom je zo stil was...
fijn dat je een goed weekend hebt gehad
pi_49069711
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef teigan het volgende:
ah, je bent er weer freecell, ik vroeg me al af waarom je zo stil was...
fijn dat je een goed weekend hebt gehad
Ik was het vergeten te melden
Aan iedereen trouwens, mijn hele familie wist ook niet waar ik uithing

Maar nu heb ik wel spierpijn in mn hele lijf van het dansen
Iig genoeg lichaamsbeweging gehad
pi_49069746
had je daarvoor ook dringend iets nodig dan? Dat je daarom belde?
pi_49070255
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
had je daarvoor ook dringend iets nodig dan? Dat je daarom belde?
Nee, Maarten had de FOK!stok opgepikt en dat wilden we even doorgeven
Maar we hadden al iemand anders gebeld.
pi_49070420
Ah, vandaar, ik zat me laatst nog af te vragen of hij alweer hier in de buurt was...

ik zie al, hier in de buurt lag hij niet, maar jullie waren er wel in de buurt
  zondag 6 mei 2007 @ 21:24:06 #184
57434 Marloes
Digital Love
pi_49078218
Pff... ik ben gewoon de ene verslaving aan het vervangen voor de andere.. Ik eet nu welliswaar veel minder, of nouja, ik snoep veel minder, maar ik rook veel meer :
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 21:27:48 #185
43556 miss_dynastie
pi_49078395
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Marloes het volgende:
Pff... ik ben gewoon de ene verslaving aan het vervangen voor de andere.. Ik eet nu welliswaar veel minder, of nouja, ik snoep veel minder, maar ik rook veel meer :
Niet dat ik me per se met jouw beslissingen wil bemoeien, maar zou je het niet omkeren? We krijgen hier heel vaak mensen die na het stoppen met roken aangekomen zijn, ben je niet bang dat jou hetzelfde gebeurt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 mei 2007 @ 22:46:44 #186
13151 crew  Rewimo
pi_49082369
YPPY, chocolade PM
pi_49083655
Nu op discovery een documentaire over het beklimmen van de mount everest. Over extreem gesproken Ze laten nu iemand dood gaan en gaan verder...
pi_49084429
he bah, iemand dood laten gaan
pi_49085012
Ja, maar ze konden helemaal niets doen. Reddingshelicopters kunnen daar niet komen en soms loop je met je voeten 60 graden op richeltjes van 10 cm. Je kàn niet iemand meenemen. Er liggen momenteel 200 lijken op de mount everest bergingsexpedities zijn ook nog nooit gelukt, de laatste keer had een team van 20 man 1 overleden iemand 100 meter verplaatst. Daar hadden ze 9 uur over gedaan en toen hebben ze het opgegeven.
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 23:54:49 #190
43556 miss_dynastie
pi_49085074
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef omearos het volgende:
he bah, iemand dood laten gaan
Had ik ook gedaan in hun positie, je kunt die man niet op je rug meenemen terwijl je zelf al op het randje van je kunnen balanceert. Ik heb de documentaire eerder deze week al een paar keer gezien en ik snap echt niet waarom mensen dit aanhalen. X verloor nog meer van zijn stomp. Y is van elke vinger wel een stukje kwijt. Hoera!
pi_49085130
Iedereen in het team had bevriezingsverschijnselen En je hebt dus een kans van 10% dat je dood gaat.
pi_49085149
Lijkt me zo moeilijk als het iemand uit je eigen groep is. Sowieso als je langs lijken moet. En dan kom je er op de terugweg weer langs

Ik ga zo maar eens iets leuks opzoeken om te kijken voordat ik ga slapen
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 23:57:58 #193
43556 miss_dynastie
pi_49085208
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef omearos het volgende:
Lijkt me zo moeilijk als het iemand uit je eigen groep is. Sowieso als je langs lijken moet. En dan kom je er op de terugweg weer langs
Deze man was niet van hun eigen groep, als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ik kan me er echt niet in inleven dat mensen zoiets doen
pi_49087812
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze man was niet van hun eigen groep, als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ik kan me er echt niet in inleven dat mensen zoiets doen
Die man was inderdaad niet van hun eigen groep, maar hij was wel achter gelaten en was op dat moment nog wel in leven En dan moet je besluiten hem ook achter te laten. Lijkt me heel zwaar.
pi_49089301
Had ik al verteld dat ik straks om 7 uur als mijn nachtdienst er op zit naar Beilen ga wandelen om daar op de trein te stappen. Dat is 15 km wandelen. Ik ben benieuwd of ik dat red
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 mei 2007 @ 07:05:50 #196
13151 crew  Rewimo
pi_49089455
Wandel ze Succes!

Ik moet vanmiddag om 4 uur in Zutphen zijn voor een sollicitatie, allemaal heel hard duimen graag!
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2007 @ 07:07:49 #197
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49089462
quote:
Op maandag 7 mei 2007 05:49 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al verteld dat ik straks om 7 uur als mijn nachtdienst er op zit naar Beilen ga wandelen om daar op de trein te stappen. Dat is 15 km wandelen. Ik ben benieuwd of ik dat red
Ja, dat had je al verteld.
pi_49089624
Succes Isa, ik hoop dat je niet te nat regent..
Rewimo, spannend, ik zal voor je duimen..

Goeiemorgen iedereen!
  maandag 7 mei 2007 @ 07:57:14 #199
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49089705
Goedemorgen iedereen, weer een nieuw begin van de week!

Ik heb vandaag mijn vastendag, hopelijk krijg ik het niet te zwaar vandaag, met slecht weer wil ik altijd het liefste met wat lekkers op de bank hangen!.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  maandag 7 mei 2007 @ 09:04:44 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49090360
goedemorgen...

tjonge, wat een plannen voor vandaag! lopen, solliciteren, vasten! Succes iedereen!

ik ben sinds drie dagen aan de supradyn weightcontrol multivitjes. Ben tenslotte 30 geweest
maar je kan wel wat poeppraatjes houden als je die dingen gebruikt.. het versnelt de stofwisseling idd Ook heb ik veel minder (vr)eetlust. Of hier een oorzakelijk verband is ben ik nog niet uit. Maar het valt wel heel toevallig samen.

toen ik gister opruimspullen kocht bij ikea (kapstokken enzo ) heb ik in het restaurant alleen koffie gedronken. Had helemaal geen trek in taart of koekjes. eerlijk, da's nog nooit gebeurd. ook met eten ben ik sneller "vol"

al met al voelt het wel goed verder. Nu nog zien of het ook effect heeft op de weegschaal..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 7 mei 2007 @ 09:09:27 #201
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49090435
Goed bezig debuurvrouw.... minder eetlust is goed, scheelt gewoon heel veel nare momenten....hopelijk zie je het terug op de weegschaal, maar als het al goed voelt heb je dat eral bij gewonnen natuurlijk.!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  maandag 7 mei 2007 @ 09:56:50 #202
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49091424
Isa, is het gelukt met 15 km wandelen?
Ik hoop voor je dat het niet van datzelfde rotweer is als waar ik een uur doorheen gefietst heb!

Lekker trouwens dat die Supradyn pilletjes iets met je doen Buurvrouw! Misschien is het alleen maar psychosomatisch, maar dat boeit niet want het lijkt wel te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')