En dan heeft hij ook al zo'n last van al dat gewicht op zijn zwakke enkeltjes....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:51 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap staat vrij zwak nu, meen ik.
Je moet hem nageven dat hij wel voor leven in de brouwerij zorgt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier mensen zijn, die die kleuteracties van Jaap hier leuk vinden.
"Pathetic" Eeyoore saidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier mensen zijn, die die kleuteracties van Jaap hier leuk vinden.
Ergens is het toch best zielig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan heeft hij ook al zo'n last van al dat gewicht op zijn zwakke enkeltjes....
Je zou bijna medelijden met hem krijgen........... NOT![]()
Daarom. Huub zwakt wat af dus dan moet iemand anders 't maar doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Je moet hem nageven dat hij wel voor leven in de brouwerij zorgt...
Sorry, maar dit leven in de brouwerij, vind ik werkelijk te kinderachtig. Laten ze het spel op een volwassen manier spelen en niet zoals een kleuter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Je moet hem nageven dat hij wel voor leven in de brouwerij zorgt...
Het spel word toch al tijden niet op volwassen manier gespeeld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry, maar dit leven in de brouwerij, vind ik werkelijk te kinderachtig. Laten ze het spel op een volwassen manier spelen en niet zoals een kleuter.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was in eerste instantie van plan om Japio in de villa te houden. Ik vraag me af of dat nu nog zo is.
Ik denk dat hij met de paarden te ver is gegaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was in eerste instantie van plan om Japio in de villa te houden. Ik vraag me af of dat nu nog zo is.
De echt reactie op de situatie moet nog komen.. Huub 'vergeet' dat zo weerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanvangkelijk liepen ze altijd achter Sylvia aan hoor. Maar die honden weten natuurlijk "waar Jaap is, is voedsel", en sinds gisteren hopen ze weer op wat vleesstukken natuurlijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:50 schreef SiRojK het volgende:
Valt het trouwens niemand op dat die hondjes ALTIJD achter Jaap aanlopen
Zo onvriendelijk wou ik het dan net niet formuleren...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja idd... Jaap is een zielig figuur![]()
Zij weten allen daar niet wat "volwassen" inhoudt, Niels misschien, maar de rest..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry, maar dit leven in de brouwerij, vind ik werkelijk te kinderachtig. Laten ze het spel op een volwassen manier spelen en niet zoals een kleuter.![]()
Die is mooi ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef petraa het volgende:
Echt een dodelijke stilte tussen Brian en Natas
Anders gaat ie 'm klappen zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd of Jaap het aandurft een log over Carlos te schrijven
was ïe maar dodelijk..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef petraa het volgende:
Echt een dodelijke stilte tussen Brian en Natas
Daarom gaf je de bal door aan mij.... het doel was immers openquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Zo onvriendelijk wou ik het dan net niet formuleren...![]()
Kinderachtig is het zeker, maar Jaap toont hier wel even feilloos aan dat die Carlos gewoon een naast zijn schoenen lopende, opgefokte thug is ipv de 'fitness trainer' die hij pretendeert te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Fijn om zo iemand in de buurt te hebben!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daarom gaf je de bal door aan mij.... het doel was immers open![]()
Carlos zal zichzelf a la Brian wel bij 'achter' op de borst kloppen voor zijn zelfbeheersing. Die twee lijken aardig op elkaar.quote:
Er zijn ook keepers in de buurt hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Fijn om zo iemand in de buurt te hebben!
Thnxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Fijn om zo iemand in de buurt te hebben!
Hoe zou je dit spel dan in vredesnaam op een volwassen manier moeten spelen??? Het is domweg geen volwassen spel. Maar wel leuk dat het door volwassenen gespeeld wordt!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Het spel word toch al tijden niet op volwassen manier gespeeld?
Hij zou van mij een klopje op zijn borst krijgen als hij Jaap neer had gemeptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Carlos zal zichzelf a la Brian wel bij 'achter' op de borst kloppen voor zijn zelfbeheersing. Die twee lijken aardig op elkaar.
Ach, en ook nog eens mijn eerste kloonverdenking posten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nou nog eens ff uitvogelen wiens kloon jij nou weer bent![]()
De paarden worden toch niet gebruikt in het spel hè? heb het vanmiddag niet gezien ,maar dan wordt het wel errug triestte bedoeling daar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met de paarden te ver is gegaan.
De vorige keer duurde de ruzie tegen Brainless maar 10 minuten, maar daarna waren ze plotseling vergeten waar ze ook al weer ruzie over haddenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me ook af hoe Brian hier op gaat reageren. Zal hij Jaap eruit stemmen a.s. donderdag ? als ie dat niet doet zal ie ook de groep (welliswaar tijdelijk) tegen zich krijgen en Carlos zal het 'm ook niet in dank afnemen.
De druk op Brian zal inderdaad toenemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me ook af hoe Brian hier op gaat reageren. Zal hij Jaap eruit stemmen a.s. donderdag ? als ie dat niet doet zal ie ook de groep (welliswaar tijdelijk) tegen zich krijgen en Carlos zal het 'm ook niet in dank afnemen.
Druk op Brian mag toenemen.. Jaap gaat er toch niet uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De druk op Brian zal inderdaad toenemen.
En daar kan hij niet zo goed tegen.
Ik zou als hondje zijnde geen leuker gezelschap kennen in die kooi, Eric misschien maar de rest zie ik nooit leuk doen met de hondjes, Jaap praat leuk met ze, z'n toon is goed daar reageren beesten op en idd een versnapering op z'n tijd is nooit weg. Jaap is puur op zijn wijze, herkenning dus goed volk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Aanvangkelijk liepen ze altijd achter Sylvia aan hoor. Maar die honden weten natuurlijk "waar Jaap is, is voedsel", en sinds gisteren hopen ze weer op wat vleesstukken natuurlijk...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De druk op Brian zal inderdaad toenemen.
En daar kan hij niet zo goed tegen.
Huub heeft een week geleden een pact met hem(Jaap) gesloten, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Druk op Brian mag toenemen.. Jaap gaat er toch niet uit
Of Jaap erin blijft of niet maakt mij persoonlijk niet erg veel uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Druk op Brian mag toenemen.. Jaap gaat er toch niet uit
Klopt.. daarom denk ik dat Jaap ook de villa niet zal verlaten.. Zeker niet voor de bruiloft..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef maril het volgende:
[..]
Huub heeft een week geleden een pact met hem(Jaap) gesloten, voor wat het waard is.
want niemand in dat huis is te vertrouwen.
Plus dat hij voor consternatie en dus "goeie" tv zorgt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt.. daarom denk ik dat Jaap ook de villa niet zal verlaten.. Zeker niet voor de bruiloft..
Ja Jaap wilde de training verstoren en liet moeder en dochter los rondlopen. Hij ging ook naar de stal van Fries om die open te gooien maar toen kwam Frans aangesneld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:00 schreef maril het volgende:
[..]
De paarden worden toch niet gebruikt in het spel hè? heb het vanmiddag niet gezien ,maar dan wordt het wel errug triestte bedoeling daar.
Als we Palma en Herma mogen geloven komt vandaag de nieuwe bewoner, en die zal waarschijnlijk wel immuniteit aan Jaap geven. Uiteraard een heel domme beslissing, want dan heb je in 1 keer de gehele groep tegen je als nieuweling. Maar het zal wel weer moeten van achter...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef maril het volgende:
Huub heeft een week geleden een pact met hem(Jaap) gesloten, voor wat het waard is.
want niemand in dat huis is te vertrouwen.
al iets van fakkels aanwezig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als we Palma en Herma mogen geloven komt vandaag de nieuwe bewoner, en die zal waarschijnlijk wel immuniteit aan Jaap geven. Uiteraard een heel domme beslissing, want dan heb je in 1 keer de gehele groep tegen je als nieuweling. Maar het zal wel weer moeten van achter...
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt.. daarom denk ik dat Jaap ook de villa niet zal verlaten.. Zeker niet voor de bruiloft..
Nieuwe bewoner zal in dat geval zelf ook 2 rondes immuniteit genieten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als we Palma en Herma mogen geloven komt vandaag de nieuwe bewoner, en die zal waarschijnlijk wel immuniteit aan Jaap geven. Uiteraard een heel domme beslissing, want dan heb je in 1 keer de gehele groep tegen je als nieuweling. Maar het zal wel weer moeten van achter...
Denk eerder dat Huub gedwongen zal worden om Jaap in het spel te houden (daar zinspeelde Huub een week geleden al op tijdens hun 'geforceerde' gesprek). Het gevolg zal zijn dat de hele groep over Huub heenvalt en Brainless zoals altijd buiten schot blijft...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:07 schreef Wopper1 het volgende:
Brian zal weer alle shit over zich heen krijgen, en hij zal vast weer para worden.
Poepie, schatje moppietrommel ik laat jou nooit vallen sfeerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef Lobasca het volgende:
Hoe is de sfeer de afelopen 24 u geweest tussen Natasia en Brian, nog een beetje slecht?
Hoe schrijf ik mezelf de eeuwige werkloosheid in.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
En wederom een pasterpiece van Einstein.
Die hondjes zijn Amanda gewend en die ziet ook al niet wie goed volk is. dus de hondjes weten niet beter, die doen alles voor een stukje vlees net zoal Amanda alles doet voor de seks met Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zou als hondje zijnde geen leuker gezelschap kennen in die kooi, Eric misschien maar de rest zie ik nooit leuk doen met de hondjes, Jaap praat leuk met ze, z'n toon is goed daar reageren beesten op en idd een versnapering op z'n tijd is nooit weg. Jaap is puur op zijn wijze, herkenning dus goed volk.
Ohhh... jammer...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Poepie, schatje moppietrommel ik laat jou nooit vallen sfeer![]()
Ik geloof niet in hunquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.
In zijn geval de bijstand... hij heeft geen arbeidshistorie en dus geen recht op WWquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe schrijf ik mezelf de eeuwige werkloosheid in.....![]()
Voor je 27e heb je tegenwoordig toch ook geen recht op bijstand, of is die wet er niet doorgedrukt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In zijn geval de bijstand... hij heeft geen arbeidshistorie en dus geen recht op WW![]()
En bijstand en zijn voedselhoeveelheden gaan niet samen![]()
Dat was een ideetje van de VVD, maar die zitten nu niet in de regeringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor je 27e heb je tegenwoordig toch ook geen recht op bijstand, of is die wet er niet doorgedrukt?
Ik kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen dat het kijkers zou trekken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.
Jah, of toch wel.. Zou Brian hem nu gaan dekken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap gaat er dus niet uit donderdag hmmmmm
Er moet en zal getrouwd moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap gaat er dus niet uit donderdag hmmmmm
dan is het mijn eigen schuld, heb geen VVd gestemd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was een ideetje van de VVD, maar die zitten nu niet in de regering
Dat mochten idd eerder deze week ook al. Dan staan de loopbanden richting plasmascherm.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef SiRojK het volgende:
Mogen ze nu wel tv kijken onder het fitnessen?
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
Bij deze houd ik slaaf Palma verantwoordelijk als zij me noodzaakt de schijt aan Eric af te vegen.
Opzich een mooie tactiek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Alles is dus de laatste dagen gefaked van de zgn ruzies tussen Jaap en Huub.
Brian zal getest worden. Stemt Brian Jaap eruit... Dan gaat die niet voor het miljoen, wel eruit dan gaat Brian wel voor de eindstreep aldus Jaap.
Frans is van de Febo. Een van de goden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Maar... wie is Frans? Jullie doen allemaal of jullie hem kennen.
Collega van Stijn. Van de Febo. Of de Buren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Tsjonge... ik heb eerst de vorige COS maar even doorgelezen toen ik de opening van deze zag. Wat een waanzin met die paarden... maar wel erg leuk dat Carlos z'n ware gezicht laat zien.
Maar... wie is Frans? Jullie doen allemaal of jullie hem kennen.
En die zit dus vlak achter de stallen en jullie kennen hem allemaal... ik heb 'm nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Frans is van de Febo. Een van de goden.
Als Brian er niet voor de hoofdprijs inzit waarvoor dan wel? Is / was Hij 'buiten' zijn leven niet veilig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Brian zal getest worden. Stemt Brian Jaap eruit... Dan gaat die niet voor het miljoen, wel eruit dan gaat Brian wel voor de eindstreep aldus Jaap.
Maar Jaap is absoluut niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Raar dat zo iemand dus alles ziet en pas naar buiten komt als Jaap ook Fries (gevaarlijk!) los wil laten. Tenminste, zo heb ik 't uit de vorige COS opgemaakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Collega van Stijn. Van de Febo. Of de Buren.
Frans is niet zomaar "van de Febo" hij is een van de 3 Bobo's van de Febo: Frans, Stijn en Deborah.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En die zit dus vlak achter de stallen en jullie kennen hem allemaal... ik heb 'm nog nooit gezien![]()
Ik hoop dat hij buiten zn leven niet zeker was. Dan is hij zn leven nu helemaal niet zeker meer wanneer hij eruit komt ben ik bang (alhoewel bang...IK HOOP HET!)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als Brian er niet voor de hoofdprijs inzit waarvoor dan wel? Is / was Hij 'buiten' zijn leven niet veilig?
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Frans is niet zomaar "van de Febo" hij is een van de 3 Bobo's van de Febo: Frans, Stijn en Deborah.
Ik denk dat de Buren het met Ellen overlegd hebben. Toen hij Fries eruit wilde laten (ik heb het zelf niet gezien maar gelezen) zijn ze naar hem toegegaan omdat Fries absoluut niet in de buurt van Irginia en het veulen mag komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat zo iemand dus alles ziet en pas naar buiten komt als Jaap ook Fries (gevaarlijk!) los wil laten. Tenminste, zo heb ik 't uit de vorige COS opgemaakt.
Juffie Pannekoek is pro Brain...duzzz tja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?
Hoe weten jullie dit allemaal?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Pannekoek heeft een gruwelijke hekel aan Huub. John de Mol heeft haar moeten ompraten om hem terug te laten keren in de villa.
Jaaaaaaaaaaaaaah, dat zou je wel willen weten he!quote:
Hoezo ompraten? Als ik de bigshot john de mol was zou ik het met een "Huub terug de kooi in of jij bent je baan kwijt" afgehandeld hebben, ipv met een sullig gesprek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Pannekoek heeft een gruwelijke hekel aan Huub. John de Mol heeft haar moeten ompraten om hem terug te laten keren in de villa.
Absoluut. Brainless en Natasja zijn de favo's van Pannekoek. Stijn en Frans zijn Huub fans imho. Maar Pannekoek is Producent, dus een stapje hoger op de ladder dan Frans en Stijn. Zij zij mede-producenten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
,,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef easysatellite het volgende:
gaat huub jaap er niet uit stemme?
Ik doe sowieso niet mee aan het geven van flauwe bijnamen en of Frans al dan niet "acceptabel" geacht wordt weet ik niet, ik val dan ook niet in de categorie die mevr. Flens niet acceptabel vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
hij wilt jaap het gevoel geven dat hij hem backtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef easysatellite het volgende:
gaat huub jaap er niet uit stemme?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaah, dat zou je wel willen weten he!![]()
Gewoon streams volgen. De Miljonairs praten vaak genoeg over de belangrijke mensen die 'achter' zitten.quote:
Shit! niet gevolgd! wat zei ze!!!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaa, Natasia heeft het door... Jammerrrrrrrrrr
DUS DAT...;)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet eens perse hoe mensen dat weten, maar eigenlijk meer of dit soort info betrouwbaar is of dat iedereen (net als ik) soms zit te gokken over de invloed van 'achter'.
[..]
Gewoon streams volgen. De Miljonairs praten vaak genoeg over de belangrijke mensen die 'achter' zitten.
Iedereen voor de antwoorden. Nu weet ik waar ik deze Frans moet plaatsen. Dat Flens anti-Huub is, was me al duidelijk; dat is die nacht mede door Natasia's duidelijke bondje met deze 'dame' ook weer duidelijk gebleken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut. Brainless en Natasja zijn de favo's van Pannekoek. Stijn en Frans zijn Huub fans imho. Maar Pannekoek is Producent, dus een stapje hoger op de ladder dan Frans en Stijn. Zij zij mede-producenten.
Ik mag mw. Flens wel....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet mee aan het geven van flauwe bijnamen en of Frans al dan niet "acceptabel" geacht wordt weet ik niet, ik val dan ook niet in de categorie die mevr. Flens niet acceptabel vindt.
Het schelden op de producenten persoonlijk is IMHO al een zwaktebod omdat je meestal toch niet weet wie de beslissing genomen heeft (behalve toen "stokbrood" Frans) op vakantie was, toen kon je er vrij zeker van zijn dat hij de beslissing niet genomen had.
Verder wordt op FOK! recentelijk zo ongeveer iedere beslissing op het bord van mevr. Flens geschoven.
Ze zei tegen Jaap dat hij heel dom bezig was.. Huub zou hem echt nooit echte backup geven, Huub zou Jaap gewoon voor de gek houden, voor de rest zei ze nog wat andere bullshitquote:
Ik vraag me af of Natas het bij het rechte eind heeft. Ben nog niet zeker van Huub zn 'vriendschap' met Jaap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zei tegen Jaap dat hij heel dom bezig was.. Huub zou hem echt nooit echte backup geven, Huub zou Jaap gewoon voor de gek houden, voor de rest zei ze nog wat andere bullshit
Ik heb alleen nog meegekregen dat ze tegen Jaap op kantoor had gezegd dat ze 'aan dit soort spelletjes niet meedoet'. Dat ging kennelijk over het wegstemmen van Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap liegt en natasia zag er dwars door heen.
Ze zit nu met brian te praten, dus als iemand daar een verslagje van wil doen
Die jongen gaat volledig los.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian staat er nu wel heel erg wezeloos bij.
Ja volgens mij wel. Na het incident tussen Amanda en Huub heeftie wel wat gekregen denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Charmian het volgende:
Zit Brian onder de dope of zo (I know domme vraag). Maar hij kijkt raar (ja ja anders ook).
Zou wel weer kunnen. In zijn gesprekje vanmiddag met Carlos ging hij weer een aardig stukje richting para. Misschien heeft hij weer wat kalmeringsmiddelen ingenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Charmian het volgende:
Zit Brian onder de dope of zo (I know domme vraag). Maar hij kijkt raar (ja ja anders ook).
Tulpen.........tulpen.....quote:
O, ja wat dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zou wel weer kunnen. In zijn gesprekje vanmiddag met Carlos ging hij weer een aardig stukje richting para. Misschien heeft hij weer wat kalmeringsmiddelen ingenomen.
Dat gissen ze zelf maar, omdat Huub hier een soort god is denken ze dat John de Mol zoiets zal doen.quote:
Sorry, die rozen had ik naar jou gestuurd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tulpen.........tulpen.....![]()
Huub brengt meteen verslag uit bij Jaap wat de plannen zijn met de cola-light vanavond...![]()
Natasia had het vorige week al in de gaten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
YES!! Eindelijk wordt het spelletje gespeeld.. Natasia begint mee te doen, Brian begint na te denken
Maar als je Big Brother wel eens hebt gezien, dan weet je dat voorkeuren bij 'achter' bepaald geen onbekend fenomeen zijn. Sommigen stonden aan alles bloot, anderen werden vaak en veel verwend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat gissen ze zelf maar, omdat Huub hier een soort god is denken ze dat John de Mol zoiets zal doen.
De hele affaire van afgelopen donderdagnacht werd weer opgerakeld. En weer werd het allemaal een stukje gewelddadiger van Huub en allemaal weer een stuk onrechtvaardiger richting zijn kant. Hij stond zich behoorlijk op te winden.quote:
Tnx voor het goede nieuwsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
De hele affaire van afgelopen donderdagnacht werd weer opgerakeld. En weer werd het allemaal een stukje gewelddadiger van Huub en allemaal weer een stuk onrechtvaardiger richting zijn kant. Hij stond zich behoorlijk op te winden.
En net in de fitness leek hij behoorlijk van de wereld.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
De hele affaire van afgelopen donderdagnacht werd weer opgerakeld. En weer werd het allemaal een stukje gewelddadiger van Huub en allemaal weer een stuk onrechtvaardiger richting zijn kant. Hij stond zich behoorlijk op te winden.
En net in de fitness leek hij behoorlijk van de wereld.
Ik hoorde het ja,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Als ik tegen Brian tupac spreek vind hij het geweldig. Maar Huub als jij in schaaktermen tegen me praat dan doet het me niks
methal drugs?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef maril het volgende:
[..]
Die Brain zal wel aan de coke of methal drugs zitten
![]()
![]()
Niemand hier gelooft dus in dat verhaal. Ik zie hem nog terugkomen na de AmanDel-gate. Volkomen wezenloos, en Mama Tasja er maar achter aan lopen met glaasje water, want hij moest drinken. Water, yeah right.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Brian staat weer stijf van de medicatie?
Ik had de indruk dat ze dat even speelden, of zag ik dat fout?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Brian never nooit wegstemmen. Die gozer heeft me altijd goed behandeld.
Coke lijkt me stug. Daar wordt je niet zo suf van. Tranquilizers lijkt mij logischer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Die Brain zal wel aan de coke of methal drugs zitten
![]()
![]()
Mij leek het serieus. Huub geergerd erachtenaan: Moet jij weten, iedereen kiest z'n eigen vrienden, jij ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ze dat even speelden, of zag ik dat fout?
Was dat allemaal serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Brian never nooit wegstemmen. Die gozer heeft me altijd goed behandeld.
Nee dat zag je goed. Hij gebaarde naar Huub dat hij dacht dat er iemand stond af te luisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat speelde Japio goed. Je zag door het raam iemand voorbijlopen en meteen net doen of hij boos is op Huub.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Ik dacht inderdaad ook wie is er nou weer dat kantoor in gekomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi, bedankt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef MCR4480 het volgende:
was niet echt hoor, was voor het geval iemand mee zat te luisteren
For the record ik bedoelde dit zeer cynisch op sommige mensen die hier zo zeveren over vermeende gebruik van Brain.-quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Coke lijkt me stug. Daar wordt je niet zo suf van. Tranquilizers lijkt mij logischer.
Luister er dan ook niet naarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef SiRojK het volgende:
'Fusjok, zei zij (NATASIA) met die AFSCHUWELIJKE stem
Nee je zeg dat Jaap een knipoog gaf aan Huub.......................dit moest ff voor t.v. gezegd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien meerdere mensen zeggen dat het gespeeld was, denk ik dat ik dan iets van gebarentaal heb gemist. Maar toch... al heb je Jaap mee, Natasia krijg je nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat speelde Japio goed. Je zag door het raam iemand voorbijlopen en meteen net doen of hij boos is op Huub.
Je cynisme schoot even zn doel voorbij, aangezien het echt lijkt alsof Brian even wat naar binnen had gegooid toen hij terugkwam uit het hotel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef maril het volgende:
[..]
For the record ik bedoelde dit zeer cynisch op sommige mensen die hier zo zeveren over vermeende gebruik van Brain.-
Diazepam heeft hij gekregen naar wat ik gelezen heb in het verleden. Ook had Brain het over natuurlijke pilletjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef maril het volgende:
[..]
For the record ik bedoelde dit zeer cynisch op sommige mensen die hier zo zeveren over vermeende gebruik van Brain.-
Een zingende Natasia en een voorlezende Amandaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
Een voorlees Nasty of een zingende Dellie....
wat is erger?![]()
Brian met z'n gitaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
wat is erger?![]()
een voorlezende Natas, een zingende Amanda die haren probeert te borstellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
wat is erger?![]()
Ik ben net van Amanda naar Natasja geswitchtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
wat is erger?![]()
Ofwel: tijd voor avondeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef SiRojK het volgende:
Dit kunnen ze ons gewoon niet aandoen!!
- OF Amanda met haar halve geneuriezing
- OF Natasia met haar heksenstem
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
Pilletjes waren om te slapen in de Nena periode, hij had daar stress van en lag er nachten van wakker...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Diazepam heeft hij gekregen naar wat ik gelezen heb in het verleden. Ook had Brain het over natuurlijke pilletjes.
Er zijn hier genoeg mensen die neutraal de beelden kunnen vertalen. Je moet alleen even weten wie je moet lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef maril het volgende:
Ik zie het na 4 mei niet meer maar echt op een vertrouwde neutrale verslaggeving hoef je ook niet te rekenen op dit forum.
Vertelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nicolaas heeft CP's gejat op een erg infinitieve manier.
Ik lees jou altijd.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mensen die neutraal de beelden kunnen vertalen. Je moet alleen even weten wie je moet lezen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mensen die neutraal de beelden kunnen vertalen. Je moet alleen even weten wie je moet lezen.
LOLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
AmanDel zet nog even 220 op haar bosje touw,terwijl ze het liedje ten gehore brengt met de tekst: I'm sorry for hurting you.
Maak even een lijstje, als je wilt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht af.quote:
Dat zou tijd worden... nu nog bedenken wie de ontroostbare Amanda zal gaan troosten...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:09 schreef Clank het volgende:
Op het scherm: Vertrek honden over 10 minuten.
Van erg naar minst erg:quote:
Maakt het uit... het was te lang, veel te lang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Vier weken? Drie weken waren die doggies er toch?
Voor AmanDel gaat de tijd zoooooooo snel in de Kooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Vier weken? Drie weken waren die doggies er toch?
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maakt het uit... het was te lang, veel te lang.
Ook erg mooi was:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef SiRojK het volgende:
Ik erger met ook kapot als nasty dom door een ander heen gaat praten..
MAAK ME NIET UIT, MAAKT ME NIET UIT, MAAKT ME NIET UIT
HOU JE BEK!
Of deze:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ook erg mooi was:
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Een kom klaar actie ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
Natasja blijft half naakt paraderen in de buurt van Brainless. Wat zou ze willen bewerkstelligen?
Vergeet vooral niet:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
Ook erg mooi was:
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Toen liep ik schreeuwend door mijn huisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ook erg mooi was:
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Je valt in herhaling!
Jaap wordt gediskwalificeerd wegens het loslaten van de paarden??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
Jaap tegen Nicolaas: Vanavond groot nieuws.
Jaap heeft ook veel lekkerdere dingen te eten dan Amanda ze geeftquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Juicy is liever bij Jaap dan bij mama met het etensbakje.
+1quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel jammer. Ik vond Jaap en de hondjes wel leuk samen.
En nooit om eten verlegen zitten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vond het wel leuk voor de hondjes, lekker zichzelf uitlaten en vrij veel aandacht...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef De_Moester het volgende:
natasia neemt in haar ondergoed afscheid vanaf het bordes![]()
mag ik een teiltjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
En hoppa, Huub ontfermt zich over zielige Amanda.
maar wel tegen Amandaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas tegen de hondjes.... rij voorzichtig schatjes..... (nee hoor)
Of deze van aan half uurtje geleden tegen Jaap:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Of deze:
Je moeder!
Je moeder!
Je moeder!
Je moeder!
Je moeder!
Hahhaha en terecht tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
Haha, Natas vertrouwt Jaap niet met het eten en staat op wacht.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas tegen de hondjes.... rij voorzichtig schatjes..... (nee hoor)
Van de moeder van Brian .. hmm ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
Post voor Brian en Amanda
Aandoenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Amada kan niet stil lezen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ach, zie nou het toekomstige echtpaar Kubatz allebei een brief van The Mother From Hell lezen.
Ik drink ook wel eens avondmix (kruidenthee voor het slapen) ben ik nu ook compleet gestoord?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pilletjes waren om te slapen in de Nena periode, hij had daar stress van en lag er nachten van wakker...
vertelde hij gister zelf aan Dellie...![]()
Brian gun ik het wel, maar Amanda niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ach, zie nou het toekomstige echtpaar Kubatz allebei een brief van The Mother From Hell lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |