Die jongen gaat volledig los.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef Marrije het volgende:
Brian staat er nu wel heel erg wezeloos bij.
Ja volgens mij wel. Na het incident tussen Amanda en Huub heeftie wel wat gekregen denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Charmian het volgende:
Zit Brian onder de dope of zo (I know domme vraag). Maar hij kijkt raar (ja ja anders ook).
Zou wel weer kunnen. In zijn gesprekje vanmiddag met Carlos ging hij weer een aardig stukje richting para. Misschien heeft hij weer wat kalmeringsmiddelen ingenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Charmian het volgende:
Zit Brian onder de dope of zo (I know domme vraag). Maar hij kijkt raar (ja ja anders ook).
Tulpen.........tulpen.....quote:
O, ja wat dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zou wel weer kunnen. In zijn gesprekje vanmiddag met Carlos ging hij weer een aardig stukje richting para. Misschien heeft hij weer wat kalmeringsmiddelen ingenomen.
Dat gissen ze zelf maar, omdat Huub hier een soort god is denken ze dat John de Mol zoiets zal doen.quote:
Sorry, die rozen had ik naar jou gestuurd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tulpen.........tulpen.....![]()
Huub brengt meteen verslag uit bij Jaap wat de plannen zijn met de cola-light vanavond...![]()
Natasia had het vorige week al in de gaten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
YES!! Eindelijk wordt het spelletje gespeeld.. Natasia begint mee te doen, Brian begint na te denken
Maar als je Big Brother wel eens hebt gezien, dan weet je dat voorkeuren bij 'achter' bepaald geen onbekend fenomeen zijn. Sommigen stonden aan alles bloot, anderen werden vaak en veel verwend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat gissen ze zelf maar, omdat Huub hier een soort god is denken ze dat John de Mol zoiets zal doen.
De hele affaire van afgelopen donderdagnacht werd weer opgerakeld. En weer werd het allemaal een stukje gewelddadiger van Huub en allemaal weer een stuk onrechtvaardiger richting zijn kant. Hij stond zich behoorlijk op te winden.quote:
Tnx voor het goede nieuwsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
De hele affaire van afgelopen donderdagnacht werd weer opgerakeld. En weer werd het allemaal een stukje gewelddadiger van Huub en allemaal weer een stuk onrechtvaardiger richting zijn kant. Hij stond zich behoorlijk op te winden.
En net in de fitness leek hij behoorlijk van de wereld.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
De hele affaire van afgelopen donderdagnacht werd weer opgerakeld. En weer werd het allemaal een stukje gewelddadiger van Huub en allemaal weer een stuk onrechtvaardiger richting zijn kant. Hij stond zich behoorlijk op te winden.
En net in de fitness leek hij behoorlijk van de wereld.
Ik hoorde het ja,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Als ik tegen Brian tupac spreek vind hij het geweldig. Maar Huub als jij in schaaktermen tegen me praat dan doet het me niks
methal drugs?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef maril het volgende:
[..]
Die Brain zal wel aan de coke of methal drugs zitten
![]()
![]()
Niemand hier gelooft dus in dat verhaal. Ik zie hem nog terugkomen na de AmanDel-gate. Volkomen wezenloos, en Mama Tasja er maar achter aan lopen met glaasje water, want hij moest drinken. Water, yeah right.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Brian staat weer stijf van de medicatie?
Ik had de indruk dat ze dat even speelden, of zag ik dat fout?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Brian never nooit wegstemmen. Die gozer heeft me altijd goed behandeld.
Coke lijkt me stug. Daar wordt je niet zo suf van. Tranquilizers lijkt mij logischer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef maril het volgende:
Die Brain zal wel aan de coke of methal drugs zitten
![]()
![]()
Mij leek het serieus. Huub geergerd erachtenaan: Moet jij weten, iedereen kiest z'n eigen vrienden, jij ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ze dat even speelden, of zag ik dat fout?
Was dat allemaal serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Brian never nooit wegstemmen. Die gozer heeft me altijd goed behandeld.
Nee dat zag je goed. Hij gebaarde naar Huub dat hij dacht dat er iemand stond af te luisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat speelde Japio goed. Je zag door het raam iemand voorbijlopen en meteen net doen of hij boos is op Huub.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Ik dacht inderdaad ook wie is er nou weer dat kantoor in gekomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi, bedankt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef MCR4480 het volgende:
was niet echt hoor, was voor het geval iemand mee zat te luisteren
For the record ik bedoelde dit zeer cynisch op sommige mensen die hier zo zeveren over vermeende gebruik van Brain.-quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Coke lijkt me stug. Daar wordt je niet zo suf van. Tranquilizers lijkt mij logischer.
Luister er dan ook niet naarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef SiRojK het volgende:
'Fusjok, zei zij (NATASIA) met die AFSCHUWELIJKE stem
Nee je zeg dat Jaap een knipoog gaf aan Huub.......................dit moest ff voor t.v. gezegd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien meerdere mensen zeggen dat het gespeeld was, denk ik dat ik dan iets van gebarentaal heb gemist. Maar toch... al heb je Jaap mee, Natasia krijg je nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat speelde Japio goed. Je zag door het raam iemand voorbijlopen en meteen net doen of hij boos is op Huub.
Je cynisme schoot even zn doel voorbij, aangezien het echt lijkt alsof Brian even wat naar binnen had gegooid toen hij terugkwam uit het hotel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef maril het volgende:
[..]
For the record ik bedoelde dit zeer cynisch op sommige mensen die hier zo zeveren over vermeende gebruik van Brain.-
Diazepam heeft hij gekregen naar wat ik gelezen heb in het verleden. Ook had Brain het over natuurlijke pilletjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef maril het volgende:
[..]
For the record ik bedoelde dit zeer cynisch op sommige mensen die hier zo zeveren over vermeende gebruik van Brain.-
Een zingende Natasia en een voorlezende Amandaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
Een voorlees Nasty of een zingende Dellie....
wat is erger?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |