quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De druk op Brian zal inderdaad toenemen.
En daar kan hij niet zo goed tegen.
Huub heeft een week geleden een pact met hem(Jaap) gesloten, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Druk op Brian mag toenemen.. Jaap gaat er toch niet uit
Of Jaap erin blijft of niet maakt mij persoonlijk niet erg veel uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Druk op Brian mag toenemen.. Jaap gaat er toch niet uit
Klopt.. daarom denk ik dat Jaap ook de villa niet zal verlaten.. Zeker niet voor de bruiloft..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef maril het volgende:
[..]
Huub heeft een week geleden een pact met hem(Jaap) gesloten, voor wat het waard is.
want niemand in dat huis is te vertrouwen.
Plus dat hij voor consternatie en dus "goeie" tv zorgt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt.. daarom denk ik dat Jaap ook de villa niet zal verlaten.. Zeker niet voor de bruiloft..
Ja Jaap wilde de training verstoren en liet moeder en dochter los rondlopen. Hij ging ook naar de stal van Fries om die open te gooien maar toen kwam Frans aangesneld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:00 schreef maril het volgende:
[..]
De paarden worden toch niet gebruikt in het spel hè? heb het vanmiddag niet gezien ,maar dan wordt het wel errug triestte bedoeling daar.
Als we Palma en Herma mogen geloven komt vandaag de nieuwe bewoner, en die zal waarschijnlijk wel immuniteit aan Jaap geven. Uiteraard een heel domme beslissing, want dan heb je in 1 keer de gehele groep tegen je als nieuweling. Maar het zal wel weer moeten van achter...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef maril het volgende:
Huub heeft een week geleden een pact met hem(Jaap) gesloten, voor wat het waard is.
want niemand in dat huis is te vertrouwen.
al iets van fakkels aanwezig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als we Palma en Herma mogen geloven komt vandaag de nieuwe bewoner, en die zal waarschijnlijk wel immuniteit aan Jaap geven. Uiteraard een heel domme beslissing, want dan heb je in 1 keer de gehele groep tegen je als nieuweling. Maar het zal wel weer moeten van achter...
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt.. daarom denk ik dat Jaap ook de villa niet zal verlaten.. Zeker niet voor de bruiloft..
Nieuwe bewoner zal in dat geval zelf ook 2 rondes immuniteit genieten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als we Palma en Herma mogen geloven komt vandaag de nieuwe bewoner, en die zal waarschijnlijk wel immuniteit aan Jaap geven. Uiteraard een heel domme beslissing, want dan heb je in 1 keer de gehele groep tegen je als nieuweling. Maar het zal wel weer moeten van achter...
Denk eerder dat Huub gedwongen zal worden om Jaap in het spel te houden (daar zinspeelde Huub een week geleden al op tijdens hun 'geforceerde' gesprek). Het gevolg zal zijn dat de hele groep over Huub heenvalt en Brainless zoals altijd buiten schot blijft...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:07 schreef Wopper1 het volgende:
Brian zal weer alle shit over zich heen krijgen, en hij zal vast weer para worden.
Poepie, schatje moppietrommel ik laat jou nooit vallen sfeerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef Lobasca het volgende:
Hoe is de sfeer de afelopen 24 u geweest tussen Natasia en Brian, nog een beetje slecht?
Hoe schrijf ik mezelf de eeuwige werkloosheid in.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
En wederom een pasterpiece van Einstein.
Die hondjes zijn Amanda gewend en die ziet ook al niet wie goed volk is. dus de hondjes weten niet beter, die doen alles voor een stukje vlees net zoal Amanda alles doet voor de seks met Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zou als hondje zijnde geen leuker gezelschap kennen in die kooi, Eric misschien maar de rest zie ik nooit leuk doen met de hondjes, Jaap praat leuk met ze, z'n toon is goed daar reageren beesten op en idd een versnapering op z'n tijd is nooit weg. Jaap is puur op zijn wijze, herkenning dus goed volk.
Ohhh... jammer...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Poepie, schatje moppietrommel ik laat jou nooit vallen sfeer![]()
Ik geloof niet in hunquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.
In zijn geval de bijstand... hij heeft geen arbeidshistorie en dus geen recht op WWquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe schrijf ik mezelf de eeuwige werkloosheid in.....![]()
Voor je 27e heb je tegenwoordig toch ook geen recht op bijstand, of is die wet er niet doorgedrukt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In zijn geval de bijstand... hij heeft geen arbeidshistorie en dus geen recht op WW![]()
En bijstand en zijn voedselhoeveelheden gaan niet samen![]()
Dat was een ideetje van de VVD, maar die zitten nu niet in de regeringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor je 27e heb je tegenwoordig toch ook geen recht op bijstand, of is die wet er niet doorgedrukt?
Ik kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen dat het kijkers zou trekken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.
Jah, of toch wel.. Zou Brian hem nu gaan dekken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap gaat er dus niet uit donderdag hmmmmm
Er moet en zal getrouwd moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap gaat er dus niet uit donderdag hmmmmm
dan is het mijn eigen schuld, heb geen VVd gestemd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was een ideetje van de VVD, maar die zitten nu niet in de regering
Dat mochten idd eerder deze week ook al. Dan staan de loopbanden richting plasmascherm.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef SiRojK het volgende:
Mogen ze nu wel tv kijken onder het fitnessen?
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
Bij deze houd ik slaaf Palma verantwoordelijk als zij me noodzaakt de schijt aan Eric af te vegen.
Opzich een mooie tactiek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Alles is dus de laatste dagen gefaked van de zgn ruzies tussen Jaap en Huub.
Brian zal getest worden. Stemt Brian Jaap eruit... Dan gaat die niet voor het miljoen, wel eruit dan gaat Brian wel voor de eindstreep aldus Jaap.
Frans is van de Febo. Een van de goden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Maar... wie is Frans? Jullie doen allemaal of jullie hem kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |