Voor je 27e heb je tegenwoordig toch ook geen recht op bijstand, of is die wet er niet doorgedrukt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In zijn geval de bijstand... hij heeft geen arbeidshistorie en dus geen recht op WW![]()
En bijstand en zijn voedselhoeveelheden gaan niet samen![]()
Dat was een ideetje van de VVD, maar die zitten nu niet in de regeringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor je 27e heb je tegenwoordig toch ook geen recht op bijstand, of is die wet er niet doorgedrukt?
Ik kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen dat het kijkers zou trekken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof jij echt in die onzin van Japio en CORA? Een grote farce, alleen om de streamers vast te houden en te laten betalen. Bruiloft......NO WAY.
Jah, of toch wel.. Zou Brian hem nu gaan dekken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap gaat er dus niet uit donderdag hmmmmm
Er moet en zal getrouwd moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap gaat er dus niet uit donderdag hmmmmm
dan is het mijn eigen schuld, heb geen VVd gestemd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was een ideetje van de VVD, maar die zitten nu niet in de regering
Dat mochten idd eerder deze week ook al. Dan staan de loopbanden richting plasmascherm.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef SiRojK het volgende:
Mogen ze nu wel tv kijken onder het fitnessen?
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
Bij deze houd ik slaaf Palma verantwoordelijk als zij me noodzaakt de schijt aan Eric af te vegen.
Opzich een mooie tactiek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Alles is dus de laatste dagen gefaked van de zgn ruzies tussen Jaap en Huub.
Brian zal getest worden. Stemt Brian Jaap eruit... Dan gaat die niet voor het miljoen, wel eruit dan gaat Brian wel voor de eindstreep aldus Jaap.
Frans is van de Febo. Een van de goden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Maar... wie is Frans? Jullie doen allemaal of jullie hem kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |