En dan heeft hij ook al zo'n last van al dat gewicht op zijn zwakke enkeltjes....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:51 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap staat vrij zwak nu, meen ik.
Je moet hem nageven dat hij wel voor leven in de brouwerij zorgt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier mensen zijn, die die kleuteracties van Jaap hier leuk vinden.
"Pathetic" Eeyoore saidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier mensen zijn, die die kleuteracties van Jaap hier leuk vinden.
Ergens is het toch best zielig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan heeft hij ook al zo'n last van al dat gewicht op zijn zwakke enkeltjes....
Je zou bijna medelijden met hem krijgen........... NOT![]()
Daarom. Huub zwakt wat af dus dan moet iemand anders 't maar doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Je moet hem nageven dat hij wel voor leven in de brouwerij zorgt...
Sorry, maar dit leven in de brouwerij, vind ik werkelijk te kinderachtig. Laten ze het spel op een volwassen manier spelen en niet zoals een kleuter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Je moet hem nageven dat hij wel voor leven in de brouwerij zorgt...
Het spel word toch al tijden niet op volwassen manier gespeeld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry, maar dit leven in de brouwerij, vind ik werkelijk te kinderachtig. Laten ze het spel op een volwassen manier spelen en niet zoals een kleuter.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was in eerste instantie van plan om Japio in de villa te houden. Ik vraag me af of dat nu nog zo is.
Ik denk dat hij met de paarden te ver is gegaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub was in eerste instantie van plan om Japio in de villa te houden. Ik vraag me af of dat nu nog zo is.
De echt reactie op de situatie moet nog komen.. Huub 'vergeet' dat zo weerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanvangkelijk liepen ze altijd achter Sylvia aan hoor. Maar die honden weten natuurlijk "waar Jaap is, is voedsel", en sinds gisteren hopen ze weer op wat vleesstukken natuurlijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:50 schreef SiRojK het volgende:
Valt het trouwens niemand op dat die hondjes ALTIJD achter Jaap aanlopen
Zo onvriendelijk wou ik het dan net niet formuleren...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja idd... Jaap is een zielig figuur![]()
Zij weten allen daar niet wat "volwassen" inhoudt, Niels misschien, maar de rest..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry, maar dit leven in de brouwerij, vind ik werkelijk te kinderachtig. Laten ze het spel op een volwassen manier spelen en niet zoals een kleuter.![]()
Die is mooi ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef petraa het volgende:
Echt een dodelijke stilte tussen Brian en Natas
Anders gaat ie 'm klappen zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd of Jaap het aandurft een log over Carlos te schrijven
was ïe maar dodelijk..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef petraa het volgende:
Echt een dodelijke stilte tussen Brian en Natas
Daarom gaf je de bal door aan mij.... het doel was immers openquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Zo onvriendelijk wou ik het dan net niet formuleren...![]()
Kinderachtig is het zeker, maar Jaap toont hier wel even feilloos aan dat die Carlos gewoon een naast zijn schoenen lopende, opgefokte thug is ipv de 'fitness trainer' die hij pretendeert te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Fijn om zo iemand in de buurt te hebben!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daarom gaf je de bal door aan mij.... het doel was immers open![]()
Carlos zal zichzelf a la Brian wel bij 'achter' op de borst kloppen voor zijn zelfbeheersing. Die twee lijken aardig op elkaar.quote:
Er zijn ook keepers in de buurt hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Fijn om zo iemand in de buurt te hebben!
Thnxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Fijn om zo iemand in de buurt te hebben!
Hoe zou je dit spel dan in vredesnaam op een volwassen manier moeten spelen??? Het is domweg geen volwassen spel. Maar wel leuk dat het door volwassenen gespeeld wordt!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Het spel word toch al tijden niet op volwassen manier gespeeld?
Hij zou van mij een klopje op zijn borst krijgen als hij Jaap neer had gemeptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Carlos zal zichzelf a la Brian wel bij 'achter' op de borst kloppen voor zijn zelfbeheersing. Die twee lijken aardig op elkaar.
Ach, en ook nog eens mijn eerste kloonverdenking posten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nou nog eens ff uitvogelen wiens kloon jij nou weer bent![]()
De paarden worden toch niet gebruikt in het spel hè? heb het vanmiddag niet gezien ,maar dan wordt het wel errug triestte bedoeling daar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met de paarden te ver is gegaan.
De vorige keer duurde de ruzie tegen Brainless maar 10 minuten, maar daarna waren ze plotseling vergeten waar ze ook al weer ruzie over haddenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me ook af hoe Brian hier op gaat reageren. Zal hij Jaap eruit stemmen a.s. donderdag ? als ie dat niet doet zal ie ook de groep (welliswaar tijdelijk) tegen zich krijgen en Carlos zal het 'm ook niet in dank afnemen.
De druk op Brian zal inderdaad toenemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me ook af hoe Brian hier op gaat reageren. Zal hij Jaap eruit stemmen a.s. donderdag ? als ie dat niet doet zal ie ook de groep (welliswaar tijdelijk) tegen zich krijgen en Carlos zal het 'm ook niet in dank afnemen.
Druk op Brian mag toenemen.. Jaap gaat er toch niet uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
De druk op Brian zal inderdaad toenemen.
En daar kan hij niet zo goed tegen.
Ik zou als hondje zijnde geen leuker gezelschap kennen in die kooi, Eric misschien maar de rest zie ik nooit leuk doen met de hondjes, Jaap praat leuk met ze, z'n toon is goed daar reageren beesten op en idd een versnapering op z'n tijd is nooit weg. Jaap is puur op zijn wijze, herkenning dus goed volk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Aanvangkelijk liepen ze altijd achter Sylvia aan hoor. Maar die honden weten natuurlijk "waar Jaap is, is voedsel", en sinds gisteren hopen ze weer op wat vleesstukken natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |