Fijn, opgerot.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef diginoob het volgende:
nou dat was het dan. Kijk ik geen DGK meer, want die kijk ik voornamelijk via de streams.
Daaaaag.
quote:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik kan geen streams bekijken en betalen via Tien.
want ik kan mij bij Tien niet inloggen,
6 weken kwam ik op het Talpa- forum,
maar sinds Talpa , Tien werd in 8 december 2006
Lukt het inloggen niet meer,
ik heb hen al 3 keer eerder een email gestuurd en
elke keer schrijven zij, nu kan je weer inloggen Tuinfluitert,
na het inloggen lees ik opnieuw: wachtwoord niet correct ,( wat ik wel goed doe.)
Dus ik kan dan ook geen wekelijkse one-liners meer schrijven bij streamverslagen.![]()
We zullen zien in hoeverre het echt beveiligd wordt, dat laatste met via de website kijken moet makkelijk te omzeilen zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Adik het volgende:
Ik hoorde van een maat van me (die weer iemand kent van het DGK support team (aka de techneuten) - dus het is een beetje uit 2e/3e hand) dat er inderdaad betaald moet gaan worden, maar dat er waarschijnlijk tenminste 1 stream op een lagere resolutie blijft bestaan, zonder enige netwerk/verbindingsgarantie. Die andere twee zouden meer prioriteit krijgen. Voor alle streams (dus ook de slechtere lage resolutie stream) moet geregistreerd worden (direct kijken via de streamerswitch links gaat niet meer werken).
Lijkt een beetje op een 'trek in de fles' marketing concept
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,quote:Op zondag 29 april 2007 15:23 schreef Sirolf het volgende:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |