Spelregels?? Welke spelregels??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Misbruik voedsel was toch verboden, of waren de spelregels weer veranderd ?
Dat gesprekje van vanmiddag suggereert dat wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Frasier het volgende:
Is die Carlos weer een of ander "gangster" vriendje van Brain ofzo. Ze praten ook allemaal hetzelfde he, met die loze dreigementen van ze
Ach, da's waar ook.....quote:
Is zij wel bevoegt om les te geven? Kan best wel pijnlijk zijn als een bewoner geblesseerd raakt tijdens het sporten en daar blijvende gevolgen aan over houdt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
Dat de hele groep les krijgt van Lieke in t vervolg![]()
Je bent lang weg geweest!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Misbruik voedsel was toch verboden, of waren de spelregels weer veranderd ?
Ach, de enige die zichzelf blessuregevoelig acht is Jaap, en die krijgt al last van zijn enkels als hij door zijn knieen moet om te schijtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is zij wel bevoegt om les te geven? Kan best wel pijnlijk zijn als een bewoner geblesseerd raakt tijdens het sporten en daar blijvende gevolgen aan over houdt...
Ze komt alleen voor Japio.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, de enige die zichzelf blessuregevoelig acht is Jaap, en die krijgt al last van zijn enkels als hij door zijn knieen moet om te schijten![]()
Carlos moet een beetje leren nadenken, en beseffen waar hij zit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
Carlos zou hem helemaal de tering stompen......
Houdt Huub hem er niet in?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:45 schreef Meganog het volgende:
Carlos gaat met achter praten en geeft aan dat Jaap eruit gestemd moet worden donderdag.
Wat een sneue kneus is het toch!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:45 schreef Kinga het volgende:
Ach god, ach god, Carlos neemt het allemaal weer te serieus...
Dat wordt een lange zit dan... Jaap 2 keer in een half uur opstaan en dat langzaam opbouwen naar 3 keer.quote:
Maar kom niet met die zwakke dreigementen die je toch niet waar maaktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:46 schreef Lauzie het volgende:
Carlos heeft gewoon gelijk hoor.
Doet ie toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
Carlos zou hem helemaal de tering stompen......
Och, Carlos praat ook de acties van Brainless tegen Amanda en Nena goed...dus ik ben absoluut niet verbaast over z`n aggressieve houding...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:46 schreef avonne het volgende:
Carlos moet een beetje leren nadenken, en beseffen waar hij zit.
Slaat Jaap Carlos in zijn bek? Nee, dus Carlos hoeft ook niet terug te slaan.
Agressieve engerd.
Wacht maar tot ik weg gaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:49 schreef Ecila111 het volgende:
Vreselijk als mensen ciao zeggen.
Nou als iemand jou de hele tijd loopt te zieken dan heb je toch ook zin om die gast een klap te geven? Jaap is gewoon fokkin irritant, ik zou hem ook slaan! En Carlos komt daar gewoon om zn werk te doen en niet om dit gezeik te krijgen van die dikzak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar kom niet met die zwakke dreigementen die je toch niet waar maakt
Dat is dan jaap zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is zij wel bevoegt om les te geven? Kan best wel pijnlijk zijn als een bewoner geblesseerd raakt tijdens het sporten en daar blijvende gevolgen aan over houdt...
Tegen een lichte vergoeding.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:49 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die pro-jaap stemming helemaal niks. Van Huub vind ik 't al helemaal belachelijk. Stem die Jaap er inderdaad maar 's uit donderdag, misschien kijk ik 't dan ook nog 's af en toe![]()
Stem Brain maar weg, kan ie weer terug naar ze "hommies" in ze "ghetto"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:49 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die pro-jaap stemming helemaal niks. Van Huub vind ik 't al helemaal belachelijk. Stem die Jaap er inderdaad maar 's uit donderdag, misschien kijk ik 't dan ook nog 's af en toe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |