Collega van Stijn. Van de Febo. Of de Buren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Tsjonge... ik heb eerst de vorige COS maar even doorgelezen toen ik de opening van deze zag. Wat een waanzin met die paarden... maar wel erg leuk dat Carlos z'n ware gezicht laat zien.
Maar... wie is Frans? Jullie doen allemaal of jullie hem kennen.
En die zit dus vlak achter de stallen en jullie kennen hem allemaal... ik heb 'm nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Frans is van de Febo. Een van de goden.
Als Brian er niet voor de hoofdprijs inzit waarvoor dan wel? Is / was Hij 'buiten' zijn leven niet veilig?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Alles is dus de laatste dagen gefaked van de zgn ruzies tussen Jaap en Huub.
Brian zal getest worden. Stemt Brian Jaap eruit... Dan gaat die niet voor het miljoen, wel eruit dan gaat Brian wel voor de eindstreep aldus Jaap.
Maar Jaap is absoluut niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
Alles is dus de laatste dagen gefaked van de zgn ruzies tussen Jaap en Huub.
Brian zal getest worden. Stemt Brian Jaap eruit... Dan gaat die niet voor het miljoen, wel eruit dan gaat Brian wel voor de eindstreep aldus Jaap.
Raar dat zo iemand dus alles ziet en pas naar buiten komt als Jaap ook Fries (gevaarlijk!) los wil laten. Tenminste, zo heb ik 't uit de vorige COS opgemaakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Collega van Stijn. Van de Febo. Of de Buren.
Frans is niet zomaar "van de Febo" hij is een van de 3 Bobo's van de Febo: Frans, Stijn en Deborah.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En die zit dus vlak achter de stallen en jullie kennen hem allemaal... ik heb 'm nog nooit gezien![]()
Ik hoop dat hij buiten zn leven niet zeker was. Dan is hij zn leven nu helemaal niet zeker meer wanneer hij eruit komt ben ik bang (alhoewel bang...IK HOOP HET!)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als Brian er niet voor de hoofdprijs inzit waarvoor dan wel? Is / was Hij 'buiten' zijn leven niet veilig?
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Frans is niet zomaar "van de Febo" hij is een van de 3 Bobo's van de Febo: Frans, Stijn en Deborah.
Ik denk dat de Buren het met Ellen overlegd hebben. Toen hij Fries eruit wilde laten (ik heb het zelf niet gezien maar gelezen) zijn ze naar hem toegegaan omdat Fries absoluut niet in de buurt van Irginia en het veulen mag komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat zo iemand dus alles ziet en pas naar buiten komt als Jaap ook Fries (gevaarlijk!) los wil laten. Tenminste, zo heb ik 't uit de vorige COS opgemaakt.
Juffie Pannekoek is pro Brain...duzzz tja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?
Hoe weten jullie dit allemaal?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Pannekoek heeft een gruwelijke hekel aan Huub. John de Mol heeft haar moeten ompraten om hem terug te laten keren in de villa.
Jaaaaaaaaaaaaaah, dat zou je wel willen weten he!quote:
Hoezo ompraten? Als ik de bigshot john de mol was zou ik het met een "Huub terug de kooi in of jij bent je baan kwijt" afgehandeld hebben, ipv met een sullig gesprek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Pannekoek heeft een gruwelijke hekel aan Huub. John de Mol heeft haar moeten ompraten om hem terug te laten keren in de villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |