Jaap heeft ook veel lekkerdere dingen te eten dan Amanda ze geeftquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Juicy is liever bij Jaap dan bij mama met het etensbakje.
+1quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel jammer. Ik vond Jaap en de hondjes wel leuk samen.
En nooit om eten verlegen zitten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vond het wel leuk voor de hondjes, lekker zichzelf uitlaten en vrij veel aandacht...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef De_Moester het volgende:
natasia neemt in haar ondergoed afscheid vanaf het bordes![]()
mag ik een teiltjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
En hoppa, Huub ontfermt zich over zielige Amanda.
maar wel tegen Amandaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas tegen de hondjes.... rij voorzichtig schatjes..... (nee hoor)
Of deze van aan half uurtje geleden tegen Jaap:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Of deze:
Je moeder!
Je moeder!
Je moeder!
Je moeder!
Je moeder!
Hahhaha en terecht tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
Haha, Natas vertrouwt Jaap niet met het eten en staat op wacht.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas tegen de hondjes.... rij voorzichtig schatjes..... (nee hoor)
Van de moeder van Brian .. hmm ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
Post voor Brian en Amanda
Aandoenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Amada kan niet stil lezen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ach, zie nou het toekomstige echtpaar Kubatz allebei een brief van The Mother From Hell lezen.
Ik drink ook wel eens avondmix (kruidenthee voor het slapen) ben ik nu ook compleet gestoord?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pilletjes waren om te slapen in de Nena periode, hij had daar stress van en lag er nachten van wakker...
vertelde hij gister zelf aan Dellie...![]()
Brian gun ik het wel, maar Amanda niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ach, zie nou het toekomstige echtpaar Kubatz allebei een brief van The Mother From Hell lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |