Brian met z'n gitaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
Een voorlees Nasty of een zingende Dellie....
wat is erger?![]()
een voorlezende Natas, een zingende Amanda die haren probeert te borstellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
wat is erger?![]()
Ik ben net van Amanda naar Natasja geswitchtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
wat is erger?![]()
Ofwel: tijd voor avondeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef SiRojK het volgende:
Dit kunnen ze ons gewoon niet aandoen!!
- OF Amanda met haar halve geneuriezing
- OF Natasia met haar heksenstem
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
Pilletjes waren om te slapen in de Nena periode, hij had daar stress van en lag er nachten van wakker...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Diazepam heeft hij gekregen naar wat ik gelezen heb in het verleden. Ook had Brain het over natuurlijke pilletjes.
Er zijn hier genoeg mensen die neutraal de beelden kunnen vertalen. Je moet alleen even weten wie je moet lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef maril het volgende:
Ik zie het na 4 mei niet meer maar echt op een vertrouwde neutrale verslaggeving hoef je ook niet te rekenen op dit forum.
Vertelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nicolaas heeft CP's gejat op een erg infinitieve manier.
Ik lees jou altijd.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mensen die neutraal de beelden kunnen vertalen. Je moet alleen even weten wie je moet lezen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mensen die neutraal de beelden kunnen vertalen. Je moet alleen even weten wie je moet lezen.
LOLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
AmanDel zet nog even 220 op haar bosje touw,terwijl ze het liedje ten gehore brengt met de tekst: I'm sorry for hurting you.
Maak even een lijstje, als je wilt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht af.quote:
Dat zou tijd worden... nu nog bedenken wie de ontroostbare Amanda zal gaan troosten...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:09 schreef Clank het volgende:
Op het scherm: Vertrek honden over 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |