Absoluut. Brainless en Natasja zijn de favo's van Pannekoek. Stijn en Frans zijn Huub fans imho. Maar Pannekoek is Producent, dus een stapje hoger op de ladder dan Frans en Stijn. Zij zij mede-producenten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?
,,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef easysatellite het volgende:
gaat huub jaap er niet uit stemme?
Ik doe sowieso niet mee aan het geven van flauwe bijnamen en of Frans al dan niet "acceptabel" geacht wordt weet ik niet, ik val dan ook niet in de categorie die mevr. Flens niet acceptabel vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En is Frans voor de fokkers acceptabel? Meer te pruimen dan Pannekoek, zogezegd?
hij wilt jaap het gevoel geven dat hij hem backtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef easysatellite het volgende:
gaat huub jaap er niet uit stemme?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaah, dat zou je wel willen weten he!![]()
Gewoon streams volgen. De Miljonairs praten vaak genoeg over de belangrijke mensen die 'achter' zitten.quote:
Shit! niet gevolgd! wat zei ze!!!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaa, Natasia heeft het door... Jammerrrrrrrrrr
DUS DAT...;)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet eens perse hoe mensen dat weten, maar eigenlijk meer of dit soort info betrouwbaar is of dat iedereen (net als ik) soms zit te gokken over de invloed van 'achter'.
[..]
Gewoon streams volgen. De Miljonairs praten vaak genoeg over de belangrijke mensen die 'achter' zitten.
Iedereen voor de antwoorden. Nu weet ik waar ik deze Frans moet plaatsen. Dat Flens anti-Huub is, was me al duidelijk; dat is die nacht mede door Natasia's duidelijke bondje met deze 'dame' ook weer duidelijk gebleken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut. Brainless en Natasja zijn de favo's van Pannekoek. Stijn en Frans zijn Huub fans imho. Maar Pannekoek is Producent, dus een stapje hoger op de ladder dan Frans en Stijn. Zij zij mede-producenten.
Ik mag mw. Flens wel....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet mee aan het geven van flauwe bijnamen en of Frans al dan niet "acceptabel" geacht wordt weet ik niet, ik val dan ook niet in de categorie die mevr. Flens niet acceptabel vindt.
Het schelden op de producenten persoonlijk is IMHO al een zwaktebod omdat je meestal toch niet weet wie de beslissing genomen heeft (behalve toen "stokbrood" Frans) op vakantie was, toen kon je er vrij zeker van zijn dat hij de beslissing niet genomen had.
Verder wordt op FOK! recentelijk zo ongeveer iedere beslissing op het bord van mevr. Flens geschoven.
Ze zei tegen Jaap dat hij heel dom bezig was.. Huub zou hem echt nooit echte backup geven, Huub zou Jaap gewoon voor de gek houden, voor de rest zei ze nog wat andere bullshitquote:
Ik vraag me af of Natas het bij het rechte eind heeft. Ben nog niet zeker van Huub zn 'vriendschap' met Jaap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zei tegen Jaap dat hij heel dom bezig was.. Huub zou hem echt nooit echte backup geven, Huub zou Jaap gewoon voor de gek houden, voor de rest zei ze nog wat andere bullshit
Ik heb alleen nog meegekregen dat ze tegen Jaap op kantoor had gezegd dat ze 'aan dit soort spelletjes niet meedoet'. Dat ging kennelijk over het wegstemmen van Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap liegt en natasia zag er dwars door heen.
Ze zit nu met brian te praten, dus als iemand daar een verslagje van wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |