quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja.. en Krkic, Engelaar..
Alex bevestigd trouwens bijna transfer met Chelsea.. Gomes is ook al bijna rond met iemand anders in Engeland
Ik vraag me ook af of AZ dit kan handelen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax wint de beker, gelukkig ben ik 6 mei het land uit![]()
Ik denk het niet. Aangezien v. Gaal de kampieonsdruk ook niet heeft kunnen managen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of AZ dit kan handelen!
Dat is het allermooiste natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef borisz het volgende:
gewoon beide
Nja, vorig jaar was wel de kanttekening dat Ales, Gomes, Farfan en Cocu bleven.. DAT is nu dus wel andersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
"Volgend seizoen pakken we de titel. PSV wordt verzwakt."
Kunnen we niet gewoon het toenmalige topic tevoorschijn toveren (eind/begin seizoen 2006/2007)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
Exactquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar als je dan toch mag kiezen CL voetbal
Plus we winnen de CLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
alweerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
PSV wordt elk jaar verzwakt. Toen afgelopen jaar Vennegoor, Ooijer en vooral Hiddink weg gingen dacht ik ook dat het niks zou worden. Dat was het de 2e seizoens helft ook niet maar ze zijn toch weer kampioen. Maar de jaren daarvoor hetzelfde verhaal toen Vogel en van Bommel weggingen. Een aantal jaren daarvoor toen Kezman en Robben weggingen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja, vorig jaar was wel de kanttekening dat Ales, Gomes, Farfan en Cocu bleven.. DAT is nu dus wel anders![]()
sinds wanneer heeft PSV meer punten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef MaxC het volgende:
Ik blijf maar tegen de PSV-ers zeggen in mijn omgeving: Degene die na 34 wedstrijden de meeste punten heeft verdiend het kampioenschap![]()
in Spanje zouden we niet eens Europees voetbal kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het wel lijp dat als we in Italie of Spanje zouden voetballen dat Ajax dan wel kampioen was omdat daar eerst het onderling resultaat telt en dan pas het doelsaldo :S
Zoals altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
dat zeg ik al twee seizoenen niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
volgens voetbalzone.nl is de kans groot dat Alex ook weg gaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zeg ik al twee seizoenen niet meer.maar nu kijken wat er allemaal veranderd in de zomer.. ..
goede OP zo met het nieuws![]()
Zien we dan wel weer!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef Cheiron het volgende:
Alex, Cocu, Gomes en Farfan weg, Koeman blijft en doet de aankopen voor volgend seizoen. Het zou mooi zijn.
verschillende websites melden dit.quote:Juventus bied 22 miljoen op Huntelaar
Juventus bereid zich voor op een bod van 22 miljoen euro op Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, dit meldt de Italiaanse krant Gazetta dello Sport. Huntelaar heeft met 71 doelpunten in drie seizoenen veel indruk gemaakt bij de Italiaanse club.
Volgens de krant moet Huntelaar de opvolger worden van David Trezequet. De krant schrijft dit, omdat Juventus mogelijk volgend jaar weer in de Serie A speelt. Trezequet speelt zijn laatste seizoen bij de Oude Dame en zal daarna vertrekken.
Juve-directeur Roberto Bettega haalde eerder ook al Huntelaar's teamgenoot Zdenek Grygera van Ajax naar de Bianconeri. De Tsjechische verdediger speelt de komende vijf jaar in Turijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:45 schreef toma het volgende:
[..]
volgens voetbalzone.nl is de kans groot dat Alex ook weg gaat![]()
Als Farfan, Gomes en Simons ook weg gaan ben ik tevreden.
goed lezen slimmerik. Ik zeg dat ik tevreden ben. Ik zeg niet dat Ajax kampioen wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Altijd leuk om ajacieden zulke uitspraken te horen doen. 'Ajax word kampioen! Als Alex, Gomes, Cocu, Simons en Farfan weg gaan bij PSV.'
Misschien dat Ajax eens een mooi talentje weet te strikken uit Zweden, Brazilië of Afrika.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Jaggunsu het volgende:
22mln is mooi, maar wat kunnen we als vervanging voor Huntelaar kopen wat vergelijkbaar is?
enige die me zo te binnenschiet is Alves, maar die kost evenveel...als die al naar ajax zou willen
Natuurlijk wil Alves naar Ajax, hij gaat dan gewoon hetzelfde doen als Huntelaar die van Ajax naar topclub gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Jaggunsu het volgende:
22mln is mooi, maar wat kunnen we als vervanging voor Huntelaar kopen wat vergelijkbaar is?
enige die me zo te binnenschiet is Alves, maar die kost evenveel...als die al naar ajax zou willen
ajax zal Alves nooit aantrekken voor 22 miljoen lijkt me...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Jaggunsu het volgende:
Lijkt me niet nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
ajax zal Alves nooit aantrekken voor 22 miljoen lijkt me...
Talentjes hebben we zelf ook genoeg in de jeugd...dat is geen volwaardige vervanging voor Huntelaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax eens een mooi talentje weet te strikken uit Zweden, Brazilië of Afrika.
ik zou het anders ook niet weten.
Maar wil Alves ook nog naar Ajax als andere grote Europese clubs zich melden??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Alves naar Ajax, hij gaat dan gewoon hetzelfde doen als Huntelaar die van Ajax naar topclub gaat.
Ja dat is ook heel vaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het wel lijp dat als we in Italie of Spanje zouden voetballen dat Ajax dan wel kampioen was omdat daar eerst het onderling resultaat telt en dan pas het doelsaldo :S
Die ene van Kluivert heeft PSV dus kampioen gemaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel vaag.
Zeker als je bedenkt dat Ajax 1 doelpunt te kort kwam. Dus Ajax had met 6-1 of 5-0 moeten winnen in Eindhoven?
Maar ja regels zijn regels.
Jammer dat AZ geen kampioen is geworden he?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel vaag.
Zeker als je bedenkt dat Ajax 1 doelpunt te kort kwam. Dus Ajax had met 6-1 of 5-0 moeten winnen in Eindhoven?
Maar ja regels zijn regels.
Ja zeker want dat houdt in dat PSV kampioen is geworden. Dat Ajax geen kampioen geworden is terecht. Dat AZ geen kampioen is geworden is idd heel jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jammer dat AZ geen kampioen is geworden he?
Precies. Heb d'r een slecht gevoel over.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:44 schreef Schanulleke het volgende:
Eerst maar eens kijken of Ajax wel in staat is Heerenveen opzij te zetten in de play-offs, anders is Ajax geheel niet interessant voor Alves.
Als Ajax kampioen was geworden, had je het dan wel gaan vieren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja zeker want dat houdt in dat PSV kampioen is geworden. Dat Ajax geen kampioen geworden is terecht. Dat AZ geen kampioen is geworden is idd heel jammer.
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen was geworden, had je het dan wel gaan vieren?
En wat ik me ook afvraag: heb je een seizoenskaart? En zoja, kom je naar alle wedstrijden of haak je af wanneer je het spel niet goed genoeg vind?
Ik had het niet gevierd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen was geworden, had je het dan wel gaan vieren?
En wat ik me ook afvraag: heb je een seizoenskaart? En zoja, kom je naar alle wedstrijden of haak je af wanneer je het spel niet goed genoeg vind?
Wat? Ik vroeg het me gewoon af hoe Speed daar in zit gezien zijn gebroken Ajax hart.quote:
Okay, daar was ik nieuwsgierig naar. Persoonlijk ben ik ook erg teleurgesteld in Ajax, maar een kampioenschap had ik wel gevierd. Hoe onverdiend dan ook. In ieder geval doet het me deugd te weten dat ook jij, ondanks je gebroken Ajax hart, gewoon naar het stadion komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik had het niet gevierd.
Ik heb geen seizoenskaart meer. Ik heb samen met mijn maat een bedrijfje, we hebben 6 business-seats. Ook heb ik aandelen van Ajax. Ik ga naar alle (thuis) wedstrijden als het werk dat toelaat.
Ik vond het een beetje neigen naar de discussie goede en slechte supporters.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat? Ik vroeg het me gewoon af hoe Speed daar in zit gezien zijn gebroken Ajax hart.
Nee, die kant wilde ik niet op met mijn vraag. Gewoon oprechte interesse.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje neigen naar de discussie goede en slechte supporters.
En was bang dat hij weer dezelfde kritiek over zich heen zou krijgen als in een van de voorgaande topics, omdat hij AZ bepaalde dingen "gunt".
Ik ga al sinds 1981 gewoon naar het stadion.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Okay, daar was ik nieuwsgierig naar. Persoonlijk ben ik ook erg teleurgesteld in Ajax, maar een kampioenschap had ik wel gevierd. Hoe onverdiend dan ook. In ieder geval doet het me deugd te weten dat ook jij, ondanks je gebroken Ajax hart, gewoon naar het stadion komt.
Nee, dat is inderdaad geen graadmeter. Nogmaals: ik stel mijn vragen niet om te beoordelen of jij wel of geen echte supporter zou zijn, want dat kán ik niet beoordelen aangezien ik je niet ken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ga al sinds 1981 gewoon naar het stadion.
Maar dat is voor mij verder geen graadmeter in hoeverre je wel of geen supporter bent. Als ik soms zie wat er in en rond de Arena gebeurd....nja lamaar. Maar dat zijn dus gastjes van +/- 16-24 die echt te sneu bezig zijn. Dat zijn dus wel echte supporters omdat ze naar het stadion komen? Geen graadmeter dus.
een echte supporter trapt geen rellen oid. Echte supporters steunen hun club door slechte en goede tijden en blijven trots op hun club zelfs al zou hun club degraderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ga al sinds 1981 gewoon naar het stadion.
Maar dat is voor mij verder geen graadmeter in hoeverre je wel of geen supporter bent. Als ik soms zie wat er in en rond de Arena gebeurd....nja lamaar. Maar dat zijn dus gastjes van +/- 16-24 die echt te sneu bezig zijn. Dat zijn dus wel echte supporters omdat ze naar het stadion komen? Geen graadmeter dus.
tja kwaliteit is ook wat waard... Alves moet het allemaal nog maar bewijzen in het nieuwe seizoen, Huntelaar begint een garantie voor goals te worden bij Ajax.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar voor miljoentje of 25 verkopen en Alves voor miljoentje of 10 halen
Dan heeft van Geel zijn werk goed gedaan.
Ik ben alles behalve een bobo. Die business seats kunnen we makkelijk betalen. Doen er vaak zaken-relaties plezier mee maar meestal gaan ze naar de mensen die het echte harde werk moeten leveren in ons bedrijfje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:00 schreef devv05 het volgende:
Niet alle bobo's over één kam scheren, er zitten er ook genoeg die wel een Ajax-hart hebben. Alleen ook een hoop zakenlui die het als een bedrijfsuitje zien helaas. Hoe dan ook, je hebt ze nodig.
Ga die discussie nou niet aan. Speed heeft echt wel een Ajax hart, alleen is dat Ajax hart gebroken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
een echte supporter trapt geen rellen oid. Echte supporters steunen hun club door slechte en goede tijden en blijven trots op hun club zelfs al zou hun club degraderen.
ik weet ook nog niet of Alves bij Ajax zo'n geweldige speler gaat worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
tja kwaliteit is ook wat waard... Alves moet het allemaal nog maar bewijzen in het nieuwe seizoen, Huntelaar begint een garantie voor goals te worden bij Ajax.
Herriner me nog een Machlas bij Vitesse, met een aardig gemiddelde
Precies wat ik eigenlijk bedoel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef toma het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet of Alves bij Ajax zo'n geweldige speler gaat worden.
Heerenveen is namelijk helemaal afgestemd op Alves. Met twee goede vleugelspelers die goede voorzetten kunnen geven (Pranjic en Yildirim) en een speler die van dichtbij de bal bij hem kan brengen, dezelfde taal spreekt en hem goed aanvoelt (Nilson). Verder staan er natuurlijk geweldige spelers achter hem die het vuile werk opknappen (Bosvelt, Hanssen)
Hij heeft natuurlijk wel klasse dat zie je soms uit geweldige vrije trappen, afstandsschoten en zijn dodelijkheid voor de goal. Maar ik ben bang dat Ajax niet een team om hem heen gaat bouwen net zoals ze bij Heerenveen hebben gedaan.
Ik ben trots op Ajax. Ik ben niet trots op wat Ajax heeft laten zien dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
een echte supporter trapt geen rellen oid. Echte supporters steunen hun club door slechte en goede tijden en blijven trots op hun club zelfs al zou hun club degraderen.
ik zeg ook niet dat ik hem niet respecteer. Ik zeg alleen wat ik denk bij het de woorden 'een echte supporter'.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ga die discussie nou niet aan. Speed heeft echt wel een Ajax hart, alleen is dat Ajax hart gebroken.
Als hij dat zo ervaart is dat aan hem. Respecteer dat gewoon. Ik kan het zelf ook niet helemaal begrijpen, maar dat moet ieder voor zich weten.
bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinner me de uitspraak dat als Huntelaar niet drie jaar achter elkaar topscorer van Nederland wordt, Ajax het slecht gedaan heeft. Dit kan te denken geven. Kun je hier tussen de regels doorlezen dat Ajax zakelijk gezien Huntelaar moet verkopen als hij één seizoen later geen topscorer van Nederland is geworden?
daar ben ik het niet mee eens..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ben trots op Ajax. Ik ben niet trots op wat Ajax heeft laten zien dit seizoen.
Ik vind dat HtC zichzelf en daarmee Ajax belachelijk heeft gemaakt. Uitspraken als dat de grasmat slecht was. Dat soort uitspraken mag je doen als je wint en dan vervolgens zegt dat als de mat wat beter was geweest er zeer waarschijnlijk meer doelpunten waren gemaakt.
Ook neem ik het hem zeer kwalijk dat hij KJH er een tijdje buiten heeft gezet.
Dat hij zich ging mengen in het kinderachtige onderwatersteekspel tussen van Gaal en Koeman....erg sneu en niet proffessioneel. Hij had de lachende derde moeten zijn.
Ik hoop echt dat hij weggaat. De enige reden waarom hij zou kunnen aanblijven, in mijn optiek, is dat het niet erg lekker is om nu maar weer een andere trainer aan te trekken. Wat een kul argument is dus...HtC oprotten ajb.
Zou wel erg saai worden hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef toma het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens..
maar dat hoeft ook niet
Daar kunnen we het idd over eens zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.
Weet je zeker dat dat over Nederland ging en niet over Ajax? Want hij is wel weer 'gewoon' topscorer van Ajax.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinner me de uitspraak dat als Huntelaar niet drie jaar achter elkaar topscorer van Nederland wordt, Ajax het slecht gedaan heeft. Dit kan te denken geven. Kun je hier tussen de regels doorlezen dat Ajax zakelijk gezien Huntelaar moet verkopen als hij één seizoen later geen topscorer van Nederland is geworden?
niet alleen Huntelaar. kijk naar Wesley en John bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.
Heel zeker dat dat over topscorer van Nederland ging helaas...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat over Nederland ging en niet over Ajax? Want hij is wel weer 'gewoon' topscorer van Ajax.
Stukken beter, alleen zijn er idd dingen aan zijn aanpak waarvn je zou kunnen zeggen "wtf"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:
Ik vind overigens dat HtC het beter doet dan Blind.
Klopt, en dan met name z'n wisselbeleid. Ook afgelopen zondag weer. Ik zag geen enkele reden om Roger in te brengen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Stukken beter, alleen zijn er idd dingen aan zijn aanpak waarvn je zou kunnen zeggen "wtf"
Laat hem nog maar een jaartje bij Ajax, zien wayt ie kan doen volgend seizoen...
idd vreselijke wissel. had dan Babel er in laten staan en Perez erin gebracht voor Urby.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt, en dan met name z'n wisselbeleid. Ook afgelopen zondag weer. Ik zag geen enkele reden om Roger in te brengen.
Zit men stil dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
we moeten meer zuid-amerikanen hierheen halen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
8 titels in 6 jaar? Nou moet je ze niet overschatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:
Ik vind overigens dat HtC het beter doet dan Blind.
Ten Cate maakt ook spelers beter..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.
Maar nu heb je wel het idee dat er een echte leider voor die groep staat, een echte trainer. Dat gevoel had ik bij Blind totaal niet.
Dat HtC beter is dan Blind, dat staat voor mij ook als een paal boven water, maar om nu te zeggen dat hij het goed gedaan heeft . . . . .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.
Maar nu heb je wel het idee dat er een echte leider voor die groep staat, een echte trainer. Dat gevoel had ik bij Blind totaal niet.
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waarom komen er altijd van die kutsupporters op de site van Ajax te staan? http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62662
verhuren lijkt me dan beterquote:
Nee, lijkt mij nietquote:
Dat is toch domquote:**AZ kan zondag in de bekerfinale tegen
Ajax geen beroep op doen op doelman Boy
Waterman.Hij kreeg voor zijn rode kaart
tegen Excelsior een schikkingsvoorstel
van één duel,wat hij accepteerde.
De finale in Rotterdam staat overigens
onder leiding van scheidsrechter Dick
van Egmond.
Grappig, na 2 jaren van overmacht door psv eindigt Ajax dit jaar op 1 doelpunt achterstand. Volgens mij is er dus een behoorlijke inhaalslag gemaakt. Die 1-5 in eindhoven zegt ook wel wat niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat soort supporters hou je altijd.. Wie bepaald wie het bij het rechte eind heeft? Het is maar net hoe iemand er persoonlijk over denkt..
Voor mij is en blijft Patje een held
Misschien kunnen ze jullie die beker maar al vast gewoon geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef toma het volgende:
Sinouh in de goal zondag![]()
Waterman is geschorst
Kluivert liet toen ook gewoon zien nog respect te hebben voor Ajax door niet te juichen na z'n goal, meer kan ie niet doen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Bij ons heb je ze ook hoor, Stam kan bij veel PSV'ers ook niks meer goed doen. Terwijl dat niet eens een "echte" PSV'er was, die heeft gewoon altijd zo snel mogelijk carriere willen maken en zoveel mogelijk geld willen beuren, wat ik niet eens zo vreemd vind voor een profvoetballer. Kluivert werd bij PSV-Ajax trouwens gewoon wél heel goed ontvangen door het Ajax publiek, zo kan het dus ook.
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is toch domNormaal als je zo'n voorstel niet meteen accepteert til je het over de volgende wedstrijd heen toch zo'n uitspraak? Liever 2 wedstrijden begin volgend seizoen dan de bekerfinale nu missen lijkt mij.
Dat is toch weer apart? de mensen die tijdens de vorige play offs 2 gele kaarten hebben gekregen zijn nu ook geschorst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.
Daar valt alles voor te zeggen, de finale is eigenlijk om de kat z'n kut. Beide teams zijn al zeker van europees voetbal, alleen op papier staat het wat leuker als je wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.
Sonck heeft het ook een keer laten zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef Jnk18 het volgende:
Idd hij kan het wel hoor heeft ie vaker laten zien.. alleen die balaanname van hem vind ik super slecht daar moet hij echt wat aan gaan doen hóór.
Wat imo maar weer eens aangeeft wat een gedrocht die play-offs eigenlijk zijn, ik kots er nog steeds op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is toch weer apart? de mensen die tijdens de vorige play offs 2 gele kaarten hebben gekregen zijn nu ook geschorst.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sonck heeft het ook een keer laten zien.
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% kortingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat imo maar weer eens aangeeft wat een gedrocht die play-offs eigenlijk zijn, ik kots er nog steeds op.
Moeten jullie eigenlijk nog betalen voor de thuiswedstrijden als je al een seizoenskaart hebt?
belachelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% korting
En Sneijder links op het middenveld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
daar zat ik ook aan te denken , maar Babel speelt de laatste tijd niet geweldig vind ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef devv05 het volgende:
Die playoff kaartjes zijn nog teringduur ook, stelletje klootzakken. Rot maar lekker op
Alves al naar Valenciaquote:‘Da Silva nog in beeld, Alves naar Valencia’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 1 mei om 17:33
Wie volgend seizoen in de aanval bij SC Heerenveen zal staan, is een onderwerp die menig voetballiefhebber bezighoudt. Tegenover de Leeuwarder Courant liet zaakwaarnemer Oliver Cabrera weten dat bij de Friezen de nodige wisselingen van de wacht zullen plaatsvinden.
Cabrera is de belangenbehartiger van Ari da Silva, de Braziliaanse spits van het Zweedse Kalmar FF, die nog altijd in beeld is in het Abe Lenstra Stadion. “Meer Nederlandse clubs willen hem hebben. Maar Heerenveen heeft het beste scoutingsapparaat in Zweden. Dat zegt misschien wel wat."
Da Silva, 21 jaar jong, werd vorig seizoen topscorer in Zweden en moet mogelijk de opvolger van Afonso Alves worden. De Braziliaanse goalgetter heeft met zijn 34 competitiedoelpunten de belangstelling gewekt van een hele trits Europese clubs.
Heerenveen-voorzitter Koos Formsma liet weten dat Alves deze zomer niet verkocht zal worden, maar Cabrera heeft andere berichten gehoord. “Ik heb goede redenen om te geloven dat Alves door Heerenveen al is verkocht aan Valencia.''
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.
Nee perez op het middenveld samen met sneijder. Verdedigend moet babel of huntelaar de flanken pakken als de middenvelders er niet bij kunnen.quote:
Ik denk toch dat er dit jaar minder mensen heen gaan dan vorig jaar. Toen speelden we nog tegen feyenoord en was het ook nog wat 'nieuwer' zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienen)
Is Heitinga geschorst?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef toma het volgende:
Mijn opstelling voor zondag:
--------------------- Stekelenburg------------------------
Ogararu----- Stam --- Vermaelen -----Emanuelson
--------------------Gabri --- Davids -----------------------
------------------------- Sneijder ----------------------------
De Mul ------------------ Huntelaar ------------------Perez
ik verwacht geen schokkende veranderingen van ten Cate.
Kunnen wij niet één van die scouts overnemen?quote:
Leonardoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef S-Two het volgende:
Volgend jaar moeten er trouwens wel nieuwe (flank)aanvallers komen. We hebben naar mijn mening eigenlijk geen enkele waardige buitenspeler, of we moeten 4-4-2 gaan spelen.
Ik was hem ook vergetenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:39 schreef devv05 het volgende:
Wij moeten die Da Silva halen, wordt een topper.
dan druk ik voor jou op de goede want ik wilde degene indrukken die jij indruktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
kutpoll, ik druk op de verkeerdIk wilde op ik heb een seizoenkaart en ga niet drukken maar drukte op ik heb geen seizoenkaart en ga niet
Ik heb ook een seizoenkaart en ga ook niet. Wel lekker makkelijk, aangezien ik toch op vakantie ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
kutpoll, ik druk op de verkeerdIk wilde op ik heb een seizoenkaart en ga niet drukken maar drukte op ik heb geen seizoenkaart en ga niet
same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef twi het volgende:
Heb geen seizoenskaart, maar ga hoogstwaarschijnlijk wel.
komt daar ook iets van op TV?quote:1/5/2007 - Drie Ajacieden beginnen aan EK onder-17
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Morgen beginnen er drie Ajacieden aan het Europees Kampioenschap voor spelers onder de 17 jaar. Daley Blind, Timothy van der Meulen en Sergio Padt zullen namens Ajax acte de présence geven in België. Woensdag speelt Oranje tegen België, vrijdag tegen IJsland en maandag tegen Engeland.
idemquote:
Na afgelopen seizoen blijven de playoffs toch wel, helaas...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:09 schreef devv05 het volgende:
Pff, ik zou willen dat iedereen die playoffs boycotte.. maar dat is toch een illusie.
Na dit jaar pas evaluatie toch? Ik heb nog steeds hoop dat ze dat idiote systeem laten varen, en als er geen hond op de tribunes zit zal dat ongetwijfeld helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Na afgelopen seizoen blijven de playoffs toch wel, helaas...
Op zich vind ik het goed dat de nummers 7 en daaromheen ook nog wat hebben om voor te strijden tegen het einde, maar er zijn er altijd een paar die de laatste wedstrijden nergens om spelen. Als PSV gewoon was doorgegaan na de winterstop was er heel erg weinig spanning, alleen voor plaats 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
De competitie is spannender geweest dan ooit, en niet alleen bovenaan maar voor vrijwel alle clubs. Ik denk dat een paar halfvolle stadions daar geen invloed op hebben.
Alsof dat door de play-offs komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
De competitie is spannender geweest dan ooit, en niet alleen bovenaan maar voor vrijwel alle clubs. Ik denk dat een paar halfvolle stadions daar geen invloed op hebben.
Als er geen play-offs geweest zouden zijn, dan zou het ook ontzettend spannend geweest zijn. Op de laatste speeldag nog strijd om het landskampioenschap, de tweede plaats (CL) en de vijfde plaats (vier clubs!).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig wordt het volgend jaar proffesioneler met topcoaches uit de Jupiler league Adri Coster, Edwin Olde Riekerink en Hans van der Zee.
Aldus Martin van Geel TD Ajax.
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?quote:P.S. Zijn er nog voorspellingen gedaan over het resultaat van 2006-2007. De eerste helft van 2006-2007 was al heel slecht
Bovenin wel ja, maar daaronder een stuk minder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
Als er geen play-offs geweest zouden zijn, dan zou het ook ontzettend spannend geweest zijn. Op de laatste speeldag nog strijd om het landskampioenschap, de tweede plaats (CL) en de vijfde plaats (vier clubs!).
Respect.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
Ik ga niet, we moeten nu duidelijk maken dat ze moeten oprotten met hun playoffs.
Gelukkig wisten wij jullie wel te vernederen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Zijn er nog voorspellingen gedaan over het resultaat van 2006-2007. De eerste helft van 2006-2007 was al heel slecht
Ik denk wel dat Ajax dit kan "managen" eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef jpg97 het volgende:
De playoffs lijken me wel spannend te worden
Aangeslagen Ajax en AZ tegen Opportunistische teams als Twente en Heerenveen
Ik zet 25 euro op Twente
Ik geef alvast de scheids de schuldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax dit kan "managen" eerlijk gezegd.
En dat komt door de playoffs? Die hebben er niets mee te maken. Anders was de strijd om plaats twee misschien nog wel veel spannender geweest, omdat AZ in één keer CL + voorronde CL had verloren. Nu krijg je nog een belachelijke nacompetitie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.
[..]
Ik niet hoor en bij PSV ook niet
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?
[..]
Ik bedoelde de bedrijfsresultaten. Eerste 6 maanden was al 5,6 miljoen. Das dus over een jaar gerekend bijna 12 miljoen euro en zeker als de CL niet wordt gehaald zal er iets moeten gebeuren
Oftewel een net zo sterk argument alsquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef twi het volgende:
Daar komt dat riedeltje over bedrijfsresultaten weer. Waarom makken die kutlampen zich daar altijd drukker over dan wij, terwijl ze zelf de kruimels bij elkaar moeten rapen om een speler als Denneboom te kunnen kopen?
Ik vraag het gewoon randdiebielquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef twi het volgende:
Verschil is dat ik er niet mee kom in het PSV topic, klootviool.
Maar vorig jaar pakte dat anders niet verkeerd uit voor jullie... Niet dat jullie er iets zinnigs mee hebben gedaan tegen FC Kopenhagen maar goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb die play-offs nooit gewild en ik wil ze nog steeds niet.
Rot toch op aartsvark, het enige wat jij hier komt doen is stoken. Geen idee hoe het met die cijfers zit, kijk liever naar de financiële resultaten van je eigen 'club', waarvan je voorzitter het een bedrijf noemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon randdiebiel
Maar als er geen CL gehaald wordt is het bedrijf zo goed als failliet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn positief sinds Van Raaij weg is.
Nu nog Feher, Lamey, Reiziger, Kluivert, Tardelli, Beasley, Culina en Vayrinen opruimen en de problemen zijn een heel eind weg
Gelukkig wordt er ieder jaar CL gehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als er geen CL gehaald wordt is het bedrijf zo goed als failliet.
Ja, wat wil je nou? Eerst vraag je over de beursgang en nu kom je weer met iets waar je eerder om vroeg? Beetje schizo jongen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=62709
20% minder omzet en 5,6 miljoen verlies over 6 maanden.
Nog een jaar geen CL en dan kom je er niet meer met een Sneijder verkopen
nee doet moest er nog eens bijkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:40 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax heeft iig geen bedrijfsnaam in haar naam
Kost je precies 2,5 euroquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef twi het volgende:
Toch blij dat dat allemaal zo open en bloot op tafel ligt. Weet je in elk geval waar je aan toe bent. Dat is in Eindhoven maar een raadsel.
Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Eerst vraag je over de beursgang en nu kom je weer met iets waar je eerder om vroeg? Beetje schizo jongen?
Oke. Dan hoef je je persoonlijkheid ook niet op te delen en kun je gewoon in je bedrijfstopic blijven.quote:
http://www.psv.nl/web/show/id=51413quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef twi het volgende:
Toch blij dat dat allemaal zo open en bloot op tafel ligt. Weet je in elk geval waar je aan toe bent. Dat is in Eindhoven maar een raadsel.
dan heet het ook geen verkopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Speed1971 het volgende:
Wel lullig dat PSV strax Alex "verkoopt" maar er eigenlijk niets aan overhoud![]()
Behalve een paar kampioenschappen en Europese prestaties? Doe mij maar een dozijn van dat soort spelers...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Speed1971 het volgende:
Wel lullig dat PSV strax Alex "verkoopt" maar er eigenlijk niets aan overhoud![]()
Noway.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve een paar kampioenschappen en Europese prestaties? Doe mij maar een dozijn van dat soort spelers...
en er geen controle over hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve een paar kampioenschappen en Europese prestaties? Doe mij maar een dozijn van dat soort spelers...
Mij niet gezien. Ik houd daar absoluut niet van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef twi het volgende:
Zolang je elftal er niet mee vol zit is eentje prima. Stam is niet veel anders, daar hou je straks ook niks aan over en die heeft Ajax nog meer gekost dan Alex PSV heeft gekost.
Heb je er toch nog kijk opquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat hier over Ajax. Gewauwel over dat bedrijf van je hoort hier niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je er toch nog kijk op
Ik begrijp het probleem niet. Als PSV Alex had gekocht was hij toch ook maar 2 of 3 jaar gebleven
En de opvolger is al binnen, nu alleen afwachten of hij een goed duo kan vormen met Salcido
Toch nog een dikke onweersbui voor mn kiezen gehadquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef twi het volgende:
Maar jij houdt dan ook van fietsen op de Veluwe
Ik kan heus wel objectief zijn, ik hou alleen niet zo van wijsneusjes die, zoals de bijbel als een van de weinige dingen wijselijk zegt, kijkt naar de splinter in iemand anders oog terwijl de balk in je eigen oog je niet opvalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je er toch nog kijk op
Ik begrijp het probleem niet. Als PSV Alex had gekocht was hij toch ook maar 2 of 3 jaar gebleven
En de opvolger is al binnen, nu alleen afwachten of hij een goed duo kan vormen met Salcido
Heerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan heus wel objectief zijn, ik hou alleen niet zo van wijsneusjes die, zoals de bijbel als een van de weinige dingen wijselijk zegt, kijkt naar de splinter in iemand anders oog terwijl de balk in je eigen oog je niet opvalt.
quote:Mijn dierbaar Ajax, samen met AZ en PSV heb je er een prachtig en bewogen seizoen van gemaakt, waar we nog vaak aan terug zullen denken. Een seizoen als het leven zef: vol ups en downs. Waar de tranen van Leonardo diep door onze ziel sneden en jouw
1-5 in Eindhoven als onbetwist hoogtepunt mag worden gezien. Wat overblijft is het goede
gevoel. Ik ben er meer dan ooit trots op Ajacied te zijn en heb
met opgeheven hoofd de PSV-ers in mijn directe omgeving gefeliciteerd met hun
alsnog verrassend behaalde en voorlopig laatste kampioenschap. Ik vergeef je je
misstappen en scheldende uitspattingen dit seizoen. Juist als je het niet verdient, wil je
horen dat iemand van je houdt. Ik bedank je voor zoveel prachtige voetbal-emotie en hoop en
verwacht dat je je nog een keer kunt oprichten om ouderwets te vlammen in de bekerfinale
en play-offs. En mocht dat onverhoopt niet meer lukken, omdat je tóch teveel klappen
hebt gehad, dan rechten we de rug en zingen uit volle borst en tegen de
stormachtige wind in, zodat de tranen niemand op zullen vallen:
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
Had je die lamme zakken geen extra leven in kunnen blazen Zondag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
Goedemorgen iedereenIk blaas het topic wel even nieuw leven in op deze vroege morgen..
Hoe zien jullie volgend seizoen dan voor je? Wie gaat er weg..wat moet erbij komen.. lees net dat Ajax delorge van Ado in de gaten houdtquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je die lamme zakken geen extra leven in kunnen blazen Zondag?.
Oh well, ik hou er eroverop... weer een kutseizoen, het begint te wennen, ik weet wat f'noorders doormaken.
Verhuren aan RKC?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe zien jullie volgend seizoen dan voor je? Wie gaat er weg..wat moet erbij komen.. lees net dat Ajax delorge van Ado in de gaten houdtwat willen ze daarmee???
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
ik hou alleen niet zo van wijsneusjes die, zoals de bijbel als een van de weinige dingen wijselijk zegt, kijkt naar de splinter in iemand anders oog terwijl de balk in je eigen oog je niet opvalt.
quote:Delorge zegde het eveneens geïnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.
Ik vind dat je ex spelers erbij moet betrekken. Maar dan heb ik het over spelers die voetballend vermogen hadden. Een Bergkamp.. een De Boer... dat zijn mensen die ook transfers mogelijk maken en jeugd aantrekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.
[..]
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?
[..]
Bovenin wel ja, maar daaronder een stuk minder.
Wel een stuk goedkoper als we ze zelf kopen ipv via jullie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef MaxPower het volgende:
gaan jullie nou gewoon elke speler scouten waar wij ook achteraan zitten? luie scouting.
daarom jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper als we ze zelf kopen ipv via jullie.
Komt er veel volk mee naar A'dam?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef Boixos_Nois het volgende:
missen jullie montana ook zo?
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Alsjeblieft zeg.. wat moet die hagenees bij ons
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Stevie Wonder de nieuwe hoofdscout bij Ajax?
Klopt.. zie FOK!Voetbalquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.
het hele probleem is is dat hij nauwelijks gebruik maakt van zijn snelheid op het juiste moment.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Om het weer even over Babel te hebben. Na zijn blessure heeft hij het niveau van ervoor niet meer kunnen halen. Aan het begin van het seizoen was hij de man van Ajax. Probleem is dat al zijn acties er altijd wel dreigend uitzien, maar hij creeert te weinig. Hij loopt zichzelf te vaak een dode hoek in,
komt wel goed.. zie Cristiano Ronaldoquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
het hele probleem is is dat hij nauwelijks gebruik maakt van zijn snelheid op het juiste moment.
Idd ..quote:
Werd die niet verketterd in België?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Defour, dat zou vorige jaar de opvolger van Sneijder worden. Speelt die nog aardig?
Waar komt dat eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:21 schreef toma het volgende:
Delorge is al bijna rond met Heerenveen..
kom op man Delorge en Ajax![]()
![]()
We hebben het hier over clubs die er toe doen, geen vage marge ploegjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef achterop23 het volgende:
Sorry, maar Joden zijn de baas in Rotterdam??!?
Ga eens na welke club alle 3 de wedstrijden in Rotterdam heeft gewonnen....
Dat is toch zeker niet Ajax
Da's toch echt FC GRONINGEN
Beetje een geval van jammer
www.vi.nlquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=42794
voetbalzone
Alsof Ajax er de laatste jaren nog toe doet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het hier over clubs die er toe doen, geen vage marge ploegjes.
Alsof Groningen er OOIT toe gedaan heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alsof Ajax er de laatste jaren nog toe doet...
Stel voor om heel Ado leeg te plukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Mindstate het volgende:
Delorge lijkt me ook tekort komen voor Ajax.
Ben benieuwd wie ze op elke linie gaan halen...
We zullen achterin nog een vervanger moeten zoeken voor Grygera, vd Wiel kan hiet op dit moment aan maar zo'n jongen is nog jong en dat betekent dat ie nog niet constant kan presteren. Ik denk aan een speler als Hanson (Heerenveen) Kah (Roda) Zomer (Twente).quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Mindstate het volgende:
Delorge lijkt me ook tekort komen voor Ajax.
Ben benieuwd wie ze op elke linie gaan halen...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinden jullie dit over babel ?
marktheman wel...
snap het niet hoor, goede speler
singing ryan babel, ryan babel is kut, hij is een luie ****** neger, die nix kan
![]()
die is al eens voorbij gekomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk
schijt aan de rest, dit is de mooiste club.
ik ben rood, ik ben wit, Ajax is het mooiste wat in me hart zit
dat zegt mark.. maar ik vind babel wel een goede speler..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef toma het volgende:
[..]
jouw IQ is nog lager dan mijn schoenmaat.
Donder is op vent. Ga treuren om die 7e plek en blijf hier weg aub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinden jullie dit over babel ?
marktheman wel...
snap het niet hoor, goede speler
singing ryan babel, ryan babel is kut, hij is een luie ****** neger, die nix kan
![]()
Ik mag niet hopen dat Ajax die spelers wil:quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef toma het volgende:
[..]
We zullen achterin nog een vervanger moeten zoeken voor Grygera, vd Wiel kan hiet op dit moment aan maar zo'n jongen is nog jong en dat betekent dat ie nog niet constant kan presteren. Ik denk aan een speler als Hanson (Heerenveen) Kah (Roda) Zomer (Twente).
Op het middenveld zal er een vervanger voor Sneijder moeten komen, Perez lijkt mij daar de beste man voor, maar dan heb je niks meer achter de hand dus spelers als Engelaar (Twente), El Hamdaoui (WillemII) of Ramzi (Roda).
Verder nog een goede buitenspeler zoals Kennedy (Twente).
ik noem maar wat namen uit de Eredivisie
El Hamdaoui is de beste die er tussen staatquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat Ajax die spelers wil:
Kah - laat veel steekjes vallen, wel sterk en groot, maar vind hem niet genoeg voor Ajax
Zomer - nooit zo van onder de indruk geweest
Hansson - Inderdaad een goede verdediger, echter ook neit de jongste meer en wil liever naar een ander land
Engelaar - goede speler, sterk, lang en groot.
El Hamdaoui - nog weinig van gezien
Ramzi - Leuk voor een subtopper, voor ajax vind ik hem niet goed genoeg
Kennedy - hetzelfde
neequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef TIM-846 het volgende:
Gibril Sankoh iets?
dat waren er 3 ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de beste die er tussen staat
heb al zijn thuis-wedstrijden gezien dit seizoen, hij kan het niveau Ajax misschien wel aan als ie net zo goed is als ie voor zn blessure was.
quote:
neenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[..]hij heeft mij al overtuigd
ben jij dit toevallig??
http://www.youtube.com/watch?v=m86PFU3bYU8&eurl=
quote:Ajax wil Pocognoli, maar beste papieren voor AZ
--------------------------------------------------------------------------------
2 mei 2007
Sebastian Pocognoli staat in de belangstelling van Ajax, AZ en Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De negentienjarige linksback staat onder contract bij het Belgische RC Genk en wordt als een grote belofte beschouwd. AZ en het Duitse Bayer Leverkusen vormen de belangrijkste gegadigden om Pocognoli over te nemen. AZ ziet in het talent de ideale opvolger van Tim de Cler, die komende zomer wellicht uit Alkmaar vertrekt.
Vooralsnog staat een transfer nog even in de wachtkamer, aangezien Genk op dit moment nog geen onderhandelingen wil voeren. De club heeft een achterstand van twee punten op koploper Anderlecht en dingt dus nog mee naar de Belgische landstitel. Zolang de beslissing om het kampioenschap nog niet is gevallen, wil het bestuur van RC Genk geen zaken doen en geen gesprekken voeren over Pocognoli.
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft mij al overtuigd
ben jij dit toevallig??
http://www.youtube.com/watch?v=m86PFU3bYU8&eurl=
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.
Ik wil helemaal geen opvolger van Roger/Lindenbergh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Pocognoli lijkt me een goede keuze, moet-ie alleen wel beetje geduld hebben. Emanuelson gaat komende zomer i.i.g. nog niet weg. Maar hij zou wel de opvolger van Roger/Lindenbergh kunnen zijn, op linksmidden.
Nee iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen opvolger van Roger/Lindenbergh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |