verhuren lijkt me dan beterquote:
Nee, lijkt mij nietquote:
Dat is toch domquote:**AZ kan zondag in de bekerfinale tegen
Ajax geen beroep op doen op doelman Boy
Waterman.Hij kreeg voor zijn rode kaart
tegen Excelsior een schikkingsvoorstel
van één duel,wat hij accepteerde.
De finale in Rotterdam staat overigens
onder leiding van scheidsrechter Dick
van Egmond.
Grappig, na 2 jaren van overmacht door psv eindigt Ajax dit jaar op 1 doelpunt achterstand. Volgens mij is er dus een behoorlijke inhaalslag gemaakt. Die 1-5 in eindhoven zegt ook wel wat niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat soort supporters hou je altijd.. Wie bepaald wie het bij het rechte eind heeft? Het is maar net hoe iemand er persoonlijk over denkt..
Voor mij is en blijft Patje een held
Misschien kunnen ze jullie die beker maar al vast gewoon geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef toma het volgende:
Sinouh in de goal zondag![]()
Waterman is geschorst
Kluivert liet toen ook gewoon zien nog respect te hebben voor Ajax door niet te juichen na z'n goal, meer kan ie niet doen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Bij ons heb je ze ook hoor, Stam kan bij veel PSV'ers ook niks meer goed doen. Terwijl dat niet eens een "echte" PSV'er was, die heeft gewoon altijd zo snel mogelijk carriere willen maken en zoveel mogelijk geld willen beuren, wat ik niet eens zo vreemd vind voor een profvoetballer. Kluivert werd bij PSV-Ajax trouwens gewoon wél heel goed ontvangen door het Ajax publiek, zo kan het dus ook.
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is toch domNormaal als je zo'n voorstel niet meteen accepteert til je het over de volgende wedstrijd heen toch zo'n uitspraak? Liever 2 wedstrijden begin volgend seizoen dan de bekerfinale nu missen lijkt mij.
Dat is toch weer apart? de mensen die tijdens de vorige play offs 2 gele kaarten hebben gekregen zijn nu ook geschorst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.
Daar valt alles voor te zeggen, de finale is eigenlijk om de kat z'n kut. Beide teams zijn al zeker van europees voetbal, alleen op papier staat het wat leuker als je wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.
Sonck heeft het ook een keer laten zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef Jnk18 het volgende:
Idd hij kan het wel hoor heeft ie vaker laten zien.. alleen die balaanname van hem vind ik super slecht daar moet hij echt wat aan gaan doen hóór.
Wat imo maar weer eens aangeeft wat een gedrocht die play-offs eigenlijk zijn, ik kots er nog steeds op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is toch weer apart? de mensen die tijdens de vorige play offs 2 gele kaarten hebben gekregen zijn nu ook geschorst.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sonck heeft het ook een keer laten zien.
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% kortingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat imo maar weer eens aangeeft wat een gedrocht die play-offs eigenlijk zijn, ik kots er nog steeds op.
Moeten jullie eigenlijk nog betalen voor de thuiswedstrijden als je al een seizoenskaart hebt?
belachelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% korting
En Sneijder links op het middenveld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
daar zat ik ook aan te denken , maar Babel speelt de laatste tijd niet geweldig vind ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef devv05 het volgende:
Die playoff kaartjes zijn nog teringduur ook, stelletje klootzakken. Rot maar lekker op
Alves al naar Valenciaquote:‘Da Silva nog in beeld, Alves naar Valencia’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 1 mei om 17:33
Wie volgend seizoen in de aanval bij SC Heerenveen zal staan, is een onderwerp die menig voetballiefhebber bezighoudt. Tegenover de Leeuwarder Courant liet zaakwaarnemer Oliver Cabrera weten dat bij de Friezen de nodige wisselingen van de wacht zullen plaatsvinden.
Cabrera is de belangenbehartiger van Ari da Silva, de Braziliaanse spits van het Zweedse Kalmar FF, die nog altijd in beeld is in het Abe Lenstra Stadion. “Meer Nederlandse clubs willen hem hebben. Maar Heerenveen heeft het beste scoutingsapparaat in Zweden. Dat zegt misschien wel wat."
Da Silva, 21 jaar jong, werd vorig seizoen topscorer in Zweden en moet mogelijk de opvolger van Afonso Alves worden. De Braziliaanse goalgetter heeft met zijn 34 competitiedoelpunten de belangstelling gewekt van een hele trits Europese clubs.
Heerenveen-voorzitter Koos Formsma liet weten dat Alves deze zomer niet verkocht zal worden, maar Cabrera heeft andere berichten gehoord. “Ik heb goede redenen om te geloven dat Alves door Heerenveen al is verkocht aan Valencia.''
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.
Nee perez op het middenveld samen met sneijder. Verdedigend moet babel of huntelaar de flanken pakken als de middenvelders er niet bij kunnen.quote:
Ik denk toch dat er dit jaar minder mensen heen gaan dan vorig jaar. Toen speelden we nog tegen feyenoord en was het ook nog wat 'nieuwer' zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienen)
Is Heitinga geschorst?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef toma het volgende:
Mijn opstelling voor zondag:
--------------------- Stekelenburg------------------------
Ogararu----- Stam --- Vermaelen -----Emanuelson
--------------------Gabri --- Davids -----------------------
------------------------- Sneijder ----------------------------
De Mul ------------------ Huntelaar ------------------Perez
ik verwacht geen schokkende veranderingen van ten Cate.
Kunnen wij niet één van die scouts overnemen?quote:
Leonardoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef S-Two het volgende:
Volgend jaar moeten er trouwens wel nieuwe (flank)aanvallers komen. We hebben naar mijn mening eigenlijk geen enkele waardige buitenspeler, of we moeten 4-4-2 gaan spelen.
Ik was hem ook vergetenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:39 schreef devv05 het volgende:
Wij moeten die Da Silva halen, wordt een topper.
dan druk ik voor jou op de goede want ik wilde degene indrukken die jij indruktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
kutpoll, ik druk op de verkeerdIk wilde op ik heb een seizoenkaart en ga niet drukken maar drukte op ik heb geen seizoenkaart en ga niet
Ik heb ook een seizoenkaart en ga ook niet. Wel lekker makkelijk, aangezien ik toch op vakantie ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
kutpoll, ik druk op de verkeerdIk wilde op ik heb een seizoenkaart en ga niet drukken maar drukte op ik heb geen seizoenkaart en ga niet
same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef twi het volgende:
Heb geen seizoenskaart, maar ga hoogstwaarschijnlijk wel.
komt daar ook iets van op TV?quote:1/5/2007 - Drie Ajacieden beginnen aan EK onder-17
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Morgen beginnen er drie Ajacieden aan het Europees Kampioenschap voor spelers onder de 17 jaar. Daley Blind, Timothy van der Meulen en Sergio Padt zullen namens Ajax acte de présence geven in België. Woensdag speelt Oranje tegen België, vrijdag tegen IJsland en maandag tegen Engeland.
idemquote:
Na afgelopen seizoen blijven de playoffs toch wel, helaas...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:09 schreef devv05 het volgende:
Pff, ik zou willen dat iedereen die playoffs boycotte.. maar dat is toch een illusie.
Na dit jaar pas evaluatie toch? Ik heb nog steeds hoop dat ze dat idiote systeem laten varen, en als er geen hond op de tribunes zit zal dat ongetwijfeld helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Na afgelopen seizoen blijven de playoffs toch wel, helaas...
Op zich vind ik het goed dat de nummers 7 en daaromheen ook nog wat hebben om voor te strijden tegen het einde, maar er zijn er altijd een paar die de laatste wedstrijden nergens om spelen. Als PSV gewoon was doorgegaan na de winterstop was er heel erg weinig spanning, alleen voor plaats 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
De competitie is spannender geweest dan ooit, en niet alleen bovenaan maar voor vrijwel alle clubs. Ik denk dat een paar halfvolle stadions daar geen invloed op hebben.
Alsof dat door de play-offs komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
De competitie is spannender geweest dan ooit, en niet alleen bovenaan maar voor vrijwel alle clubs. Ik denk dat een paar halfvolle stadions daar geen invloed op hebben.
Als er geen play-offs geweest zouden zijn, dan zou het ook ontzettend spannend geweest zijn. Op de laatste speeldag nog strijd om het landskampioenschap, de tweede plaats (CL) en de vijfde plaats (vier clubs!).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig wordt het volgend jaar proffesioneler met topcoaches uit de Jupiler league Adri Coster, Edwin Olde Riekerink en Hans van der Zee.
Aldus Martin van Geel TD Ajax.
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?quote:P.S. Zijn er nog voorspellingen gedaan over het resultaat van 2006-2007. De eerste helft van 2006-2007 was al heel slecht
Bovenin wel ja, maar daaronder een stuk minder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
Als er geen play-offs geweest zouden zijn, dan zou het ook ontzettend spannend geweest zijn. Op de laatste speeldag nog strijd om het landskampioenschap, de tweede plaats (CL) en de vijfde plaats (vier clubs!).
Respect.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
Ik ga niet, we moeten nu duidelijk maken dat ze moeten oprotten met hun playoffs.
Gelukkig wisten wij jullie wel te vernederen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Zijn er nog voorspellingen gedaan over het resultaat van 2006-2007. De eerste helft van 2006-2007 was al heel slecht
Ik denk wel dat Ajax dit kan "managen" eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef jpg97 het volgende:
De playoffs lijken me wel spannend te worden
Aangeslagen Ajax en AZ tegen Opportunistische teams als Twente en Heerenveen
Ik zet 25 euro op Twente
Ik geef alvast de scheids de schuldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax dit kan "managen" eerlijk gezegd.
En dat komt door de playoffs? Die hebben er niets mee te maken. Anders was de strijd om plaats twee misschien nog wel veel spannender geweest, omdat AZ in één keer CL + voorronde CL had verloren. Nu krijg je nog een belachelijke nacompetitie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.
[..]
Ik niet hoor en bij PSV ook niet
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?
[..]
Ik bedoelde de bedrijfsresultaten. Eerste 6 maanden was al 5,6 miljoen. Das dus over een jaar gerekend bijna 12 miljoen euro en zeker als de CL niet wordt gehaald zal er iets moeten gebeuren
Oftewel een net zo sterk argument alsquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef twi het volgende:
Daar komt dat riedeltje over bedrijfsresultaten weer. Waarom makken die kutlampen zich daar altijd drukker over dan wij, terwijl ze zelf de kruimels bij elkaar moeten rapen om een speler als Denneboom te kunnen kopen?
Ik vraag het gewoon randdiebielquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef twi het volgende:
Verschil is dat ik er niet mee kom in het PSV topic, klootviool.
Maar vorig jaar pakte dat anders niet verkeerd uit voor jullie... Niet dat jullie er iets zinnigs mee hebben gedaan tegen FC Kopenhagen maar goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb die play-offs nooit gewild en ik wil ze nog steeds niet.
Rot toch op aartsvark, het enige wat jij hier komt doen is stoken. Geen idee hoe het met die cijfers zit, kijk liever naar de financiële resultaten van je eigen 'club', waarvan je voorzitter het een bedrijf noemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon randdiebiel
Maar als er geen CL gehaald wordt is het bedrijf zo goed als failliet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn positief sinds Van Raaij weg is.
Nu nog Feher, Lamey, Reiziger, Kluivert, Tardelli, Beasley, Culina en Vayrinen opruimen en de problemen zijn een heel eind weg
Gelukkig wordt er ieder jaar CL gehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als er geen CL gehaald wordt is het bedrijf zo goed als failliet.
Ja, wat wil je nou? Eerst vraag je over de beursgang en nu kom je weer met iets waar je eerder om vroeg? Beetje schizo jongen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=62709
20% minder omzet en 5,6 miljoen verlies over 6 maanden.
Nog een jaar geen CL en dan kom je er niet meer met een Sneijder verkopen
nee doet moest er nog eens bijkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:40 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax heeft iig geen bedrijfsnaam in haar naam
Kost je precies 2,5 euroquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef twi het volgende:
Toch blij dat dat allemaal zo open en bloot op tafel ligt. Weet je in elk geval waar je aan toe bent. Dat is in Eindhoven maar een raadsel.
Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Eerst vraag je over de beursgang en nu kom je weer met iets waar je eerder om vroeg? Beetje schizo jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |