verhuren lijkt me dan beterquote:
Nee, lijkt mij nietquote:
Dat is toch domquote:**AZ kan zondag in de bekerfinale tegen
Ajax geen beroep op doen op doelman Boy
Waterman.Hij kreeg voor zijn rode kaart
tegen Excelsior een schikkingsvoorstel
van één duel,wat hij accepteerde.
De finale in Rotterdam staat overigens
onder leiding van scheidsrechter Dick
van Egmond.
Grappig, na 2 jaren van overmacht door psv eindigt Ajax dit jaar op 1 doelpunt achterstand. Volgens mij is er dus een behoorlijke inhaalslag gemaakt. Die 1-5 in eindhoven zegt ook wel wat niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat soort supporters hou je altijd.. Wie bepaald wie het bij het rechte eind heeft? Het is maar net hoe iemand er persoonlijk over denkt..
Voor mij is en blijft Patje een held
Misschien kunnen ze jullie die beker maar al vast gewoon geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef toma het volgende:
Sinouh in de goal zondag![]()
Waterman is geschorst
Kluivert liet toen ook gewoon zien nog respect te hebben voor Ajax door niet te juichen na z'n goal, meer kan ie niet doen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Bij ons heb je ze ook hoor, Stam kan bij veel PSV'ers ook niks meer goed doen. Terwijl dat niet eens een "echte" PSV'er was, die heeft gewoon altijd zo snel mogelijk carriere willen maken en zoveel mogelijk geld willen beuren, wat ik niet eens zo vreemd vind voor een profvoetballer. Kluivert werd bij PSV-Ajax trouwens gewoon wél heel goed ontvangen door het Ajax publiek, zo kan het dus ook.
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is toch domNormaal als je zo'n voorstel niet meteen accepteert til je het over de volgende wedstrijd heen toch zo'n uitspraak? Liever 2 wedstrijden begin volgend seizoen dan de bekerfinale nu missen lijkt mij.
Dat is toch weer apart? de mensen die tijdens de vorige play offs 2 gele kaarten hebben gekregen zijn nu ook geschorst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.
Daar valt alles voor te zeggen, de finale is eigenlijk om de kat z'n kut. Beide teams zijn al zeker van europees voetbal, alleen op papier staat het wat leuker als je wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden de play-offs belangrijker blijkbaar. Valt ook wel wat voor te zeggen op zich.
Sonck heeft het ook een keer laten zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef Jnk18 het volgende:
Idd hij kan het wel hoor heeft ie vaker laten zien.. alleen die balaanname van hem vind ik super slecht daar moet hij echt wat aan gaan doen hóór.
Wat imo maar weer eens aangeeft wat een gedrocht die play-offs eigenlijk zijn, ik kots er nog steeds op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is toch weer apart? de mensen die tijdens de vorige play offs 2 gele kaarten hebben gekregen zijn nu ook geschorst.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sonck heeft het ook een keer laten zien.
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% kortingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat imo maar weer eens aangeeft wat een gedrocht die play-offs eigenlijk zijn, ik kots er nog steeds op.
Moeten jullie eigenlijk nog betalen voor de thuiswedstrijden als je al een seizoenskaart hebt?
belachelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% korting
En Sneijder links op het middenveld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
daar zat ik ook aan te denken , maar Babel speelt de laatste tijd niet geweldig vind ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef devv05 het volgende:
Die playoff kaartjes zijn nog teringduur ook, stelletje klootzakken. Rot maar lekker op
Alves al naar Valenciaquote:‘Da Silva nog in beeld, Alves naar Valencia’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 1 mei om 17:33
Wie volgend seizoen in de aanval bij SC Heerenveen zal staan, is een onderwerp die menig voetballiefhebber bezighoudt. Tegenover de Leeuwarder Courant liet zaakwaarnemer Oliver Cabrera weten dat bij de Friezen de nodige wisselingen van de wacht zullen plaatsvinden.
Cabrera is de belangenbehartiger van Ari da Silva, de Braziliaanse spits van het Zweedse Kalmar FF, die nog altijd in beeld is in het Abe Lenstra Stadion. “Meer Nederlandse clubs willen hem hebben. Maar Heerenveen heeft het beste scoutingsapparaat in Zweden. Dat zegt misschien wel wat."
Da Silva, 21 jaar jong, werd vorig seizoen topscorer in Zweden en moet mogelijk de opvolger van Afonso Alves worden. De Braziliaanse goalgetter heeft met zijn 34 competitiedoelpunten de belangstelling gewekt van een hele trits Europese clubs.
Heerenveen-voorzitter Koos Formsma liet weten dat Alves deze zomer niet verkocht zal worden, maar Cabrera heeft andere berichten gehoord. “Ik heb goede redenen om te geloven dat Alves door Heerenveen al is verkocht aan Valencia.''
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.
Nee perez op het middenveld samen met sneijder. Verdedigend moet babel of huntelaar de flanken pakken als de middenvelders er niet bij kunnen.quote:
Ik denk toch dat er dit jaar minder mensen heen gaan dan vorig jaar. Toen speelden we nog tegen feyenoord en was het ook nog wat 'nieuwer' zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienen)
Is Heitinga geschorst?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef toma het volgende:
Mijn opstelling voor zondag:
--------------------- Stekelenburg------------------------
Ogararu----- Stam --- Vermaelen -----Emanuelson
--------------------Gabri --- Davids -----------------------
------------------------- Sneijder ----------------------------
De Mul ------------------ Huntelaar ------------------Perez
ik verwacht geen schokkende veranderingen van ten Cate.
Kunnen wij niet één van die scouts overnemen?quote:
Leonardoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef S-Two het volgende:
Volgend jaar moeten er trouwens wel nieuwe (flank)aanvallers komen. We hebben naar mijn mening eigenlijk geen enkele waardige buitenspeler, of we moeten 4-4-2 gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |