Het is de harde realiteit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gemekker over dat professionalisme is om te janken. We hebben gezien hoe goed het gaat bij die lampen ja.
Dat heb je echt nodig om het voor jezelf goed te praten is het niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe langer je nadenkt over afgelopen zondag, hoe meer je tot de coclusie komt dat Vitesse niet aan zijn sportieve plicht heeft voldaan.
Alsof RKC de enige flater is die Ajax dit seizoen heeft geslagenquote:Wel is het een feit dat Ajax het al eerder tegen RKC heeft laten liggen
Rot toch op naar je eigen topic joh. Je bent voortdurend hetzelfde aan het blaten en het begint nu op trollen te lijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb je echt nodig om het voor jezelf goed te praten is het niet?
PSV begon gewoon furieus aan de wedstrijd en voetbalde vitesse bij vlagen helemaal van de mat af. Toch bleef vitesse steeds terug komen en voor rust stond PSV een periode zo beroerd te spelen dat de 2-2 eerder in de lucht hing dan de 3-1. De 2e helft herpakte PSV zich en liep uit to 5-1 maar zelfs toen bleef Vitesse aanvallen.
En laten we eerlijk wezen, Ajax heeft zelf nou niet bepaald kampioenswaardig gespeeld tegen Willem II, van de 3 clubs was er maar één die toen het erop aankwam groots voetbalde, de enige nummer 1: PSV Eindhoven![]()
[..]
Alsof RKC de enige flater is die Ajax dit seizoen heeft geslagen![]()
Ik verdedig alleen even mijn eigen clubje vriend. Dit kampioenschap is ons niet in de schoot geworpen door vitesse en dat moet blijkbaar nogal eens herhaald worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rot toch op naar je eigen topic joh. Je bent voortdurend hetzelfde aan het blaten en het begint nu op trollen te lijken.
Je moet je club verdedigen als het aangevallen wordt, ik zie hem jouw club niet aanvallen, maar de tegenstander van jouw club. En dit kampioenschap is PSV inderdaad niet in de schoot geworpen door Vitesse, maar door Ajax.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verdedig alleen even mijn eigen clubje vriend. Dit kampioenschap is ons niet in de schoot geworpen door vitesse en dat moet blijkbaar nogal eens herhaald worden.
AZquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet je club verdedigen als het aangevallen wordt, ik zie hem jouw club niet aanvallen, maar de tegenstander van jouw club. En dit kampioenschap is PSV inderdaad niet in de schoot geworpen door Vitesse, maar door Ajax.
Die staan er tenminste als het om de knikkers gaat en die van ons lopen keer op keer dat ze de kans krijgen om het heft in eigen handen te nemen maar wat aan te klooien. En als je echt kampioen wilde worden had je dat Willen 2 opgerold ten koste van alles. En niet zo'n paupere 0-2. PSV is wat dat betreft de ploeg die de het meest aanspraak mag maken op de titel en die ook heeft gekregen. Als je ziet wat voor geklooi ons punten heeft gekost..tsjah daar kan je dan geweldige wedstrijden tegenover hebben gezet tegen de grotere jongens maar bij elke wedstrijd worden er 3 punten verdeeld mximaal .. of het nou tegen PSV of tegen RKC is.quote:Op maandag 30 april 2007 11:42 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk om te zeggen dat het PSV het veel meer verdiend dan Ajax, op wat is dat gebasseerd? Omdat PSV de eerste seizoenshelft bovenaan heeft gestaan? Omdat het elf punten meer had? Betekent dus dat Ajax in de tweede seizoenshelft precies hetzelfde heeft gedaan, ook elf punten meer gehaald dan PSV. En Ajax heeft in de tweede seizoenshelft de meeste punten van iedereen gehaald.
Dit is het kampioenschap geworden van het punten verspelen tegen de kleintjes. Ajax heeft onderling de meeste punten gehaald van iedereen (tegen PSV, AZ, Feyenoord en Twente).
Zowel AZ, PSV als Ajax heeft flaters begaan in het hele seizoen. Alledrie hadden ze 72 punten. Elke club heeft punten laten liggen, en waar dat is geweest boeit me niet(meer). Het is gewoon een feit dat Vitesse niet aan zijn sportieve plicht heeft voldaan, waar W2 en excelsior dat wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb je echt nodig om het voor jezelf goed te praten is het niet?
PSV begon gewoon furieus aan de wedstrijd en voetbalde vitesse bij vlagen helemaal van de mat af. Toch bleef vitesse steeds terug komen en voor rust stond PSV een periode zo beroerd te spelen dat de 2-2 eerder in de lucht hing dan de 3-1. De 2e helft herpakte PSV zich en liep uit to 5-1 maar zelfs toen bleef Vitesse aanvallen.
En laten we eerlijk wezen, Ajax heeft zelf nou niet bepaald kampioenswaardig gespeeld tegen Willem II, van de 3 clubs was er maar één die toen het erop aankwam groots voetbalde, de enige nummer 1: PSV Eindhoven![]()
[..]
Alsof RKC de enige flater is die Ajax dit seizoen heeft geslagen![]()
Echt wel want Aad de Mos is een lul pur sang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verdedig alleen even mijn eigen clubje vriend. Dit kampioenschap is ons niet in de schoot geworpen door vitesse en dat moet blijkbaar nogal eens herhaald worden.
idd, 12 punten weggeven van halverwege het seizoen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zowel AZ, PSV als Ajax heeft flaters begaan in het hele seizoen. Alledrie hadden ze 72 punten. Elke club heeft punten laten liggen, en waar dat is geweest boeit me niet(meer). Het is gewoon een feit dat Vitesse niet aan zijn sportieve plicht heeft voldaan, waar W2 en excelsior dat wel hebben gedaan.
Je doet je gebruikersnaam eer aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal nergens meer over. Het is voorbij, laten we er lering uit trekken voor volgend seizoen en op naar zondag.
Helaas ja, je doet er nu niets meer aan al is het kut en moet je gewoon dik scoren in de laatste wedstrijd!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal nergens meer over. Het is voorbij, laten we er lering uit trekken voor volgend seizoen en op naar zondag.
Zullen we dit dan maar op een tegeltje zetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
Als, als als. Als is het omgekeerde van sla, meer niet.
De voorspelling dat HTC vanaf maart een team beter gaat laten spelen, kwam wel deels uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Helaas ja, je doet er nu niets meer aan al is het kut en moet je gewoon dik scoren in de laatste wedstrijd!!!
Ik hoop wel echt dat we het elftal compleet kunnen houden voor volgend jaar, want dit elftal heeft wel echt potentie.
Tsja dat soort supporters hou je altijd.. Wie bepaald wie het bij het rechte eind heeft? Het is maar net hoe iemand er persoonlijk over denkt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Maar dan is de keuze van Kluivert toch volkomen legitiem? Beetje raar dat er hier dan supporters zijn die op hem afgeven omdat hij naar PSV is gegaan.
Bakircioglu volgens geruchtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:15 schreef Enchanter het volgende:
Is er al transfernieuws ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |