belachelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
ja met 40% korting en suppCC krijgt 20% korting
En Sneijder links op het middenveld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
daar zat ik ook aan te denken , maar Babel speelt de laatste tijd niet geweldig vind ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Chadi het volgende:
Ik zou met Babel/huntelaar in de spits spelen en perez er hangend achter.
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef devv05 het volgende:
Die playoff kaartjes zijn nog teringduur ook, stelletje klootzakken. Rot maar lekker op
Alves al naar Valenciaquote:‘Da Silva nog in beeld, Alves naar Valencia’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 1 mei om 17:33
Wie volgend seizoen in de aanval bij SC Heerenveen zal staan, is een onderwerp die menig voetballiefhebber bezighoudt. Tegenover de Leeuwarder Courant liet zaakwaarnemer Oliver Cabrera weten dat bij de Friezen de nodige wisselingen van de wacht zullen plaatsvinden.
Cabrera is de belangenbehartiger van Ari da Silva, de Braziliaanse spits van het Zweedse Kalmar FF, die nog altijd in beeld is in het Abe Lenstra Stadion. “Meer Nederlandse clubs willen hem hebben. Maar Heerenveen heeft het beste scoutingsapparaat in Zweden. Dat zegt misschien wel wat."
Da Silva, 21 jaar jong, werd vorig seizoen topscorer in Zweden en moet mogelijk de opvolger van Afonso Alves worden. De Braziliaanse goalgetter heeft met zijn 34 competitiedoelpunten de belangstelling gewekt van een hele trits Europese clubs.
Heerenveen-voorzitter Koos Formsma liet weten dat Alves deze zomer niet verkocht zal worden, maar Cabrera heeft andere berichten gehoord. “Ik heb goede redenen om te geloven dat Alves door Heerenveen al is verkocht aan Valencia.''
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd toen PSV in de playoffs terrecht dreigde te komen dat ik er geen cent voor ging betalen, idioterie... Eigenlijk zouden alle supporters ze massaal moeten boycotten.
Nee perez op het middenveld samen met sneijder. Verdedigend moet babel of huntelaar de flanken pakken als de middenvelders er niet bij kunnen.quote:
Ik denk toch dat er dit jaar minder mensen heen gaan dan vorig jaar. Toen speelden we nog tegen feyenoord en was het ook nog wat 'nieuwer' zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou vorig jaar al gebeuren maar dat werkt gewoon niet, vooral als er vrije verkoop is/komt (waar ze nog meer aan verdienen)
Is Heitinga geschorst?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef toma het volgende:
Mijn opstelling voor zondag:
--------------------- Stekelenburg------------------------
Ogararu----- Stam --- Vermaelen -----Emanuelson
--------------------Gabri --- Davids -----------------------
------------------------- Sneijder ----------------------------
De Mul ------------------ Huntelaar ------------------Perez
ik verwacht geen schokkende veranderingen van ten Cate.
Kunnen wij niet één van die scouts overnemen?quote:
Leonardoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef S-Two het volgende:
Volgend jaar moeten er trouwens wel nieuwe (flank)aanvallers komen. We hebben naar mijn mening eigenlijk geen enkele waardige buitenspeler, of we moeten 4-4-2 gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |