abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:48:50 #51
82589 S-Two
barba macacu
pi_48888009
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja dat is ook heel vaag.

Zeker als je bedenkt dat Ajax 1 doelpunt te kort kwam. Dus Ajax had met 6-1 of 5-0 moeten winnen in Eindhoven?

Maar ja regels zijn regels.
Jammer dat AZ geen kampioen is geworden he?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:50:59 #52
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48888072
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jammer dat AZ geen kampioen is geworden he?
Ja zeker want dat houdt in dat PSV kampioen is geworden. Dat Ajax geen kampioen geworden is terecht. Dat AZ geen kampioen is geworden is idd heel jammer.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48888103
Zo weer bijgekomen van gister . Effe niet aan Ajax gedacht.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:44 schreef Schanulleke het volgende:
Eerst maar eens kijken of Ajax wel in staat is Heerenveen opzij te zetten in de play-offs, anders is Ajax geheel niet interessant voor Alves.
Precies. Heb d'r een slecht gevoel over.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:52:47 #54
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48888130
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja zeker want dat houdt in dat PSV kampioen is geworden. Dat Ajax geen kampioen geworden is terecht. Dat AZ geen kampioen is geworden is idd heel jammer.
Als Ajax kampioen was geworden, had je het dan wel gaan vieren?
En wat ik me ook afvraag: heb je een seizoenskaart? En zoja, kom je naar alle wedstrijden of haak je af wanneer je het spel niet goed genoeg vind?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48888265
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef SiemeN het volgende:

[..]

En wat ik me ook afvraag: heb je een seizoenskaart? En zoja, kom je naar alle wedstrijden of haak je af wanneer je het spel niet goed genoeg vind?
Moet dat nou?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:57:11 #56
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48888277
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik had het niet gevierd.

Ik heb geen seizoenskaart meer. Ik heb samen met mijn maat een bedrijfje, we hebben 6 business-seats. Ook heb ik aandelen van Ajax. Ik ga naar alle (thuis) wedstrijden als het werk dat toelaat.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:58:41 #57
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48888319
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Moet dat nou?
Wat? Ik vroeg het me gewoon af hoe Speed daar in zit gezien zijn gebroken Ajax hart.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48888324
Huntelaar voor miljoentje of 25 verkopen en Alves voor miljoentje of 10 halen

Dan heeft van Geel zijn werk goed gedaan.
pi_48888330
business-seats

ik zit nog liever tussen de echte Amsterdammers dan tussen een stelletje omhoog gevallen kakkers.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:00:13 #60
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48888378
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:57 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik had het niet gevierd.

Ik heb geen seizoenskaart meer. Ik heb samen met mijn maat een bedrijfje, we hebben 6 business-seats. Ook heb ik aandelen van Ajax. Ik ga naar alle (thuis) wedstrijden als het werk dat toelaat.
Okay, daar was ik nieuwsgierig naar. Persoonlijk ben ik ook erg teleurgesteld in Ajax, maar een kampioenschap had ik wel gevierd. Hoe onverdiend dan ook. In ieder geval doet het me deugd te weten dat ook jij, ondanks je gebroken Ajax hart, gewoon naar het stadion komt.
pi_48888387
Niet alle bobo's over één kam scheren, er zitten er ook genoeg die wel een Ajax-hart hebben. Alleen ook een hoop zakenlui die het als een bedrijfsuitje zien helaas. Hoe dan ook, je hebt ze nodig.
pi_48888436
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Wat? Ik vroeg het me gewoon af hoe Speed daar in zit gezien zijn gebroken Ajax hart.
Ik vond het een beetje neigen naar de discussie goede en slechte supporters.
En was bang dat hij weer dezelfde kritiek over zich heen zou krijgen als in een van de voorgaande topics, omdat hij AZ bepaalde dingen "gunt".
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:02:43 #63
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48888462
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje neigen naar de discussie goede en slechte supporters.
En was bang dat hij weer dezelfde kritiek over zich heen zou krijgen als in een van de voorgaande topics, omdat hij AZ bepaalde dingen "gunt".
Nee, die kant wilde ik niet op met mijn vraag. Gewoon oprechte interesse.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:04:41 #64
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48888530
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:00 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Okay, daar was ik nieuwsgierig naar. Persoonlijk ben ik ook erg teleurgesteld in Ajax, maar een kampioenschap had ik wel gevierd. Hoe onverdiend dan ook. In ieder geval doet het me deugd te weten dat ook jij, ondanks je gebroken Ajax hart, gewoon naar het stadion komt.
Ik ga al sinds 1981 gewoon naar het stadion.

Maar dat is voor mij verder geen graadmeter in hoeverre je wel of geen supporter bent. Als ik soms zie wat er in en rond de Arena gebeurd....nja lamaar. Maar dat zijn dus gastjes van +/- 16-24 die echt te sneu bezig zijn. Dat zijn dus wel echte supporters omdat ze naar het stadion komen? Geen graadmeter dus.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:08:08 #65
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48888644
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Maar dat is voor mij verder geen graadmeter in hoeverre je wel of geen supporter bent. Als ik soms zie wat er in en rond de Arena gebeurd....nja lamaar. Maar dat zijn dus gastjes van +/- 16-24 die echt te sneu bezig zijn. Dat zijn dus wel echte supporters omdat ze naar het stadion komen? Geen graadmeter dus.
Nee, dat is inderdaad geen graadmeter. Nogmaals: ik stel mijn vragen niet om te beoordelen of jij wel of geen echte supporter zou zijn, want dat kán ik niet beoordelen aangezien ik je niet ken.
Het was gewoon interesse in het feit of jij, als je dat eerst wel deed, wel of niet nog naar het stadion kwam om Ajax te zien spelen. Het woord 'gewoon' stond cursief puur omdat trouw naar het stadion gaan zo gewoon niet is.
pi_48888652
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

een echte supporter trapt geen rellen oid. Echte supporters steunen hun club door slechte en goede tijden en blijven trots op hun club zelfs al zou hun club degraderen.
pi_48888676
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar voor miljoentje of 25 verkopen en Alves voor miljoentje of 10 halen

Dan heeft van Geel zijn werk goed gedaan.
tja kwaliteit is ook wat waard... Alves moet het allemaal nog maar bewijzen in het nieuwe seizoen, Huntelaar begint een garantie voor goals te worden bij Ajax.
Herriner me nog een Machlas bij Vitesse, met een aardig gemiddelde
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:10:56 #68
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48888711
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:00 schreef devv05 het volgende:
Niet alle bobo's over één kam scheren, er zitten er ook genoeg die wel een Ajax-hart hebben. Alleen ook een hoop zakenlui die het als een bedrijfsuitje zien helaas. Hoe dan ook, je hebt ze nodig.
Ik ben alles behalve een bobo. Die business seats kunnen we makkelijk betalen. Doen er vaak zaken-relaties plezier mee maar meestal gaan ze naar de mensen die het echte harde werk moeten leveren in ons bedrijfje.

Ik pomp waar het kan geld in Ajax. Tis een hobby. En hobbies kosten geld.

Maar termen als teletext-supporter en geen supporter zijn om dat je niet naar het stadion gaat....walg ik van. Zou dus inhouden dat Ajax maar 50.000 echte supporters heeft. Doe ff lekker normaal. Ik ken een aantal spanjaarden die helemaal leip zijn van Ajax maar die kunnen dus niet naar het stadion. Mijn opa die zeer slecht ter been is kan ook niet naar het stadion. En zo zijn er natuurlijk wel veel meer voorbeelden.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:11:22 #69
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48888731
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef toma het volgende:

[..]

een echte supporter trapt geen rellen oid. Echte supporters steunen hun club door slechte en goede tijden en blijven trots op hun club zelfs al zou hun club degraderen.
Ga die discussie nou niet aan. Speed heeft echt wel een Ajax hart, alleen is dat Ajax hart gebroken.
Als hij dat zo ervaart is dat aan hem. Respecteer dat gewoon. Ik kan het zelf ook niet helemaal begrijpen, maar dat moet ieder voor zich weten.
pi_48888860
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

tja kwaliteit is ook wat waard... Alves moet het allemaal nog maar bewijzen in het nieuwe seizoen, Huntelaar begint een garantie voor goals te worden bij Ajax.
Herriner me nog een Machlas bij Vitesse, met een aardig gemiddelde
ik weet ook nog niet of Alves bij Ajax zo'n geweldige speler gaat worden.
Heerenveen is namelijk helemaal afgestemd op Alves. Met twee goede vleugelspelers die goede voorzetten kunnen geven (Pranjic en Yildirim) en een speler die van dichtbij de bal bij hem kan brengen, dezelfde taal spreekt en hem goed aanvoelt (Nilson). Verder staan er natuurlijk geweldige spelers achter hem die het vuile werk opknappen (Bosvelt, Hanssen)

Hij heeft natuurlijk wel klasse dat zie je soms uit geweldige vrije trappen, afstandsschoten en zijn dodelijkheid voor de goal. Maar ik ben bang dat Ajax niet een team om hem heen gaat bouwen net zoals ze bij Heerenveen hebben gedaan.
pi_48888871
Ik herinner me de uitspraak dat als Huntelaar niet drie jaar achter elkaar topscorer van Nederland wordt, Ajax het slecht gedaan heeft. Dit kan te denken geven. Kun je hier tussen de regels doorlezen dat Ajax zakelijk gezien Huntelaar moet verkopen als hij één seizoen later geen topscorer van Nederland is geworden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48888910
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef toma het volgende:

[..]

ik weet ook nog niet of Alves bij Ajax zo'n geweldige speler gaat worden.
Heerenveen is namelijk helemaal afgestemd op Alves. Met twee goede vleugelspelers die goede voorzetten kunnen geven (Pranjic en Yildirim) en een speler die van dichtbij de bal bij hem kan brengen, dezelfde taal spreekt en hem goed aanvoelt (Nilson). Verder staan er natuurlijk geweldige spelers achter hem die het vuile werk opknappen (Bosvelt, Hanssen)

Hij heeft natuurlijk wel klasse dat zie je soms uit geweldige vrije trappen, afstandsschoten en zijn dodelijkheid voor de goal. Maar ik ben bang dat Ajax niet een team om hem heen gaat bouwen net zoals ze bij Heerenveen hebben gedaan.
Precies wat ik eigenlijk bedoel.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:17:18 #73
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48888911
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef toma het volgende:

[..]

Ik ben trots op Ajax. Ik ben niet trots op wat Ajax heeft laten zien dit seizoen.

Ik vind dat HtC zichzelf en daarmee Ajax belachelijk heeft gemaakt. Uitspraken als dat de grasmat slecht was. Dat soort uitspraken mag je doen als je wint en dan vervolgens zegt dat als de mat wat beter was geweest er zeer waarschijnlijk meer doelpunten waren gemaakt.

Ook neem ik het hem zeer kwalijk dat hij KJH er een tijdje buiten heeft gezet.

Dat hij zich ging mengen in het kinderachtige onderwatersteekspel tussen van Gaal en Koeman....erg sneu en niet proffessioneel. Hij had de lachende derde moeten zijn.

Ik hoop echt dat hij weggaat. De enige reden waarom hij zou kunnen aanblijven, in mijn optiek, is dat het niet erg lekker is om nu maar weer een andere trainer aan te trekken. Wat een kul argument is dus...HtC oprotten ajb.
pi_48888933
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ga die discussie nou niet aan. Speed heeft echt wel een Ajax hart, alleen is dat Ajax hart gebroken.
Als hij dat zo ervaart is dat aan hem. Respecteer dat gewoon. Ik kan het zelf ook niet helemaal begrijpen, maar dat moet ieder voor zich weten.
ik zeg ook niet dat ik hem niet respecteer. Ik zeg alleen wat ik denk bij het de woorden 'een echte supporter'.
pi_48889071
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinner me de uitspraak dat als Huntelaar niet drie jaar achter elkaar topscorer van Nederland wordt, Ajax het slecht gedaan heeft. Dit kan te denken geven. Kun je hier tussen de regels doorlezen dat Ajax zakelijk gezien Huntelaar moet verkopen als hij één seizoen later geen topscorer van Nederland is geworden?
bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.
pi_48889102
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik ben trots op Ajax. Ik ben niet trots op wat Ajax heeft laten zien dit seizoen.

Ik vind dat HtC zichzelf en daarmee Ajax belachelijk heeft gemaakt. Uitspraken als dat de grasmat slecht was. Dat soort uitspraken mag je doen als je wint en dan vervolgens zegt dat als de mat wat beter was geweest er zeer waarschijnlijk meer doelpunten waren gemaakt.

Ook neem ik het hem zeer kwalijk dat hij KJH er een tijdje buiten heeft gezet.

Dat hij zich ging mengen in het kinderachtige onderwatersteekspel tussen van Gaal en Koeman....erg sneu en niet proffessioneel. Hij had de lachende derde moeten zijn.

Ik hoop echt dat hij weggaat. De enige reden waarom hij zou kunnen aanblijven, in mijn optiek, is dat het niet erg lekker is om nu maar weer een andere trainer aan te trekken. Wat een kul argument is dus...HtC oprotten ajb.
daar ben ik het niet mee eens..
maar dat hoeft ook niet
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:28:12 #77
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48889251
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef toma het volgende:

[..]

daar ben ik het niet mee eens..
maar dat hoeft ook niet
Zou wel erg saai worden he

Maar zelfs als Ajax de beker pakt en CL veilig stelt, heeft HtC het slechter gedaan dan Blind. Europees was echt een giller dit seizoen. Dat Ajax meer punten heeft gepakt deze competitie komt door de komst van zwaargewichten als Stam Gabri en Davids. Niet door de kwaliteitsinjectie van een coach, in dit geval HtC.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:30:13 #78
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48889309
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef toma het volgende:

[..]

bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.
Daar kunnen we het idd over eens zijn
pi_48889379
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je zeker dat dat over Nederland ging en niet over Ajax? Want hij is wel weer 'gewoon' topscorer van Ajax.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:32:21 #80
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48889394
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef toma het volgende:

[..]

niet alleen Huntelaar. kijk naar Wesley en John bijvoorbeeld
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_48889400
Ik vind overigens dat HtC het beter doet dan Blind.
pi_48889442
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat over Nederland ging en niet over Ajax? Want hij is wel weer 'gewoon' topscorer van Ajax.
Heel zeker dat dat over topscorer van Nederland ging helaas...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48889476
quote:
Stukken beter, alleen zijn er idd dingen aan zijn aanpak waarvn je zou kunnen zeggen "wtf"
Laat hem nog maar een jaartje bij Ajax, zien wayt ie kan doen volgend seizoen...
pi_48889507
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:34 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Stukken beter, alleen zijn er idd dingen aan zijn aanpak waarvn je zou kunnen zeggen "wtf"
Laat hem nog maar een jaartje bij Ajax, zien wayt ie kan doen volgend seizoen...
Klopt, en dan met name z'n wisselbeleid. Ook afgelopen zondag weer. Ik zag geen enkele reden om Roger in te brengen.
pi_48889619
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
pi_48889626
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt, en dan met name z'n wisselbeleid. Ook afgelopen zondag weer. Ik zag geen enkele reden om Roger in te brengen.
idd vreselijke wissel. had dan Babel er in laten staan en Perez erin gebracht voor Urby.
pi_48889653
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
Zit men stil dan?
pi_48889669
quote:
ze hebben daar teveel klavertjes vier tussen de grassprietjes geplant.
pi_48889678
quote:
we moeten meer zuid-amerikanen hierheen halen!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:41:48 #90
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48889711
quote:
8 titels in 6 jaar? Nou moet je ze niet overschatten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:42:59 #91
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48889753
quote:
pi_48889900

Dat PSV moet wel ongelofelijk goed zijn
pi_48889963
Scherp dames, scherp.
pi_48890912
quote:
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.

Maar nu heb je wel het idee dat er een echte leider voor die groep staat, een echte trainer. Dat gevoel had ik bij Blind totaal niet.
pi_48891162
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.

Maar nu heb je wel het idee dat er een echte leider voor die groep staat, een echte trainer. Dat gevoel had ik bij Blind totaal niet.
Ten Cate maakt ook spelers beter..

Bijvoorbeeld:
Heitinga, Sneijder, Babel

De wissels kunnen soms idd wel beter ja.. maar ik vind dat we heb iig nog een jaar de kans moeten geven. Je schiet er namelijk helemaal niks mee op wanneer je om het jaar een trainer gaat ontslaan, een trainer heeft ook de tijd nodig om te kunnen wennen aan een club. En mede door een aantal goede aankopen heeft Ajax de tweede seizoenshelft helemaal niet zo slecht gespeeld.
pi_48891224
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat HtC beter is dan Blind, dat staat voor mij ook als een paal boven water, maar om nu te zeggen dat hij het goed gedaan heeft . . . . .
Ik wacht het komende jaar even af, het jaar dat hij kampioen MOET worden.
pi_48891306
Ten Cate is gewoon een prima trainer, hij maakt spelers weldegelijk beter. Als dit seizoen vergelijkt met hoe Ajax vorig seizoen bezig was
Het enige jammere aan hem vind ik dat hij Perez zo weinig opstelt.
Ik support gevallen topclubs!
pi_48891813
Waarom komen er altijd van die kutsupporters op de site van Ajax te staan? http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62662
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_48891894
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waarom komen er altijd van die kutsupporters op de site van Ajax te staan? http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62662
Idd
pi_48892500
Babel verkopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')