quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:39 schreef devv05 het volgende:
Wij moeten die Da Silva halen, wordt een topper.
dan druk ik voor jou op de goede want ik wilde degene indrukken die jij indruktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
kutpoll, ik druk op de verkeerdIk wilde op ik heb een seizoenkaart en ga niet drukken maar drukte op ik heb geen seizoenkaart en ga niet
Ik heb ook een seizoenkaart en ga ook niet. Wel lekker makkelijk, aangezien ik toch op vakantie ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
kutpoll, ik druk op de verkeerdIk wilde op ik heb een seizoenkaart en ga niet drukken maar drukte op ik heb geen seizoenkaart en ga niet
same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef twi het volgende:
Heb geen seizoenskaart, maar ga hoogstwaarschijnlijk wel.
komt daar ook iets van op TV?quote:1/5/2007 - Drie Ajacieden beginnen aan EK onder-17
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Morgen beginnen er drie Ajacieden aan het Europees Kampioenschap voor spelers onder de 17 jaar. Daley Blind, Timothy van der Meulen en Sergio Padt zullen namens Ajax acte de présence geven in België. Woensdag speelt Oranje tegen België, vrijdag tegen IJsland en maandag tegen Engeland.
idemquote:
Na afgelopen seizoen blijven de playoffs toch wel, helaas...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:09 schreef devv05 het volgende:
Pff, ik zou willen dat iedereen die playoffs boycotte.. maar dat is toch een illusie.
Na dit jaar pas evaluatie toch? Ik heb nog steeds hoop dat ze dat idiote systeem laten varen, en als er geen hond op de tribunes zit zal dat ongetwijfeld helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Na afgelopen seizoen blijven de playoffs toch wel, helaas...
Op zich vind ik het goed dat de nummers 7 en daaromheen ook nog wat hebben om voor te strijden tegen het einde, maar er zijn er altijd een paar die de laatste wedstrijden nergens om spelen. Als PSV gewoon was doorgegaan na de winterstop was er heel erg weinig spanning, alleen voor plaats 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
De competitie is spannender geweest dan ooit, en niet alleen bovenaan maar voor vrijwel alle clubs. Ik denk dat een paar halfvolle stadions daar geen invloed op hebben.
Alsof dat door de play-offs komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
De competitie is spannender geweest dan ooit, en niet alleen bovenaan maar voor vrijwel alle clubs. Ik denk dat een paar halfvolle stadions daar geen invloed op hebben.
Als er geen play-offs geweest zouden zijn, dan zou het ook ontzettend spannend geweest zijn. Op de laatste speeldag nog strijd om het landskampioenschap, de tweede plaats (CL) en de vijfde plaats (vier clubs!).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef twi het volgende:
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig wordt het volgend jaar proffesioneler met topcoaches uit de Jupiler league Adri Coster, Edwin Olde Riekerink en Hans van der Zee.
Aldus Martin van Geel TD Ajax.
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?quote:P.S. Zijn er nog voorspellingen gedaan over het resultaat van 2006-2007. De eerste helft van 2006-2007 was al heel slecht
Bovenin wel ja, maar daaronder een stuk minder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
Als er geen play-offs geweest zouden zijn, dan zou het ook ontzettend spannend geweest zijn. Op de laatste speeldag nog strijd om het landskampioenschap, de tweede plaats (CL) en de vijfde plaats (vier clubs!).
Respect.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
Ik ga niet, we moeten nu duidelijk maken dat ze moeten oprotten met hun playoffs.
Gelukkig wisten wij jullie wel te vernederen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Zijn er nog voorspellingen gedaan over het resultaat van 2006-2007. De eerste helft van 2006-2007 was al heel slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |