dan heet het ook geen verkopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Speed1971 het volgende:
Wel lullig dat PSV strax Alex "verkoopt" maar er eigenlijk niets aan overhoud![]()
Behalve een paar kampioenschappen en Europese prestaties? Doe mij maar een dozijn van dat soort spelers...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Speed1971 het volgende:
Wel lullig dat PSV strax Alex "verkoopt" maar er eigenlijk niets aan overhoud![]()
Noway.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve een paar kampioenschappen en Europese prestaties? Doe mij maar een dozijn van dat soort spelers...
en er geen controle over hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Behalve een paar kampioenschappen en Europese prestaties? Doe mij maar een dozijn van dat soort spelers...
Mij niet gezien. Ik houd daar absoluut niet van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef twi het volgende:
Zolang je elftal er niet mee vol zit is eentje prima. Stam is niet veel anders, daar hou je straks ook niks aan over en die heeft Ajax nog meer gekost dan Alex PSV heeft gekost.
Heb je er toch nog kijk opquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat hier over Ajax. Gewauwel over dat bedrijf van je hoort hier niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je er toch nog kijk op
Ik begrijp het probleem niet. Als PSV Alex had gekocht was hij toch ook maar 2 of 3 jaar gebleven
En de opvolger is al binnen, nu alleen afwachten of hij een goed duo kan vormen met Salcido
Toch nog een dikke onweersbui voor mn kiezen gehadquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef twi het volgende:
Maar jij houdt dan ook van fietsen op de Veluwe
Ik kan heus wel objectief zijn, ik hou alleen niet zo van wijsneusjes die, zoals de bijbel als een van de weinige dingen wijselijk zegt, kijkt naar de splinter in iemand anders oog terwijl de balk in je eigen oog je niet opvalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je er toch nog kijk op
Ik begrijp het probleem niet. Als PSV Alex had gekocht was hij toch ook maar 2 of 3 jaar gebleven
En de opvolger is al binnen, nu alleen afwachten of hij een goed duo kan vormen met Salcido
Heerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan heus wel objectief zijn, ik hou alleen niet zo van wijsneusjes die, zoals de bijbel als een van de weinige dingen wijselijk zegt, kijkt naar de splinter in iemand anders oog terwijl de balk in je eigen oog je niet opvalt.
quote:Mijn dierbaar Ajax, samen met AZ en PSV heb je er een prachtig en bewogen seizoen van gemaakt, waar we nog vaak aan terug zullen denken. Een seizoen als het leven zef: vol ups en downs. Waar de tranen van Leonardo diep door onze ziel sneden en jouw
1-5 in Eindhoven als onbetwist hoogtepunt mag worden gezien. Wat overblijft is het goede
gevoel. Ik ben er meer dan ooit trots op Ajacied te zijn en heb
met opgeheven hoofd de PSV-ers in mijn directe omgeving gefeliciteerd met hun
alsnog verrassend behaalde en voorlopig laatste kampioenschap. Ik vergeef je je
misstappen en scheldende uitspattingen dit seizoen. Juist als je het niet verdient, wil je
horen dat iemand van je houdt. Ik bedank je voor zoveel prachtige voetbal-emotie en hoop en
verwacht dat je je nog een keer kunt oprichten om ouderwets te vlammen in de bekerfinale
en play-offs. En mocht dat onverhoopt niet meer lukken, omdat je tóch teveel klappen
hebt gehad, dan rechten we de rug en zingen uit volle borst en tegen de
stormachtige wind in, zodat de tranen niemand op zullen vallen:
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
Had je die lamme zakken geen extra leven in kunnen blazen Zondag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
Goedemorgen iedereenIk blaas het topic wel even nieuw leven in op deze vroege morgen..
Hoe zien jullie volgend seizoen dan voor je? Wie gaat er weg..wat moet erbij komen.. lees net dat Ajax delorge van Ado in de gaten houdtquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je die lamme zakken geen extra leven in kunnen blazen Zondag?.
Oh well, ik hou er eroverop... weer een kutseizoen, het begint te wennen, ik weet wat f'noorders doormaken.
Verhuren aan RKC?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe zien jullie volgend seizoen dan voor je? Wie gaat er weg..wat moet erbij komen.. lees net dat Ajax delorge van Ado in de gaten houdtwat willen ze daarmee???
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
ik hou alleen niet zo van wijsneusjes die, zoals de bijbel als een van de weinige dingen wijselijk zegt, kijkt naar de splinter in iemand anders oog terwijl de balk in je eigen oog je niet opvalt.
quote:Delorge zegde het eveneens geďnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.
Ik vind dat je ex spelers erbij moet betrekken. Maar dan heb ik het over spelers die voetballend vermogen hadden. Een Bergkamp.. een De Boer... dat zijn mensen die ook transfers mogelijk maken en jeugd aantrekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.
[..]
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?
[..]
Bovenin wel ja, maar daaronder een stuk minder.
Wel een stuk goedkoper als we ze zelf kopen ipv via jullie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef MaxPower het volgende:
gaan jullie nou gewoon elke speler scouten waar wij ook achteraan zitten? luie scouting.
daarom jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper als we ze zelf kopen ipv via jullie.
Komt er veel volk mee naar A'dam?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef Boixos_Nois het volgende:
missen jullie montana ook zo?
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Alsjeblieft zeg.. wat moet die hagenees bij ons
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Stevie Wonder de nieuwe hoofdscout bij Ajax?
Klopt.. zie FOK!Voetbalquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.
het hele probleem is is dat hij nauwelijks gebruik maakt van zijn snelheid op het juiste moment.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Om het weer even over Babel te hebben. Na zijn blessure heeft hij het niveau van ervoor niet meer kunnen halen. Aan het begin van het seizoen was hij de man van Ajax. Probleem is dat al zijn acties er altijd wel dreigend uitzien, maar hij creeert te weinig. Hij loopt zichzelf te vaak een dode hoek in,
komt wel goed.. zie Cristiano Ronaldoquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
het hele probleem is is dat hij nauwelijks gebruik maakt van zijn snelheid op het juiste moment.
Idd ..quote:
Werd die niet verketterd in België?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Defour, dat zou vorige jaar de opvolger van Sneijder worden. Speelt die nog aardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |