abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:07:46 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883089
TT: Het schijnt dat Palma zich heeft versproken dat er vanmiddag een nieuwe miljonair in de villa komt.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef Clank het volgende:

[..]

Eric vertelde dat hij de krant zat te lezen en dat Palma in gesprek was met Herma en zich toen versprak. Ze schrok er zelf van en zei zoiets van dat een gesprek onderling (met de huishouding) toch niet behoorde tot het doorgeven van spelinformatie.
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 41] Upbeat SlowChat Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?

[ Bericht 24% gewijzigd door Marrije op 01-05-2007 11:21:18 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:09:16 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883128
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:

[..]

Jaap gaat er niet uit.. Brian schijt in zijn broek bij die gedachte. Je denkt dat toch niet dat hij zijn sloofje wegstemt? Dan zou hij alles zelf moeten doen en daar heeft hij het lef niet voor.
Zelfs Huub zei gisteren tegen Eric dat ie niet zeker wist of ie Jaap zou laten gaan.
pi_48883169
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Denk je echt dat er vandaag een nieuwe miljonair komt?
Ik verwacht pas een nieuwe na 4 mei.
Om betalende streamers te lokken.
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:12:29 #4
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48883204
TT uitleg

Heeft ze dit letterlijk gezegd? Of was het meer een geintje?
I've got more game than Monopoly.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:13:06 #5
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883219
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zelfs Huub zei gisteren tegen Eric dat ie niet zeker wist of ie Jaap zou laten gaan.
Huub weet maar al te goed dat als er een nieuwe bewoner binnenkomt met immuniteit dat het echt heel gevaarlijk wordt en hij er zeker uit zal liggen. Hij heeft (min of meer gedwongen) voelsprieten uitgezet bij Jaap, omdat hij simpelweg niet anders kan. Ik zie Jaap alleen Huub niet steunen, omdat hij Brian echt als goede vriend ziet en dus doet wat Brian wil.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48883221
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub moet wel op zoek naar een tweede backup. Eric zei dat Amanda hun backup wel zou kunnen zijn.. maar daar heeft Huub helemaal geen vertrouwen in vanwege haar wispelturige gedrag. Van Jaap weet hij het ook niet zeker.. die vertoont nou ook niet bepaald een stabiel gedrag.
Gisteravond zei Eric dat Huub dan nog maar's een gesprek met Jaap aan moest gaan.. Huub wist dat dat moest gebeuren, maar had er weinig zin in.
pi_48883231
Ik denk zelf ook dat de nwe bewoner er inkomt als we moeten gaan betalen voor de streams.

Maar we merken het vanzelf wel..... ik wil gerust (af en toe) verslagen schrijven voor degenen die niet gaan betalen voor de streams..
pi_48883255
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub weet maar al te goed dat als er een nieuwe bewoner binnenkomt met immuniteit dat het echt heel gevaarlijk wordt en hij er zeker uit zal liggen. Hij heeft (min of meer gedwongen) voelsprieten uitgezet bij Jaap, omdat hij simpelweg niet anders kan. Ik zie Jaap alleen Huub niet steunen, omdat hij Brian echt als goede vriend ziet en dus doet wat Brian wil.
Een mooi scenario zou zijn als Brian het denkt voor elkaar te hebben dat Huub eruit gestemd gaat worden en dat Jaap hem er dan inhoud
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:15:05 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883268
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef getl0st het volgende:
TT uitleg

quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Eric denkt dat er vanmiddag een nieuwe miljonair komt... Palma schijnt zich versproken te hebben.
pi_48883272
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Desii het volgende:
Ik denk zelf ook dat de nwe bewoner er inkomt als we moeten gaan betalen voor de streams.

Maar we merken het vanzelf wel..... ik wil gerust (af en toe) verslagen schrijven voor degenen die niet gaan betalen voor de streams..
pi_48883282
Het is wel een brian ochtentje vandaag.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:15:37 #12
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883285
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub moet wel op zoek naar een tweede backup. Eric zei dat Amanda hun backup wel zou kunnen zijn.. maar daar heeft Huub helemaal geen vertrouwen in vanwege haar wispelturige gedrag. Van Jaap weet hij het ook niet zeker.. die vertoont nou ook niet bepaald een stabiel gedrag.
Gisteravond zei Eric dat Huub dan nog maar's een gesprek met Jaap aan moest gaan.. Huub wist dat dat moest gebeuren, maar had er weinig zin in.
Kan ik me ook wel voorstellen ...
Volgens mij heeft hij er ergens ook wel vrede mee als hij er nu uitgestemd zou worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48883307
De kapster haar stem lijkt wel wat op de stem van Judith.
pi_48883308
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:14 schreef Clank het volgende:

[..]

Een mooi scenario zou zijn als Brian het denkt voor elkaar te hebben dat Huub eruit gestemd gaat worden en dat Jaap hem er dan inhoud
dat is idd een beauty.... en waarschijnlijk ook heel goed voor Billie zijn populariteit. (waar die toch heel gevoelig voor is, want hij zei van de week als tie weer zo laag eindigd in de popo, hij ermee stopt..... eerst zien, dan geloven)
pi_48883320
Ik hoorde vanmorgen op radio 8FM dat Melissa de nieuwe bewoner zou worden en dat dit heel moeilijk ging worden voor de hereh Brian en Huub.
Een nieuwe bewoner moet erin vanwege het vertrek van Silvia afgelopen weekend. Zij vertrok ook vanwege de ruzie welke afgelopen week heeft plaatsgevonden toen Brian constateerde dat zijhn vriendinnetje Met Huub in bed lag.

Dit is zo ongeveer de strekking van het item op de radio
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:16:58 #16
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48883328
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
Het is wel een brian ochtentje vandaag.
Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:17:40 #17
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883351
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben
Same here ....
pi_48883356
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef getl0st het volgende:
TT uitleg

Eric vertelde dat hij de krant zat te lezen en dat Palma in gesprek was met Herma en zich toen versprak. Ze schrok er zelf van en zei zoiets van dat een gesprek onderling (met de huishouding) toch niet behoorde tot het doorgeven van spelinformatie.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:18:23 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883374
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Brian gezegd dat hij beiden er niet uit gaat stemmen, hij heeft ze veel te hard nodig. Zo'n pact heeft ie ook met Nicolaas maar dat stelt denk ik nog minder voor dan zijn pact met Huub. Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
pi_48883383
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op radio 8FM dat Melissa de nieuwe bewoner zou worden en dat dit heel moeilijk ging worden voor de hereh Brian en Huub.
Een nieuwe bewoner moet erin vanwege het vertrek van Silvia afgelopen weekend. Zij vertrok ook vanwege de ruzie welke afgelopen week heeft plaatsgevonden toen Brian constateerde dat zijhn vriendinnetje Met Huub in bed lag.

Dat is het stukje wat vandaag in de Telegraaf staat. Dat gaat er over dat Melisa als butler in het huis is gekomen.
pi_48883401
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat is het stukje wat vandaag in de Telegraaf staat. Dat gaat er over dat Melisa als butler in het huis is gekomen.
Er werd gesproken over de nieuwe bewoner Melissa
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:20:05 #22
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883412
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:

Het zou wel leuk zijn als Melissa erin kwam.
Huub heeft zondag een tijd met haar gesproken en had al aangegeven dat ze meer wist dan ze in eerste instantie toegaf ....

Ben alleen benieuwd welk kampje zij zou kiezen ... beter nog ... aan wie gaat ze dan immuniteit verlenen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:21:34 #23
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883446
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Brian gezegd dat hij beiden er niet uit gaat stemmen, hij heeft ze veel te hard nodig. Zo'n pact heeft ie ook met Nicolaas maar dat stelt denk ik nog minder voor dan zijn pact met Huub. Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
Huub's lot in Jaap's handen ... hou mijn hart vast.
Ga donderdag dan maar aan de zuurstof.
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 11:22:11 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48883463
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Marrije het volgende:
Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
Brian Jaap zat?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48883465
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik zou het belachelijk vinden als Melissa d'r in komt.. ze heeft een kindje van 7 maanden, die ga je toch niet alleen laten??!!
pi_48883469
Natasia tegen Jaap: "Jij noemt jezelf iemand met een heel hoog E.. eehh.... IQ heet dat toch?"
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 11:23:31 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48883503
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:21 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub's lot in Jaap's handen ... hou mijn hart vast.
Welnee. De redactie wil Huub er echt niet uit hebben (op mevrouw Pannekoek na).
Er zal dus geen nieuwe bewoner in komen die onmiddelijk Eric immuniteit geeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48883515
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub heeft zondag een tijd met haar gesproken en had al aangegeven dat ze meer wist dan ze in eerste instantie toegaf ....

Ben alleen benieuwd welk kampje zij zou kiezen ... beter nog ... aan wie gaat ze dan immuniteit verlenen.
Huub brengt leven in de brouwerij. Of willen wij echt alleen maar para/Brian zien?
Dat kan ik me toch ook niet voorstellen. En Brian eruit geeft ook weer minder spanning. Hmm wat mij betreft mag Jaap er dan wel uit. Dus Brian immuniteit.

Ik vind Nicolaas wel een lekker ding
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:24:22 #29
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883528
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef Clank het volgende:

[..]

Ik zou het belachelijk vinden als Melissa d'r in komt.. ze heeft een kindje van 7 maanden, die ga je toch niet alleen laten??!!
Als ze ook echt een kindje heeft .... weet het niet.

Tijdens het gesprek met Huub gaf ze aan dat ze niet zoveel dronk, omdat ze nog moest rijden. Later nam ze gewoon nog een paar wijntjes.
pi_48883541
quote:

[..]

Komt er ook in als bewoner
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:25:23 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883562
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Brian Jaap zat?
Brian heeft de laatste paar dagen een paar keer aangegeven dat ie niet meer zo op Jaap gesteld is.
pi_48883573
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

wie zegt dat er uberhaupt iemand binnen komt die immuniteit verlenen mag
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:25:49 #33
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883576
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht het eigenlijk ook niet.
Aan de andere kant blijft het DGK.
pi_48883607
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Huub brengt leven in de brouwerij. Of willen wij echt alleen maar para/Brian zien?
Zonder Huub ook geen para Brian meer... Huub is zo'n beetje de enige die Brian para kan krijgen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:26:53 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883612
quote:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook belachelijk vinden.
pi_48883613
Natasia: "Ik behandel dit huis alsof het mijn eigen huis is"
Jaap: "Ja ik ook"
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_48883616
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Brian heeft de laatste paar dagen een paar keer aangegeven dat ie niet meer zo op Jaap gesteld is.
Brian heeft ook aangegeven dat hij klaar was met Amanda en toch werd hij boos omdat Huub bij haar in bed lag.

Geloof jij ook nog in de goedheilig man?
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:27:34 #38
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883633
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Das allemaal show van Brian. Hij heeft Jaap nodig als uitvoerend pion, omdat hij zelf te laf is om ook maar iets te doen. Alleen zijn loverboy praatjes durft hij wel op zich te nemen.

Je kunt het zien aan zijn ogen en horen aan zijn stem.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:28:07 #39
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_48883654
TVP.
pi_48883662
Melissa komt echt de kooi niet in... ze gaf zelf aan dat ze natasja een C-moeder vond... omdat Natasja 50 CP had ingezet op Huub. (om Melissa het bed in te krijgen) ipv aan haar kinderen te spenderen.

Mocht Huub op de stoel komen donderdag, maak ik me niet ongerust.. Eric houd hem er wel in (Amanda waarschijnlijk ook wel) en Billie (misschien)
Het wordt pas spannend als de nwe bewoner weer immumiteit mag uitdelen en dit aan Eric geeft.
pi_48883678
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Clank het volgende:

[..]

Zonder Huub ook geen para Brian meer... Huub is zo'n beetje de enige die Brian para kan krijgen
Oke voor de tv-momentjes blkijven ze allebei nog in de kooi.

Bij de weg in datzelfde item hadden ze het erover dat het stopt per 1 juli.
Of is dit ook gemeld in De Telegraaf
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:29:45 #42
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883703
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Brian heeft ook aangegeven dat hij klaar was met Amanda en toch werd hij boos omdat Huub bij haar in bed lag.

Geloof jij ook nog in de goedheilig man?
dat ligt toch net ff anders dacht ik zo, maar dat verschil zie jij niet?
pi_48883714
quote:

[..]

Melissa heeft zelf aan gegeven dat ze niet in DGK wil omdat ze geen surogaat moeder wil voor haar kindje.
Dus ik denk niet dat zij de nieuwe miljonair is.
pi_48883721
Melissa heeft net een kindje dus die gaat er echt niet in.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:31:39 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883747
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Das allemaal show van Brian. Hij heeft Jaap nodig als uitvoerend pion, omdat hij zelf te laf is om ook maar iets te doen. Alleen zijn loverboy praatjes durft hij wel op zich te nemen.

En toch wordt ie behoorlijk onder druk gezet door Natas, hij heeft haar beloofd dat hij Jaap er deze ronde uit zou stemmen (dat beloofde hij meteen na de vorige stemronde), meestal houdt Brian zich aan zulke beloftes. Maar ja gisteren zei hij ook dat hij alles per dag bekijkt. . .
pi_48883767
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook belachelijk vinden.
Normale mensen krijgen ze echt die kooi niet meer in.
pi_48883778
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef Ashrak het volgende:

[..]
idd.... je kan het aan heel zijn gezicht zien... hij krijgt dan iets over zich, dat ik denk.... oei

En Brian laat Billie idd niet gaan... die 2 kunnen veels te goed met elkaar
pi_48883779
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat ligt toch net ff anders dacht ik zo, maar dat verschil zie jij niet?
Ik wil hier mee aangeven dat Brian alles zegt om zelf niet de dupe te worden. En als dat is dat hij nmoet zeggen dat hij Jaap beu is doet hij dat. Je kan Brian bijna niet op waarheden betrappen.
Zo zie ik dat!
Vandaag zeggen dat je klaar bent met iemand en dan 3/4 dagen later flippen omdat die zijn/haar aandacht bij een ander haalt slaat ff nergens op!
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:35:17 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883860
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:32 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Ik wil hier mee aangeven dat Brian alles zegt om zelf niet de dupe te worden. En als dat is dat hij nmoet zeggen dat hij Jaap beu is doet hij dat. Je kan Brian bijna niet op waarheden betrappen.
Zo zie ik dat!
Vandaag zeggen dat je klaar bent met iemand en dan 3/4 dagen later flippen omdat die zijn/haar aandacht bij een ander haalt slaat ff nergens op!
Rustig, rustig. . .
pi_48883928
Ik vind het zo raar dat niemand in het huis echt doorheeft hoe Brian te werk gaat... Brian is ZO intens gehaat door het publiek.. die moet je makkelijk over de zeik krijgen. ALs ik de nieuwe bewoner zou zijn zou ik non-stop Brian taggen pakken op zijn zang, gitaarspel, zijn loverboy gedoe, zijn moeder, zijn broer met de stem van een gefistfuckte Pino, de financiele schulden...die jongen krijg je zo opgefokt:D
pi_48883990
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Rustig, rustig. . .
Adem in......adem uit!
[Personeel] Melissa - "butler"

Mwah veel gene toont ze niet! Dus een verblijf in DGK zonder kind zou mij mss niet echt verbazen. En zo meewerken met die foto shoot met Brian....... Ach wat zeur ik nu, alsof dat personeel daar doet waar het voor is aangenomen!
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:41:25 #52
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884035
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

En toch wordt ie behoorlijk onder druk gezet door Natas, hij heeft haar beloofd dat hij Jaap er deze ronde uit zou stemmen (dat beloofde hij meteen na de vorige stemronde), meestal houdt Brian zich aan zulke beloftes. Maar ja gisteren zei hij ook dat hij alles per dag bekijkt. . .
Als hij praat met Natasia als zij weer is opgefokt door Jaap geeft hij niet aan dat hij Jaap eruit gaat stemmen, maar zegt hij alleen laat je niet opfokken. Volgens mij kun je dan gewoon zeggen: "Geen zorgen donderdag gaat hij eruit". En klaar, maar dat doet hij niet.
pi_48884051
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het zo raar dat niemand in het huis echt doorheeft hoe Brian te werk gaat... Brian is ZO intens gehaat door het publiek.. die moet je makkelijk over de zeik krijgen. ALs ik de nieuwe bewoner zou zijn zou ik non-stop Brian taggen pakken op zijn zang, gitaarspel, zijn loverboy gedoe, zijn moeder, zijn broer met de stem van een gefistfuckte Pino, de financiele schulden...die jongen krijg je zo opgefokt:D
van mij mag je er zo in......... hehe wedden dat je zo nr. 1 staat in de popo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:42:06 #54
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884057
quote:
Ja, dat zou ik ook doen.
En nooit, maar dan ook nooit 1 op 1 een gesprek met hem aangaan.
pi_48884088
Hadden wij niet zo ongeveer unaniem besloten dat Brian door ''achter' erin gehouden wordt?
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:44:04 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884106
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Als hij praat met Natasia als zij weer is opgefokt door Jaap geeft hij niet aan dat hij Jaap eruit gaat stemmen, maar zegt hij alleen laat je niet opfokken. Volgens mij kun je dan gewoon zeggen: "Geen zorgen donderdag gaat hij eruit". En klaar, maar dat doet hij niet.
De laatste paar dagen zegt hij dat inderdaad tegen Natas, zoals ik ook al zei, gisteren zei Brian nog ik bepaal het wel per dag, dat ie niks wilde beloven. Neemt niet weg dat ie destijds na die stomronde wel degelijk heeft aangegeven dat als Jaap zijn pesthouding niet zou veranderen dat ie hem dan eruit zou stemmen. Brian gaat de laatste tijd ook steeds vaker naar Jaap om hem te melden dat ie dit of dat niet moet doen omdat het hem niet bevalt. Ja, hij stookt Jaap ook op maar dat lukt m bij Natas en Amanda ook.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:44:40 #57
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884123
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef it_was_me het volgende:
Hadden wij niet zo ongeveer unaniem besloten dat Brian door ''achter' erin gehouden wordt?
Denk het wel

Anders had hij er wel uit moeten liggen voor zijn acties van de afgelopen 2/3 weken.
pi_48884141
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:42 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook doen.
En nooit, maar dan ook nooit 1 op 1 een gesprek met hem aangaan.
je kan best een 1 op 1 gesprek met hem hebben... maar dan wel je koppie er goed bijhouden(want hij draait en keert nogal) maar zelfs Amanda heeft hem al eens vast gelult... alleen had zij het zelf niet door

Hij zegt in 1 gesprek 3x wat anders over hetzelfde onderwerp... dus je hebt hem zo klem
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:46:32 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884177
Die kapster, die klonk toch echt even als juf judith
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:46:47 #60
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884186
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef Desii het volgende:

[..]

je kan best een 1 op 1 gesprek met hem hebben... maar dan wel je koppie er goed bijhouden(want hij draait en keert nogal) maar zelfs Amanda heeft hem al eens vast gelult... alleen had zij het zelf niet door

Hij zegt in 1 gesprek 3x wat anders over hetzelfde onderwerp... dus je hebt hem zo klem
Brian klem zetten is geen enkel probleem.
Het gaat er alleen om dat hij dat later nooit zal toegeven, dus heeft het klemzetten ook geen zin. Vandaar dat het beter zou zijn om er altijd iemand bij te hebben.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:48:09 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884235
Oejee, Palma tegen Jaap.
pi_48884259
dat van mellissa heeft van de week in de telegraaf gestaan, dat ze erin kwam

ze weten daar niet dat ze er al weken rond loopt, dus daar klopt niets van
pi_48884306
Hahaha, heeft Jaap zitten schijten zonder door te spoelen ofzo?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:51:35 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884323
Dat is de jurist van Jaap?
pi_48884339
Hoe is dat met Jaap zijn school afgelopen?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:52:07 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884341
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, heeft Jaap zitten schijten zonder door te spoelen ofzo?
Nou, hij laat nogal wat sporen achter en haalt er dan geen borstel doorheen.
pi_48884357
Ooooo Ooooooooooh, wat is er nu aan de hand?
pi_48884367
wie is dat????
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:53:25 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884375
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef SiRojK het volgende:
Ooooo Ooooooooooh, wat is er nu aan de hand?
De jurist komt Jaap vertellen wat de wettelijke grenzen zijn van info op je weblog knallen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:53:31 #70
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884378
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, hij laat nogal wat sporen achter en haalt er dan geen borstel doorheen.
Als hij weigert de pot schoon te maken na het schijten, gaat Palma zijn hoofd als pleeborstel gebruiken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_48884396
Is dit de nieuwe persoonlijke trainer ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:54:46 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884416
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Dark het volgende:

[..]

Als hij weigert de pot schoon te maken na het schijten, gaat Palma zijn hoofd als pleeborstel gebruiken.
en Jaap heeft gevraagd of zij er morgen klaar voor is.
pi_48884431
jurist.... jaap is wel vriendelijk tegen bezoek. Iets drinken, vriendelijk babbeltje...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:55:19 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884434
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

De jurist komt Jaap vertellen wat de wettelijke grenzen zijn van info op je weblog knallen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:55:29 #75
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884440
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
Een advocaat uit den Haag, gespecialiseerd in ICT recht.
pi_48884464
Wat een taal slaat die advocaat uit zeg
pi_48884473
dan heeft Jaap dus nu een probleem????
pi_48884484
Smaad en laster
pi_48884489
Hahahhaha, Jaap is zijn geld al aan het telllen
pi_48884498
pi_48884508
Ik lach me helemaal suf om jaap.... Wel vet dat hij dit zo aanpakt.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:58:01 #82
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884513
Smaad, laster en belediging.
Smaad = iemands goede naam aantasten (zelfs als het waar is) boete = max 7000 euro
Laster = als je weet dat het niet waar is, is het nog erger - boete = max 17.000 euro
Belediging = mag ook niet
pi_48884528
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]
Kan toch ook een goede sportmeester zijn ?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:58:31 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884534
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef solara4 het volgende:
Deze jurist komt op verzoek van Jaap, pas als er een advocaat wordt ingzet van de slachtofferkant dan heeft ie een probleem. . .denk ik.
pi_48884537
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef solara4 het volgende:
Dat zou zomaar kunnen ja.
In ieder geval als hij weer dat soort dingen als over Sylvia op zijn blog zet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48884558
Ben benieuwd hoeveel boetes ik in dit zinnetje voor elkaar krijg:

Brian is een verkrachter, Natasia een hoer, Amanda een slet.
pi_48884561
Hahahhaha, wat slap.. Alles gewoon weghalen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:59:39 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884568
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Had gekund maar nee.
pi_48884575
dan moet silvia nu iets doen, staat er toch al een tijdje op....
pi_48884582
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Hij ziet er uit als een jurist, hij ruikt als een jurist, praat als een jurist en lijkt me niet het typje dat graag zweet
Dus
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48884589
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:

koopje
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:00:49 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884605
Jaap ziet een mogelijkheid, mening mag wel. . . Maar hij moet wel oppassen dat ie niet in het gebied van laster komt.
pi_48884607
quote:

Kassa 3 x 17.000
pi_48884612
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij ziet er uit als een jurist, hij ruikt als een jurist, praat als een jurist en lijkt me niet het typje dat graag zweet
Dus
DE gymmeester voor Jaap
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:01:54 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884642
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Kassa 3 x 17.000
Niet 2 x 17.000 en 1 x 7.000? Want dat laatste is waar
pi_48884643
quote:

ik VIND Brian een verkrachter, ik VIND Natasia een hoer en ik VIND Amanda een slet
pi_48884683
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niet 2 x 17.000 en 1 x 7.000? Want dat laatste is waar
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:03:50 #98
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48884716
jaap is echt ziek haha
pi_48884718
Jaap wil opschrijven dat Wilgo de kinderen van Natasia misbruikt. Jurist zegt dat het absoluut ontoelaatbaar is. Ik lach me helemaal suf hier.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:03:55 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884719
hahaha, jurist: wat wil je over wilgo zeggen dan?
Jaap: dat ie de kinderen van Natasia misbruikt
jurist: dat is ab-so-luut ontoelaatbaar!!
Jaap: oke
pi_48884720
Jaap: Familieleden kan ik niets mee doen... helaas.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:04:20 #102
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884731
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Carlaa het volgende:

[..]

ik VIND Brian een verkrachter, ik VIND Natasia een hoer en ik VIND Amanda een slet
En dat is dan weer vrijheid van meningsuiting!
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 12:04:48 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48884743
quote:

Nu je naam en adres nog, dan komt Kenneth K. de boete wel innen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:04:54 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884748
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef bosb het volgende:
Jaap wil opschrijven dat Wilgo de kinderen van Natasia misbruikt. Jurist zegt dat het absoluut ontoelaatbaar is. Ik lach me helemaal suf hier.
Ik ook
pi_48884777
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:

[..]

melissa heeft net een paar maanden een kindje lijkt me niet dat ze die zo achterlaat
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:05:43 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884778
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:04 schreef Dark het volgende:

[..]

Ook daar zitten grenzen aan en voor je het weet grenst het aan laster. Volgens de jurist.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:05:56 #107
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884786
Jaap mag niet vertellen dat Wilgo de kinderen van Natasia misbruikt.
pi_48884788
Die jurist heeft is terecht gekomen in zijn meest vreemde advies ooit
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:06:41 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884810
Jaap: wie bepaalt dat dan??
Jurist: de rechter
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 12:07:02 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48884824
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:04 schreef Dark het volgende:

[..]

Het is niet zo dat je álles maar over iemand mag roepen zodra je er "ik vind" voor zet hoor.
pi_48884828
Maar als je Balkenende een hoer noemt en hij voelt zich niet beledigd ????
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:07:29 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884840
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef axis303 het volgende:
Die jurist heeft is terecht gekomen in zijn meest vreemde advies ooit
En dan tegen Jaap zeggen: wees heel terughoudend
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:07:54 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884847
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Niks aan het handje
pi_48884853
quote:
Dan zal een of andere officier van justitie wel vinden dat balkenende beledigd is.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:08:26 #115
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884869
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is niet zo dat je álles maar over iemand mag roepen zodra je er "ik vind" voor zet hoor.
Soms is dat jammer......
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:09:37 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884912
Jurist: niet te veel op 1 persoon
Jaap: groepen mag wel?
Jurist die precies aanvoelt waar Jaap naartoe wil: nou de groep bewoners van de gouden kooi. . .
pi_48884913
Jaap neemt zijn schrijfsels op zijn website erg serieus.
Hij is de enige denk ik.
pi_48884914
1 user beledigen mag niet, een groep users wel
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:11:00 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884954
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef Meganog het volgende:
Jaap neemt zijn schrijfsels op zijn website erg serieus.
Hij is de enige denk ik.
Ik zie sillie er wel voor aan een aanklacht in te dienen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:11:49 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884987
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
1 user beledigen mag niet, een groep users wel
Maar als individu mag je wel een zaak aanspannen
pi_48885017
jemig, ik leer weer veel
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:12:57 #122
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48885031
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zie sillie er wel voor aan een aanklacht in te dienen
Ik lach me rot als die 1 deze dagen voor de villa staat met haar Advocaat
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 12:14:03 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48885062
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef Marrije het volgende:
Ik moet regelmatig lachen om Jaap, maar het is in dit geval maar goed dat hij iemand heeft uitgenodigd die wat grenzen voor hem bepaalt. Want grenzen kent Jaap duidelijk niet, behalve dan dat hij blijkbaar geen fokkin' juridische shit wil.
pi_48885065
En toch, ook gister met schaken, Jaap is niet echt dom.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:14:51 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48885081
Jaap blijft maar benadrukken dat Syl écht cocaine heeft gebruikt
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:14:58 #126
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48885084
Ik vind dat Brian een motherfucking kutgezicht heeft en dat vindt hij zelf ook
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 12:15:36 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48885106
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:14 schreef axis303 het volgende:
En toch, ook gister met schaken, Jaap is niet echt dom.
Schaken kun je ook oefenen.
Jaap is niet dom.
Maar hij is ook geen Einstein.
pi_48885115
en nu nog even de redactie: wat mag ?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:16:21 #129
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48885132
Voorzichtig met personeel en familieleden, met bewoners zelf kan Jaap iets verder gaan.
pi_48885134
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Schaken kun je ook oefenen.
Jaap is niet dom.
Maar hij is ook geen Einstein.
Einstein kon niet schaken
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:16:46 #131
131703 pullup
smartie
pi_48885144
quote:
Dan beschouwd hij je waarschijnlijk als een potentiele klant
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:16:47 #132
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48885145
Jaap: het spel is heel gemeen, ik word gewoon gedwongen dit soort weblogs te schrijven

Huilie.
pi_48885169
DE jurist vond het niet eng om op tv te komen
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 12:17:51 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48885186
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dobbelen daarentegen.
pi_48885200
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef pullup het volgende:

[..]

pi_48885207
wat een domme jurist, hij schetst geeneens een verschil tussen een journalist, een collumnist en een Jaap.
pi_48885218
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
Jaap: het spel is heel gemeen, ik word gewoon gedwongen dit soort weblogs te schrijven

Huilie.
Maar die weblogs zijn natuurlijk niet effectief in het spel...directe confrontatie wel. En zelfs daar werkt het voor Jaap niet meer. Welke bewoner maakt zich nog druk om zijn actie's.
pi_48885225
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Je bent in de ochtend vaak veel meer in vorm dan s'nachts
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:19:16 #139
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48885235
Jaap laat de advocaat alles ff zien en zegt dat Jan des Bouvrie binnenkort alles komt veranderen.
pi_48885284
Dit was het huis al, zegt Jaap
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:20:37 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48885294
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef Lipsch het volgende:
wat een domme jurist, hij schetst geeneens een verschil tussen een journalist, een collumnist en een Jaap.
De jurist heeft nog wel even aangegeven dat een journalist gebruik moet maken van hoor en wederhoor als ie 1 persoon ergens van beschuldigt. Maar deze jurist heeft het wel wat algemeen gehouden inderdaad met het algemene advies terughoudend te zijn.
pi_48885318
FF een vooroordeel:

Dit is zo'n man die midden in de nacht rukkend de streams beloerd en een SL leeft
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:23:31 #143
131703 pullup
smartie
pi_48885372
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Je bent in de ochtend vaak veel meer in vorm dan s'nachts
Ik weet het en ik doe nog wel zo mijn best
pi_48885387
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:23 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik weet het en ik doe nog wel zo mijn best
voor mij ben je een held
pi_48885415
Heb ik de advocaat van jaap net gemist, ja, ik heb hier ook geen werksters rondlopen.
pi_48885431
Palma vergeet even dat ze de hele dag zou blijven lachen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:26:38 #147
131703 pullup
smartie
pi_48885448
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:24 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

voor mij ben je een held
En jij bent een schatje

OT: Jaap heeft weer ruzie met Palma en de rest om zijn toiletgedrag.
pi_48885454
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
Heb ik de advocaat van jaap net gemist, ja, ik heb hier ook geen werksters rondlopen.
pi_48885471
Palma denkt weer dat het haar huis is.
We hebben weer een Palam momentje, ik hoop dat het ziekenhuis haar vroeger oproept.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:29:23 #150
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48885527
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
We hebben weer een Palam momentje, ik hoop dat het ziekenhuis haar vroeger oproept.
En dan per ongeluk wat ledematen amputeert
pi_48885564
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef getl0st het volgende:

[..]

En dan per ongeluk wat ledematen amputeert
Plus haar stembanden doorklieft.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:31:16 #152
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48885575
Wat denkt palma toch....zoiets kan je toch niet uit je mond krijgen blijven roepen dat t dr huis is.... wtf!
pi_48885591
Die stem van natasia, zo vreselijk
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:31:56 #154
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48885598
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:30 schreef blomst het volgende:

[..]

Plus haar stembanden doorklieft.
Even wat dossiers verwisselen int ziekenhuis?
pi_48885669
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

maar wel het syndroom van asperger (autist)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:35:30 #156
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48885688
Jaap heeft het op Eric gemunt en Natasia vindt het weer goed van zichzelf dat ze de wind uit de zeilen houdt voor Eric.
Natas wordt niet goed als Brian Jaap er in houdt as donderdag.
pi_48885733
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft het op Eric gemunt en Natasia vindt het weer goed van zichzelf dat ze de wind uit de zeilen houdt voor Eric.
Natas wordt niet goed als Brian Jaap er in houdt as donderdag.
Ik wed dat Huub Jaap erin zal houden...dat heeft ie Jaap beloofd..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:37:00 #158
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48885746
Wat is er gisteren gebeurd waardoor Eric zich gebrand heeft? Iets met Jaap ging te ver?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:40:20 #159
131703 pullup
smartie
pi_48885842
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
Wat is er gisteren gebeurd waardoor Eric zich gebrand heeft? Iets met Jaap ging te ver?
Jaap ging staan klieren toen Erik en Amanda aan het koken waren met als gevolg dat Erik zijn poot brandde
pi_48885880
quote:
Eric was zalm aan het bakken en Jaap wilde dezelfde pan hebben; waarna er een klein gevecht om de pan ontstond en Eric zijn vingers aan het vuur brandde.
pi_48886041
Ik wil SHE terug.

pi_48886045
quote:
Maar dat mag allemaal.

Alleen schoppen dat mag niet
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:49:27 #163
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48886094
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef blomst het volgende:

[..]

Maar dat mag allemaal.

Alleen schoppen dat mag niet
Dus kloten met eten is weer toegestaan
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:49:36 #164
162450 Brici
Mana'o
pi_48886099
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik wil SHE terug.

Me 2
pi_48886131
Hahhahaha

Eric: En een chronisch gebrek aan sex, daar val je ook van af
Amanda: Ohw, dan zou ik nu veel dikker moeten worden, na wat ik allemaal heb gedaan 'HAHAHA'

pi_48886136
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef Dark het volgende:

[..]

ja als Billie het doet wel
pi_48886171
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef Marrije het volgende:
Alleen al dat hij met die gedachten speelt!!
pi_48886182
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef Brici het volgende:

[..]

Me 2
Ik vind er niks aan zo. Dat gehang met Natasja
pi_48886233
Als ik het goed begrijp gaan ze zaterdag tussen 10:00 en 15:00 weg met zijn allen
pi_48886239
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik denk het.
achter grijpt niet in.
pi_48886251
Ze gaan zaterdag van 10 tot 3 de villa verlaten??
Ik hoor Eric net zeggen dat hij hoopt dat ze gaan varen...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:55:33 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48886288
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef Desii het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan ze zaterdag tussen 10:00 en 15:00 weg met zijn allen
Ja ik ving vanmorgen ook zoiets op, dat Eric zei dat ze dan het huis niet in mochten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:55:41 #173
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48886291
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Ze gaan zaterdag van 10 tot 3 de villa verlaten??
Ik hoor Eric net zeggen dat hij hoopt dat ze gaan varen...
Kunnen ze dat niet op een werkdag doen? En wij maar betalen voor die streams
pi_48886319
Hets allemaal anders geworden volgens Nicoblaas.
Natasja beaamt het.
Ik heb het begin niet gezien maar ik kan me voorstellen dat Natasja toen de enige was die aso was.
pi_48886401
Het is alweer één uur, dus we kunnen zometeen beter Brian ontwijken.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:01:39 #176
130054 demins
We weten niks
pi_48886455
Is Sylvia eindelijk weg krijgen we weer zo'n Reiki-master als kapster!
Laat ze de hele huishoudelijke staf vervangen door kruidenvrouwtjes en de gitaarleraar door een gebedsgenezer!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_48886458
Is brian in de kooi begonnen met gitaarspelen? Of deed hij dat al eerder?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:02:52 #178
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48886495
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef it_was_me het volgende:
Ja, alleen weet 'achter' daar niets van.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:03:44 #179
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_48886525
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Nu je naam en adres nog, dan komt Kenneth K. de boete wel innen.
Love Profusion
Van Slettelaan 69
Pijpeburg gemeente Anaal
6969XX
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:04:09 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48886546
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
Is brian in de kooi begonnen met gitaarspelen? Of deed hij dat al eerder?
Hij deed het al eerder, maar in de kooi heeft ie een enorme vooruitgang in zijn gitaarspel weten te bewerkstelligen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48886577
Het rammelt op dit moment echt nog aan alle kanten
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:05:49 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48886588
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef SiRojK het volgende:
Het rammelt op dit moment echt nog aan alle kanten
Kenjenagaan.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 13:06:43 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_48886618
Aha, die gitaarmeneer geeft les aan geestelijk gehandicapten, nou snap ik het.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:07:18 #184
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_48886634
tvp!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:07:40 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48886643
Wie is deze dame? En vooral: wat komt ze doen?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:08:22 #186
130054 demins
We weten niks
pi_48886659
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ja, alleen weet 'achter' daar niets van.
Moet dat dan? Ze vertellen ons ook nooit wat!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_48886660
Dame: Ik heb wat catalogus meegenomen
Eric: Kadavers?
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 13:08:35 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_48886677
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Wie is deze dame? En vooral: wat komt ze doen?
Brillendame voor Eric.
― Mark Twain
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:08:51 #189
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_48886691
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:
Dame: Ik heb wat catalogus meegenomen
Eric: Kadavers?
catalogi !
pi_48886700
Volgens mij komt ze een bril verkopen
pi_48886729
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

catalogi !
Jah, ik weet het, was alleen letterlijk wat ze zei
pi_48886745
Hahahhaha...

-5,5 en -6,5...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:11:03 #193
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_48886780
Hoe komt het eigenlijk dat Erics pupillen bijna uit zijn kassen knallen?
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 13:11:56 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_48886805
Volgens de brillendame lijkt de bril breder dan hij is. In DGK is ook niks wat het lijkt.
― Mark Twain
pi_48886831
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens de brillendame lijkt de bril breder dan hij is. In DGK is ook niks wat het lijkt.
Breedbeeldbril??
Syl moet winnen!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:13:03 #196
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_48886843
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Natacia lijkt ook breder dan ze is "Want ik heb toch echt maatje 36..HAHHAHAHAH HAHAHAHAHA" terwijl het op beeld maatje 44 lijkt
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:14:46 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48886897
Heeft brillenbabe alleen catalogi bij zich of ook brillen? Lijkt me toch een pre om te zien of een bril daadwerkelijk goed staat.
pi_48886912
Eric heeft toch al lenzen, waarom moet hij nu een bril?
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Natacia lijkt ook breder dan ze is "Want ik heb toch echt maatje 36..HAHHAHAHAH HAHAHAHAHA" terwijl het op beeld maatje 44 lijkt
Gisteren nog naar Fedde le Grand geweest in Amsterdam? Ik werd verpletterd door de drukte
pi_48886935
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Hier is ze bezig om naar maatje 46 te komen.
pi_48886996
Krijgen ze nu trouwens alles betaald? Of moeten ze dat uiteindelijk zelf betalen, zoals bijvoorbeeld de bril voor eric nu?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:17:52 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48887003
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb ook lenzen en een bril. Af en toe je ogen rust gunnen met een bril is volgens mijn opticien goed. En volgens mij goed voor mijn portemonnee aangezien mijn daglenzen een aardige kostenpost zijn.

En een bril is sowieso leuk voor de afwisseling.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 13:18:42 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_48887026
Brillen dame vind Eric meer een kunststoftyppie.
― Mark Twain
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:19:11 #203
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_48887049
quote:
[..]

Gisteren nog naar Fedde le Grand geweest in Amsterdam? Ik werd verpletterd door de drukte
Nee, spreek nog wel met zijn zus zo nu en dan, maar hij heeft het megadruk..vond hem de laatste keer dat ik hem sprak ook niet echt tof doen tegen andere mensen..misschien kwam dat door de stress. Afijn hij draaide altijd in een club waar ik altijd kom (palace) en zou tot het einde van het jaar daar 1 keer in de maand draaien en heeft nooit afgebeld dat hij niet meer kwam...vond ik nogal lullig. Maar hij blijft fokking lekker en aardig.

On topic: Kon Brian maar eens zo goed draaien als Fedde
pi_48887059
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ook lenzen en een bril. Af en toe je ogen rust gunnen met een bril is volgens mijn opticien goed. En volgens mij goed voor mijn portemonnee aangezien mijn daglenzen een aardige kostenpost zijn.

En een bril is sowieso leuk voor de afwisseling.
Oh vandaar. Ik dacht al dat de redatie weer iets stoms had bedacht, dat een bril meer miljonairsachtig zou staan
pi_48887100
quote:
Ik vind het zo raar dat niemand in het huis echt doorheeft hoe Brian te werk gaat... Brian is ZO intens gehaat door het publiek.. die moet je makkelijk over de zeik krijgen. ALs ik de nieuwe bewoner zou zijn zou ik non-stop Brian taggen pakken op zijn zang, gitaarspel, zijn loverboy gedoe, zijn moeder, zijn broer met de stem van een gefistfuckte Pino, de financiele schulden...die jongen krijg je zo opgefokt
En daarom zal jij nooit geselecteerd worden voor dit programma, ze willen Brainless niet kwijt
pi_48887107
quote:
Omdat hij vanwege zijn hooikoorts erg last heeft van zijn ogen.
pi_48887157
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Vraag me af of ze de kijkcijfers van de grote Palmashow gisteren al gezien heeft
pi_48887173
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:20 schreef Clank het volgende:

[..]

Omdat hij vanwege zijn hooikoorts erg last heeft van zijn ogen.
Dat zei ik vroeger ook tegen mijn ouders als ik had geblowd: ik heb zo een last van hooikoorts of ik had geirriteerde ogen door mijn lenzen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:24:10 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48887199
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Mika25 het volgende:
Vraag me af of ze de kijkcijfers van de grote Palmashow gisteren al gezien heeft
Schrikbarend laag zeker?
Maar dat komt natuurlijk omdat de verjaardag van die andere dode koningin werd gevierd .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:24:14 #210
131961 LoveProfusion
Live 2 tell
pi_48887203
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:20 schreef Mika25 het volgende:

[..]

En daarom zal jij nooit geselecteerd worden voor dit programma, ze willen Brainless niet kwijt
Ik begrijp dat ze natuurlijk een soort psycho erin moeten hebben, maar het probleem is ze werken hier met echte mensen en niet met acteurs. Brian zal echjt nog veel last ondervinden na de gouden kooi en daar is de programmaleiding ook verantwoordelijk voor.
pi_48887209
Hahahahha, of je had net hard gefietst en veel wind in je ogen gehad... En ik maar denken dat ze daar in trapten
pi_48887369
wat probeert brian te spelen?
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:29:25 #213
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48887378
Ik hoop wel dat er toch nog een verrassing komt voor 4 mei, want dit stompt eigenlijk alleen maar af.
Het is errrrruuugggggg saai op het moment.
pi_48887444
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef raggende_annie het volgende:
Geen idee, maar de moedeloosheid straalt van die gitaarleraar af.
pi_48887498
quote:
Somewhere over the rainbow
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:33:41 #216
168159 FSR
Just myself
pi_48887508
Hoeveel gitaarleeraren heeft Bwian nu al gehad ?
en zijn de andere allemaal gekapt ?
When exist, things are inévitable
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:35:08 #217
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48887563
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop wel dat er toch nog een verrassing komt voor 4 mei, want dit stompt eigenlijk alleen maar af.
Het is errrrruuugggggg saai op het moment.
Ze willen er denk ik voor zorgen dat iedereen stopt met kijken.. Weten ze tenminste zeker dat het van de buis/streams afgehaald wordt.
pi_48887592
quote:
http://youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw
pi_48887607
Pffff, wat kansloos die Huub, probeert echt iedereen te paaien
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:36:48 #220
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48887623
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:36 schreef SiRojK het volgende:
Pffff, wat kansloos die Huub, probeert echt iedereen te paaien
Leg uit..

*kijkt momenteel geen streams*
pi_48887654
Najah, die brillendame is er dus.. En constant complimentjes geven, 'zit je haar anders'?

Zegt zij: Ik zet even een zonnebril op (oid)
Hij: Geeft niets, staat je leuk..

etc. etc.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:37:47 #222
127004 maril
Smeetsfan
pi_48887658
Bah, die Huub eist toch weer continue de aandacht, o ik heb zo,n hekel aan dat joch.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:40:04 #223
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48887720
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef maril het volgende:
Bah, die Huub eist toch weer continue de aandacht, o ik heb zo,n hekel aan dat joch.
Wees blij dat er iemand is die aandacht eist.. wie had jij het anders op dit moment moeten geven?
pi_48887724
Waarom heeft Brian eigenlijk 2 verschillende gitaarleraren? Met 1 redt hij het niet?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:40:43 #225
131703 pullup
smartie
pi_48887738
Volgende gasten

En het wil maar niet leuk worden
pi_48887741
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef maril het volgende:
ik aan mart smeets ook zo n engerd met die narcistische rotkop
pi_48887747
Daar hebben we de dames van dreams ook weer.
pi_48887754
Huub: moet ik wat dragen
Dame: Jah graag, wat lief
Huub: Zo ben ik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:41:26 #229
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48887767
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk 2 verschillende gitaarleraren? Met 1 redt hij het niet?
Als de ene het even niet meer weet.. kan de andere het overnemen..
Iedereen zou toch moedeloos worden als je lessen niet begrepen worden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:41:49 #230
127004 maril
Smeetsfan
pi_48887783
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef getl0st het volgende:

[..]

Wees blij dat er iemand is die aandacht eist.. wie had jij het anders op dit moment moeten geven?
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:42:40 #231
127004 maril
Smeetsfan
pi_48887810
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik aan mart smeets ook zo n engerd met die narcistische rotkop
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:43:00 #232
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48887819
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:

[..]

Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
Begin ze dan niet meer

just for the record. Ik ben geen Huubfan
pi_48887843
quote:

[..]

,kinderachtig dus.
Grapjas, net alsof jij een hoogstaande opmerking maakte
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:45:17 #234
127004 maril
Smeetsfan
pi_48887888
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:

[..]

Begin ze dan niet meer

just for the record. Ik ben geen Huubfan
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.
pi_48887892
ik sjeg ik ha durfan
pi_48887911
Is er nu een afvaardiging van 4 personen van Dreams om Amanda visagieles te geven? Blijkbaar hebben ze in die toko niks beters te doen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:46:06 #237
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48887914
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef maril het volgende:

[..]

Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.
Nee hoor, als je nu eens met normale steekhoudende argumenten voor je uitspraken zou komen zou het in ieder geval geloofwaardiger overkomen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:46:46 #238
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48887940
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Is er nu een afvaardiging van 4 personen van Dreams om Amanda visagieles te geven? Blijkbaar hebben ze in die toko niks beters te doen.
Het ergste is ... ze komen tot aan de wedstrijd van Amanda 2x in de week.
pi_48887952
pi_48887986
quote:

[..]

,kinderachtig dus.
ja.. het is blijft gewoon een schatje.... (is de opmerking kinderachtig genoeg?
pi_48887996
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Het ergste is ... ze komen tot aan de wedstrijd van Amanda 2x in de week.
Ik snap nog steeds niet wat Amanda te zoeken heeft bij een NK voor professionele visagisten. Ze heeft misschien 10 lessen gehad? Dan haal je een hele professie naar beneden als je elke randdebiel mee laat doen.
pi_48888007
quote:

[..]

Het verschil is dat de Huubfans ook eerlijk zeggen als Huub stom doet.
En Als Brian of japio wat fout doen blijven de Brianfans opvallend weg.
pi_48888025
Ik erger met nu ineens kapot aan Huub, mss komt het doordat ik brak ben ofzo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:49:18 #244
127004 maril
Smeetsfan
pi_48888027
Ik bedoel men mag hier zeggen Brain is een tbser, Jaap een vies vet varken, en Amanda een slet en Natasia een aap, maar als men zegt huub een rotjoch te vinden komt men met tegenreactie, waarvan.... laat maar en ik zal het verder ook maar met rust laten en maar reageren op wat ik voel zonder er verder een dicussie aan te wijden.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:49:34 #245
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48888034
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:

[..]

pi_48888057
Natasia en Palma lachen samen.
pi_48888067
Palma en Natasia lachen Jaap keihard uit vanwege zijn gewicht..

Sorry, maar ik zie een volslanke Natasia die zelf ook weleens mag afvallen.
pi_48888068
Dreams gaat nu ook Amanda de schuld geven van de 'oorlog'?
HALLOOOOOOOOO BRIAN HEEFT GESPUUGD EN GEDUWD!
pi_48888074
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef SiRojK het volgende:
Ik erger met nu ineens kapot aan Huub, mss komt het doordat ik brak ben ofzo
hupie is altijd hetzelfde lekker irrie ik lach me rot om dat joch. Om Rat heb ik nog nooit gelachen.....ik vraag mij af......zijn eigen fans wel.... ???????????
pi_48888083
Hahahahhaha.. Ineens Jaap ervoor... Palma moet dood! Die gore shagstem samen met dat gekrijs van Natasia.. Als ik jaap was had ik die Palma het leven binnen de kooi wel zo zuur gemaakt
pi_48888090
En ze zegt dat Huub zomaar onder haar dekens was gekropen....... verder niks.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:51:55 #252
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48888100
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef maril het volgende:
Ik bedoel men mag hier zeggen Brain is een tbser, Jaap een vies vet varken, en Amanda een slet en Natasia een aap, maar als men zegt huub een rotjoch te vinden komt men met tegenreactie, waarvan.... laat maar en ik zal het verder ook maar met rust laten en maar reageren op wat ik voel zonder er verder een dicussie aan te wijden.
Nou is het bijna de hele ochtend ontzettend saai geweest op de streams en dus hier ook.. Huub doet iets.. en moet je zien.. het heeft zelfs hier effect

Ik bedoelde er iig alleen mee te zeggen.. dat je blij moet wezen er tenminste eentje nog wat aandacht vraagt..
pi_48888101
quote:

[..]

Nee hoor, je mag blijven: ik ben ook huubmoe.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_48888112
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:51 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

hupie is altijd hetzelfde lekker irrie ik lach me rot om dat joch. Om Rat heb ik nog nooit gelachen.....ik vraag mij af......zijn eigen fans wel.... ???????????
Ik moest er eerder ook altijd om lachen, maar irriteer me er vandaag aan
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:52:24 #255
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888119
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
DoB zijn ook allemaal gebrainwashed, dus die geven ook een objectief beeld van alles.
En het stond in de telegraaf dat Amanda Brian sloeg, dus dan is het waar
pi_48888123
Dames........ nu moeten jullie dus zeggen: Wie gaat er nu terug naar een kerel die je uitscheldt en fysiek aanpakt!!
Maar neeeeeeee.......... gooi het maar op Amanda.
pi_48888128
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Wopper1 het volgende:
Palma en Natasia lachen Jaap keihard uit vanwege zijn gewicht..

Sorry, maar ik zie een volslanke Natasia die zelf ook weleens mag afvallen.
in dat huis gaat het eigenlijk alleen om uiterlijk en gewicht is een onderwerp dat zeker 1x per half uur terugkomt. Alsof dat het belangrijkste is........lekker oppervlakkig allemaal.
pi_48888148
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Die Beauty-draken zijn helemaal pro-Brian.... altijd al geweest...... maar waarom
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:53:23 #259
131703 pullup
smartie
pi_48888159
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef maril het volgende:
Je had deze argumentatie wellicht beter kunnen opsparen voor als je werkelijk ten onrechte iets lelijks was toegevoegd hier.
Nu krijg ik bij het lezen een beetje de indruk dat je nu vanwege wat dingen die blijkbaar eerder op het forum zijn voorgevallen op de verkeerde mensen begint te hakken want je reacties komen wel erg vreemd en geprikkeld over
pi_48888166
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:

[..]

pi_48888196

Jouw Avatar lijkt een beetje op Amanda met die witte bril of beledig ik je nu zwaar? Dan neem ik mijn woorden terug.
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_48888229
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Ecila111 het volgende:
[afbeelding]
Jouw Avatar lijkt een beetje op Amanda met die witte bril of beledig ik je nu zwaar? Dan neem ik mijn woorden terug.
ik mis de extentions bij die kikker
pi_48888231
Ze hebben bij dat Dreams nog een paar vrouwen gevonden die net zo dom zijn als Amanda...
Waar halen ze die types in vredesnaam vandaan???
pi_48888245
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Ecila111 het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmm ik kan hem hebben! Amanda mocht willen dat ze op mn kikkertje leek!
pi_48888246
Haahahaha, zou prachtig zijn als Lieke terugkomt..Dan kan ze Palma mooi gek maken, mss gaat palma dan wel weg
pi_48888248
Amanda lijkt op Anna Kournikova.
pi_48888257
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben bij dat Dreams nog een paar vrouwen gevonden die net zo dom zijn als Amanda...
uit de spelonken van het leven waar muurbloempjes weelderig bloeien
pi_48888274
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
Die glijen ook op Brian..... zegt genoeg.
Ik mag het misschien niet zeggen....... maar zit het misschien in de beroepsgroep?
pi_48888276
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmmmmm ik kan hem hebben! Amanda mocht willen dat ze op mn kikkertje leek!
En zo is dat, goed van jou!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:57:24 #270
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48888281
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
Jij spoort niet
pi_48888289
quote:
Ik neem aan dat dit een quote is van een van de Dreamdames?
pi_48888299
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:57 schreef getl0st het volgende:

[..]

Jij spoort niet
Dat zei een van de dames van 'Dreams'.
pi_48888303
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef SiRojK het volgende:
Haahahaha, zou prachtig zijn als Lieke terugkomt..Dan kan ze Palma mooi gek maken, mss gaat palma dan wel weg
nee.. niet Lieke ... wordt Huub zo'n sufkop van van.... dan liever die pittige schoonmaakster Safra (of iets dergelijks)
pi_48888304
Dat gaat Palma niet trekken, maar dan moet lieke wel opschieten, Palma is weg om half drie.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:58:38 #275
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48888318
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dat zei een van de dames van 'Dreams'.
Excuus.. dan sporen die niet!
pi_48888336
Jah, die brillendame mag mij wel helpen ...

Hahhahahahha, de dokter had Eric afgeraden om anale sex te hebben...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:59:39 #277
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888350
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef Desii het volgende:

[..]

nee.. niet Lieke ... wordt Huub zo'n sufkop van van.... dan liever die pittige schoonmaakster Safra (of iets dergelijks)
Ja, dan gaat het wel weer bergafwaarts met Huub.
Safaa mag van mij er wel inkomen. Pittige tante
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:59:50 #278
156669 Lady-night
dames eerst
pi_48888360
quote:
Nee ze bedoelde een van de modellen.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_48888362
Er zijn dus 3 mensen om samen met Amanda een model uit te zoeken voor de Nk? Wazig bedrijf.....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:00:16 #280
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888381
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef blomst het volgende:
Dat gaat Palma niet trekken, maar dan moet lieke wel opschieten, Palma is weg om half drie.
Komt vandaag de nieuwe PT voor Jaap ?
Of beginnen vandaag de sollicitatiegesprekken ?
pi_48888406
Ik weet alleen dat Carlos komt voor Amanda
pi_48888474
Jaap overleeft donderdag wel
pi_48888512
Natasia: Wij gaan voor het eind samen, al is het voor 2 jaar.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:04:19 #284
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888514
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:03 schreef SiRojK het volgende:
Jaap overleeft donderdag wel
Daar ziet het helaas wel naar uit.
Begrijp nog steeds niet dat DGK de miljonairs-schijn hoog wil houden met een figuur als Jaap.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 14:04:41 #285
137949 Disana
pi_48888529
Hoi

Wat Natasia wel zeker weet in het leven is dat zij en Brian altijd samenblijven... of in de Kooi, of thuis. Brian reageert daar erg enthousiast op... not.
pi_48888543
Hahahahha... Volgens mij denkt Brian daar heeeeeeeeeeeeeeeeel anders over
pi_48888545
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
Hoi

Wat Natasia wel zeker weet in het leven is dat zij en Brian altijd samenblijven... of in de Kooi, of thuis. Brian reageert daar erg enthousiast op... not.
Schattig he?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:05:44 #288
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888565
quote:
Hoi

Ben wel blij dat ik de streams uit heb zeg ....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:05:46 #289
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48888566
Gaat brian nou nog iets doen met het advies van moeder/broer om de villa te verlaten?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:06:16 #290
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48888583
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ben wel blij dat ik de streams uit heb zeg ....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:07:35 #291
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888622
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef getl0st het volgende:
Gaat brian nou nog iets doen met het advies van moeder/broer om de villa te verlaten?
Vrijwillig opstappen ... denk het niet ... hij is het mannetje.
Al ziet het er naar uit dat hij ieder moment kan knappen.
pi_48888643
quote:
Hoi

Tuurlijk gaat Natasja voor de eindsteep... maar dat hadden al meerdere bewoners in de gaten..
gisterenavond had ze het er ook al over met Brian, dat hun samen iedereen in het huis gingen treiteren.

(ik vind het wel heel erg, wat die haar kinderen aan doet..... en het zijn echt 2 lievies)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:09:55 #293
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888682
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef Desii het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat Natasja voor de eindsteep... maar dat hadden al meerdere bewoners in de gaten..
gisterenavond had ze het er ook al over met Brian, dat hun samen iedereen in het huis gingen treiteren.

(ik vind het wel heel erg, wat die haar kinderen aan doet..... en het zijn echt 2 lievies)
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat Natasia tegen Brian heeft gezegd dat ze Jaap er niet uit zou stemmen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:16:56 #294
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_48888899
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat Natasia tegen Brian heeft gezegd dat ze Jaap er niet uit zou stemmen.
Dat heeft ze idd gezeg. Maar wel met een ondertoon, het was een soort van 'verplicht' in verband met het huwelijk.
Keep the Sunny Side Up
pi_48888941
Ik ga zo maar eens naar de speeltuin, beetje aan de rekjes oefenen, kan ik binnenkort meedoen aan het NK turnen.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 14:19:12 #296
137949 Disana
pi_48888973
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de speeltuin, beetje aan de rekjes oefenen, kan ik binnenkort meedoen aan het NK turnen.

Ik heb niet goed meegekregen waar Amanda aan mee gaat doen... Ik snap ook dat geklets over Barbiepoppen niet.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:19:20 #297
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48888979
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat heeft ze idd gezeg. Maar wel met een ondertoon, het was een soort van 'verplicht' in verband met het huwelijk.
Ongelofelijk dat DGK Jaap met zijn rans-praktijken erin willen houden tot aan zijn huwelijk.
Het aanzoek vond ik al laag en geen gezicht. Laat staan zijn huwelijk.
pi_48888983
quote:

[..]

,kinderachtig dus.
[huubmodus] Neej alle aandacht naar Palma of Brian!! Das lekker.
Kun je beter mij hebben toch? [/huubmodus]
Inspiratieloos!
pi_48889016
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb niet goed meegekregen waar Amanda aan mee gaat doen... Ik snap ook dat geklets over Barbiepoppen niet.
De nederlandse kampioenschappen visagie...... na een les of 10, en ze moet op plek 1,2 of 3 eindigen voor cp's.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:21:24 #300
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48889049
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef mootie het volgende:

[..]

De nederlandse kampioenschappen visagie...... na een les of 10, en ze moet op plek 1,2 of 3 eindigen voor cp's.
Als ze dan CP's weet te winnen weten we dat er toch behoorlijk wat steekpenningen zijn uitgedeeld hier en daar.
pi_48889054
Wie is die dikke vrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')