Hm, ik ga ook maar eens DGK kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 19:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 april 2007 20:01 schreef chromosoompje het volgende:wie is dat
heb ik dan zoveel gemist in DGK?
Dus nu 2 geile wijven in DGK, nena en melissa?
Ik zoek toevallig nog een butlerquote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Melissa is de butler...
Nena zit er niet meer inquote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Ik zoek toevallig nog een butler
Maar dus alleen Nena is de enige slet in het huis? Oke oke behalve natte asia maar je snapt wat ik bedoel
quote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Ik zoek toevallig nog een butler
Maar dus alleen Nena is de enige slet in het huis? Oke oke behalve natte asia maar je snapt wat ik bedoel
Kan jij de TT aanpassen....Mellissa de Butler iets in die richtingquote:Op zondag 22 april 2007 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Kuise Nena is reeds lang vervangen door de borstentonende en neukende Amanda.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef unioz het volgende:
Die speelde ook al eens mee met paradise hotel en heeft 2 keer een photoshoot voor de playboy gedaan
[afbeelding]
typisch dat zulke opmerkingen altijd van een vrouw komtquote:Op zondag 22 april 2007 20:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het maar een ongelooflijk sneue hoer.
Ik ben een man en ik ben het met die andere sneue hoer eensquote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef L-IS het volgende:
[..]
typisch dat zulke opmerkingen altijd van een vrouw komt![]()
Nauw ik vind haar ook niet bijzonder.quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef L-IS het volgende:
[..]
Leg eens uit?quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef L-IS het volgende:
[..]
volgens mij is die foto geshopt.quote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef unioz het volgende:
Die speelde ook al eens mee met paradise hotel en heeft 2 keer een photoshoot voor de playboy gedaan
[afbeelding]
huhquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nena zit er niet meer in![]()
Nena is al 10 weken uit de kooiquote:
ach manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |