Nou is het bijna de hele ochtend ontzettend saai geweest op de streams en dus hier ook.. Huub doet iets.. en moet je zien.. het heeft zelfs hier effectquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef maril het volgende:
Ik bedoel men mag hier zeggen Brain is een tbser, Jaap een vies vet varken, en Amanda een slet en Natasia een aap, maar als men zegt huub een rotjoch te vinden komt men met tegenreactie, waarvan.... laat maar en ik zal het verder ook maar met rust laten en maar reageren op wat ik voel zonder er verder een dicussie aan te wijden.
Nee hoor, je mag blijven: ik ben ook huubmoe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.![]()
Ik moest er eerder ook altijd om lachen, maar irriteer me er vandaag aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hupie is altijd hetzelfde lekker irrie ik lach me rot om dat joch. Om Rat heb ik nog nooit gelachen.....ik vraag mij af......zijn eigen fans wel.... ???????????
DoB zijn ook allemaal gebrainwashed, dus die geven ook een objectief beeld van alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Dreams gaat nu ook Amanda de schuld geven van de 'oorlog'?
HALLOOOOOOOOO BRIAN HEEFT GESPUUGD EN GEDUWD!
in dat huis gaat het eigenlijk alleen om uiterlijk en gewicht is een onderwerp dat zeker 1x per half uur terugkomt. Alsof dat het belangrijkste is........lekker oppervlakkig allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Wopper1 het volgende:
Palma en Natasia lachen Jaap keihard uit vanwege zijn gewicht..
Sorry, maar ik zie een volslankeNatasia die zelf ook weleens mag afvallen.
Die Beauty-draken zijn helemaal pro-Brian.... altijd al geweest...... maar waaromquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
Dreams gaat nu ook Amanda de schuld geven van de 'oorlog'?
HALLOOOOOOOOO BRIAN HEEFT GESPUUGD EN GEDUWD!
Je had deze argumentatie wellicht beter kunnen opsparen voor als je werkelijk ten onrechte iets lelijks was toegevoegd hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef maril het volgende:
Ik bedoel men mag hier zeggen Brain is een tbser, Jaap een vies vet varken, en Amanda een slet en Natasia een aap, maar als men zegt huub een rotjoch te vinden komt men met tegenreactie, waarvan.... laat maar en ik zal het verder ook maar met rust laten en maar reageren op wat ik voel zonder er verder een dicussie aan te wijden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat de Huubfans ook eerlijk zeggen als Huub stom doet.
En Als Brian of japio wat fout doen blijven de Brianfans opvallend weg.
ik mis de extentions bij die kikkerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Ecila111 het volgende:
[afbeelding]
Jouw Avatar lijkt een beetje op Amanda met die witte bril of beledig ik je nu zwaar? Dan neem ik mijn woorden terug.
Hmmmmmmm ik kan hem hebben! Amanda mocht willen dat ze op mn kikkertje leek!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Ecila111 het volgende:
[afbeelding]
Jouw Avatar lijkt een beetje op Amanda met die witte bril of beledig ik je nu zwaar? Dan neem ik mijn woorden terug.
uit de spelonken van het levenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben bij dat Dreams nog een paar vrouwen gevonden die net zo dom zijn als Amanda...
Waar halen ze die types in vredesnaam vandaan???
Die glijen ook op Brian..... zegt genoeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben bij dat Dreams nog een paar vrouwen gevonden die net zo dom zijn als Amanda...
Waar halen ze die types in vredesnaam vandaan???
En zo is dat, goed van jou!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm ik kan hem hebben! Amanda mocht willen dat ze op mn kikkertje leek!![]()
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda lijkt op Anna Kournikova.
Ik neem aan dat dit een quote is van een van de Dreamdames?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
nee.. niet Lieke ... wordt Huub zo'n sufkop van van.... dan liever die pittige schoonmaakster Safra (of iets dergelijks)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef SiRojK het volgende:
Haahahaha, zou prachtig zijn als Lieke terugkomt..Dan kan ze Palma mooi gek maken, mss gaat palma dan wel weg
Ja, dan gaat het wel weer bergafwaarts met Huub.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.. niet Lieke ... wordt Huub zo'n sufkop van van.... dan liever die pittige schoonmaakster Safra (of iets dergelijks)
Nee ze bedoelde een van de modellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
Komt vandaag de nieuwe PT voor Jaap ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef blomst het volgende:
Dat gaat Palma niet trekken, maar dan moet lieke wel opschieten, Palma is weg om half drie.
Daar ziet het helaas wel naar uit.quote:
Schattig he?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
Hoi![]()
Wat Natasia wel zeker weet in het leven is dat zij en Brian altijd samenblijven... of in de Kooi, of thuis. Brian reageert daar erg enthousiast op... not.
Ben wel blij dat ik de streams uit heb zeg ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
Hoi![]()
Wat Natasia wel zeker weet in het leven is dat zij en Brian altijd samenblijven... of in de Kooi, of thuis. Brian reageert daar erg enthousiast op... not.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik de streams uit heb zeg ....
Vrijwillig opstappen ... denk het niet ... hij is het mannetje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef getl0st het volgende:
Gaat brian nou nog iets doen met het advies van moeder/broer om de villa te verlaten?
Tuurlijk gaat Natasja voor de eindsteep... maar dat hadden al meerdere bewoners in de gaten..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat Natasia tegen Brian heeft gezegd dat ze Jaap er niet uit zou stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Natasja voor de eindsteep... maar dat hadden al meerdere bewoners in de gaten..
gisterenavond had ze het er ook al over met Brian, dat hun samen iedereen in het huis gingen treiteren.
(ik vind het wel heel erg, wat die haar kinderen aan doet..... en het zijn echt 2 lievies)
Dat heeft ze idd gezeg. Maar wel met een ondertoon, het was een soort van 'verplicht' in verband met het huwelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat Natasia tegen Brian heeft gezegd dat ze Jaap er niet uit zou stemmen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de speeltuin, beetje aan de rekjes oefenen, kan ik binnenkort meedoen aan het NK turnen.![]()
Ongelofelijk dat DGK Jaap met zijn rans-praktijken erin willen houden tot aan zijn huwelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heeft ze idd gezeg. Maar wel met een ondertoon, het was een soort van 'verplicht' in verband met het huwelijk.
[huubmodus] Neej alle aandacht naar Palma of Brian!! Das lekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
De nederlandse kampioenschappen visagie...... na een les of 10, en ze moet op plek 1,2 of 3 eindigen voor cp's.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet goed meegekregen waar Amanda aan mee gaat doen... Ik snap ook dat geklets over Barbiepoppen niet.
Als ze dan CP's weet te winnen weten we dat er toch behoorlijk wat steekpenningen zijn uitgedeeld hier en daar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
De nederlandse kampioenschappen visagie...... na een les of 10, en ze moet op plek 1,2 of 3 eindigen voor cp's.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |