Ik heb ook lenzen en een bril. Af en toe je ogen rust gunnen met een bril is volgens mijn opticien goed. En volgens mij goed voor mijn portemonnee aangezien mijn daglenzen een aardige kostenpost zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Eric heeft toch al lenzen, waarom moet hij nu een bril?
Nee, spreek nog wel met zijn zus zo nu en dan, maar hij heeft het megadruk..vond hem de laatste keer dat ik hem sprak ook niet echt tof doen tegen andere mensen..misschien kwam dat door de stress. Afijn hij draaide altijd in een club waar ik altijd kom (palace) en zou tot het einde van het jaar daar 1 keer in de maand draaien en heeft nooit afgebeld dat hij niet meer kwam...vond ik nogal lullig. Maar hij blijft fokking lekker en aardig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Gisteren nog naar Fedde le Grand geweest in Amsterdam? Ik werd verpletterd door de drukte![]()
Oh vandaar. Ik dacht al dat de redatie weer iets stoms had bedacht, dat een bril meer miljonairsachtig zou staanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen en een bril. Af en toe je ogen rust gunnen met een bril is volgens mijn opticien goed. En volgens mij goed voor mijn portemonnee aangezien mijn daglenzen een aardige kostenpost zijn.
En een bril is sowieso leuk voor de afwisseling.
En daarom zal jij nooit geselecteerd worden voor dit programma, ze willen Brainless niet kwijtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het zo raar dat niemand in het huis echt doorheeft hoe Brian te werk gaat... Brian is ZO intens gehaat door het publiek.. die moet je makkelijk over de zeik krijgen. ALs ik de nieuwe bewoner zou zijn zou ik non-stop Brian taggen pakken op zijn zang, gitaarspel, zijn loverboy gedoe, zijn moeder, zijn broer met de stem van een gefistfuckte Pino, de financiele schulden...die jongen krijg je zo opgefokt
Omdat hij vanwege zijn hooikoorts erg last heeft van zijn ogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vraag me af of ze de kijkcijfers van de grote Palmashow gisteren al gezien heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Palma denkt weer dat het haar huis is.
We hebben weer een Palam momentje, ik hoop dat het ziekenhuis haar vroeger oproept.
Dat zei ik vroeger ook tegen mijn ouders als ik had geblowd: ik heb zo een last van hooikoorts of ik had geirriteerde ogen door mijn lenzenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat hij vanwege zijn hooikoorts erg last heeft van zijn ogen.
Schrikbarend laag zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Mika25 het volgende:
Vraag me af of ze de kijkcijfers van de grote Palmashow gisteren al gezien heeft
Ik begrijp dat ze natuurlijk een soort psycho erin moeten hebben, maar het probleem is ze werken hier met echte mensen en niet met acteurs. Brian zal echjt nog veel last ondervinden na de gouden kooi en daar is de programmaleiding ook verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En daarom zal jij nooit geselecteerd worden voor dit programma, ze willen Brainless niet kwijt
Geen idee, maar de moedeloosheid straalt van die gitaarleraar af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef raggende_annie het volgende:
wat probeert brian te spelen?
Somewhere over the rainbowquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef raggende_annie het volgende:
Ze willen er denk ik voor zorgen dat iedereen stopt met kijken.. Weten ze tenminste zeker dat het van de buis/streams afgehaald wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop wel dat er toch nog een verrassing komt voor 4 mei, want dit stompt eigenlijk alleen maar af.
Het is errrrruuugggggg saai op het moment.
http://youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pwquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef raggende_annie het volgende:
Leg uit..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:36 schreef SiRojK het volgende:
Pffff, wat kansloos die Huub, probeert echt iedereen te paaien
Wees blij dat er iemand is die aandacht eist.. wie had jij het anders op dit moment moeten geven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef maril het volgende:
Bah, die Huub eist toch weer continue de aandacht, o ik heb zo,n hekel aan dat joch.
ik aan mart smeets ook zo n engerd met die narcistische rotkopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef maril het volgende:
Bah, die Huub eist toch weer continue de aandacht, o ik heb zo,n hekel aan dat joch.
Als de ene het even niet meer weet.. kan de andere het overnemen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk 2 verschillende gitaarleraren? Met 1 redt hij het niet?
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand is die aandacht eist.. wie had jij het anders op dit moment moeten geven?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik aan mart smeets ook zo n engerd met die narcistische rotkop![]()
Begin ze dan niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
Grapjas, net alsof jij een hoogstaande opmerking maaktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Begin ze dan niet meer
just for the record. Ik ben geen Huubfan![]()
Nee hoor, als je nu eens met normale steekhoudende argumenten voor je uitspraken zou komen zou het in ieder geval geloofwaardiger overkomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.![]()
Het ergste is ... ze komen tot aan de wedstrijd van Amanda 2x in de week.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Is er nu een afvaardiging van 4 personen van Dreams om Amanda visagieles te geven? Blijkbaar hebben ze in die toko niks beters te doen.
ja.. het is blijft gewoon een schatje.... (is de opmerking kinderachtig genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
,kinderachtig dus.
Ik snap nog steeds niet wat Amanda te zoeken heeft bij een NK voor professionele visagisten. Ze heeft misschien 10 lessen gehad? Dan haal je een hele professie naar beneden als je elke randdebiel mee laat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het ergste is ... ze komen tot aan de wedstrijd van Amanda 2x in de week.
Het verschil is dat de Huubfans ook eerlijk zeggen als Huub stom doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat de Huubfans ook eerlijk zeggen als Huub stom doet.
En Als Brian of japio wat fout doen blijven de Brianfans opvallend weg.
hupie is altijd hetzelfde lekker irrie ik lach me rot om dat joch. Om Rat heb ik nog nooit gelachen.....ik vraag mij af......zijn eigen fans wel.... ???????????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef SiRojK het volgende:
Ik erger met nu ineens kapot aan Huub, mss komt het doordat ik brak ben ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |