ik aan mart smeets ook zo n engerd met die narcistische rotkopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef maril het volgende:
Bah, die Huub eist toch weer continue de aandacht, o ik heb zo,n hekel aan dat joch.
Als de ene het even niet meer weet.. kan de andere het overnemen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Brian eigenlijk 2 verschillende gitaarleraren? Met 1 redt hij het niet?
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand is die aandacht eist.. wie had jij het anders op dit moment moeten geven?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik aan mart smeets ook zo n engerd met die narcistische rotkop![]()
Begin ze dan niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
Grapjas, net alsof jij een hoogstaande opmerking maaktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begrijp al een tijdje dat elke discussie met Huubfans eindigd in een reactie alla Huub
,kinderachtig dus.
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Begin ze dan niet meer
just for the record. Ik ben geen Huubfan![]()
Nee hoor, als je nu eens met normale steekhoudende argumenten voor je uitspraken zou komen zou het in ieder geval geloofwaardiger overkomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.![]()
Het ergste is ... ze komen tot aan de wedstrijd van Amanda 2x in de week.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Is er nu een afvaardiging van 4 personen van Dreams om Amanda visagieles te geven? Blijkbaar hebben ze in die toko niks beters te doen.
ja.. het is blijft gewoon een schatje.... (is de opmerking kinderachtig genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
,kinderachtig dus.
Ik snap nog steeds niet wat Amanda te zoeken heeft bij een NK voor professionele visagisten. Ze heeft misschien 10 lessen gehad? Dan haal je een hele professie naar beneden als je elke randdebiel mee laat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het ergste is ... ze komen tot aan de wedstrijd van Amanda 2x in de week.
Het verschil is dat de Huubfans ook eerlijk zeggen als Huub stom doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vervelend hè die anti Huub reactie hier, liever allemaal anti Brain Natas, Amanda, Jaap ect ect. iemand die een andere mening is toegedaan moet maar oprotten.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het verschil is dat de Huubfans ook eerlijk zeggen als Huub stom doet.
En Als Brian of japio wat fout doen blijven de Brianfans opvallend weg.
hupie is altijd hetzelfde lekker irrie ik lach me rot om dat joch. Om Rat heb ik nog nooit gelachen.....ik vraag mij af......zijn eigen fans wel.... ???????????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef SiRojK het volgende:
Ik erger met nu ineens kapot aan Huub, mss komt het doordat ik brak ben ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |