Plus haar stembanden doorklieft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan per ongeluk wat ledematen amputeert
maar wel het syndroom van asperger (autist)quote:
Ik wed dat Huub Jaap erin zal houden...dat heeft ie Jaap beloofd..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft het op Eric gemunt en Natasia vindt het weer goed van zichzelf dat ze de wind uit de zeilen houdt voor Eric.
Natas wordt niet goed als Brian Jaap er in houdt as donderdag.
Jaap ging staan klieren toen Erik en Amanda aan het koken waren met als gevolg dat Erik zijn poot branddequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
Wat is er gisteren gebeurd waardoor Eric zich gebrand heeft? Iets met Jaap ging te ver?
Eric was zalm aan het bakken en Jaap wilde dezelfde pan hebben; waarna er een klein gevecht om de pan ontstond en Eric zijn vingers aan het vuur brandde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
Wat is er gisteren gebeurd waardoor Eric zich gebrand heeft? Iets met Jaap ging te ver?
Maar dat mag allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
Dus kloten met eten is weer toegestaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dat mag allemaal.
Alleen schoppen dat mag niet
Alleen al dat hij met die gedachten speelt!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef Marrije het volgende:
hahaha, jurist: wat wil je over wilgo zeggen dan?
Jaap: dat ie de kinderen van Natasia misbruikt
jurist: dat is ab-so-luut ontoelaatbaar!!
Jaap: oke
Ja ik ving vanmorgen ook zoiets op, dat Eric zei dat ze dan het huis niet in mochten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef Desii het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan ze zaterdag tussen 10:00 en 15:00 weg met zijn allen
Kunnen ze dat niet op een werkdag doen? En wij maar betalen voor die streamsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Ze gaan zaterdag van 10 tot 3 de villa verlaten??
Ik hoor Eric net zeggen dat hij hoopt dat ze gaan varen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |