Kan toch ook een goede sportmeester zijn ?quote:
Deze jurist komt op verzoek van Jaap, pas als er een advocaat wordt ingzet van de slachtofferkant dan heeft ie een probleem. . .denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef solara4 het volgende:
dan heeft Jaap dus nu een probleem????
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef solara4 het volgende:
dan heeft Jaap dus nu een probleem????
Had gekund maar nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan toch ook een goede sportmeester zijn ?![]()
Hij ziet er uit als een jurist, hij ruikt als een jurist, praat als een jurist en lijkt me niet het typje dat graag zweetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan toch ook een goede sportmeester zijn ?![]()
koopjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben benieuwd hoeveel boetes ik in dit zinnetje voor elkaar krijg:
Brian is een verkrachter, Natasia een hoer, Amanda een slet.
Kassa 3 x 17.000quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
DE gymmeester voor Jaapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een jurist, hij ruikt als een jurist, praat als een jurist en lijkt me niet het typje dat graag zweet
Dus![]()
![]()
ik VIND Brian een verkrachter, ik VIND Natasia een hoer en ik VIND Amanda een sletquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet 2 x 17.000 en 1 x 7.000? Want dat laatste is waar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |