Schaken kun je ook oefenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:14 schreef axis303 het volgende:
En toch, ook gister met schaken, Jaap is niet echt dom.
Einstein kon niet schakenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Schaken kun je ook oefenen.
Jaap is niet dom.
Maar hij is ook geen Einstein.
Dan beschouwd hij je waarschijnlijk als een potentiele klantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je Balkenende een hoer noemt en hij voelt zich niet beledigd ????
Dobbelen daarentegen.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan beschouwd hij je waarschijnlijk als een potentiele klant![]()
Maar die weblogs zijn natuurlijk niet effectief in het spel...directe confrontatie wel. En zelfs daar werkt het voor Jaap niet meer. Welke bewoner maakt zich nog druk om zijn actie's.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
Jaap: het spel is heel gemeen, ik word gewoon gedwongen dit soort weblogs te schrijven
Huilie.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan beschouwd hij je waarschijnlijk als een potentiele klant![]()
De jurist heeft nog wel even aangegeven dat een journalist gebruik moet maken van hoor en wederhoor als ie 1 persoon ergens van beschuldigt. Maar deze jurist heeft het wel wat algemeen gehouden inderdaad met het algemene advies terughoudend te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef Lipsch het volgende:
wat een domme jurist, hij schetst geeneens een verschil tussen een journalist, een collumnist en een Jaap.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent in de ochtend vaak veel meer in vorm dan s'nachts![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het en ik doe nog wel zo mijn best
En jij bent een schatjequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
Heb ik de advocaat van jaap net gemist, ja, ik heb hier ook geen werksters rondlopen.
En dan per ongeluk wat ledematen amputeertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Palma denkt weer dat het haar huis is.
We hebben weer een Palam momentje, ik hoop dat het ziekenhuis haar vroeger oproept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |