En dat is dan weer vrijheid van meningsuiting!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
ik VIND Brian een verkrachter, ik VIND Natasia een hoer en ik VIND Amanda een slet
Nu je naam en adres nog, dan komt Kenneth K. de boete wel innen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben benieuwd hoeveel boetes ik in dit zinnetje voor elkaar krijg:
Brian is een verkrachter, Natasia een hoer, Amanda een slet.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef bosb het volgende:
Jaap wil opschrijven dat Wilgo de kinderen van Natasia misbruikt. Jurist zegt dat het absoluut ontoelaatbaar is. Ik lach me helemaal suf hier.
melissa heeft net een paar maanden een kindje lijkt me niet dat ze die zo achterlaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben![]()
Ook daar zitten grenzen aan en voor je het weet grenst het aan laster. Volgens de jurist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:04 schreef Dark het volgende:
[..]
En dat is dan weer vrijheid van meningsuiting!![]()
Het is niet zo dat je álles maar over iemand mag roepen zodra je er "ik vind" voor zet hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:04 schreef Dark het volgende:
[..]
En dat is dan weer vrijheid van meningsuiting!![]()
En dan tegen Jaap zeggen: wees heel terughoudendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef axis303 het volgende:
Die jurist heeft is terecht gekomen in zijn meest vreemde advies ooit
Niks aan het handjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je Balkenende een hoer noemt en hij voelt zich niet beledigd ????
Dan zal een of andere officier van justitie wel vinden dat balkenende beledigd is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je Balkenende een hoer noemt en hij voelt zich niet beledigd ????
Soms is dat jammer......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je álles maar over iemand mag roepen zodra je er "ik vind" voor zet hoor.
Ik zie sillie er wel voor aan een aanklacht in te dienenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef Meganog het volgende:
Jaap neemt zijn schrijfsels op zijn website erg serieus.
Hij is de enige denk ik.
Maar als individu mag je wel een zaak aanspannenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
1 user beledigen mag niet, een groep users wel![]()
Ik lach me rot als die 1 deze dagen voor de villa staat met haar Advocaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie sillie er wel voor aan een aanklacht in te dienen
Ik moet regelmatig lachen om Jaap, maar het is in dit geval maar goed dat hij iemand heeft uitgenodigd die wat grenzen voor hem bepaalt. Want grenzen kent Jaap duidelijk niet, behalve dan dat hij blijkbaar geen fokkin' juridische shit wil.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef Marrije het volgende:
hahaha, jurist: wat wil je over wilgo zeggen dan?
Jaap: dat ie de kinderen van Natasia misbruikt
jurist: dat is ab-so-luut ontoelaatbaar!!
Jaap: oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |