abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:07:46 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883089
TT: Het schijnt dat Palma zich heeft versproken dat er vanmiddag een nieuwe miljonair in de villa komt.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef Clank het volgende:

[..]

Eric vertelde dat hij de krant zat te lezen en dat Palma in gesprek was met Herma en zich toen versprak. Ze schrok er zelf van en zei zoiets van dat een gesprek onderling (met de huishouding) toch niet behoorde tot het doorgeven van spelinformatie.
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 41] Upbeat SlowChat Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?

[ Bericht 24% gewijzigd door Marrije op 01-05-2007 11:21:18 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:09:16 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883128
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:

[..]

Jaap gaat er niet uit.. Brian schijt in zijn broek bij die gedachte. Je denkt dat toch niet dat hij zijn sloofje wegstemt? Dan zou hij alles zelf moeten doen en daar heeft hij het lef niet voor.
Zelfs Huub zei gisteren tegen Eric dat ie niet zeker wist of ie Jaap zou laten gaan.
pi_48883169
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Denk je echt dat er vandaag een nieuwe miljonair komt?
Ik verwacht pas een nieuwe na 4 mei.
Om betalende streamers te lokken.
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:12:29 #4
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48883204
TT uitleg

Heeft ze dit letterlijk gezegd? Of was het meer een geintje?
I've got more game than Monopoly.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:13:06 #5
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883219
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zelfs Huub zei gisteren tegen Eric dat ie niet zeker wist of ie Jaap zou laten gaan.
Huub weet maar al te goed dat als er een nieuwe bewoner binnenkomt met immuniteit dat het echt heel gevaarlijk wordt en hij er zeker uit zal liggen. Hij heeft (min of meer gedwongen) voelsprieten uitgezet bij Jaap, omdat hij simpelweg niet anders kan. Ik zie Jaap alleen Huub niet steunen, omdat hij Brian echt als goede vriend ziet en dus doet wat Brian wil.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48883221
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub moet wel op zoek naar een tweede backup. Eric zei dat Amanda hun backup wel zou kunnen zijn.. maar daar heeft Huub helemaal geen vertrouwen in vanwege haar wispelturige gedrag. Van Jaap weet hij het ook niet zeker.. die vertoont nou ook niet bepaald een stabiel gedrag.
Gisteravond zei Eric dat Huub dan nog maar's een gesprek met Jaap aan moest gaan.. Huub wist dat dat moest gebeuren, maar had er weinig zin in.
pi_48883231
Ik denk zelf ook dat de nwe bewoner er inkomt als we moeten gaan betalen voor de streams.

Maar we merken het vanzelf wel..... ik wil gerust (af en toe) verslagen schrijven voor degenen die niet gaan betalen voor de streams..
pi_48883255
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub weet maar al te goed dat als er een nieuwe bewoner binnenkomt met immuniteit dat het echt heel gevaarlijk wordt en hij er zeker uit zal liggen. Hij heeft (min of meer gedwongen) voelsprieten uitgezet bij Jaap, omdat hij simpelweg niet anders kan. Ik zie Jaap alleen Huub niet steunen, omdat hij Brian echt als goede vriend ziet en dus doet wat Brian wil.
Een mooi scenario zou zijn als Brian het denkt voor elkaar te hebben dat Huub eruit gestemd gaat worden en dat Jaap hem er dan inhoud
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:15:05 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883268
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef getl0st het volgende:
TT uitleg

quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Eric denkt dat er vanmiddag een nieuwe miljonair komt... Palma schijnt zich versproken te hebben.
pi_48883272
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Desii het volgende:
Ik denk zelf ook dat de nwe bewoner er inkomt als we moeten gaan betalen voor de streams.

Maar we merken het vanzelf wel..... ik wil gerust (af en toe) verslagen schrijven voor degenen die niet gaan betalen voor de streams..
pi_48883282
Het is wel een brian ochtentje vandaag.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:15:37 #12
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883285
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub moet wel op zoek naar een tweede backup. Eric zei dat Amanda hun backup wel zou kunnen zijn.. maar daar heeft Huub helemaal geen vertrouwen in vanwege haar wispelturige gedrag. Van Jaap weet hij het ook niet zeker.. die vertoont nou ook niet bepaald een stabiel gedrag.
Gisteravond zei Eric dat Huub dan nog maar's een gesprek met Jaap aan moest gaan.. Huub wist dat dat moest gebeuren, maar had er weinig zin in.
Kan ik me ook wel voorstellen ...
Volgens mij heeft hij er ergens ook wel vrede mee als hij er nu uitgestemd zou worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48883307
De kapster haar stem lijkt wel wat op de stem van Judith.
pi_48883308
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:14 schreef Clank het volgende:

[..]

Een mooi scenario zou zijn als Brian het denkt voor elkaar te hebben dat Huub eruit gestemd gaat worden en dat Jaap hem er dan inhoud
dat is idd een beauty.... en waarschijnlijk ook heel goed voor Billie zijn populariteit. (waar die toch heel gevoelig voor is, want hij zei van de week als tie weer zo laag eindigd in de popo, hij ermee stopt..... eerst zien, dan geloven)
pi_48883320
Ik hoorde vanmorgen op radio 8FM dat Melissa de nieuwe bewoner zou worden en dat dit heel moeilijk ging worden voor de hereh Brian en Huub.
Een nieuwe bewoner moet erin vanwege het vertrek van Silvia afgelopen weekend. Zij vertrok ook vanwege de ruzie welke afgelopen week heeft plaatsgevonden toen Brian constateerde dat zijhn vriendinnetje Met Huub in bed lag.

Dit is zo ongeveer de strekking van het item op de radio
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:16:58 #16
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48883328
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
Het is wel een brian ochtentje vandaag.
Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben
I've got more game than Monopoly.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:17:40 #17
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883351
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben
Same here ....
pi_48883356
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef getl0st het volgende:
TT uitleg

Eric vertelde dat hij de krant zat te lezen en dat Palma in gesprek was met Herma en zich toen versprak. Ze schrok er zelf van en zei zoiets van dat een gesprek onderling (met de huishouding) toch niet behoorde tot het doorgeven van spelinformatie.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:18:23 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883374
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Brian gezegd dat hij beiden er niet uit gaat stemmen, hij heeft ze veel te hard nodig. Zo'n pact heeft ie ook met Nicolaas maar dat stelt denk ik nog minder voor dan zijn pact met Huub. Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
pi_48883383
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op radio 8FM dat Melissa de nieuwe bewoner zou worden en dat dit heel moeilijk ging worden voor de hereh Brian en Huub.
Een nieuwe bewoner moet erin vanwege het vertrek van Silvia afgelopen weekend. Zij vertrok ook vanwege de ruzie welke afgelopen week heeft plaatsgevonden toen Brian constateerde dat zijhn vriendinnetje Met Huub in bed lag.

Dat is het stukje wat vandaag in de Telegraaf staat. Dat gaat er over dat Melisa als butler in het huis is gekomen.
pi_48883401
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat is het stukje wat vandaag in de Telegraaf staat. Dat gaat er over dat Melisa als butler in het huis is gekomen.
Er werd gesproken over de nieuwe bewoner Melissa
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:20:05 #22
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883412
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:

Het zou wel leuk zijn als Melissa erin kwam.
Huub heeft zondag een tijd met haar gesproken en had al aangegeven dat ze meer wist dan ze in eerste instantie toegaf ....

Ben alleen benieuwd welk kampje zij zou kiezen ... beter nog ... aan wie gaat ze dan immuniteit verlenen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:21:34 #23
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883446
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Brian gezegd dat hij beiden er niet uit gaat stemmen, hij heeft ze veel te hard nodig. Zo'n pact heeft ie ook met Nicolaas maar dat stelt denk ik nog minder voor dan zijn pact met Huub. Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
Huub's lot in Jaap's handen ... hou mijn hart vast.
Ga donderdag dan maar aan de zuurstof.
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 11:22:11 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48883463
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Marrije het volgende:
Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
Brian Jaap zat?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48883465
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik zou het belachelijk vinden als Melissa d'r in komt.. ze heeft een kindje van 7 maanden, die ga je toch niet alleen laten??!!
pi_48883469
Natasia tegen Jaap: "Jij noemt jezelf iemand met een heel hoog E.. eehh.... IQ heet dat toch?"
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 11:23:31 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48883503
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:21 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub's lot in Jaap's handen ... hou mijn hart vast.
Welnee. De redactie wil Huub er echt niet uit hebben (op mevrouw Pannekoek na).
Er zal dus geen nieuwe bewoner in komen die onmiddelijk Eric immuniteit geeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48883515
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub heeft zondag een tijd met haar gesproken en had al aangegeven dat ze meer wist dan ze in eerste instantie toegaf ....

Ben alleen benieuwd welk kampje zij zou kiezen ... beter nog ... aan wie gaat ze dan immuniteit verlenen.
Huub brengt leven in de brouwerij. Of willen wij echt alleen maar para/Brian zien?
Dat kan ik me toch ook niet voorstellen. En Brian eruit geeft ook weer minder spanning. Hmm wat mij betreft mag Jaap er dan wel uit. Dus Brian immuniteit.

Ik vind Nicolaas wel een lekker ding
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:24:22 #29
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883528
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef Clank het volgende:

[..]

Ik zou het belachelijk vinden als Melissa d'r in komt.. ze heeft een kindje van 7 maanden, die ga je toch niet alleen laten??!!
Als ze ook echt een kindje heeft .... weet het niet.

Tijdens het gesprek met Huub gaf ze aan dat ze niet zoveel dronk, omdat ze nog moest rijden. Later nam ze gewoon nog een paar wijntjes.
pi_48883541
quote:

[..]

Komt er ook in als bewoner
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:25:23 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883562
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Brian Jaap zat?
Brian heeft de laatste paar dagen een paar keer aangegeven dat ie niet meer zo op Jaap gesteld is.
pi_48883573
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

wie zegt dat er uberhaupt iemand binnen komt die immuniteit verlenen mag
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:25:49 #33
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883576
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht het eigenlijk ook niet.
Aan de andere kant blijft het DGK.
pi_48883607
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Huub brengt leven in de brouwerij. Of willen wij echt alleen maar para/Brian zien?
Zonder Huub ook geen para Brian meer... Huub is zo'n beetje de enige die Brian para kan krijgen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:26:53 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883612
quote:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook belachelijk vinden.
pi_48883613
Natasia: "Ik behandel dit huis alsof het mijn eigen huis is"
Jaap: "Ja ik ook"
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_48883616
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Brian heeft de laatste paar dagen een paar keer aangegeven dat ie niet meer zo op Jaap gesteld is.
Brian heeft ook aangegeven dat hij klaar was met Amanda en toch werd hij boos omdat Huub bij haar in bed lag.

Geloof jij ook nog in de goedheilig man?
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:27:34 #38
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883633
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Das allemaal show van Brian. Hij heeft Jaap nodig als uitvoerend pion, omdat hij zelf te laf is om ook maar iets te doen. Alleen zijn loverboy praatjes durft hij wel op zich te nemen.

Je kunt het zien aan zijn ogen en horen aan zijn stem.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:28:07 #39
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_48883654
TVP.
pi_48883662
Melissa komt echt de kooi niet in... ze gaf zelf aan dat ze natasja een C-moeder vond... omdat Natasja 50 CP had ingezet op Huub. (om Melissa het bed in te krijgen) ipv aan haar kinderen te spenderen.

Mocht Huub op de stoel komen donderdag, maak ik me niet ongerust.. Eric houd hem er wel in (Amanda waarschijnlijk ook wel) en Billie (misschien)
Het wordt pas spannend als de nwe bewoner weer immumiteit mag uitdelen en dit aan Eric geeft.
pi_48883678
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Clank het volgende:

[..]

Zonder Huub ook geen para Brian meer... Huub is zo'n beetje de enige die Brian para kan krijgen
Oke voor de tv-momentjes blkijven ze allebei nog in de kooi.

Bij de weg in datzelfde item hadden ze het erover dat het stopt per 1 juli.
Of is dit ook gemeld in De Telegraaf
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:29:45 #42
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883703
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Brian heeft ook aangegeven dat hij klaar was met Amanda en toch werd hij boos omdat Huub bij haar in bed lag.

Geloof jij ook nog in de goedheilig man?
dat ligt toch net ff anders dacht ik zo, maar dat verschil zie jij niet?
pi_48883714
quote:

[..]

Melissa heeft zelf aan gegeven dat ze niet in DGK wil omdat ze geen surogaat moeder wil voor haar kindje.
Dus ik denk niet dat zij de nieuwe miljonair is.
pi_48883721
Melissa heeft net een kindje dus die gaat er echt niet in.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:31:39 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883747
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Das allemaal show van Brian. Hij heeft Jaap nodig als uitvoerend pion, omdat hij zelf te laf is om ook maar iets te doen. Alleen zijn loverboy praatjes durft hij wel op zich te nemen.

En toch wordt ie behoorlijk onder druk gezet door Natas, hij heeft haar beloofd dat hij Jaap er deze ronde uit zou stemmen (dat beloofde hij meteen na de vorige stemronde), meestal houdt Brian zich aan zulke beloftes. Maar ja gisteren zei hij ook dat hij alles per dag bekijkt. . .
pi_48883767
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook belachelijk vinden.
Normale mensen krijgen ze echt die kooi niet meer in.
pi_48883778
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef Ashrak het volgende:

[..]
idd.... je kan het aan heel zijn gezicht zien... hij krijgt dan iets over zich, dat ik denk.... oei

En Brian laat Billie idd niet gaan... die 2 kunnen veels te goed met elkaar
pi_48883779
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat ligt toch net ff anders dacht ik zo, maar dat verschil zie jij niet?
Ik wil hier mee aangeven dat Brian alles zegt om zelf niet de dupe te worden. En als dat is dat hij nmoet zeggen dat hij Jaap beu is doet hij dat. Je kan Brian bijna niet op waarheden betrappen.
Zo zie ik dat!
Vandaag zeggen dat je klaar bent met iemand en dan 3/4 dagen later flippen omdat die zijn/haar aandacht bij een ander haalt slaat ff nergens op!
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:35:17 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883860
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:32 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Ik wil hier mee aangeven dat Brian alles zegt om zelf niet de dupe te worden. En als dat is dat hij nmoet zeggen dat hij Jaap beu is doet hij dat. Je kan Brian bijna niet op waarheden betrappen.
Zo zie ik dat!
Vandaag zeggen dat je klaar bent met iemand en dan 3/4 dagen later flippen omdat die zijn/haar aandacht bij een ander haalt slaat ff nergens op!
Rustig, rustig. . .
pi_48883928
Ik vind het zo raar dat niemand in het huis echt doorheeft hoe Brian te werk gaat... Brian is ZO intens gehaat door het publiek.. die moet je makkelijk over de zeik krijgen. ALs ik de nieuwe bewoner zou zijn zou ik non-stop Brian taggen pakken op zijn zang, gitaarspel, zijn loverboy gedoe, zijn moeder, zijn broer met de stem van een gefistfuckte Pino, de financiele schulden...die jongen krijg je zo opgefokt:D
pi_48883990
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Rustig, rustig. . .
Adem in......adem uit!
[Personeel] Melissa - "butler"

Mwah veel gene toont ze niet! Dus een verblijf in DGK zonder kind zou mij mss niet echt verbazen. En zo meewerken met die foto shoot met Brian....... Ach wat zeur ik nu, alsof dat personeel daar doet waar het voor is aangenomen!
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:41:25 #52
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884035
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

En toch wordt ie behoorlijk onder druk gezet door Natas, hij heeft haar beloofd dat hij Jaap er deze ronde uit zou stemmen (dat beloofde hij meteen na de vorige stemronde), meestal houdt Brian zich aan zulke beloftes. Maar ja gisteren zei hij ook dat hij alles per dag bekijkt. . .
Als hij praat met Natasia als zij weer is opgefokt door Jaap geeft hij niet aan dat hij Jaap eruit gaat stemmen, maar zegt hij alleen laat je niet opfokken. Volgens mij kun je dan gewoon zeggen: "Geen zorgen donderdag gaat hij eruit". En klaar, maar dat doet hij niet.
pi_48884051
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het zo raar dat niemand in het huis echt doorheeft hoe Brian te werk gaat... Brian is ZO intens gehaat door het publiek.. die moet je makkelijk over de zeik krijgen. ALs ik de nieuwe bewoner zou zijn zou ik non-stop Brian taggen pakken op zijn zang, gitaarspel, zijn loverboy gedoe, zijn moeder, zijn broer met de stem van een gefistfuckte Pino, de financiele schulden...die jongen krijg je zo opgefokt:D
van mij mag je er zo in......... hehe wedden dat je zo nr. 1 staat in de popo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:42:06 #54
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884057
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, dat zou ik ook doen.
En nooit, maar dan ook nooit 1 op 1 een gesprek met hem aangaan.
pi_48884088
Hadden wij niet zo ongeveer unaniem besloten dat Brian door ''achter' erin gehouden wordt?
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:44:04 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884106
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Als hij praat met Natasia als zij weer is opgefokt door Jaap geeft hij niet aan dat hij Jaap eruit gaat stemmen, maar zegt hij alleen laat je niet opfokken. Volgens mij kun je dan gewoon zeggen: "Geen zorgen donderdag gaat hij eruit". En klaar, maar dat doet hij niet.
De laatste paar dagen zegt hij dat inderdaad tegen Natas, zoals ik ook al zei, gisteren zei Brian nog ik bepaal het wel per dag, dat ie niks wilde beloven. Neemt niet weg dat ie destijds na die stomronde wel degelijk heeft aangegeven dat als Jaap zijn pesthouding niet zou veranderen dat ie hem dan eruit zou stemmen. Brian gaat de laatste tijd ook steeds vaker naar Jaap om hem te melden dat ie dit of dat niet moet doen omdat het hem niet bevalt. Ja, hij stookt Jaap ook op maar dat lukt m bij Natas en Amanda ook.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:44:40 #57
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884123
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef it_was_me het volgende:
Hadden wij niet zo ongeveer unaniem besloten dat Brian door ''achter' erin gehouden wordt?
Denk het wel

Anders had hij er wel uit moeten liggen voor zijn acties van de afgelopen 2/3 weken.
pi_48884141
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:42 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook doen.
En nooit, maar dan ook nooit 1 op 1 een gesprek met hem aangaan.
je kan best een 1 op 1 gesprek met hem hebben... maar dan wel je koppie er goed bijhouden(want hij draait en keert nogal) maar zelfs Amanda heeft hem al eens vast gelult... alleen had zij het zelf niet door

Hij zegt in 1 gesprek 3x wat anders over hetzelfde onderwerp... dus je hebt hem zo klem
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:46:32 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884177
Die kapster, die klonk toch echt even als juf judith
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:46:47 #60
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48884186
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef Desii het volgende:

[..]

je kan best een 1 op 1 gesprek met hem hebben... maar dan wel je koppie er goed bijhouden(want hij draait en keert nogal) maar zelfs Amanda heeft hem al eens vast gelult... alleen had zij het zelf niet door

Hij zegt in 1 gesprek 3x wat anders over hetzelfde onderwerp... dus je hebt hem zo klem
Brian klem zetten is geen enkel probleem.
Het gaat er alleen om dat hij dat later nooit zal toegeven, dus heeft het klemzetten ook geen zin. Vandaar dat het beter zou zijn om er altijd iemand bij te hebben.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:48:09 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884235
Oejee, Palma tegen Jaap.
pi_48884259
dat van mellissa heeft van de week in de telegraaf gestaan, dat ze erin kwam

ze weten daar niet dat ze er al weken rond loopt, dus daar klopt niets van
pi_48884306
Hahaha, heeft Jaap zitten schijten zonder door te spoelen ofzo?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:51:35 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884323
Dat is de jurist van Jaap?
pi_48884339
Hoe is dat met Jaap zijn school afgelopen?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:52:07 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884341
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, heeft Jaap zitten schijten zonder door te spoelen ofzo?
Nou, hij laat nogal wat sporen achter en haalt er dan geen borstel doorheen.
pi_48884357
Ooooo Ooooooooooh, wat is er nu aan de hand?
pi_48884367
wie is dat????
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:53:25 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884375
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef SiRojK het volgende:
Ooooo Ooooooooooh, wat is er nu aan de hand?
De jurist komt Jaap vertellen wat de wettelijke grenzen zijn van info op je weblog knallen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:53:31 #70
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884378
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, hij laat nogal wat sporen achter en haalt er dan geen borstel doorheen.
Als hij weigert de pot schoon te maken na het schijten, gaat Palma zijn hoofd als pleeborstel gebruiken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_48884396
Is dit de nieuwe persoonlijke trainer ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:54:46 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884416
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Dark het volgende:

[..]

Als hij weigert de pot schoon te maken na het schijten, gaat Palma zijn hoofd als pleeborstel gebruiken.
en Jaap heeft gevraagd of zij er morgen klaar voor is.
pi_48884431
jurist.... jaap is wel vriendelijk tegen bezoek. Iets drinken, vriendelijk babbeltje...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:55:19 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884434
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

De jurist komt Jaap vertellen wat de wettelijke grenzen zijn van info op je weblog knallen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:55:29 #75
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884440
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
Een advocaat uit den Haag, gespecialiseerd in ICT recht.
pi_48884464
Wat een taal slaat die advocaat uit zeg
pi_48884473
dan heeft Jaap dus nu een probleem????
pi_48884484
Smaad en laster
pi_48884489
Hahahhaha, Jaap is zijn geld al aan het telllen
pi_48884498
pi_48884508
Ik lach me helemaal suf om jaap.... Wel vet dat hij dit zo aanpakt.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:58:01 #82
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_48884513
Smaad, laster en belediging.
Smaad = iemands goede naam aantasten (zelfs als het waar is) boete = max 7000 euro
Laster = als je weet dat het niet waar is, is het nog erger - boete = max 17.000 euro
Belediging = mag ook niet
pi_48884528
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]
Kan toch ook een goede sportmeester zijn ?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:58:31 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884534
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef solara4 het volgende:
Deze jurist komt op verzoek van Jaap, pas als er een advocaat wordt ingzet van de slachtofferkant dan heeft ie een probleem. . .denk ik.
pi_48884537
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef solara4 het volgende:
Dat zou zomaar kunnen ja.
In ieder geval als hij weer dat soort dingen als over Sylvia op zijn blog zet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48884558
Ben benieuwd hoeveel boetes ik in dit zinnetje voor elkaar krijg:

Brian is een verkrachter, Natasia een hoer, Amanda een slet.
pi_48884561
Hahahhaha, wat slap.. Alles gewoon weghalen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:59:39 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884568
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Had gekund maar nee.
pi_48884575
dan moet silvia nu iets doen, staat er toch al een tijdje op....
pi_48884582
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Hij ziet er uit als een jurist, hij ruikt als een jurist, praat als een jurist en lijkt me niet het typje dat graag zweet
Dus
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48884589
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:

koopje
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:00:49 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884605
Jaap ziet een mogelijkheid, mening mag wel. . . Maar hij moet wel oppassen dat ie niet in het gebied van laster komt.
pi_48884607
quote:

Kassa 3 x 17.000
pi_48884612
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij ziet er uit als een jurist, hij ruikt als een jurist, praat als een jurist en lijkt me niet het typje dat graag zweet
Dus
DE gymmeester voor Jaap
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:01:54 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884642
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Kassa 3 x 17.000
Niet 2 x 17.000 en 1 x 7.000? Want dat laatste is waar
pi_48884643
quote:

ik VIND Brian een verkrachter, ik VIND Natasia een hoer en ik VIND Amanda een slet
pi_48884683
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niet 2 x 17.000 en 1 x 7.000? Want dat laatste is waar
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:03:50 #98
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_48884716
jaap is echt ziek haha
pi_48884718
Jaap wil opschrijven dat Wilgo de kinderen van Natasia misbruikt. Jurist zegt dat het absoluut ontoelaatbaar is. Ik lach me helemaal suf hier.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:03:55 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48884719
hahaha, jurist: wat wil je over wilgo zeggen dan?
Jaap: dat ie de kinderen van Natasia misbruikt
jurist: dat is ab-so-luut ontoelaatbaar!!
Jaap: oke
pi_48884720
Jaap: Familieleden kan ik niets mee doen... helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')