Ja, alleen weet 'achter' daar niets van.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef it_was_me het volgende:
Hadden wij niet zo ongeveer unaniem besloten dat Brian door ''achter' erin gehouden wordt?
Love Profusionquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu je naam en adres nog, dan komt Kenneth K. de boete wel innen.![]()
Hij deed het al eerder, maar in de kooi heeft ie een enorme vooruitgang in zijn gitaarspel weten te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
Is brian in de kooi begonnen met gitaarspelen? Of deed hij dat al eerder?
Kenjenagaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef SiRojK het volgende:
Het rammelt op dit moment echt nog aan alle kanten
Moet dat dan? Ze vertellen ons ook nooit wat!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, alleen weet 'achter' daar niets van.
Brillendame voor Eric.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Wie is deze dame? En vooral: wat komt ze doen?
catalogi !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:
Dame: Ik heb wat catalogus meegenomen
Eric: Kadavers?
Breedbeeldbril??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens de brillendame lijkt de bril breder dan hij is. In DGK is ook niks wat het lijkt.![]()
Natacia lijkt ook breder dan ze is "Want ik heb toch echt maatje 36..HAHHAHAHAH HAHAHAHAHA" terwijl het op beeld maatje 44 lijktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens de brillendame lijkt de bril breder dan hij is. In DGK is ook niks wat het lijkt.![]()
Gisteren nog naar Fedde le Grand geweest in Amsterdam? Ik werd verpletterd door de druktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natacia lijkt ook breder dan ze is "Want ik heb toch echt maatje 36..HAHHAHAHAH HAHAHAHAHA" terwijl het op beeld maatje 44 lijkt
Hier is ze bezig om naar maatje 46 te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natacia lijkt ook breder dan ze is "Want ik heb toch echt maatje 36..HAHHAHAHAH HAHAHAHAHA" terwijl het op beeld maatje 44 lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |