K had m vorige week nog een keer gelezen, lag ook in een scheurquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
quapo
ennuh
waarom zou dat wijf erin spugen?
ik heb al 1,5 uur die topics door lopen lezen. lach de ballen uit mn broek
té ernstig die verhalen joh.. pfff.. sommige zijn ZO briljant..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K had m vorige week nog een keer gelezen, lag ook in een scheur![]()
De Tukkers hier zijn toch allemaal mannen/jongens? Dus moeten het toch eigenlijk Tukkerstagiairs zijn?quote:Ook werden er een paar Tukkerstagiaires bekend
uit Borne, Wierden, Haaksbergen of Enschede
de anderen waren het taalgebruik niet gewend
het resultaat: een Tukkertopic in spé
Idd, sommigen echt gierenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
té ernstig die verhalen joh.. pfff.. sommige zijn ZO briljant..
gelukkig kan ik weinig toevoegen![]()
ik sta er niet eens in :Squote:Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zat net ff het Stage SC gedicht te lezen, maar toen viel me bij het volgende iets op:
[..]
De Tukkers hier zijn toch allemaal mannen/jongens? Dus moeten het toch eigenlijk Tukkerstagiairs zijn?
En waarom komt Sok trouwens twee keer in het gedicht voor?
Hebben we nog voor jullie tijd gemaakt geloof ikquote:
Omdat links in lapo's voor luie donders isquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom heb je je LAPo niet veranderd, Goover?Nu was ik jullie kwijt
waarschijnlijk wordt het maar maximaal één keer gelezen en daarna nooit meer. Dus of het gedicht moet iedere keer weer veranderen. Of gewoon wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Mogeuh
Van mij mag dat hele gedicht wel weg, vink wel zo'n onzin
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:48 schreef Stienn het volgende:
Hebben we er allemaal weer zin in, een half dagje niks doen met dit lekkere weer..
je LaPo niet updaten is voor luie dondersquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Omdat links in lapo's voor luie donders is
Stagiaires zijn luiquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je LaPo niet updaten is voor luie donders
aangezien er hier vooral mannen zijnquote:
LOLquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:16 schreef Bootje84 het volgende:
crosspost uit : Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
[..]
OMG! LOL!!!
Ik sta er ook niet eens in... en ik ben hier al een tijdtje aanwezigquote:
Vooruit, wat jij wilt. Vergeet Miss-S. niet he, das nl wel een vrouwquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aangezien er hier vooral mannen zijn
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Sok41 het volgende:
HAAI !
Huilen met de sombrero op..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef Freshthinking het volgende:Kan ik gvd weer eens uitslapen omdat ik thuis werk, word ik gewoon weer om zeven uur wakker
Minders! Toch voor jou ook een goedemorgen gewenstquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef Freshthinking het volgende:Kan ik gvd weer eens uitslapen omdat ik thuis werk, word ik gewoon weer om zeven uur wakker
Tsja, alles kan in dit pipo de clown landquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
T is toch niet te geloven he. Asielzoekers die MAAR één keer hebben gelogen om in Nederland te komen mogen blijven. Gekkenwerk![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders! Toch voor jou ook een goedemorgen gewenst![]()
![]()
die zal ik heus niet vergeten hoor. En ik zei ook dat er hier vooral mannen zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vooruit, wat jij wilt. Vergeet Miss-S. niet he, das nl wel een vrouw!
Weet ik, daarom is wat jij niet zegt niet terecht omdat er hier 2 vrouwen (miss en francis) rond zwervenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die zal ik heus niet vergeten hoor. En ik zei ook dat er hier vooral mannen zijn
vergeet Francis997 nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die zal ik heus niet vergeten hoor. En ik zei ook dat er hier vooral mannen zijn
zovaak is zij er ook weer nietquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:08 schreef Freshthinking het volgende:
We moeten onze mannelijke eer toch hoog houden hier. En aangezien er een lang weekend voor de deur staat, vind ik dat de foto's van lekkere wijven, en andere mannelijke praat wel weer langs mogen komen vandaag
En hoe controleer je dat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
T is toch niet te geloven he. Asielzoekers die MAAR één keer hebben gelogen om in Nederland te komen mogen blijven. Gekkenwerk![]()
Zeg jij t maarquote:
Denk dat Tante Ria V. aan de pink voelt of die warm of koud wordtquote:
LOLquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Sok41 het volgende:
Roycoooooo linkjes plaatjes aub @#!#!#!@#!!!!
moeten die niet werken of zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef Sok41 het volgende:
Zitten allemaal negers naar m'n scherm te kijken..
You do the mathquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moeten die niet werken of zo![]()
negers en werken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moeten die niet werken of zo![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Sok41 het volgende:
Roycoooooo linkjes aub @#!#!#!@#!!!!
Klopt, hier mag je niet ontevreden mee zijn als je hiermee thuis komtquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef Freshthinking het volgende:
Die Nikkie is een leuke exemplaar ja
Kroepoek Van Kaaskoppenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef Jvvianen het volgende:
Zo, goedemorgen allemaal...:w
Kan iemand mij misschien vertellen wat de belgische KVK is, want ik kom er niet uit.... omslachtig gedoe allemaal.
Wil graag weten waar een bedrijf is gevestigd wat net is geopend... bij de NL KVK kan je dat zo vindenThx alvast
oh jee.. als ze maar straks niet allemaal gaan fappenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef Sok41 het volgende:
Zitten allemaal negers naar m'n scherm te kijken..
kijk eens op www.voka.be of op http://www.nkvk.be/quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef Jvvianen het volgende:
Zo, goedemorgen allemaal...:w
Kan iemand mij misschien vertellen wat de belgische KVK is, want ik kom er niet uit.... omslachtig gedoe allemaal.
Wil graag weten waar een bedrijf is gevestigd wat net is geopend... bij de NL KVK kan je dat zo vindenThx alvast
waarom zijn er hier bij de provincie dan geen negers? als dat toch zo goed samen gaatquote:
Ze verstoppen ze zich achter kliko's en in de rioleringquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom zijn er hier bij de provincie dan geen negers? als dat toch zo goed samen gaat
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef Cuckoo het volgende:
GoedemorgenVandaag lekker door het Twente landschap gefietst naar m'n werk
![]()
En nee, dit kwam niet zomaar in me op, ik had namelijk de trein gemist![]()
Nou het was mijn bedoeling om precies op tijd te komen, zodat ik jou niet tegen zou komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zocht je al op het station kroepoek.
hahahhaaaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef Cuckoo het volgende:
GoedemorgenVandaag lekker door het Twentse landschap gefietst naar m'n werk
![]()
En nee, dit kwam niet zomaar in me op, ik had namelijk de trein gemist![]()
Sjezus, slechte zaak!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Kreeg gisteren een brief van school dat mijn inschrijving voor de differentiatieminor is geannuleerd.. Een vriend van mij had dus een mailtje gestuurd dat hij en ik gaan studeren in het buitenland, dus ze hebben meteen mijn inschrijving voor de minor geannuleerd..
Dus... je kan door een simpel mailtje al je klasgenoten naaien door de zeggen dat ze ook gaan studeren in het buitenland.
Inholland![]()
![]()
id say; pwnd!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Kreeg gisteren een brief van school dat mijn inschrijving voor de differentiatieminor is geannuleerd.. Een vriend van mij had dus een mailtje gestuurd dat hij en ik gaan studeren in het buitenland, dus ze hebben meteen mijn inschrijving voor de minor geannuleerd..
Dus... je kan door een simpel mailtje al je klasgenoten naaien door de zeggen dat ze ook gaan studeren in het buitenland.
Inholland![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou het was mijn bedoeling om precies op tijd te komen, zodat ik jou niet tegen zou komen![]()
dan fiets ik nog liever naar Vlissingen. Maar ik vind het lekkerder om ff een stukjje te fietsen. En ik heb een weekend-OV, is dus nog goedkoper ook om gewoon te fietsenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt toch naar Goes fietsen Luctor en de trein nemen?
Moet je niet zeggen dat het niet te doen is per trein
gepwnd, nee.. wat ik had me nog geen eens ingeschreven voor een minor.. omdat ik wist dat ik naar het buitenland zo gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef denB het volgende:
[..]
id say; pwnd!
Dat noem ik nog eens balen
Precies op tijd komen ben je nooit goed in geweest. Behalve toen je pa voor je kamerdeur stond toen jij 5-1 speeldequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou het was mijn bedoeling om precies op tijd te komen, zodat ik jou niet tegen zou komen![]()
altijd makkelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Inholland![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Precies op tijd komen ben je nooit goed in geweest. Behalve toen je pa voor je kamerdeur stond toen jij 5-1 speelde
Mijn voornemen is om veel te Fok!ken en om half één aan te geven dat ik wel iets eerder weg wil, en dan om half 2 de boel inpakquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef denB het volgende:
maar wat gaan we vandaag voor productiefs doen @ stage?
Mijn voornemen is het installeren van XP pro op een pc en dan houd het ook gelijk weer op![]()
Ik denk ook zo iets, Ik moet toevallig nog wat inleveren opquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mijn voornemen is om veel te Fok!ken en om half één aan te geven dat ik wel iets eerder weg wil, en dan om half 2 de boel inpak![]()
mijn voornemen is om hoofdstuk 5 af te maken en dan om 12:30 uur naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mijn voornemen is om veel te Fok!ken en om half één aan te geven dat ik wel iets eerder weg wil, en dan om half 2 de boel inpak![]()
Kan zondag toch ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit thuis, maar heb wel voldoende werk meegekregen om de dag mee door te komen
Ik ga even een programmatje afschrijven die ik gister weer heb opgepakt, die dan vrijgeven om te laten testen (spannendquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef denB het volgende:
maar wat gaan we vandaag voor productiefs doen @ stage?
Mijn voornemen is het installeren van XP pro op een pc en dan houd het ook gelijk weer op![]()
Hehequote:
whehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
HeheAltijd mooi als je dat van tevoren al weet
![]()
Klinkt als een planquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
dan lig ik dronken in amsterdam
P-I-C-Squote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
We krijgen hier een nieuwe collega, een jonge vrouwelijk persoon. Heb haar helaas nog niet gezien maar via insiders te weten gekomen dat t een topper is!
Gezelligquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
We krijgen hier een nieuwe collega, een jonge vrouwelijk persoon. Heb haar helaas nog niet gezien maar via insiders te weten gekomen dat t een topper is!
Wordt ook wel een keer tijd met 50 vrouwen op 1700 personenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
ik heb hier op het bedrijf ook genoeg leuke dames lopen.. 1 manager ong. 30 jaar, maar heerlijke benen, mooi kopje en een prachtig lichaam..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehe
Half/eind juni, dus nog genoeg tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
GezelligHoe lang duurt je stage eigenlijk nog daar?
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Half/eind juni, dus nog genoeg tijd!
Volgende week dinsdag komt ze hier.. Zal haar thuis ff zoeken op hyves!
45 vrouwenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wordt ook wel een keer tijd met 50 vrouwen op 1700 personen![]()
Picca's??![]()
De inbox "freshthinking" is niet beschikbaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hoe heet ze?pm het anders maar ff
wel op sugababesquote:
Oh, nu wel als het goed isquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De inbox "freshthinking" is niet beschikbaar
![]()
quote:
Staat niet op de hyveskaartquote:
Breezah is zo 2004quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde.
Check anders het breezah topic om toch nog aan je trekken te komen
retro is hipquote:
Not interested in that ;pquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
How to shave a wife zegt iemand in het 3fm topc
Vette bak, daar rijd ik binnenkort een maand in rondquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
Stagebegeleider komt even met een nieuwe 5 serie langs.. proefritje
Fray - how to save a lifequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat over het nummer wat er net op was Sok!
Das een beste bedrijfsautoquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vette bak, daar rijd ik binnenkort een maand in rond
Connecties Cuckoo, Connecties!quote:
Dinsdagquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Zaterdag [afbeelding]
Zondag [afbeelding]
Maandag [afbeelding]
Sportief, maar mij niet gezien dit weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef denB het volgende:
weinig bier voor mij! Liever mijn mountainbike :$
Hejquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiii
Zo ik ben er ook weer! Alles goed hier?
Gister uitgeweest.. ben echt gaarNet dus maar een supersimpele les gegeven: Fictie. Leuk samen verhaaltjes lezen!
![]()
Alleen leen ik 'm van m'n oom, die gaat namelijk een maand op vakantiequote:
Ook tofquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Alleen leen ik 'm van m'n oom, die gaat namelijk een maand op vakantie
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej!
Waar ben je wezen stappen dan?
Juist welquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Een vriend van me had eindexamenfeest.. Was erg gezellig, veel gezopen en laat gaan slapen. Geen goed idee als je dus de volgende dag om 8.30 uur weer les moet geven!!
/signedquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juist wel!
Beter slecht in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd![]()
Whahahah! Heb je een punt! Maar ik vind lesgeven veel te leuk om het dan te 'verpesten'. Bovendien vind ik het ook niet echt eerlijk tegenover de leerlingen (sjaggo tegen ze zijn dan hè, weinig doen vinden ze niet ergquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Juist wel!
Beter slecht in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd![]()
De one-liners vliegen je om de orenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Zolang de baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik alsof ik hard aan het werk ben.
Mooi hequote:
Halloquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiii
Zo ik ben er ook weer! Alles goed hier?
Gister uitgeweest.. ben echt gaarNet dus maar een supersimpele les gegeven: Fictie. Leuk samen verhaaltjes lezen!
![]()
zo'n T-shirt zou ik wel willen hebben. En dat dan aantrekking op een sollic-gesprekquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
Zolang de baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik alsof ik hard aan het werk ben.
weet iemand toevallig, waar zulke shirt te verkrijgen zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef denB het volgende:Zon shirt lijkt me masterlijk om te hebben
in positieve of negatieve zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Er word over mij gepraat op stage ... ;O
Over de linker of rechtersok?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Sok41 het volgende:
Er word over mij gepraat op stage ... ;O
Gooi de doekoe's maar weer over de balkquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Gisteren ff wezen winkelen, nieuwe patta's nodig (jeweets). Denk haal mij ff paar sneakers, zaten niet echte toppers tussen (Quick vind ik al helemaal niks). Behalve van Asics (dat logo was donkerbruin en lichtbruin) vond ik wel vette.
Denk die haal ik mijzelf ff, GVD nergens meer 40,5 te vinden (Asics heeft alleen maar halve maten, 41,5 is mij te groot).
Wel paar Gaastra instappers gehaald (en een nieuwe witte TH polo, lekker voor de zomer)! Morgen nog ff naar andere stad om te kijken of ze ze daar wel in mijn maat hebben
![]()
![]()
kan me niet herinneren (ik was hier toen nog niet) Zorg je toch dat die mensen die problemen met jou hebben er door de directeur eruit gewerkt worden en kan hun baan over nemen. Heb je gelijk een baan en krijg je beter betaald dan nu het geval isquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Sok41 het volgende:
Weet niet of je kan herinneren 30-40 topics geleden over die directeur, lijkt alsof mensen niet zo blij zijn dat ik grote maten met hem ben..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan me niet herinneren (ik was hier toen nog niet) Zorg je toch dat die mensen die problemen met jou hebben er door de directeur eruit gewerkt worden en kan hun baan over nemen. Heb je gelijk een baan en krijg je beter betaald dan nu het geval is![]()
mama was meequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Gooi de doekoe's maar weer over de balk![]()
Btw; toch geen Gaapstra bootschoenen??![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Weet je trouwens met welke reclame ik wakker werd..
" De printer vlekt een beetje"
![]()
Nederlands op de middelbare school, aan 1, 2 en 3 havo. Tekenen zit er dus niet in!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef denB het volgende:
waar geef je les in btw?
Als het de basisschool is, is het niet erg... Jongens we gaan tekeken!
gemiste kans!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nederlands op de middelbare school, aan 1, 2 en 3 havo. Tekenen zit er dus niet in!
Hahah, op m'n eigen opleiding nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
ZItten er nog leuke jongens in de klas dan Miss?
Ach dr mag wel meer nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, op m'n eigen opleiding nietZitten er maar twee, zijn twee nerds
En mijn leerlingen zijn ook niet echt spectaculairHaha, mag ook niet
![]()
Alles kanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahah, op m'n eigen opleiding nietZitten er maar twee, zijn twee nerds
En mijn leerlingen zijn ook niet echt spectaculairHaha, mag ook niet
![]()
koffiekanquote:
dat is al oud hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
koffiekan
melkkan
maar er kan nog veel meer
ijsselmeer etc..
zal wel niet de eerste en de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
Lerares (32) in VS betrapt op seks met leerling
die lerares gaf de jongen gewoon bijles in biologie. Als zelf dat al niet meer magquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die lerares gaf de jongen gewoon bijles in biologie. Als zelf dat al niet meer mag
niceeeeeee sssssssquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
belspelletjes...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef miss-scofield het volgende:
Schandalig, leraren (en alle andere 'oudere' mensen) moeten gewoon met hun poten van die kids afblijven!!!!![]()
http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2006.html
Echt té dom gewoon!!![]()
Ik heb brood met oranje/witte muisjes
Een ouder (mits een mooie vrouw) mag best wel aan mij komen hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef miss-scofield het volgende:
Schandalig, leraren (en alle andere 'oudere' mensen) moeten gewoon met hun poten van die kids afblijven!!!!![]()
http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2006.html
Echt té dom gewoon!!![]()
Ik heb brood met oranje/witte muisjes
shoarmaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
belspelletjes...![]()
huis kamer![]()
brood met kipfilet.. en straks shoarma...![]()
sommigen worden ook nooit volwassenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Een ouder (mits een mooie vrouw) mag best wel aan mij komen hoor! Terwijl ik ook nog een kind ben
![]()
Als het nou een docente sexuele voorlichting was... dat kan je het altijd nog zien als praktijk examenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Een ouder (mits een mooie vrouw) mag best wel aan mij komen hoor! Terwijl ik ook nog een kind ben
![]()
whehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het nou een docente sexuele voorlichting was... dat kan je het altijd nog zien als praktijk examen![]()
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommigen worden ook nooit volwassen
Misschien weet Bootje dit ook nog.. maar volgens mij had er ooit iemand in een van onze klassen die aan de docente vroeg of er ook een praktijk toets was voor sexuele voorlichtingquote:
10 jaar al. Teringquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien weet Bootje dit ook nog.. maar volgens mij had er ooit iemand in een van onze klassen die aan de docente vroeg of er ook een praktijk toets was voor sexuele voorlichting
Bootje en ik zit nu meer dan 10 jaar bij elkaar op school
hottentottententententoonstellingquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens ik ga ervandoor!
Even pauze en dan een leuk lesje over samenstellingen! Ze moeten een zo lang mogelijke bestaande samenstelling maken.
Mijn langste: vrachtwagenventieldopje!
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 jaar al. Tering!
LOL! Bij ons deden ze wel iets met de praktijk, hoe men een condoom om moest doen. Deden ze dat kreng om een komkommer
![]()
4 jaar mavoquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 jaar al. Tering!
LOL! Bij ons deden ze wel iets met de praktijk, hoe men een condoom om moest doen. Deden ze dat kreng om een komkommer
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..
uh, maar praktijkexamen herinner ik me niet meer.. werd wel wakker met een zere *
brandweerwagenventieldopjesleveranciersvakbondsleiderquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens ik ga ervandoor!
Even pauze en dan een leuk lesje over samenstellingen! Ze moeten een zo lang mogelijke bestaande samenstelling maken.
Mijn langste/ leukste: vrachtwagenventieldopje!
Wat zei je zo voelen de borsten van mijn zusje ook?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
4 jaar mavo
4 jaar mbo
2-3 jaar HBO (verschillende opleiding)
Onze docente had een relatie met een cosmetisch/plastisch chirurg of iets dergelijks... Had ze even een silliconen borst meegenomen om even te voelen.... Dat was al heel wat voor een 13-14 jarige puber..
en weer 2 dr bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
brandweerwagenventieldopjesleveranciersvakbondsleidster
Verzorging en gym gaf ze.. Bij verzorging ging we ook koekjes bakken.. met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..
uh, maar praktijkexamen herinner ik me niet meer.. werd wel wakker met een zere *
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef denB het volgende:
[..]
Wat zei je zo voelen de borsten van mijn zusje ook?![]()
Zwierennnnnn en Zwaaiennnnnnnn in de spinnnnnnn......en dat de hele dag langquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef Houniet het volgende:
k moet tot 2100. hier is de kermis begonnenwat een tering herrie
het is erg druk dus ik ben er niet zovaak vandaag![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zwierennnnnn en Zwaaiennnnnnnn in de spinnnnnnn......en dat de hele dag lang![]()
Maar Wim Kan niet meer, die is doodquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
koffiekan
melkkan
maar er kan nog veel meer
ijsselmeer etc..
Ik vond het wel leuk als kind, maar nu vind ik het geldverspilling..quote:
Nog 4 en 15 minutenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Stienn het volgende:
Hoi, ik ben er weer.. nog 4 uur binnen en dan weekend!!
Doe dat danquote:
nog 8 uurquote:
Wat een klotentijden zijn dat zeg! Ik werk liever van 8-17 dan van 12-21 uur. Zwaai maar naar je avondquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga naar huis toeprettig weekend allemaal
en tot dinsdag
Bel je hem op??quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Ben er weer!Heerlijke Italiaanse bol + zonnig weer maakt een perfecte pauze
M'n bedrijfscoach is er trouwens vandoor...maar volgens mij issie nog niet naar huis. Ben nu in dubio; of blijven wachten tot ie weer komt en vrij vragen of gewoon weggaan
![]()
Volgens mij is dat zn bijbaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat een klotentijden zijn dat zeg! Ik werk liever van 8-17 dan van 12-21 uur. Zwaai maar naar je avond![]()
Wel effectiefquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo je loopt trouwens aardig de kantjes ervanaf daar of nietr?
lekker lekker puh uhquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo lamme tak olé olé . Oja, je moet ook nog fietsen naar huis
Ben je nog net zo laat thuis als wij
Heb er geen kracht meer voorquote:
quote:
komt omdat het vrijdag is... en er een lang weekend voor de boeg staatquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef Stienn het volgende:
niemand heeft meer zin volgens mij..
Eenschquote:
Daar wordt jij niet vrolijk van!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef Stienn het volgende:
Pffu, ga echt stuk hier.. half 6 ben ik thuis en om 6 uur moet ik tot 12 uur werken.. de homo's!
Vanavond: boodschappen doen met mams.. en tas in pakkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat gaan we allemaal doen dit weekend dan?
is 6 meter ook ver genoegquote:
Lollers, dat kan toch heul nietquote:
quote:
hij moet of vandaag vol en anders pas dinsdagquote:
als "ik" het onderwerp is, komt er nóóit een "t" achter de stamquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Stienn het volgende:
Nou, vooruit...
Overigens 6 meter, een kratje bier is 45 cm? Dat zijn dus 13.3 kratjes bier.. Dat is 105,3 liter bier! Dat vindt vind ik ver genoegen en goed genoeg!!
Was t nog wat?quote:
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als "ik" het onderwerp is, komt er nóóit een "t" achter de stam![]()
aangezien lien er niet is, moet iemand anders het over nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |