je 5de cup a soup alquote:
Hij heeft ff Elize in zijn UI staan hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga naar huis
Mensen tot dinsdag![]()
Prettige dagen enzo..
LOL, nog geen eens gezienquote:
Aju Koekkoekquote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Cuckoo het volgende:
Mensen prettige dag nog! Ik pak em ook zo aan![]()
Werk ze!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Sok41 het volgende:
Bye bye, nog 30 min en dan volgende baan hoezee !
Zeer zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Gezellig he?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Gezellig he?
Moet je nog haasten ook nogquote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heb zo 15 min de tijd om eten te halen een mn abo te verhogen.. hoop dat t lukt
Tot morgenquote:
quote:
mooi dat het (bijna) allemaal positief isquote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weerlekker ijsje gegeten in Enschede, beetje rondlopen, Media Marktje meepakken
gesprek met de docent was positief, we hadden een goede structuur, onze plannen zagen er goed uit (wat we de komende tijd gaan doen) hij vond het mooi om te horen dat we naar die beurs in Ahoy gingen
enige puntje was dat we soms iets zakelijker taalgebruik moesten hebben, en geen "ze", "hun" en "zij" moeten gebruiken
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi dat het (bijna) allemaal positief is![]()
op mijn verjaardagquote:Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef denB het volgende:
Nice nice!
Ik heb de 10e mijn stage gesprek
Ben ik de afgelopen twee jaar geweest. Eerste jaar ging wel, tweede jaar was bagger. Wel makkelijk vrouwen scoren daarquote:
OMG! LOL!!!quote:Het is alweer een aantal jaar geleden sinds dit is gebeurt... Ik was met m'n toenmalige vriendin op een 's nachts een feestje met wat vrienden van me. We zaten met z'n alle gezellig buiten te drinken en iedereen begon de alcohol te voelen. Ik en m'n vriendin werden nogal geil dus we gingen verder de tuin in met een volle fles Port in de hand, achter een grote heg waar een trampoline stond, daar gingen we op liggen. Evenlater was ze me aan 't pijpen, ze zorgde elke keer dat ik net niet kwam... zodat ik als ik kwam extra hard zou komen
Toen was het moment daar en ze ging door tot het einde... ze hield het in dr mond en ik zag aan dr dat ze het wou uitspugen, toch deed ze dat niet. Ze pakte de fles Port en spuugde het daarin.
Ik knoopte net m'n broek dicht en toen kwam m'n beste maat aan, knalle gaar komt hij aan "oh dus jullie hebben de port!'.
Ik: "Nick doe nïet"
Nick "och man, ZUIPEN!!!!!!!!"
*hij zette de fles aan z'n mond en begon draan te teugen*
Toen zei ik hem dat m'n (ex)vriendin daar m'n tattie in had gedeponeert, het gezicht dat hij op dat moment trok zal ik nooit meer vergeten
Eerst was het van gadverdamme, daarna van boeie en toen was het gewoon weer zuipen voor hem
Uiteindelijk had hij bijna de hele fles opgezopen, ik heb de fles bewaard en staat nu nogsteeds in de kelder met een laagje stof droverheen
Sinds dat vooral staat hij nu bekent als de Port
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:16 schreef Bootje84 het volgende:
crosspost uit : Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
[..]
OMG! LOL!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |