quote:
inderdaad leuk topic om me voor de rest van de tijd mee te vermakenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[Puberjaren] Hoe genant... (deel 2)
geweldig topic![]()
Mazzelquote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
mossols mensen! ik ga lekker vroeg weg!
Bootquote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
had ik net al paar keerquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
ik ook bijna. staat zo stom als je opeens moet lachen, terwijl je aan het "werk" bentquote:
Klopt, zitten hier nu alleen in een kantoor. Wel staat de deur open waar tegenover ons een ander kantoor isquote:Op donderdag 26 april 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook bijna. staat zo stom als je opeens moet lachen, terwijl je aan het "werk" bent
hoiquote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef Sok41 het volgende:
was ik weer, en nu weer weg >.<
quote:
neej joh, kameraad van mij doet daar wel aan meequote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
Tukkers: Jullie zaterdag nog allemaal naar het Batavierenfeest? Is feest op de universiteit van de estafette Nijmegen - Enschede, 10000 man....paar tenten, goedkoop....ik zeg: PARTEH
omdat jij niet gaat, gaat hij wel. Of omdat hij gaat, ga jij niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej joh, kameraad van mij doet daar wel aan mee![]()
Alleen naar dat feest natuurlijk aepquote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej joh, kameraad van mij doet daar wel aan mee![]()
Ik wou ook de bata gaan lopen, maar helaas heb ik al een wedstrijd... Volgend jaar moet ik hem eigenlijk wel lopenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
Tukkers: Jullie zaterdag nog allemaal naar het Batavierenfeest? Is feest op de universiteit van de estafette Nijmegen - Enschede, 10000 man....paar tenten, goedkoop....ik zeg: PARTEH
twee uurtjes liggen bakken, weer lekker gekleurdquote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Thuis op t dakterras? Toe maar weer![]()
Klopt, ik zat vanmiddag een half uur buiten en ben zelfs al iets verkleurd.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
twee uurtjes liggen bakken, weer lekker gekleurd
* Luctor.et.Emergo is nog altijd lekker "wit"quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
K mag toch wel zeggen dat mijn kameraad daar aan mee doet en dat ik t schokkend vind dat hij t doet??quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alleen naar dat feest natuurlijk aepGa toch niet lopen zweten
mag zelf ook niet klagen over mijn lichaamskleurquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
mag zelf ook niet klagen over mijn lichaamskleur![]()
Ik ben waarschijnlijk wel van de partij!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef DaFan het volgende:
Al aardig bruin alquote:
quote:
Dus je kameraad gaat ook naar het feest, waarom jij neit dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K mag toch wel zeggen dat mijn kameraad daar aan mee doet en dat ik t schokkend vind dat hij t doet??
Draak!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Houniet het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #61
heeft Sok al een nieuwe avatar kunnen vinden?
Daar ga ik wel vanuit ja. Hij gaat met zijn studiegenootjes uit NMG!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dus je kameraad gaat ook naar het feest, waarom jij neit dan?
quote:
Massols Luctorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |