Hebben hier gewoon een radio staan! Internetstreams werkt bij mij niet, heb ook geen geluid op de pcquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is bij mij juist de enige manier om radio te luisteren
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
Hee een medespammertGaat lekker vandaag ofniet Luctor?!
Als je maar niet de rode bal dr uit pakt!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Goover het volgende:
bij mij is het meer een ballenbak met punten, de i's moet ik er een beetje bij zoeken. Soort bingo
Je bedoelt zeker Lingoquote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Goover het volgende:
bij mij is het meer een ballenbak met punten, de i's moet ik er een beetje bij zoeken. Soort bingo
Dat is altijd zooo lelijk. Volgens mij zit daar helemaal geen publiek, maar draaien ze steeds hetzelfde bandje afquote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
GROEEEN GROEEEN GROENNNN!
Heb ik gemaakt..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is altijd zooo lelijk. Volgens mij zit daar helemaal geen publiek, maar draaien ze steeds hetzelfde bandje af![]()
AAAAaaaah !! ROODquote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
je hoort het publiek ook nooit eens rood, rуууd, RУУУУУУD roepenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
tja.. dat zal wel lachuh zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hoort het publiek ook nooit eens rood, rуууd, RУУУУУУD roepen
Met valse bingo moet je een liedje zingenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee BingoLingo is ook met ballen enzo, maar dat is anders.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met valse bingo moet je een liedje zingen![]()
nee, die zitten in de deleted scenesquote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
Je hoort ook nooit: TREK AAN MN PIK LEKKERE MANKE BEER VAN ME
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
Je hoort ook nooit: TREK AAN MN PIK LEKKERE MANKE BEER VAN ME
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Met valse Lingo moet je blauwe bal in de muffin van Lucille doen
Gijssie doet heerlijk zijn best jaquote:
Sorryquote:
heb hier ook geen airco, gelukkig zit ik hier aan de schaduwzijde van het gebouw, dus ook geen last van de warmtequote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef Stienn het volgende:
Tering, waarom hebben ze geen airco hier op m'n stage..Het is vet warm hier..
Heppie geluk. Wij hier wel heerlijk aircoquote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb hier ook geen airco, gelukkig zit ik hier aan de schaduwzijde van het gebouw, dus ook geen last van de warmte
voeren die ook gepelde druiven?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ah die kende ik nog nie
Wij huren hier altijd Thaise vrouwen die met zoeen waaier komen wapperen
Heul nietquote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ah die kende ik nog nie
Wij huren hier altijd Thaise vrouwen die met zoeen waaier komen wapperen
Mocht je willen, gииииk!!quote:
Damzkieee, kerel heeft lekkere winegumsquote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie voert er trouwens druiven
winegums zijn ook lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Damzkieee, kerel heeft lekkere winegums![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |