quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef MASD het volgende:
Even een nieuwe:
Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde![]()
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.
Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door
Later heb ik het wel geleerd![]()
![]()
Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:20 schreef BonJovi het volgende:
Er was eens een verassing feestje voor een tante, dus heel de zaal was vol. En ik ben altijd jarig op een feestje en dat is irritant omdat je dan naar voren word geroepen. Ik was dus 17 geworden alweer 3 jaar terug dus. Toen zou ik omgeroepen worden en vlucht naar de wc. En toen wou me neefje dat ik eruit kwam en had de deur gemold. Dus ik kon er niet meer uit en ik werd omgeroepen. Hoor je de bandje zo, ja de jarige zit vast op de WC. Kwam ik eruit en zie je iedereen me aanstaren omdat ze wisten dat ik vast zat op de wc. echt erg
Al gemeldtquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De 'e' is weggevallen in de TT
Whahah fokkop jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis was![]()
Probeer je maar eens 3 uur te vermaken als je in zo'n hok zit
Dit lijkt me echt iets om door de grond te gaan. Zoveel energie in gestoken enzo...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.
ik vond een meisje érg leuk. laten we zeggen dat ik half-geobsedeerd was.
ze zat op m'n school en ik was zo verliefd dat ik geen woord durfde te zeggen, liever volgde ik haar (grote fout. toen ontdekt)
ik wist dat een gast haar leuk vond en ze moest vaak om hem lachen, en ik wilde haar natuurlijk hebben, voor welke puberreden dan ook. dus ik keek naar haar stijl en ze had een gouden ringetje. goud dus. ik naar de juwelier voor een kettinkje van goud, met een hartje.
was wel erg duur. dus ik mijn eerste baantje genomen. afwassen in een soort klein wannabee v/dvalk hotel. m.a.w. ze flikkeren alles wat niet gegeten is weer terug in de pan, de pomme-parijs in de bakjes voor de volgende, het groentebordje gestolen van oude niet gegeten groente, of overscheppen van appelmoes-schaaltje enzovoort.
ik de puisten op mijn kop werken, vanwege de vieze dampen daar voor dat kettinkje.
tussendoortje: ik had een klote onderbaas, echt type 'gedoemd om het hele leven uitgelachen te worden'. de avond dat hij een mes naar mij gooide omdat die niet goed was afgewassen, had ik genoeg om het liefdesstuk te kopen. mijn uren in dat hol waren voorbij. ze betaalden trouwens wel elke avond in cash uit.
kortom: ik dus het kettinkje gekocht, hartje eraan van verguld goud, want zoveel had ik nu ook weer niet gecashed. romantisch briefje erbij.
volgende dag had ze het om, liep direct op die klootzak af en gaf hem, midden op het schoolplein, een flinke tongzoen.
ik zie hem nog kijken: "dat is mooi meegenomen, maar wie is die domme eikel die zijn naam is vergeten te schrijven"?
WHAHA omg wat een slimmerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:
3 uur vastzitten op een wc?
jemig, wat heb je gedaan? tegels geteld?
pastte je niet door het wc raampje?![]()
Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren![]()
overigens duurde dat maar iets van een kwartier![]()
Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zatquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:
3 uur vastzitten op een wc?
jemig, wat heb je gedaan? tegels geteld?
pastte je niet door het wc raampje?![]()
Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren![]()
overigens duurde dat maar iets van een kwartier![]()
Zoiets had ik ook ik doe (thuis) nu de deur niet eens meer dichtquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zat
Zoiets wens je echt niemand toe.
Voor een chick op een club,band of wat dan ook gaan is bij mij ook geen succes meestalquote:Even een nieuwe:
Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.
Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door
Later heb ik het wel geleerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |