abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:13:36 #1
165512 MASD
Music is dead.
pi_48570612
Hier verder

Vorige deel
[puberjaren] hoe gênant...

Laatste post
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef MASD het volgende:
Even een nieuwe:

Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.

Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door

Later heb ik het wel geleerd
Long live music.
pi_48570703
Whaha ja die was wel klote ik zal er zo een tje poste
AFC AJAX
pi_48570744
tvp
pi_48570788
Er was eens een verassing feestje voor een tante, dus heel de zaal was vol. En ik ben altijd jarig op een feestje en dat is irritant omdat je dan naar voren word geroepen. Ik was dus 17 geworden alweer 3 jaar terug dus. Toen zou ik omgeroepen worden en vlucht naar de wc. En toen wou me neefje dat ik eruit kwam en had de deur gemold. Dus ik kon er niet meer uit en ik werd omgeroepen. Hoor je de bandje zo, ja de jarige zit vast op de WC. Kwam ik eruit en zie je iedereen me aanstaren omdat ze wisten dat ik vast zat op de wc. echt erg
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:23:24 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_48570857
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:20 schreef BonJovi het volgende:
Er was eens een verassing feestje voor een tante, dus heel de zaal was vol. En ik ben altijd jarig op een feestje en dat is irritant omdat je dan naar voren word geroepen. Ik was dus 17 geworden alweer 3 jaar terug dus. Toen zou ik omgeroepen worden en vlucht naar de wc. En toen wou me neefje dat ik eruit kwam en had de deur gemold. Dus ik kon er niet meer uit en ik werd omgeroepen. Hoor je de bandje zo, ja de jarige zit vast op de WC. Kwam ik eruit en zie je iedereen me aanstaren omdat ze wisten dat ik vast zat op de wc. echt erg
Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis was
Probeer je maar eens 3 uur te vermaken als je in zo'n hok zit
Long live music.
pi_48570904
De 'e' is weggevallen in de TT
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:26:32 #7
165512 MASD
Music is dead.
pi_48570930
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De 'e' is weggevallen in de TT
Al gemeldt
Long live music.
pi_48570932
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik zat eens vast op de wc toen ik alleen thuis was
Probeer je maar eens 3 uur te vermaken als je in zo'n hok zit
Whahah fokkop ja
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:30:33 #9
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_48571021
tvp
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_48571207
3 uur vastzitten op een wc?

jemig, wat heb je gedaan? tegels geteld?
pastte je niet door het wc raampje?

Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren
overigens duurde dat maar iets van een kwartier
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:48:50 #11
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_48571407
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.

ik vond een meisje érg leuk. laten we zeggen dat ik half-geobsedeerd was.

ze zat op m'n school en ik was zo verliefd dat ik geen woord durfde te zeggen, liever volgde ik haar (grote fout. toen ontdekt)

ik wist dat een gast haar leuk vond en ze moest vaak om hem lachen, en ik wilde haar natuurlijk hebben, voor welke puberreden dan ook. dus ik keek naar haar stijl en ze had een gouden ringetje. goud dus. ik naar de juwelier voor een kettinkje van goud, met een hartje.

was wel erg duur. dus ik mijn eerste baantje genomen. afwassen in een soort klein wannabee v/dvalk hotel. m.a.w. ze flikkeren alles wat niet gegeten is weer terug in de pan, de pomme-parijs in de bakjes voor de volgende, het groentebordje gestolen van oude niet gegeten groente, of overscheppen van appelmoes-schaaltje enzovoort.

ik de puisten op mijn kop werken, vanwege de vieze dampen daar voor dat kettinkje.

tussendoortje: ik had een klote onderbaas, echt type 'gedoemd om het hele leven uitgelachen te worden'. de avond dat hij een mes naar mij gooide omdat die niet goed was afgewassen, had ik genoeg om het liefdesstuk te kopen. mijn uren in dat hol waren voorbij. ze betaalden trouwens wel elke avond in cash uit.

kortom: ik dus het kettinkje gekocht, hartje eraan van verguld goud, want zoveel had ik nu ook weer niet gecashed. romantisch briefje erbij.

volgende dag had ze het om, liep direct op die klootzak af en gaf hem, midden op het schoolplein, een flinke tongzoen.

ik zie hem nog kijken: "dat is mooi meegenomen, maar wie is die domme eikel die zijn naam is vergeten te schrijven"?
Dit lijkt me echt iets om door de grond te gaan. Zoveel energie in gestoken enzo... . Hoe is het verder afgelopen? De hoop opgegeven?

Als het een behoorlijk duur kettinkje was de kassabon er achteraan sturen met het bericht: "Soms kun je sukkels alles laten betalen als ze bang voor je zijn. " en dan lachen als ze hem de volgende dag op z'n bek slaat.
pi_48571474
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:

Mijn broer was eens de huissleutels vergeten, hij besloot via het wcraampje naar binnen te kruipen...
Hij bleef met zn benen vastzitten en moest blijven hangen tot mn ouders thuis waren
WHAHA omg wat een slimmerd
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:03:48 #13
165512 MASD
Music is dead.
pi_48571769
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef kyraaa het volgende:

Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zat
Zoiets wens je echt niemand toe.
Long live music.
pi_48571783
Wij hebben geeneens een raam in onze wc, ik woon in een flat
AFC AJAX
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:11:20 #15
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_48571977
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:03 schreef MASD het volgende:

[..]

Wij hebben ook een wc op de 2de verdieping, waar ik dus vast zat
Zoiets wens je echt niemand toe.
Zoiets had ik ook ik doe (thuis) nu de deur niet eens meer dicht , ik woon toch alleen met mn moeder, en zij is zegmaar een talent in bankzitten, dus 't is niet eens nodig

**Boven zit er geen slot op de deur, badkamer, douche WC enzo, en dan GEEN slot
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48572280
Hier kan het gelukkig ook niet
flat, 10 hoog, wc geen raam.
En als ik dan toch ooit vastzit dan ram ik de deur eruit want zo sterk zijn ze niet
pi_48572752
quote:
Even een nieuwe:

Wij hadden op school een project waar je iets mocht kiezen om te doen tijdens een voorstelling. Ik was toen verliefd geworden op een meisje die in de muziekgroep ging spelen. Om wat dichter bij haar te kunnen zijn besloot ik ook maar in die groep te spelen, en ik zei dat ik gitaar kon spelen. het enige probleem was dat ik er nog nooit een had aangeraakt
Ik was dus de hele dag voor de voorstelling aan het oefenen voor het liedje waardoor ik een vinger had opengehaald aan een snaar. Nogal pijnlijk aangezien ik toch moest oefenen en elke keer die snaar mijn vinger verder openhaalde
Toen kwam de voorstelling en ging ik alvast klaarstaan voor de show (de eerste keer dat ik een electrische gitaar vasthield, daarvoor acoustisch geoefend) en natuurlijk vergeet ik dan weer dat er een versterker aan dat ding vastzit, en dat het best wel handig zou zijn als dat ding aanstond.

Stond ik daar mij de hele tijd af te vragen waarom ik niks hoorde, en natuurlijk had iedereen het door

Later heb ik het wel geleerd
Voor een chick op een club,band of wat dan ook gaan is bij mij ook geen succes meestal
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48572971
Leuke verhalen.
pi_48574535
TVP alvast, eerste deel was geweldig. .
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:00:39 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_48574835
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef CySt het volgende:
Huilen dan.
pi_48580467
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Live it!
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:38:31 #23
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_48580836
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef CySt het volgende:
0 topics op naam. 14.gif
pi_48583658
Toen ik nog 15 was had ik een vriendinnetje waar ik wat meer bij mocht dan bij de andere vriendinnetjes..
En toen zaten we op me kamer een beetje te rommelen (beetje voelen enzo)

Toen kwam me broertje binnen Ik dus snel me handen onder die kleren vandaan..
En hij stond te kijken.
Zegt ie opeens; volgens mij moet ik gaan he?
Wij knikte allebei, en toen ging hij.

Toen we daarna beneden kwam keken ze ons wel raar aan Bleek mijn broertje het verteld te hebben Lachen gieren brullen daarna, want me ouders vonden het wel komisch
  Redactie Games zaterdag 21 april 2007 @ 22:24:37 #25
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48583659
Ik stond onder de douche, dus de bel gaat, dus ik sprint eruit en trek snel een badjas aan want ik wist dat het een pakketje was waar ik al een tijdje op wachtte.
Dus ik doe de deur open, en precies als ik het pakketje aanneem, zakt die badjeas af, sta ik daar naakt, die gast zat ook zo van ......
En het vervelende is, elke keer als die man mij nu ziet gaat die mij uitlachen
.....Kennedy
pi_48583685

Ik weet nog wel dat ik 2 á 3 jaar geleden eens onder de douche stond bij het voetballen met een enorme stijve.
pi_48583994
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Das terecht!
pi_48586256
TVP
  zondag 22 april 2007 @ 10:33:23 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48591097
tvp

misschien kan iemand tt veranderen in gênant? en zonder hoofdletters...

[ Bericht 19% gewijzigd door zoalshetis op 22-04-2007 11:03:03 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48591704
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Hoe vaak kom jij pakketbezorgers tegen?
  Redactie Games zondag 22 april 2007 @ 11:25:55 #31
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48592189
Die man brengt ook vaak de post.
.....Kennedy
  zondag 22 april 2007 @ 11:53:28 #32
165512 MASD
Music is dead.
pi_48592789
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
tvp

misschien kan iemand tt veranderen in gênant? en zonder hoofdletters...
de ê wil niet lukken in de TT
Long live music.
  zondag 22 april 2007 @ 12:15:47 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48593355
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef MASD het volgende:

[..]

zie hulp in feedback.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48595782
haha ja ik was ook eens een keer in de puberjaren van ............ ...ohnee w8 ik zit nog in puberjaren iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen?
pi_48596595
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef denkjedat het volgende:
haha ja ik was ook eens een keer in de puberjaren van ............ ...ohnee w8 ik zit nog in puberjaren iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen?
Op FOK! komen?
  zondag 22 april 2007 @ 14:13:37 #36
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48596762
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef MASD het volgende:

[..]

kan ook niet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48596887
Toen ik 16 was,vond ik een buurjongen leuk.
Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?

En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
  zondag 22 april 2007 @ 14:49:16 #38
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_48598388
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:

Hij liep elke dag langs om de hond uit te laten, en mn vader heeft me toen een keer over de schouder gegooid, mee naar buiten genomen, en me zo pal voor die buurjongen gezet met de mededeling:
"dit is .... ze zit elke dag voor het raam te kwijlen als jij langs loopt, dus ik dacht,tijd om kennis te maken.
mijn vader draaide zich om, en liep zo het huis weer in, terwijl ik een beetje voor de buurjongen stond te denken, waar is dat gat in de grond waar ik in kan vallen?

En ook als ik vriendjes mee naar huis nam, zei mn vader altijd: Oh, dus jij bent (verkeerde naam)
En die jongen dan zo van, nee dat ben ik niet. Mijjn vader: Oh ja, dat was die van vorige week ofzo...
Hoe geniaal is jouw vader? Ik kan het niet woorden beschrijven!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 22 april 2007 @ 15:01:06 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_48599032
quote:

zondag 22 april 2007 @ 15:21:33 #40
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_48599904
quote:

En als dan een jongen dan toch grappig denkt te zijn zegt ie; dat wist ik, maar gister mocht m'n maat haar neuken, nu ik

Maar dat van je buurjongen.. echt geniaal
pi_48605961
Pubers
  zondag 22 april 2007 @ 17:52:43 #42
165512 MASD
Music is dead.
pi_48606274
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef F04 het volgende:
Pubers

Long live music.
pi_48606424
quote:

Whaha omg erg!
AFC AJAX
pi_48607786
quote:

Brilliant

Net heel deel 1 doorgelezen, ik heb me doodgelachen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_48608067
quote:

Geweldige vader
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_48612270
nja ik zit nog in me puberjaren, maar wat me te binnen schiet:

rommelen met meisje dat *plotseling* ongesteld wordt met mijn moeder in een andere kamer. toen ik mijn handen aan het wassen was hoorde ik mijn vriendinnetje aan moeders vragen 'heeft u een tampon?'

ik had een vriendinnetje en mijn ex kwam logeren. Ik kon nog steeds goed met 'r opschieten, dus sliepen we gewoon samen in mijn 2persoonsbed, geen zin om een van de matrassen op de grond te gooien. Volgende ochtend worden we wakker gemaakt door mijn moeder die een beetje het verkeerde idee heeft en tegen ons zegt: "Ik heb eigenlijk geen zin om nu al oma te worden..."

Ik doe altijd mee met de schoolmusical en wat daar altijd bij hoort is om het onderbouwfeest te crashen. Een 2eklassert was verliefd op me - dat wist ik al - en ik zat in de 5e. Ik verveelde me een beetje en ging voor de lol met 'r staan zoenen (let wel: alcohol was op het feest misschien niet toegestaan, maar backstage dus lekker wel). Nog nooit heb ik de rest van de school zo over me heen gekregen sinds toen ik met een meisje met nogal kort haar (dus volgens die kakkers gelijk een manwijf) was gegaan. Men werd overigens pas jaloers toen ik vertelde dat ze bi is. gna.

Laatst was ik voor het eerst in een kroeg die ik voorheen nogal meed vanwege de giga hoeveelheid kakkers daar. We kwamen met zn allen van een feest dus ik dacht ik ga lekker mee. Was er eerst een, best leuk, meisje dat beweerde dat ik nog met 'r in de wieg had gelegen. Daarna nog een zooi onbelangrijke mensen die mij bleken te kennen en toen in ene een giga lekkere stoot die mij viavia kende en had gezien in de musical van school. Ik praat wat met 'r, spreek dan ff wat vrienden van me en zie 'r later bij de bar staan. Ik vraag dr nummer, hoor ik in ene een jongen d'rachter vragen "Vraag je nou d'r nummer!?" Bleek dus haar vriendje te zijn. Ik loste het nog op met "Nee hoor, was een grapje" en ik was meteen weg. Inmiddels heb ik d'r natuurlijk wel gevonden op hyves en msn, wordt een leuke jacht

poeh wat een verhalen allemaal...
  zondag 22 april 2007 @ 21:00:44 #47
165512 MASD
Music is dead.
pi_48612421
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef NJlo het volgende:
ik had een vriendinnetje en mijn ex kwam logeren. Ik kon nog steeds goed met 'r opschieten, dus sliepen we gewoon samen in mijn 2persoonsbed, geen zin om een van de matrassen op de grond te gooien. Volgende ochtend worden we wakker gemaakt door mijn moeder die een beetje het verkeerde idee heeft en tegen ons zegt: "Ik heb eigenlijk geen zin om nu al oma te worden..."
Hoe oud was je toen?
Long live music.
pi_48613264
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef MASD het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen?
14 geloof ik, of 15...
  zondag 22 april 2007 @ 21:42:25 #49
165512 MASD
Music is dead.
pi_48614138
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:21 schreef NJlo het volgende:

[..]

14 geloof ik, of 15...
Dat is idd wel wat te jong
Long live music.
  zondag 22 april 2007 @ 22:02:06 #50
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_48614853
Toen ik een jaar of 14/15 was begon ik pas goed te zuipen. En werd ook pas op die leeftijd dronken... dus ik met wat vrienden eerst bij zo'n gozer lekker indrinken. Maar ook een aantal blowden er, dus ik eerst een fles goedkope dropshot naar binnen gewerkt... en toen nog lekker aan een blowtje hijsen.
We kwamen aan bij een kroeg en staken daar nog een blowtje op... ik voelde me steeds wat minder... dus ik dacht ik ga ff naar buiten, frisse lucht happen.
Onderweg naar de buitendeur werd het helemaal zwart voor mijn ogen en flikkerde ik zo op de grond... dus die hele kroeg ziet dat gebeuren... en ik probeer snel weer op te staan en word daarbij geholpen door wat mensen... vervolgens loop ik dus de verkeerde kant op en word door wat mensen doe goeie kant opgestuurt.
Eenmaal buiten aangekomen nam ik de eerste adem frisse lucht en toen ik die wou "uitblazen" kwam er toch een partij zwarte kots mee! niet te zuinig.
Dus ik ging lekker op de grond zitten en lekker kotsen. waar na ik vervolgens uit me eigen kots werd gesleept zodat ik niet in me eigen kots zat.
Maar toen ik dus een eindje verderop werd neergezet begon ik vrolijk door te kotsen.
Uiteindelijk na een uur daar te hebben gezeten kwam ik weer een beetje bij en ben ik lekker naar huis gefietst

nu sta ik daar dus bekend als de gast die zwart kotst
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')