dat is al oud hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
koffiekan
melkkan
maar er kan nog veel meer
ijsselmeer etc..
zal wel niet de eerste en de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
Lerares (32) in VS betrapt op seks met leerling
die lerares gaf de jongen gewoon bijles in biologie. Als zelf dat al niet meer magquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die lerares gaf de jongen gewoon bijles in biologie. Als zelf dat al niet meer mag
niceeeeeee sssssssquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
belspelletjes...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef miss-scofield het volgende:
Schandalig, leraren (en alle andere 'oudere' mensen) moeten gewoon met hun poten van die kids afblijven!!!!![]()
http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2006.html
Echt té dom gewoon!!![]()
Ik heb brood met oranje/witte muisjes
Een ouder (mits een mooie vrouw) mag best wel aan mij komen hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef miss-scofield het volgende:
Schandalig, leraren (en alle andere 'oudere' mensen) moeten gewoon met hun poten van die kids afblijven!!!!![]()
http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2006.html
Echt té dom gewoon!!![]()
Ik heb brood met oranje/witte muisjes
shoarmaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
belspelletjes...![]()
huis kamer![]()
brood met kipfilet.. en straks shoarma...![]()
sommigen worden ook nooit volwassenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Een ouder (mits een mooie vrouw) mag best wel aan mij komen hoor! Terwijl ik ook nog een kind ben
![]()
Als het nou een docente sexuele voorlichting was... dat kan je het altijd nog zien als praktijk examenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Een ouder (mits een mooie vrouw) mag best wel aan mij komen hoor! Terwijl ik ook nog een kind ben
![]()
whehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het nou een docente sexuele voorlichting was... dat kan je het altijd nog zien als praktijk examen![]()
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommigen worden ook nooit volwassen
Misschien weet Bootje dit ook nog.. maar volgens mij had er ooit iemand in een van onze klassen die aan de docente vroeg of er ook een praktijk toets was voor sexuele voorlichtingquote:
10 jaar al. Teringquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien weet Bootje dit ook nog.. maar volgens mij had er ooit iemand in een van onze klassen die aan de docente vroeg of er ook een praktijk toets was voor sexuele voorlichting
Bootje en ik zit nu meer dan 10 jaar bij elkaar op school
hottentottententententoonstellingquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens ik ga ervandoor!
Even pauze en dan een leuk lesje over samenstellingen! Ze moeten een zo lang mogelijke bestaande samenstelling maken.
Mijn langste: vrachtwagenventieldopje!
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 jaar al. Tering!
LOL! Bij ons deden ze wel iets met de praktijk, hoe men een condoom om moest doen. Deden ze dat kreng om een komkommer
![]()
4 jaar mavoquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 jaar al. Tering!
LOL! Bij ons deden ze wel iets met de praktijk, hoe men een condoom om moest doen. Deden ze dat kreng om een komkommer
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..
uh, maar praktijkexamen herinner ik me niet meer.. werd wel wakker met een zere *
brandweerwagenventieldopjesleveranciersvakbondsleiderquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens ik ga ervandoor!
Even pauze en dan een leuk lesje over samenstellingen! Ze moeten een zo lang mogelijke bestaande samenstelling maken.
Mijn langste/ leukste: vrachtwagenventieldopje!
Wat zei je zo voelen de borsten van mijn zusje ook?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
4 jaar mavo
4 jaar mbo
2-3 jaar HBO (verschillende opleiding)
Onze docente had een relatie met een cosmetisch/plastisch chirurg of iets dergelijks... Had ze even een silliconen borst meegenomen om even te voelen.... Dat was al heel wat voor een 13-14 jarige puber..
en weer 2 dr bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
brandweerwagenventieldopjesleveranciersvakbondsleidster
Verzorging en gym gaf ze.. Bij verzorging ging we ook koekjes bakken.. met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..
uh, maar praktijkexamen herinner ik me niet meer.. werd wel wakker met een zere *
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef denB het volgende:
[..]
Wat zei je zo voelen de borsten van mijn zusje ook?![]()
Zwierennnnnn en Zwaaiennnnnnnn in de spinnnnnnn......en dat de hele dag langquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef Houniet het volgende:
k moet tot 2100. hier is de kermis begonnenwat een tering herrie
het is erg druk dus ik ben er niet zovaak vandaag![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zwierennnnnn en Zwaaiennnnnnnn in de spinnnnnnn......en dat de hele dag lang![]()
Maar Wim Kan niet meer, die is doodquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
koffiekan
melkkan
maar er kan nog veel meer
ijsselmeer etc..
Ik vond het wel leuk als kind, maar nu vind ik het geldverspilling..quote:
Nog 4 en 15 minutenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Stienn het volgende:
Hoi, ik ben er weer.. nog 4 uur binnen en dan weekend!!
Doe dat danquote:
nog 8 uurquote:
Wat een klotentijden zijn dat zeg! Ik werk liever van 8-17 dan van 12-21 uur. Zwaai maar naar je avondquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga naar huis toeprettig weekend allemaal
en tot dinsdag
Bel je hem op??quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Ben er weer!Heerlijke Italiaanse bol + zonnig weer maakt een perfecte pauze
M'n bedrijfscoach is er trouwens vandoor...maar volgens mij issie nog niet naar huis. Ben nu in dubio; of blijven wachten tot ie weer komt en vrij vragen of gewoon weggaan
![]()
Volgens mij is dat zn bijbaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat een klotentijden zijn dat zeg! Ik werk liever van 8-17 dan van 12-21 uur. Zwaai maar naar je avond![]()
Wel effectiefquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo je loopt trouwens aardig de kantjes ervanaf daar of nietr?
lekker lekker puh uhquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo lamme tak olé olé . Oja, je moet ook nog fietsen naar huis
Ben je nog net zo laat thuis als wij
Heb er geen kracht meer voorquote:
quote:
komt omdat het vrijdag is... en er een lang weekend voor de boeg staatquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef Stienn het volgende:
niemand heeft meer zin volgens mij..
Eenschquote:
Daar wordt jij niet vrolijk van!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef Stienn het volgende:
Pffu, ga echt stuk hier.. half 6 ben ik thuis en om 6 uur moet ik tot 12 uur werken.. de homo's!
Vanavond: boodschappen doen met mams.. en tas in pakkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat gaan we allemaal doen dit weekend dan?
is 6 meter ook ver genoegquote:
Lollers, dat kan toch heul nietquote:
quote:
hij moet of vandaag vol en anders pas dinsdagquote:
als "ik" het onderwerp is, komt er nóóit een "t" achter de stamquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Stienn het volgende:
Nou, vooruit...
Overigens 6 meter, een kratje bier is 45 cm? Dat zijn dus 13.3 kratjes bier.. Dat is 105,3 liter bier! Dat vindt vind ik ver genoegen en goed genoeg!!
Was t nog wat?quote:
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als "ik" het onderwerp is, komt er nóóit een "t" achter de stam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |