4 jaar mavoquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 jaar al. Tering!
LOL! Bij ons deden ze wel iets met de praktijk, hoe men een condoom om moest doen. Deden ze dat kreng om een komkommer
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..
uh, maar praktijkexamen herinner ik me niet meer.. werd wel wakker met een zere *
brandweerwagenventieldopjesleveranciersvakbondsleiderquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens ik ga ervandoor!
Even pauze en dan een leuk lesje over samenstellingen! Ze moeten een zo lang mogelijke bestaande samenstelling maken.
Mijn langste/ leukste: vrachtwagenventieldopje!
Wat zei je zo voelen de borsten van mijn zusje ook?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
4 jaar mavo
4 jaar mbo
2-3 jaar HBO (verschillende opleiding)
Onze docente had een relatie met een cosmetisch/plastisch chirurg of iets dergelijks... Had ze even een silliconen borst meegenomen om even te voelen.... Dat was al heel wat voor een 13-14 jarige puber..
en weer 2 dr bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
brandweerwagenventieldopjesleveranciersvakbondsleidster
Verzorging en gym gaf ze.. Bij verzorging ging we ook koekjes bakken.. met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bij ons om een bezemsteel.. mevr vd hoeven heette ze. ze reed motor.. opzich wel tof mens..
uh, maar praktijkexamen herinner ik me niet meer.. werd wel wakker met een zere *
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef denB het volgende:
[..]
Wat zei je zo voelen de borsten van mijn zusje ook?![]()
Zwierennnnnn en Zwaaiennnnnnnn in de spinnnnnnn......en dat de hele dag langquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef Houniet het volgende:
k moet tot 2100. hier is de kermis begonnenwat een tering herrie
het is erg druk dus ik ben er niet zovaak vandaag![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zwierennnnnn en Zwaaiennnnnnnn in de spinnnnnnn......en dat de hele dag lang![]()
Maar Wim Kan niet meer, die is doodquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
koffiekan
melkkan
maar er kan nog veel meer
ijsselmeer etc..
Ik vond het wel leuk als kind, maar nu vind ik het geldverspilling..quote:
Nog 4 en 15 minutenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Stienn het volgende:
Hoi, ik ben er weer.. nog 4 uur binnen en dan weekend!!
Doe dat danquote:
nog 8 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |