Wat een klotentijden zijn dat zeg! Ik werk liever van 8-17 dan van 12-21 uur. Zwaai maar naar je avondquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga naar huis toeprettig weekend allemaal
en tot dinsdag
Bel je hem op??quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Ben er weer!Heerlijke Italiaanse bol + zonnig weer maakt een perfecte pauze
M'n bedrijfscoach is er trouwens vandoor...maar volgens mij issie nog niet naar huis. Ben nu in dubio; of blijven wachten tot ie weer komt en vrij vragen of gewoon weggaan
![]()
Volgens mij is dat zn bijbaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat een klotentijden zijn dat zeg! Ik werk liever van 8-17 dan van 12-21 uur. Zwaai maar naar je avond![]()
Wel effectiefquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo je loopt trouwens aardig de kantjes ervanaf daar of nietr?
lekker lekker puh uhquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo lamme tak olé olé . Oja, je moet ook nog fietsen naar huis
Ben je nog net zo laat thuis als wij
Heb er geen kracht meer voorquote:
quote:
komt omdat het vrijdag is... en er een lang weekend voor de boeg staatquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef Stienn het volgende:
niemand heeft meer zin volgens mij..
Eenschquote:
Daar wordt jij niet vrolijk van!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef Stienn het volgende:
Pffu, ga echt stuk hier.. half 6 ben ik thuis en om 6 uur moet ik tot 12 uur werken.. de homo's!
Vanavond: boodschappen doen met mams.. en tas in pakkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat gaan we allemaal doen dit weekend dan?
is 6 meter ook ver genoegquote:
Lollers, dat kan toch heul nietquote:
quote:
hij moet of vandaag vol en anders pas dinsdagquote:
als "ik" het onderwerp is, komt er nóóit een "t" achter de stamquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Stienn het volgende:
Nou, vooruit...
Overigens 6 meter, een kratje bier is 45 cm? Dat zijn dus 13.3 kratjes bier.. Dat is 105,3 liter bier! Dat vindt vind ik ver genoegen en goed genoeg!!
Was t nog wat?quote:
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als "ik" het onderwerp is, komt er nóóit een "t" achter de stam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |