Controversieel? Het is gewoon onzinquote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
Belachelijk zeg dat een controversieel onderwerp maar dicht moet.
Het is me wel duidelijk, op AIDS heerst een taboe.
Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
Gut ja, want Fok! TRU is echt een representatieve weergave van alle mensen die hier een mening over hebben om een dergelijke stelling onderbouwd te kunnen poneren jaquote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
Dat van 1931 was een meneer die een uitvinding heeft gedaan, en dat was alleen de titel van het artikel.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gut ja, want Fok! TRU is echt een representatieve weergave van alle mensen die hier een mening over hebben om een dergelijke stelling onderbouwd te kunnen poneren ja![]()
- Je onderbouwd niets.
- Je neemt niets aan.
- Je hebt de kennis niet eens om een dergelijke stelling te kunnen plaatsen.
- Alles wat gepost wordt wat jouw niet aan staat, daar ga je aan voorbij of daar reageer je zowat niet op.
Lijkt mij in totaal een geldige reden om dat topic te sluiten. Daarnaast is het ook ronduit gevaarlijk om dat soort dingen te plaatsen. Als je het nou als een vraag deed, om er meer over te weten te komen, maar dat deed je niet. Je postte het als zijnde dat het gewoon een feit was, en ergens in dat of het vorige topic postte je ook nog even doodleuk dat ook kanker in 1931 ofzo al was opgelost. Je bent niet goed snik. In mijn ogen is het vol-le-dig terecht dat dat topic is gesloten.
Zonder gein, gaat het wel goed met je de afgelope tijd? Je bent sinds een paar weken steeds brakker gaan schrijven.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat van 1931 was een meneer die een uitvinding heeft gedaan, en dat was alleen de titel van het artikel.
Maar nee ipv om zijn uitvinding verder te ontwikkelen, werd meneer gedwarsboomt. Ik heb nooit gezegd dat het zaligmakend is. Echte oplossingen wordt niet geaccepteerd binnen de geneeskunde, tenzij er grof geld verdient kan worden. Nu blijkt Prozac ook opeens verkeerde bijwerkingen te hebben, maar eerst heeft men ervoor gezorgd dat er verslaafd aan is. Nee medicijnen is pure zwendel.
Er valt niet te ontkennen dat er BigPharma puur en alleen uit is op geld en dat over de ruggen van zieke mensen. En heel maal ronduit belachelijk is hoe wij als westerling Afrika behandelen. meerendeel van de mensen daar is niet eens ziek, maar gewoon ondervoed.
Het TRU dus ik vind dat een onderwerp als een alternatieve AIDS theorie gewoon moet kunnen. Aangezien AIDS ook maar een aangenomen theorie is. Ik blijf er bij dat het belachelijk is dat er geen controversieel topic mag in TRU.
Ik wil ook alleen maar dat mensen beter worden. Lichaamelijk en financieel
Maar als ik het zo lees hier, dan hoeft dat ook niet meer van mij.
Ik heb denk te veel bariumfijnstof binnen gekregen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonder gein, gaat het wel goed met je de afgelope tijd? Je bent sinds een paar weken steeds brakker gaan schrijven.
Het is te warm buitenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is geen feedback hè?!
Hup, ga naar buiten ofzo
Je spreekt jezelf constant tegen. Over de ruggen van zieke mensen? Maar die mensen zijn volgens jou in beginsel helemaal niet ziek. Ze worden ziek door de medicijnen die ze krijgen voor AIDS, terwijl ze dat helemaal niet hebben volgens jou. Je praat je zelf tegen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat van 1931 was een meneer die een uitvinding heeft gedaan, en dat was alleen de titel van het artikel.
Maar nee ipv om zijn uitvinding verder te ontwikkelen, werd meneer gedwarsboomt. Ik heb nooit gezegd dat het zaligmakend is. Echte oplossingen wordt niet geaccepteerd binnen de geneeskunde, tenzij er grof geld verdient kan worden. Nu blijkt Prozac ook opeens verkeerde bijwerkingen te hebben, maar eerst heeft men ervoor gezorgd dat er verslaafd aan is. Nee medicijnen is pure zwendel.
Er valt niet te ontkennen dat er BigPharma puur en alleen uit is op geld en dat over de ruggen van zieke mensen. En heel maal ronduit belachelijk is hoe wij als westerling Afrika behandelen. meerendeel van de mensen daar is niet eens ziek, maar gewoon ondervoed.
Het TRU dus ik vind dat een onderwerp als een alternatieve AIDS theorie gewoon moet kunnen. Aangezien AIDS ook maar een aangenomen theorie is. Ik blijf er bij dat het belachelijk is dat er geen controversieel topic mag in TRU.
Ikke wil alleen maar waterijs!! *stampvoet*quote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef yvonne het volgende:
Helleuh
Nogmaals, dit bovenstaande is géén FB.
* ijsjes uitdeelt*
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
Ikke wil alleen maar waterijs!! *stampvoet*
Raketten
Nietes!! Raketten toch niet man. Denk eens na. Ze blazen volgens sommigen dan wel weer gaten in het Pentagon en zo. Maar dan weer niet de ijsjes he, dat kan niet.quote:
Behalve wanneer je 600 miljard magnums onder een bepaalde hoek tegen een WTC toren gooit. Dan doet het krakquote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nietes!! Raketten toch niet man. Denk eens na. Ze blazen volgens sommigen dan wel weer gaten in het Pentagon en zo. Maar dan weer niet de ijsjes he, dat kan niet.![]()
Ja maar dat slaat nergens opquote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Behalve wanneer je 600 miljard magnums onder een bepaalde hoek tegen een WTC toren gooit. Dan doet het krak
Schieten met ijsjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat nergens opDan kun je beter 600 miljard x op die toren schieten met die magnums
![]()
Jongen, een Magnum is ook een wapenquote:
En jouw reactie laat zien wie de humorloze paranoia isquote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
de complot gelovers of de niet-complotgelovers.....de draad boven laat maar weer al te duidelijk zien wie de onzinuitkramende onruststokertjes zijn......
aha het was dus humor......quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jouw reactie laat zien wie de humorloze paranoia is
Gelukkig zijn wij hier niet serieus. We hebben het over ijsjes man. Wanneer ik in een 'echt' topic reageer ben ik doorgaans toch behoorlijk serieus.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
de complot gelovers of de niet-complotgelovers.....de draad boven laat maar weer al te duidelijk zien wie de onzinuitkramende onruststokertjes zijn......
Nou nou, paranoia gaat dan weer wat ver hoor. Tenminste, toch gebaseerd op die ene reactie die je daar quote.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jouw reactie laat zien wie de humorloze paranoia is
johquote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jongen, een Magnum is ook een wapenJe kunt wel proberen te schieten met ijsjes maar ik denk niet dat je veel verder komt dan het ijsje ergens op richten en hard 'Pang' roepen. Tenzij je het ijsje zelf weg schiet, maar in dat geval denk ik dat 't al gesmolten voor het uit het kanon komt.
Jij bent nu echt aan het reageren om het reageren hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef TeenWolf het volgende:
hahahaha hihihih hohohoho hehehehe hahahaha
ik lach mee, het is zoooooo grappig..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent nu echt aan het reageren om het reageren he![]()
Directe linkjes zoekt wat makkelijkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Tijd om het chemtrail topic maar weer te ruimen?
Sterker nog; ik heb hem op geslot gegooid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Tijd om het chemtrail topic maar weer te ruimen?
Hou het maar lekker dicht wmb...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dus iedereen even afstand nemen, de boel laten bezinken mischien dat we dan volgende week ergens weer opnieuw kunnen beginnen met het topic.
Da's inderdaad waar. De zoveelste keer dat het gebeurd. Alle vormen van "bewijs" zijn al tig keer langsgeweest en direct verworpen. Wat dat betreft vond ik mijn OP zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hou het maar lekker dicht wmb...
Het is pure bangmakerij wat daat gebeurd. En als de 'chemtrailers' kritisch worden benaderd, gooien ze toch de discussie op slot door geklier en getroll...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef Lambiekje het volgende:
Het is me wel duidelijk. Topics over ziektes en overheids invloed wordt niet getolereerd.
Erg zwak.
Van mij mag dat topic gewoon op slot. Dat gezeik van Teenwolf is zum kotsen. Hij mist volledig het punt, en volgens mij met opzet. Daarnaast, zeiken over spelfouten is wel héél erg kinderachtig, bedoel, als dat het niveau is alleen maar om maar iets terug te kunnen zeggen, dan kan er net zo goed geen nieuw topic komen over dat onderwerp.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb hem op geslot gegooid.
Ik ben dat gesteggel helemaal zat.
Dus iedereen even afstand nemen, de boel laten bezinken mischien dat we dan volgende week ergens weer opnieuw kunnen beginnen met het topic.
Daar heeft denk ik niemand problemen mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Laten we wel even voorop stellen dat TRU juist bedoeld is voor mensen die er andere theorieen op na houden dan die de gevestigde orde er op na houdt.
Vlieg toch een eind op man. Er zijn 31 chemtrailtopics geweest en IK WEET NIET HOEVEEL topics over 9/11 en dan kom jij even doodleuk aanzetten met deze..ja...ronduit debiele opmerking.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef Lambiekje het volgende:
Het is me wel duidelijk. Topics over ziektes en overheids invloed wordt niet getolereerd.
Erg zwak.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Laten we wel even voorop stellen dat TRU juist bedoeld is voor mensen die er andere theorieen op na houden dan die de gevestigde orde er op na houdt.
quote:Dus ik heb het niet op slot gegooid omdat ik het niet met die theorieen eens ben maar omdat ik het idee had dat ik voor een kleuterklas stond waarbij iedereen iedereen de schuld gaf, als het maar zo gedraaid kon worden dat ze zelf geen schuld hadden aan het gebash.
Dat is meermaals voorgekomen in de geschiedenis, en daar is niets vreemds aan en ook totaal niet erg. Maar als je ergens geen verstand van hebt dan moet je niet zo hoog van de toren blazen en roepen dat het bewezen is dat iets wel (chemtrails) bestaat of niet (HIV/AIDS) bestaat, en dan iedereen afschieten die het ook maar waagt om te twijfelen aan wat je zegt, omdat je óf geen bewijzen aanvoert óf 'bewijzen' aanvoert die ook op een veel normalere manier verklaard kunnen worden.quote:En nee, ik ben geen complot-gelover maar moet eerlijksheidhalve wel toegeven dat ik al meerdere malen heb gezien dat "andere" theorieen achteraf helemaal niet zo "anders" waren
Jezus!! ... jullie lezen echt maar half!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vlieg toch een eind op man. Er zijn 31 chemtrailtopics geweest en IK WEET NIET HOEVEEL topics over 9/11 en dan kom jij even doodleuk aanzetten met deze..ja...ronduit debiele opmerking.
Topic over ziektes zijn wel degelijk toegestaan, alsmede topics over overheidsinvloed, maar als je als een kip zonder kop gaat verkondigen dat HIV/AIDS niet bestaat als een vaststaand feit, en tussen neus en lippen door ook nog even roept dat kanker al in 1931 is genezen, dan vind ik het niet meer dan normaal dat een dergelijk topic wordt gesloten. Je mag al blij zijn dat er 3 delen zijn geweest van die nonsens.
Inderdaad, het ligt aan anderen, maar ik zou ook zeker niet bij mezelf te rade gaan of jij daar misschien toe hebt bijgedragen. Nee nee, anderen, vooral anderen. En als jij in die tig delen niets over morgellons hebt gezien, dan had je dat kunnen inbrengen, maar dat heb je niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jezus!! ... jullie lezen echt maar half!
Ik zeg niet dat kanker genezen is in 1931. Dat was de artikeltitel.
Er wordt ook maar 0,0 ingelezen en er wordt alleen maar als tegen argument van die desinformerende kutoverheids sites gesmeten. Dat staat bol van de onjuistheden.
Er wordt absoluut niet serieus mee omgegaan. Heel triest
En dan nog wat ... ik heb in die tig delen van chemtrails geen discussie gezien van Morgellons. Het is dus heel legitiem dat ik nieuw topic open, aangezien het dus een nieuwe wending heeft. En bovendien is er nu eindelijk ook een hetze in de krant aan de gang.
Maar het wordt verpest door klojos als Autoreply en Calvobbes. Way to GO!
Er wordt door zowel believers als niet-believers zwaar getrolled. Ook Anti-nwo, TeenWolf en niet in de laatste plaats jijzelf maken zich daar schuldig aan. Niet zo zielig doen dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is dit voor belachelijk gedoe!
Ik vind het onaanvaatbaar dat als ik een topic over wat wel degelijk gevolgen is van het chemtrailen en daarvan de nieuw onstane ziekte., Morgellons.
Puur en alleen om dat er van die trieste figuren als Calvobbes, AutoReply , A-Tuinhek en Haahaha rondhangen hier die topics verstieren. Belachelijk.
Dat je zelf net zo hard meebaggertquote:Nu dat er eindelijk in de mainstream ook aandacht wordt besteed is het niet meer mogelijk hier. Ronduit stuitend is het.
Het lijkt er meer op dat er geen control meer is op de trollers als Calvobbes. En daarom mag ik geen topics over chemtrails en gevolgen open.
Belachelijk
Lilith-Wicca: Wat dringt niet tot my door. !?
Drastische maatregel wel. Hopelijk geen precedent voor andere topics.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Stop er maar mee om in de slachtofferrol te kruipen, dat maakt totaal geen indruk op mij.
En wat er niet tot je doordringt?
Simpel, ik geef nog geen uur geleden aan dat er vanaf nu geen topics meer geopend worden wat ook maar iets te maken heeft met chemtrails of iets in die richting puur omdat het alleen maar uitloopt op getrol, gebash enz.
Duidelijker kan ik toch niet zijn.
Drastisch, maar terecht. Nou ik denk dat het wat ver gaat wat jij nu vraagt. Kijk, het lijkt me voor de 2 mods die er zijn ondoenlijk om elk topic te gaan scannen of er bepaalde users reageren die dat niet zouden mogen. Dan kunnen ze wel aan de gang blijven met die posts te verwijderen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Drastische maatregel wel. Hopelijk geen precedent voor andere topics.
Betekent dit dan dat een groepje posters gelijk welk topic of onderwerp verboden kunnen krijgen als ze maar genoeg trollen en bashen in een topic![]()
Ik las vanmorgen weer een stuk in de spits. En zag dat #31 dicht was. Moet toch ergens de melding kwijt. En had dus nog niet gezien/gelezen van afkoelingsperiode voor de trollers. Dat ik vervolgens weer afgestraft wordt omdat ik een ziekte aanbreng als Morgellons aan de discussie en dacht dus dat het op my was gericht. Als de rede de afkoeling is prima.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt aan anderen, maar ik zou ook zeker niet bij mezelf te rade gaan of jij daar misschien toe hebt bijgedragen. Nee nee, anderen, vooral anderen. En als jij in die tig delen niets over morgellons hebt gezien, dan had je dat kunnen inbrengen, maar dat heb je niet gedaan.
Maar net als een mod zegt dat het ene topic op slot gaat omdat men even moet afkoelen, dan moet jij nu niet toch een nieuw topic willen openen en als dat dan gesloten wordt hier komen zeiken dat je er geen topic over mag openen. Daarnaast, jij leest al in tig topics mee, dus je had dat al lang eerder in kunnen brengen, en dat heb je niet gedaan.
Het wordt verpest door iedereen, maar daar hoor jij dus zeer zeker bij!
Nah, als er al 500 posts niets inhoudelijks meer is gepost en het alleen maar uitdraait op mensen afzeiken lijkt me dat volledig terechtquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat een groepje posters gelijk welk topic of onderwerp verboden kunnen krijgen als ze maar genoeg trollen en bashen in een topic![]()
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er wordt door zowel believers als niet-believers zwaar getrolled. Ook Anti-nwo, TeenWolf en niet in de laatste plaats jijzelf maken zich daar schuldig aan. Niet zo zielig doen dus![]()
[..]
Dat je zelf net zo hard meebaggert![]()
Nou, je zag dat #31 dicht was. Heb je ook gekeken naar de laatste post? Die was van L-W, en ze geeft aan wat de reden is voor het op slot gooien. Vervolgens kom je naar dit topic, waar je toch midden in een gesprek valt over het sluiten van dat topic, en dan ga je toch nog op hoge poten zeuren dat je geen topics mag openen? Een beetje lezen mag wel hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen weer een stuk in de spits. En zag dat #31 dicht was. Moet toch ergens de melding kwijt. En had dus nog niet gezien/gelezen van afkoelingsperiode voor de trollers. Dat ik vervolgens weer afgestraft wordt omdat ik een
ziekte aanbreng en dacht dus dat het op my was gericht. Als de rede de afkoeling is prima.
Dan ga ik het over paar weken maar weer proberen.
Nee, dat schrijf ik toch nergens?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Flikker een end op man. Ik heb het al eerder gepost, afgelopen week. Jij bent volledig verantwoordelijk voor je eigen posts. Er is niemand die je dwingt te reageren. Je kunt tot 10 tellen en dan pas posten. Je kunt ook gewoon niet posten, maar nee, je reageert direct en gaat dan met het vingertje wijzen dat het de schuld van iemand anders is. Pleur eens een eind op met die slachtofferrol. JIJ bent verantwoordelijk voor je eigen posts, als je daarom afgestraft wordt moet je niet gaan huilen en wijzen naar andere mensen alsof zij daar de schuld van zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere levenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
De geaccepteerde wereldbeeld matcht niet met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere leven![]()
![]()
Done.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Even iets anders kan mijn topictitel Patriat Act verbetert worden.?
thxquote:
Goh Lambiekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef JoZzephus het volgende:
heb nu geen tijd, laat maar yochie.
Wat denk je nu zelf Haushofer?quote:
Nou, vooruit dan, omdat je het zelf kennelijk graag wilt en ik vandaag in een gulle bui benquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:05 schreef JoZzephus het volgende:
ah, wat schattig, ze kijkt boos...ga je me waarschuwen? heb je opdrachtjes gekregen om strenger te modden?heb je ook een eigen mening of doe je gewoon wat je beveelt wordt? wat wil je dan doen? mij een ban geven?
je doet je best maar, krijg toch steeds minder tijd om de info te lezen die ik wil, + je ziet door al dat getroll het bos niet meer, zit me de laatste tijd alleen maar rot te irriteren hier.
toedeloe
deze reactie is erg grof en kan niet door de beugel op fok tru.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flikker een end op man.
....please zeg![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
deze reactie is erg grof en kan niet door de beugel op fok tru.
Hoe groot is die plaat voor jouw kop? Hij zeikt mensen af, gebruikt scheldwoorden enz. Ook zijn topichistorie is ronduit triest, ik ken geen TS met zo'n hoge score aan vroegtijdig gesloten topics.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef TeenWolf het volgende:
Hoi , ik heb geprotesteerd tegen de ban van Lambiekje. Dat is een forumlid dat zich altijd correct heeft gedragen.
Ik denk dat Lambiekje dat prima zelf kan?quote:Calvobbes bijvoorbeeld daarntegen heeft altijd medeforumleden beledigt en zelfs onbeschoft gedrag vertoont naar moderator Northern star.
hierbij vraag ik dus om een unban voor Lambiekje.
Ik denk dat zijn ban komt door een persoonlijk afkeer van moderator Yvonne naar hem toe en daardoor is de ban niet neutraal te noemen.
Moderator Yvonnequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef TeenWolf het volgende:
Hoi , ik heb geprotesteerd tegen de ban van Lambiekje. Dat is een forumlid dat zich altijd correct heeft gedragen.
Calvobbes bijvoorbeeld daarntegen heeft altijd medeforumleden beledigt en zelfs onbeschoft gedrag vertoont naar moderator Northern star.
hierbij vraag ik dus om een unban voor Lambiekje.
Ik denk dat zijn ban komt door een persoonlijk afkeer van moderator Yvonne naar hem toe en daardoor is de ban niet neutraal te noemen.
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef TeenWolf het volgende:
Nee.quote:Calvobbes bijvoorbeeld daarntegen heeft altijd medeforumleden beledigt en zelfs onbeschoft gedrag vertoont naar moderator Northern star.
Hoop het niet.quote:hierbij vraag ik dus om een unban voor Lambiekje.
- - nergens voor nodig - -quote:Ik denk dat zijn ban komt door een persoonlijk afkeer van moderator Yvonne naar hem toe en daardoor is de ban niet neutraal te noemen.
schelden????? daarvoor was lambiekje zogenaamd gebanned voor, terwijl hij geen scheldwoord heeft laten vallen. ik denk dat de moderators dit scheldwoord wel zullen zien van je.quote:
laat die scheldwoorden zien dan? ik heb ze niet gezien, heb net weer een scheldwoord van choas...de zoveelste naast calvobbesquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe groot is die plaat voor jouw kop? Hij zeikt mensen af, gebruikt scheldwoorden enz.
Luister, ik ben dat kinderachtige gezeik en gezeur meer dan zat van je. In alle eerlijkheid verbaast het me dat jij nog steeds niet tegen een ban bent opgelopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
schelden????? daarvoor was lambiekje zogenaamd gebanned voor, terwijl hij geen scheldwoord heeft laten vallen. ik denk dat de moderators dit scheldwoord wel zullen zien van je.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oprecht en welgemeend doch geen letterlijk verzoek. Dat zou me immers een ban opleveren.gauw weggehaald je doodsverwensing? goed zo..... je bent dus degelijk wel bang voor een ban, voortaan geen doodsverwensingen meer he? niet zo netjes....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
en ik zie ook dat little wicca je scheldwoord van een post hiervoor heeft verwijderd en er de tekst "nergens voor nodig" heeft neergezet, bedankt wicca, die scheldwoorden van zijn we liever kwijt dan rijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Luister fuckwit, ik ben dat kinderachtige gezeik en gezeur meer dan zat van je. In alle eerlijkheid verbaast het me dat jij nog steeds niet tegen een ban bent opgelopen.
Ik denk trouwens ook wel dat de moderators dat 'scheldwoord' wel zullen zien staan. Maar ik hoop dat ik hier iets serieuzer genomen word dan jij.
En nu ga ik eten en proberen hier niet meer te reageren. Prettige avond verder.
Nee hoor; ik wilde ff overbrengen hoe ik en een aantal andere users over je denken, ik geloof dat dat wel is gelukt. Overigens was mijn originele post inclusief duidelijke hint naar mods dat ie ge-edit kan wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
[/spoiler]
gauw weggehaald je doodsverwensing? goed zo..... je bent dus degelijk wel bang voor een ban, voortaan geen doodsverwensingen meer he? niet zo netjes....
En nu is het gewoon afgelopen met dat idiote kinderachtig gedrag !quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gauw weggehaald je doodsverwensing? goed zo..... je bent dus degelijk wel bang voor een ban, voortaan geen doodsverwensingen meer he? niet zo netjes....
als je ballen had liet je je doodsverwensing staanquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee hoor; ik wilde ff overbrengen hoe ik en een aantal andere users over je denken, ik geloof dat dat wel is gelukt. Overigens was mijn originele post inclusief duidelijke hint naar mods dat ie ge-edit kan wordenBlijkbaar gedelete, ook prima.
is goed wicca, ik stop over lambiekje, maar ik wil ten zeerste benadrukken dat ik zeer zeker niet gediend ben van doodsverwensingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En nu is het gewoon afgelopen met dat idiote kinderachtig gedrag !
Ik heb die afbeelding weggehaald!
En heel fair van je dat je opkomt voor een mede-user maar zorg dan wel dat je precies weet wat er aan de hand is, dit slaat werkelijk nergens op!
En als je dan toch graag wilt protesteren tegen zijn ban kun je mailen naar forum@fok.nl
Van 't zelfdequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef TeenWolf het volgende:
goedenavond allen
Hulde iig voor mods die in dit soort oorlogen nog willen modden. Over toewijding gesprokenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
ik zou maar je mond houden, als je naar de banmeldingen kijkt zie je dat iedereen die een doodsverwensing maakt wordt weggeknikkerd.quote:
Zo... lekker gegeten... Kom ik terug...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik zou maar je mond houden, als je naar de banmeldingen kijkt zie je dat iedereen die een doodsverwensing maakt wordt weggeknikkerd.
dus doe maar niet zo tof en wees blij dat je er nog bent.
Nee, in principe kan je geen ban krijgen door een PM; dit staat helemaal los van het forum in dat opzicht. Daar mag je zoveel zeiken en doodverwensen als je wil, maar als er teveel klachten over je komen kan je een PM ban krijgen ofsoquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef ATuin-hek het volgende:
hmm. Valt een dergelijke Pm ook niet onder het kopje doodsverwensing? Hoe zien de mods dat?
bij voorbaat mijn verontschuldigingen als dit niet helemaal hier thuis hoort.
Okquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, in principe kan je geen ban krijgen door een PM; dit staat helemaal los van het forum in dat opzicht. Daar mag je zoveel zeiken en doodverwensen als je wil, maar als er teveel klachten over je komen kan je een PM ban krijgen ofso
Tenminste dat ik wat ik er altijd van heb begrepen.
Maar dit weet ik niet 100% zeker he, voordat je alle modjes scheldkannonade's gaat sturenquote:
Hey lekker ding, wanneer gaan we nou eens samen met AK zuipen ende droncken worden ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef yvonne het volgende:
Hallo kindercrêche
Het beloofd een schitterende avond te worden
Doet es lief buiten gaan zitten met z'n allen?
Zijn jullie oranje mutsjes al klaar voor maandag?
Dit was de lieve variant
Was ik niet van plan maar zal het in gedachte houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dit weet ik niet 100% zeker he, voordat je alle modjes scheldkannonade's gaat sturen
PM,s zijn PM,squote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef ATuin-hek het volgende:
hmm. Valt een dergelijke Pm ook niet onder het kopje doodsverwensing? Hoe zien de mods dat?
bij voorbaat mijn verontschuldigingen als dit niet helemaal hier thuis hoort.
Thxquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
PM,s zijn PM,s
je kunt de user gewoon blokken
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
PM,s zijn PM,s
je kunt de user gewoon blokken
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef yvonne het volgende:
Hallo kindercrêche
Het beloofd een schitterende avond te worden
moet ik ook werkenquote:Doet es lief buiten gaan zitten met z'n allen?
Zijn jullie oranje mutsjes al klaar voor maandag?
quote:Dit was de lieve variant
Wat is dat nou weer voor domme opmerkingquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:24 schreef TeenWolf het volgende:
Chaos zei dat ik moest optiefen in een OPENBARE klaagbaak FB, nou ik zeg dat hij dubbel hard kan optyfen in een PM, ik ben nog netjes door dat gescheld prive te houden.
zijn scheldreactie wat hij terug heeft gestuurd met doodsverwensing heb ik gelijk weggegooid in de prullenbak helaas.
Chaos maakt een copypast van mijn PM-antwoord op zijn openbare FB gescheld (wat keurig door Little Wicca is verwijderd helaas, sporen zijn gewist, maar je kan wel zien dat er wat door haar is weggehaald in Chaos zijn post)....helaas schrijft Chaos er niet bij dat hij na mijn PM, een doodsverwensingen terugverkondigde per PM, helaas ben ik een domme user en gooi dat soort troep altijd definitief weg, ik zal ze ook voortaan copypasten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor domme opmerkingAlsof schelden minder erg is door het privé te houden en alsof wij ons daaraan zouden storen
Ghehe, noem je dit al oververhitquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet je wat jullie eens moeten doen?
nee, niet naar de Kamer van Koophandel gaan![]()
De pc uitzetten, en lekker buiten wat gaan drinken![]()
Volgens mij zijn jullie gewoon een beetje oververhit![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Chaos maakt een copypast van mijn PM-antwoord op zijn openbare FB gescheld (wat keurig door Little Wicca is verwijderd helaas, sporen zijn gewist, maar je kan wel zien dat er wat door haar is weggehaald in Chaos zijn post)....helaas schrijft hij er niet bij dat hij daarna doodsverwensingen verkondigde per PM, helaas ben ik een domme user en gooi dat soort troep altijd definitief weg, ik zal ze ook voortaan copypasten.
Heb je alles gelezen, vanaf vanmorgen een uur of 9?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, noem je dit al oververhit![]()
Naja goed, proost![]()
Ja, maar ik hoor ook bij jullie en ben niet oververhit, vandaar dat ik er op reageer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb je alles gelezen, vanaf vanmorgen een uur of 9?![]()
En ik moet zeggen dat ik ook niet echt oververhit mben hoor. Lekker de hele dag gewerkt, thuis gekomen, balkonnetje/zonnetje/biertje tot me genomen, lekker gegeten en nu zit ik samen met mijn ega en een wijntje Spiderman 2 te kijken (reclame nu dus) ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet je wat jullie eens moeten doen?
nee, niet naar de Kamer van Koophandel gaan![]()
De pc uitzetten, en lekker buiten wat gaan drinken![]()
Volgens mij zijn jullie gewoon een beetje oververhit![]()
Toch doorzeiken hequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
ik ga ook een biertje nemen, proost iedereen, behalve de doodverwensers Autoreply (openbaar in FB, weggehaald door Lilith Wicca) en Chaos (per PM, zelf definitief vewijderd) .
[afbeelding]
Pjee...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
ik ga ook een biertje nemen, proost iedereen, behalve de doodverwensers Autoreply (openbaar in FB, weggehaald door Lilith Wicca) en Chaos (per PM, zelf definitief vewijderd) .
[afbeelding]
Ik had al zoiets van "geloof d'r niets van". Ik geloof je iig op je woord.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee...
We weten allemaal dat PM's encrypted zijn (naja, fuck it, misschien niet, maar da's het punt niet) en per HOOGSTE uitzondering bekeken kunnen worden door A's en FA's...
Alleen verwacht ik niet dat het moeilijk is te zien wie aan wie berichten gestuurd heeft. And I dare you, I double dare you. Ik heb zelf 4 (denk ik) pm's verstuurd sinds het bestaan van de functie. En GEEN daarvan waren aan jou. Nee, ik heb niemand nodig om dat te bevestigen. Voor de mensen waar het toe doet is mijn woord genoeg. En daarmee ben JIJ elke geloofwaardigheid in dit subforum verloren.
Normaals, een prettige avond verder.
en als ik je eerste (van de 3) gewone PM's copypast die ik nog niet had weggeflikkert omdat er geen gescheld in voorkwam, hoeveel krijg ik dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee...
We weten allemaal dat PM's encrypted zijn (naja, fuck it, misschien niet, maar da's het punt niet) en per HOOGSTE uitzondering bekeken kunnen worden door A's en FA's...
Alleen verwacht ik niet dat het moeilijk is te zien wie aan wie berichten gestuurd heeft. And I dare you, I double dare you. Ik heb zelf 4 (denk ik) pm's verstuurd sinds het bestaan van de functie. En GEEN daarvan waren aan jou. Nee, ik heb niemand nodig om dat te bevestigen. Voor de mensen waar het toe doet is mijn woord genoeg. En daarmee ben JIJ elke geloofwaardigheid in dit subforum verloren.
Normaals, een prettige avond verder.
Ga alsjeblieft lekker je gang.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en als ik je eerste (van de 3) gewone PM's copypast die ik nog niet had weggeflikkert omdat er geen gescheld in voorkwam, hoeveel krijg ik dan?
gaan we dit weer krijgen, conspiracy gelooft conspiracy, niet-conspiracy gelooft niet-conspiracy.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had al zoiets van "geloof d'r niets van". Ik geloof je iig op je woord.
Nu heb je bewijs toch? Laat zien die PM's.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gaan we dit weer krijgen, conspiracy gelooft conspiracy, niet-conspiracy gelooft niet-conspiracy.
Jij, AK, ik, alcohol, wanneer ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:55 schreef yvonne het volgende:
De conspiracy slowchat deel oneindig
Hier dus
Misschien kan het hele topic maar beter weg? Als je het graag over dat onderwerp wil hebben kan je altijd nog een nieuwe starten. Tis daar nu zo'n puinzooi...quote:Op zondag 29 april 2007 19:38 schreef Lambiekje het volgende:
Kan hier de :S ingekort worden, scherm is redelijk in de knoei.
Volgens mij was het al opgelost? Ik zie dat er een bericht geedit is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[9/11] Molten Steel
Zou een mod naar dit gedrag willen kijken? bvd.
Het was een flame. Ik weet de letterlijke woorden alleen niet meer. Kan je als mod niet kijken wat er voor de edit stond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 06:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij was het al opgelost? Ik zie dat er een bericht geedit is.
Ik heb het opgeruimd, eigenlijk staat alleen je OP er nogquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
Zou deze topic weer open mogen. Er valt weer wat te melden.
Ja, het is alleen een beetje jammer dat TeenWolf een flame plaatst om 01:28, A-Tuinhek daar direct een opmerking over maakt in dit topic om 01:33, en TeenWolf zijn post edit om 01:38. Het lijkt dan logisch om te concluderen dat TW zijn post heeft geedit nadat hij de klacht van A-TH hier heeft gezien en bang was voor sancties. Dat de flame weg is doet er niet zo heel veel toe, en ik snap ook wel dat als jij de orig. post niet gezien hebt, je daar niet achteraf over kunt gaan zeuren, maar het geeft wel aan dat sommige mensen zich gewoon niet in kunnen houden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 06:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij was het al opgelost? Ik zie dat er een bericht geedit is.
beetje erg jammer dit....ik had geschreven dat je in het verleden ook al een dergelijke reactie had gemaakt, maar had het daarna weggehaald omdat je anders zou zeggen"haal dat bericht er dan bij blablabla..."quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het was een flame. Ik weet de letterlijke woorden alleen niet meer. Kan je als mod niet kijken wat er voor de edit stond?
Wat maakt het uit? Het was gedrag wat mij betreft niet door de beugel kan. De vorige keer ging ik daar direct op in wat ons beide terecht een ban opleverde. Nu doe ik het via de correcte weg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
beetje erg jammer dit....ik had geschreven dat je in het verleden ook al een dergelijke reactie had gemaakt, maar had het daarna weggehaald omdat je anders zou zeggen"haal dat bericht er dan bij blablabla..."
je weet de letterlijke woorden niet meer, onthou het dan maar voortaan. het was dus kennelijk zo erg dat je het vergeet, kan je nagaan.
dat je daarvoor gelijk naar FB gaat om te klagen, echt jammer.
wie probeer je nu in de maling te nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Het was gedrag wat mij betreft niet door de beugel kan. De vorige keer ging ik daar direct op in wat ons beide terecht een ban opleverde. Nu doe ik het via de correcte weg.
Zo'n reactie zegt het wel hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wie probeer je nu in de maling te nemen?![]()
Veranderdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:29 schreef Spellmeista het volgende:
Verzoekje voor de Solse Gat meet op 1 juni. Aangezien de datum zo goed als vaststaat: vrijdag 1 juni 2007 misschien een idee om dit topic anders te noemen (iom TS). Zoiets als Solse Gat meet 1 juni 2007 ofzo?
je kan ook ophouden met je gebash op FB...?............quote:
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is dit feedback; dat wil zeggen dat het over de topics moet gaan, dat persoonlijke gezeur kan best over PM ofzo lijkt me
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je kan ook ophouden met je gebash op FB...?............![]()
als je zonodig wil bashen doe dat dan op PM
Dat heb je heel goed gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...
Ach tis simpel tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien.
Dacht je nu werkelijk dat ik nog energie ga steken in users die na herhaaldelijke waarschuwen, door NS, Yvonne en mij, het gewoon niet willen snappen.
Kom op zeg!
We hebben topics gesloten, jullie toch maar weer eens kans gegeven maar je blijft doorgaan.
Nee, het enige wat ik nog voor jullie wil doen is jullie met retraite sturen![]()
Ja, maar je ging dan wel niet verder in het topic maar wel hier in FBquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach tis simpel tochEen user begint met flamen, ik maak daar melding van in FB. Leek me iig een betere oplossing dan er even hard tegenin gaan zoals de vorige keer, of nie dan
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, maar je ging dan wel niet verder in het topic maar wel hier in FB![]()
Gewoon stoppen met bashen, that's allquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?Ik probeerde het iig correct te verwoorden, maar sorry als dat niet genoeg was.
Op jouw eigen verzoek gesloten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Gooi maar dicht. Het topic heb ik oorspronkelijk in POL geplaatst waar het gewoon hoort ,maar een modje had het hierheen getrapt. Discussie is 3x niks, POL trekt een ander publiek dan TRU . Met succes omzeep geholpen dus.
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Met succes omzeep geholpen dus.
Jij reageert zowat nooit, maar als je dan reageert, dan reageer je met een dergelijke opmerking, maar echt nooit inhoudelijk he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...
Ik zit in feedback .. hier is geen inhoudquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:43 schreef CoolGuy het volgende:
Jij reageert zowat nooit, maar als je dan reageert, dan reageer je met een dergelijke opmerking, maar echt nooit inhoudelijk he.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zit in feedback .. hier is geen inhoud
Waarom reageer je uberhaupt dan nog in dat geval.quote:En nee ik reageer nimeer ... en in welk topic zit er nog inhoud ??? Alles wordt hier gewoon geridiculiseerd. Er wordt niet meer gediscussieerd, het is eerder "in groep anderen belachelijk maken".
Not my cup of tea![]()
Tja, kan ik net zo goed van jou zeggen ... waarom reageer jij eigenlijk in topics die je zelf te dom voor woorden vind ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom reageer je uberhaupt dan nog in dat geval.![]()
Prima als je iets quote maar pak dan wel het hele bericht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...
Tsja...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef mcDavid het volgende:
circeltje is weer rond, en we zijn weer terug bij het puntje "TRU is een forum dat paranoide mensen in bescherming neemt, en door een onderwerp in TRU aan te snijden geef je al aan het zelf niet serieus te nemen." [afbeelding]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klinkt goed. En waar zou een topicreeks als 9/11 dan terecht komen? In Conspiracy I assume?![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...
Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat er morgen iets bijzonders gaat gebeuren.
Dat gevoel heb ik nou ook..................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...
Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat er morgen iets bijzonders gaat gebeuren.
TRU houdt op met bestaan....................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
Probeer eens met gebarenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
Tering, wat kan jij er goed omheen lullen![]()
Is dit het bewuste tipje van de sluier ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kijk, feit is wel dat ik in de maand juni altijd op vakantie ben, NS aangegeven heeft dat hij druk is met andere zaken en er bijna geen andere collega-mods zijn die in kunnen vallen, dus....................
Ik denk alleen maar met jullie meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dit het bewuste tipje van de sluier ?
ik had het goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
TRU houdt op met bestaan....................![]()
Uit in Index:quote:
Tuurlijk kan dat, je merkt het alleen niet omdat je het niet zietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Uit in Index:
"The Truth is in Here....."
Je ziet het niet maar toch is het er.........
Hoe kun je nou iets, wat er wel is, maar je niet ziet, plotseling verdwijnen dan?
Het gaat ook niet weg; het gaat dicht voor een maandje ofso. Is wel vaker gebeurdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
Als NS aangeeft druk te zijn met andere zaken, komt er dan een nieuwe mod ofzo? Het lijkt me niet dat TRU weg gaat? Ik hoop van niet tenminste. Natuurlijk er hangt veel vijandigheid, en het botert niet altijd even goed tussen de verschillende bezoekers, maar TRU opdoeken lijkt me wat rigoreus. Ik denk niet dat dat het is. Ik hoop ook dat dat het niet is.
Nee klopt, maar het is er wel.........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, je merkt het alleen niet omdat je het niet ziet
Verdwijnen is trouwens maar een raar woord (behoudswetten enzo)
Ja, preciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is er wel.........
And the big moment is therequote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Wordt jij hier soms mod Senesta? Een nieuwe functie op fok!?
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
And the big moment is there![]()
http://forum.fok.nl/forum/137
Als ik zag wat het wasquote:
Je moet toegang krijgen, maar ik weet niet eens waarvoor dan. Wat is het?quote:
Ja dat bedoel ik. Ik denk dat er een apart afgesloten deel komt, waarbij je er gelijk uitgekickt wordt als je relt. maar dat mogen ze dan wel wat duidelijker maken, voordat ik toegang vraag.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet toegang krijgen, maar ik weet niet eens waarvoor dan. Wat is het?![]()
Er staat ook geen nieuw subforum in de lijst. Ben ze even allemaal af gegaan, maar forum 137 staat niet bij de 'normale' lijst.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik denk dat er een apart afgesloten deel komt, waarbij je er gelijk uitgekickt wordt als je relt. maar dat mogen ze dan wel wat duidelijker maken, voordat ik toegang vraag.
Neuh, maar die verschijnt als je toestemming krijgt, als het goed isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er staat ook geen nieuw subforum in de lijst. Ben ze even allemaal af gegaan, maar forum 137 staat niet bij de 'normale' lijst.
Anti-climax![]()
Ik mis het onderscheid even... ?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Ok, maar dat is dus alle samenzwering zooi geworden en TRU is voor de zweverige zaken ?
Ey, beetje voorzichtig met wat je zooi noemtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Ok, maar dat is dus alle samenzwering zooi geworden en TRU is voor de zweverige zaken ?
Ik noem alles wat ik niet makkelijk kan definiëren standaard zooiquote:Op zondag 27 mei 2007 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ey, beetje voorzichtig met wat je zooi noemt![]()
Ja dat klopt.
Conspiracy en bovennatuurlijk zijn nu gescheiden.
Maar ze blijven contact houden.
Tnx.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik noem alles wat ik niet makkelijk kan definiëren standaard zooi
Maar ok, duidelijk, veel succes enzo![]()
Haha pciesquote:Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tnx.
Met jou naam ben je wel verplicht om zo nu en dan even langs te komen.
kort... maar goed... die heeft zich ingelikt en gaat nu doen alsof "jogy affiniteit heeft" met TRUquote:
jogy kwam al langer in TRU.quote:Op maandag 28 mei 2007 06:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kort... maar goed... die heeft zich ingelikt en gaat nu doen alsof "jogy affiniteit heeft" met TRU
Open er een topic over in BNW.quote:Op maandag 28 mei 2007 06:50 schreef rudedeltadude het volgende:
lekkker geloofwaardig als onz-mod
Yep. In tegenstelling tot ene rudelnogwat. En hij was ook al een tijdje de vaste gastmod zegmaar. Jogy kent het forum, de users, de onderwerpen, had tijd en zin. Keuze was snel gemaakt.quote:
Ik denk dat jogy super is voor TRUquote:
Tot op heden zijn er genoeg wandtekeningen, bijbelcitaten, andere oude citaten, ooggetuigenverslagen en niet aleen maar van mentaal hulpbehoevende en weet ik het wat nog meer te vinden om aan te mogen nemen ( je bent het niet verplicht ) dat er rare dingen gebeuren in de wereld. Om mensen naief te noemen omdat ze nieuwsgierig zijn naar die dingen vind ik dan weer totaal naief vanuit mijn perspectief. De wetenschap heeft hier maar een beperkte rol in. Die is meer van de laboratoria en niet van dit soort zaken. Archeologie is misschien een beter veld en ook daar hebben ze rare dingen gevonden zoals voetsporen naar dinosporen. Dat is een aanwijzing dat er wel iets is. Hoef je wederom niet te geloven maar zo overtuigd zijn in je eigen gelijk is misschien wel lekker veilig ( zo zie ik het ) maar juist een hele naieve kijk op de wereld. De wetenschap is nog lang niet heilig, weet heel einig van heel vel. Is wel verschrikkelijk nuttig anders hadden we nog steeds in grotten gewoond maar niet op alles toepasbaar omdat het nog lang niet ver genoeg is om alles te verklaren. Dat duurt nog wel en tijdje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef bonke het volgende:
[..]
heeft niks met geloof te maken![]()
naieve mensen geloven
de wetenschap heeft nog steeds niet bewezen dat aliens bestaan
degenen die zeggen dat ze wel bestaan zijn dus naief
als er concreet bewijs komt dat ze een beschaving gevonden hebben die 50.000 jaar oud is dan wil ik wel es geloven dat er meer is, maar tot op heden is er geen chippie, stukkie kunstof, vreemd helmpje, autobandje, of een mooi rvs stalen bekertje uit de grond geplukt wat +- 50.000 jaar oud is
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Redux het volgende:
Voor zover ik lees laat bonke prima de opties open. Hij is daar alleen wat stricter in, wat minder losbandig zeg maar. Ik sluit me eerder bij hem aan dan bij iemand die elke optie open houdt en van de ene kant naar de andere kant zweeft.
En op zo'n moment vraag ik me dan af, wie ben jij om zo iemand op zo'n manier aan te spreken?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef bonke het volgende:
[..]
tuurlijk zijn er voor mij geen andere opties mogelijk
er zijn hier lui die een alien zien in een plaatje van een oude vaas
er zijn hier lui die rvdb geloven ondanks et feit dat de niet naieve mens weet dat et een oplichter is
als ik of een ander iets anders aandraag wat veel logischer zou moeten klinken dan word ie meteen voor dom uitgemaakt omdat dat toevallig niet in het straatje past van degene die wel onzin gelooft
Moderator van TRU die een beetje sturing aan het geven is op bepaalde tonen die hier aangeslagen worden jegens mensen die wel lekker aan het zweven zijn of nieuwsgierig zijn in ieder geval. Gezien het feit dat TRU op het moment nog maar zo'n 50 tot 100 posts heeft per dag maar de interesse in spiritualiteit en andere onverklaarbare zaken steeds groter wordt ben ik van mening dat er hier iets fout aan het gaan is. Het lek moet boven gebracht worden en posts waaruit blijkt dat bepaalde mensen zich laatdunkend uitlaten over anders gelovende worden, voorlopig tenminste, wat harder aangepakt dan mensen die wel een beetje durven zweven. Heel simpel. Niets tegen de mensen zelf maar om TRU weer een beetje drukker te krijgen zijn er wat maatregelen nodig, zal snel genoeg duidelijk worden hoor.quote:
Ok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef Redux het volgende:
oh maar daar heb ik verder weinig zin in hoor
heb je daar ook jou quote op mijn eerste tekst neergezet ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil hierover best verder met je in discussie gaan maar niet hier. Truth Feedback Om dit topic niet verder te verpesten zullen we maar zeggen.
edit: Ik heb jullie posts in het feedbacktopic gequote.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:34 schreef MUUS het volgende:
Heeeeey, dat had ik nog niet gezien. Tof jogy, dit was wel te verwachten!
Goede plek voor jou, leuk. Succes and have fun, babe..
.
Wat een uitdagingquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef jogy het volgende:
Moderator van TRU die een beetje sturing aan het geven is op bepaalde tonen die hier aangeslagen worden jegens mensen die wel lekker aan het zweven zijn of nieuwsgierig zijn in ieder geval. Gezien het feit dat TRU op het moment nog maar zo'n 50 tot 100 posts heeft per dag maar de interesse in spiritualiteit en andere onverklaarbare zaken steeds groter wordt ben ik van mening dat er hier iets fout aan het gaan is. Het lek moet boven gebracht worden en posts waaruit blijkt dat bepaalde mensen zich laatdunkend uitlaten over anders gelovende worden, voorlopig tenminste, wat harder aangepakt dan mensen die wel een beetje durven zweven. Heel simpel. Niets tegen de mensen zelf maar om TRU weer een beetje drukker te krijgen zijn er wat maatregelen nodig, zal snel genoeg duidelijk worden hoor.
Donequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef hollander172 het volgende:
Mag de datum in de TT verandert worden naar 7 juli?
Solse Gat Meet 7 juli 2007
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Moderator van TRU die een beetje sturing aan het geven is op bepaalde tonen die hier aangeslagen worden jegens mensen die wel lekker aan het zweven zijn of nieuwsgierig zijn in ieder geval. Gezien het feit dat TRU op het moment nog maar zo'n 50 tot 100 posts heeft per dag maar de interesse in spiritualiteit en andere onverklaarbare zaken steeds groter wordt ben ik van mening dat er hier iets fout aan het gaan is. Het lek moet boven gebracht worden en posts waaruit blijkt dat bepaalde mensen zich laatdunkend uitlaten over anders gelovende worden, voorlopig tenminste, wat harder aangepakt dan mensen die wel een beetje durven zweven. Heel simpel. Niets tegen de mensen zelf maar om TRU weer een beetje drukker te krijgen zijn er wat maatregelen nodig, zal snel genoeg duidelijk worden hoor.
Ligt er vooral aan dat TRU een vreemde eend in de bijt is in dit forum. Andere fora zijn specifieker en hebben niet zovaal 'last' van mensen die totaal geen interesse hebben/op staan voor dit soort zakenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klinkt goedEn het zal een keer tijd worden ook, TRU is imo al een heel tijdje naar de klote aan het gaan, vooral doordat er slecht gemodereerd wordt. Vind ik dan.
Hou op schei uit. Vooralsnog staan ze niet in de weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Er zijn de laatste tijd zoveel UFO meldingen, kun je dr geen centraal topic voor maken.
Kun je mooi een verjaardagstopic van maken, het is immers dit jaar precies 60 jaar geleden dat Kenneth Arnold op 24 juni voor het eerst de term "Flying saucer" bedacht en het hele UFO gedoe opstarte. Ook is het overmorgen (8 juli) precies 60 jaar geleden dat Roswell op de kaart gezet werd...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Vooralsnog staan ze niet in de weg.
Leuk idee eigenlijk maar ik ben niet de aangewezen persoon voor zo'n topic. Ik weet er werkelijk niets vanafquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kun je mooi een verjaardagstopic van maken, het is immers dit jaar precies 60 jaar geleden dat Kenneth Arnold op 24 juni voor het eerst de term "Flying saucer" bedacht en het hele UFO gedoe opstarte. Ook is het overmorgen (8 juli) precies 60 jaar geleden dat Roswell op de kaart gezet werd...
Knul, voor jou is het waardeloos, ok maar nog steeds reageer je hier zonder kleinderende woordjes e.d. en anders kan je wegblijven en worden je teksten verwijderd. Heel simpel. Je eigen keus, take it or leave it.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Huurboek het volgende:
Jongen, dit hele topic is waardeloos doordat TS even wat onzin neerkwakt en vervolgens gewoon wegblijft. Dan kun jij wel gaan roepen dat de reden dat er geen resultaten zijn, ligt in het feit dat het tijd kost maar dat is gewoon onzin. En voor zover het dat niet is, is het niet relevant. Het is gewoon een bak bullshit, die OP. Dat ziet ieder kind. Fijn voor TS dat hij levendig droomt maar da's dan ook alles. [afbeelding][afbeelding]
Mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Rasing het volgende:
Mag dit topic: ' Brians Dreams ' dicht? Er wordt geld in de vorm van dure smsjes gevraagd om een schimmige paragnost te financieren in zijn zoektocht naar Madeleine McCann.
beetje suffe sluitingspost, iemand die de boel loopt te bedotten en een vermissingszaak uit te melken in zijn waarde laten, right!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Is inmiddels dicht.
Nee hoor, meerdere posts binnen tru, in feedback hoef je niet op eieren te lopen, het idee alleen al, het heet toch feedback. Maar het is gewoon een feit dat een kloontje sneller weggetieft wordt dan een oorspronkelijk account, waar of niet waar? En ik zie gewoon posts van jou waarvan ik denk 'jaja, hij zit weer eens op de 'ik weet het beter stoel'' Dus ik waarschuw je even voor je eigen bestwil. het zal mij aan mijn ballen oxideren of je deze kloon langer dan een dag hebt, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Net zo ongerelateerd aan desbetreffende slotje als aan de realiteit, jogy.
'Grofgebekter' is voor jou bijvoorbeld mijn post van hierboven? Ongelofelijk, wat een kolder!
Daarbij is het slappe bluf, een ban voor het woord 'misselijkmakend', zeker in betreffende context, moet nog worden uitgevonden.
Daarnaast vind ik het behoorlijk vreemd en misplaatst om zo'n post in Feedback te kwakken. Als je een ban wilt aanvragen, moet dat tegenwoordig toch per PM, zo'n berichtje?.
quote:Fijnstoffelijk_Overschot weg uit TRU, weet het beter.
Als je even leest in het 'hoe nu verder' topic hier als sticky staat het allemaal duielijk uitgelegd. Denigrerende opmerkingen zijn hier niet gewenst. En jij vind het leuk om denigrerend over te komen op zaken waarvan jij denkt dat je de waarheid wel van in pacht hebt. Zo komt het in ieder geval over. Die opmerkingen zijn hier niet gewenst dus zal je je punt op een wat minder hooghartige manier moeten brengen om de fragiele vrede te bewaren tussen andersdenkende, ik wil hier geen POL van maken waar links rechts achter de vodden zit en andersom. Als iedereen hier zonder schroom zijn berichtje kan plaatsen zonder dat er iemand langs komt met de melding 'Gast, hoe verzin je het!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Slaat 'grofgebekt' nog altijd kant noch wal. En wat ik tot nu toe heb gepost is zelfs in TRU mijns inziens geen banmateriaal, vent.
Wat stel je je voor als afscheidstekst?
[..]
Er zal vast wel een statistiekje van gebouwd kunnen worden. Gewoon de kloon - permban voor kloon vergelijken met oorspronkelijk account - permban voor oorspronkelijk account.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Spellmeista het volgende:
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen??
Bovenstaande tekst spreekt me wel aanquote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef jogy het volgende:
Trouwens, je kloontje heeft nog niet eens een note, ik zag de ontwikkeling gewoon even en wilde je inlichten erover, het is niet zo iets dat als dit gesprek fout afloopt je meteen een nieuwe kloon aan moet maken. Dus er is geen probleem op het moment ik wilde alleen even vooruit lopen op een mogelijke toekomstige ontwikkeling wat betreft je nieuwste kloontje.
Ik had al zo'n vermoeden dat er een kleine miscommunicatie gaande was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:41 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst spreekt me wel aan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Spellmeista het volgende:
Offtopic: langste post gemaakt in 2007 tot nog toe door jogy in het topic "the secret" zonder ctrl-c
Zo werkt dat helaas niet...quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
dankjequote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.
Eh? Leg uit. Hebben we je niet geholpen met iets?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef newsman het volgende:
Triest, dat jullie mensen laten zitten, in hun ellende.
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Kees22 het volgende:
Kan de grootste Nederlander aller tijden weer open?
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.
Ok, wat mij betreft proberen we het nog een keer. kijken of het lukt. Maar volgens mij is het wel bijna de kern van het verhaal dus wat is er nog verder te bediscussiëren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.
Van die joden die in terug in joden reïncarneren ben ik niet zeker. Mss pech gehad dat je nu net als jood de holocaust moet meemaken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Merkwaardig.
Voorzover ik weet, deels gezien in regressie en deels verteld door zieners, was ik in Atlantis priester, rondscheurend op anti-zwaartekrachtscooters.Maar wel verketterd door de bevolking!
![]()
Verder ben ik slaaf geweest in Egypte, soldaat in het Romeinse Rijk, kruidenvrouw in Frankrijk, landarbeider en boer in een streek met heide en veen, meubelmaker in Frankrijk, pater familias ergens in de bergen van Monte Negro of zo. Mijn laatste auralezeres vond het vreemd, dat ze alleen maar mannelijke levens zag.
Die beschuldiging van racisme is onzin, daar steun ik je wel in, zelfs al heb ik niks van Rulof gelezen. Vooroordeel van degenen die beschuldigen.
Maar het is mij, mede door mijn eigen ervaringen, dus niet duidelijk, waarom joden als joden zouden reïncarneren en dus de holocaust zouden verdienen. Ikzelf herinner me alleen maar westerse levens, maar een medecursist (m) was verbaasd om zich als negerin terug te vinden.
Oy, het is dan niet de bedoeling dat het topic hier verder gaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:11 schreef Loppe het volgende:
[..]
Van die joden die in terug in joden reïncarneren ben ik niet zeker. Mss pech gehad dat je nu net als jood de holocaust moet meemaken.
In Rulofs boeken wordt de theorie over de geesteswetenschappen gegeven, hoe verschillend het er in de praktijk aan toeloopt weet ik ook niet.
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vandaar ook, dat ik me kon voorstellen dat je niet eeuwig jood bent, net zo min als je steeds terugkomt als Nederlander of zelfs maar Europeaan. Ik ben in dit leven Nederlander, de vorige keer was ik misschien wel een Frans of een Tibetaan. Vandaar dus mijn vraag, of vlak voor de holocaust alle misdadigers van eeuwen lang zich verzameld hadden om als jood geboren te worden.
Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord van wat Rulof hierover zegt.
Dat je de praktijk kent, verwacht ik ook niet van je. Als ik de wiki goed begrepen heb, doet Rulof me denken aan Rudolf Steiner en de term "geesteswetenschappen" versterkt die associatie. En van Rudolf Steiner ken ik wel wat werk en daar snap ik vaak geen hout van. Laat staan dat ik het zelf kan zien.
Ja sorry, heb het verplaatst. Wilde alleen iets ophalen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kees22 het volgende:
Oh shit. Verkeerde topic!![]()
Sorry, zal het verplaatsen
Mjah, ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen het zo voelen, ik vind de dingen die hij zegt ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Kees22 het volgende:
Tja, TS hield zich inderdaad erg op de achtergrond, ik had ook gehoopt op wat meer antwoorden.
Overigens vind ik de beschuldigingen niet steekhoudend. Je kunt Ludof afdoen als iemand die wartaal uitslaat, maar dat maakt hem geen racist. En dat kun je zeker niet zeggen als je voor geen meter begrepen hebt, wat hij eigenlijk zegt.
Ik liep aan tegen interne tegenstrijdigheden. Maar ja, daar kwam dan weer geen antwoord op.
Vraag wel wat na bij anthroposofen.
Dat was zelfs niet de bedoeling van Ludof of TS, idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Mjah, ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen het zo voelen, ik vind de dingen die hij zegt ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.
Maar als TS, blijkbaar de enige die de boeken heeft gelezen, alleen maar verwijst naar de boeken en verder niets uitlegt valt het topic stil op enkelt het hekele reincarnatieniveau verhaal.
En dan krijg je stellingen die wel erg cru worden en ongenuanceerd zijn, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Je hebt me op een paar ideeën gebracht en dat was goed. Maar verder was je niet erg inspirerend of stimulerend. Maar goed, gods wegen zijn ondoorgrondelijk, we zullen zien wat het oplevert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef Loppe het volgende:
Mss heb je hier meer kans om antwoorden te vinden:
http://www.hoegee.demon.nl/page01a.html
Verder kan ik je echt niet helpen.
Groeten.
Willen jullie deze discussie even voortzetten in mail of PM of zo?quote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Loppe het volgende:
Ik zit hier niet om aandacht te zoeken. Als je antwoorden wil op je vragen dan moet je daar iets voor over hebben, niet alles wordt in je schoot geworpen.
Je weet dat we ook een Klaagbaak hebben op FOK!?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:02 schreef RickoKun het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil eventjes hier in FBzum mensen die écht om het jaar zeggen dat er weer iets speciaals gaat gebeuren en dan van apocalyptische grond,
Jullie denken om de maand dat er weer iets gaat gebeuren maar als het voorbij is dan zeggen jullie niks meer. bijv. 2012 2009 2111 en weet ik veel wat voor onzinnige jaren!
zo, dat lucht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |